Tenkeselv Skrevet torsdag kl. 23:37 #40601 Skrevet torsdag kl. 23:37 agent skrev (1 time siden): Skjønner ikke hva hun mener med dette😱 Men altså, hvor blir den latteremojii av her inne 😂🙈 3 2
Margit777 Skrevet torsdag kl. 23:54 #40602 Skrevet torsdag kl. 23:54 (endret) Er dette hun som kaster? Hvem er hun? Endret fredag kl. 01:59 av Margit777
Margit777 Skrevet fredag kl. 00:06 #40603 Skrevet fredag kl. 00:06 agent skrev (2 timer siden): IR sektmedlemmer er skumle , må puppe litt jeg nå for å roe ned nervene litt Må være de samme gamle kjerringer som forsvarer Marius. Var sikkert Guccis feil 2 1 4
dårligbrukernavn Skrevet fredag kl. 00:38 #40604 Skrevet fredag kl. 00:38 (endret) Skal for en gang skyld ikke rante, for gode folk har sagt mye bra her nå!! Doris Becker, Sirah, AtleH… ja sjit, nå glemte jeg sikkert noen også💀 men, veldig gode innlegg fra dere! At hun har laget en egen fanside for seg selv er så langt ute at jeg vet ikke hva jeg skal si lenger. Det jeg har sett derfra er også rent ut skremmende. HVA fa*n!!! Så noen delte klipp fra ranten hennes på snap også, og det er bare sånn: 💀🤯🤨😳😰🥸 Det her med de hegre-fuglene også er fa*n meg også LANGT ute. Jeg er målløs… Alt sammen gir en skikkelig vond smak i munnen at this point. Endret fredag kl. 00:40 av dårligbrukernavn 3 1 18
Johanne Regine Skrevet fredag kl. 01:44 #40605 Skrevet fredag kl. 01:44 Den Raad klanen er ikke til å tro. Isabel innbiller seg at folk kommer til å tro at vi får oppleve noe nytt «behind the curtains» Samme gnål om barndomstraumer og greier. Vi har hørt det før Isabel. At du fremdeles omgås din mor, som virker helt uforstålig lite smart, etter alt du opplevd er utrolig. Du tjener penger på clickbaits og ett såkalt «venninneforhold» til dine følgere. Du gjør alt for oppmerksomheten og penger. Alt du gjør virker kynisk planlagt. Fra selskapet ditt går konk, til premieren til enda ett meningsløst Isabel reality show, til hundekasting og en hemmelig kjæreste….. 6 2 12
antiraad Skrevet fredag kl. 01:56 #40606 Skrevet fredag kl. 01:56 Noen som har sett serien hennes? Stemmer det at det er hun som har tatt initiativ til å gjennopta kontakten med Jack? Da trur jeg faktisk mer og mer på at han spiller forelsket for pengenes del....å at det stikker dypere for Isabell sin del en for hans.... 7 6
dårligbrukernavn Skrevet fredag kl. 04:00 #40607 Skrevet fredag kl. 04:00 (endret) antiraad skrev (2 timer siden): Noen som har sett serien hennes? Stemmer det at det er hun som har tatt initiativ til å gjennopta kontakten med Jack? Da trur jeg faktisk mer og mer på at han spiller forelsket for pengenes del....å at det stikker dypere for Isabell sin del en for hans.... Ja, jeg skammer meg over å innrømme det (de burde VIRKELIG boikottes), men jeg ser (er i siste episoden av de som er lagt ut hittil nå)… Hmm, jeg vet ikke, men… klarer liksom ikke si meg uenig med deg i at det kan være sånn heller… Sånn han har snakket om hvor bestemt han har vært på å lykkes med klesmerket sitt (også tross motgang) føler jeg jo også støtter muligheten for at det kan være sånn (evt kan det jo være en blanding, eller i verste fall ubevisst)… Noe som taler mot… liksom, ja, jeg forstår at det er mye penger og oppmerksomhet å hente/vinne her, men hadde han virkelig holdt ut med henne, ikke minst familien og alt som følger med, kun motivert av penger og/eller oppmerksomhet (samtidig som vi vet at for mange så er både penger og oppmerksomhet noe folk er villig til å gå til ekstreme lengder for å oppnå… Folk gjør jo langt verre og sykere ting enn å gjenoppta kontakten og holde ut med eksen for å oppnå selv en av delene bare…)..? Jeg er kanskje ikke den beste til å vurdere det som får sååååå ick og avsmak omtrent for hvert klipp jeg ser av henne… 🙊😣🙈 PS: Jeg vet ikke hvordan man ser på det med å «spoile» (vet ikke i hvilken grad det engang kan kalles det, for det meste er jo kjent/fremgått fra før av det som kommer frem i serien/er med), men putter i spoiler for sikkerhets skyld (selvom jeg egentlig ikke syns serien fortjener masse seere/visninger osv): Spoiler Vet jo at hun er spontan og impulsiv og det der, men å bli sammen med eksen etter 4 dager (!!!) på Maldivene er helt sinnsykt for meg!?!?! For godt voksne folk i 30-årene!?!!? Om det gjør det verre eller bedre at de er ekser vet jeg ikke hva jeg syns om… altså??? 4 dager!!! What!?! 😳🤯🤨 Jaja… de om det. 😅 Endret fredag kl. 04:20 av dårligbrukernavn La til en spoiler/noe jeg kom på 3 3
Johanne Regine Skrevet fredag kl. 04:52 #40608 Skrevet fredag kl. 04:52 Margit777 skrev (4 timer siden): Er dette hun som kaster? Hvem er hun? Sikker enda ett ukjent Raad søsken… 2
Korpsnerden Skrevet fredag kl. 05:23 #40609 Skrevet fredag kl. 05:23 IR så for seg et positiv PR-tur til Norge, for å promotere serie. Det druknet i begravelse og hundekast. Så var planen å slappe av (rømme?) til Maldivene i påvente av kritisk TV2-serie. Jeg gjetter at adventskalender lanseres rett etter det, for å få folk til å glemme Ivorie. Ivorie er konkurs, Ivorie er historie - Isabel lærte såååå mye av det, Isabel ble utnyttet av andre og hun ante ikke noe om de uetiske sidene ved driften (særlig). "Nå ser vi fremover besties! Opp med nebbet (lommeboka)!" 3 12
Isild Skrevet fredag kl. 05:54 #40610 Skrevet fredag kl. 05:54 Håper denne Raad-familien kanselleres som influencere etterhvert- for sin egen skyld, og for følgernes skyld. Det har blitt bare tragisk alt sammen. En åpenbart traumatisert reality-hasbeen "bærer" hele familien med en mor som fremstår som 12 år i spissen. De har stagnert et sted i tenårene alle sammen. Nå har hun "Nå er det FAEN meg nok"-rant (igjen) pga tilbakemeldinger ang hunden, for hun har ingenting med det å gjøre. Vel, det er vel din hund Isabel?? Ditt hus, din kjæreste, din søster? Du har absolutt alt med dette å gjøre, for dette skjer et sted du har ansvar - for en liten skapning som er DITT ansvar, og det gjøres av mennesker du overlater han til. Før jeg begynte å følge litt med på henne så levde jeg i naiv tro på at hun var den av influencerne i Norge som hadde fått det til - blitt litt classy osv. Men dette er så lite classy som man får det. Herregud.. Jeg blokkerer dette spetakkelet av en familie, har sett og fulgt nok tror jeg. 2 1 24
Sirah Skrevet fredag kl. 06:03 #40611 Skrevet fredag kl. 06:03 Johanne Regine skrev (9 timer siden): Aylar trenger også litt medieoppmerksomhet. Lenge siden sist vettu Hvor ble det av Aylar egentlig? Hun hadde jeg glemt. antiraad skrev (9 timer siden): Galskapen lenge leve. Det finnes personer som skriver på den nye fan klubb siden at de har notert ned navnene på alle som har kommentert negativt om IR. IR skal bare ta kontakt så får hun liten over så kalte haters....hva skjer med denne verden?? Da har man litt for lite å gjøre 😅 Jeg kan navnet til hun på T, det er det eneste. Plexi skrev (8 timer siden): Noen må gå undercover i den gruppa 😎 😇 antiraad skrev (4 timer siden): Noen som har sett serien hennes? Stemmer det at det er hun som har tatt initiativ til å gjennopta kontakten med Jack? Da trur jeg faktisk mer og mer på at han spiller forelsket for pengenes del....å at det stikker dypere for Isabell sin del en for hans.... Tenkte jeg skulle se den i kveld om jeg rekker. Har allerede abonnement på Prime. Kan komme inn hit å sladre etterpå. 4 2
Lzzy Skrevet fredag kl. 06:09 #40612 Skrevet fredag kl. 06:09 Isild skrev (14 minutter siden): Håper denne Raad-familien kanselleres som influencere etterhvert- for sin egen skyld, og for følgernes skyld. Det har blitt bare tragisk alt sammen. En åpenbart traumatisert reality-hasbeen "bærer" hele familien med en mor som fremstår som 12 år i spissen. De har stagnert et sted i tenårene alle sammen. Nå har hun "Nå er det FAEN meg nok"-rant (igjen) pga tilbakemeldinger ang hunden, for hun har ingenting med det å gjøre. Vel, det er vel din hund Isabel?? Ditt hus, din kjæreste, din søster? Du har absolutt alt med dette å gjøre, for dette skjer et sted du har ansvar - for en liten skapning som er DITT ansvar, og det gjøres av mennesker du overlater han til. Før jeg begynte å følge litt med på henne så levde jeg i naiv tro på at hun var den av influencerne i Norge som hadde fått det til - blitt litt classy osv. Men dette er så lite classy som man får det. Herregud.. Jeg blokkerer dette spetakkelet av en familie, har sett og fulgt nok tror jeg. Det er for faen hun som har promotert hele den gjengen her i årevis, inkludert familiens venner! Blir for dumt å innta offerrollen nå, å fraskrive seg alt ansvar. 7 1 8
Check50 Skrevet fredag kl. 06:26 #40613 Skrevet fredag kl. 06:26 Margit777 skrev (6 timer siden): Er dette hun som kaster? Hvem er hun? Johanne Regine skrev (1 time siden): Sikker enda ett ukjent Raad søsken… Margit777 skrev (6 timer siden): Er dette hun som kaster? Hvem er hun? Tror det kan være kvinnen som står og skåler helt til høyre i videoen på slide 13 på I sin instagram under Primelanseringa. Jeg vet ikke navnet, men hun har vært toastmaster i begge bryllupene I har deltatt på i år. 3 1
Heike72 Skrevet fredag kl. 06:27 #40614 Skrevet fredag kl. 06:27 (endret) agent skrev (10 timer siden): Hvorfor nevner ingen av dem at Jack Beaumont var med på det. Ja, det synes jeg er ganske spesielt. Jack hadde mulighet til å stoppe dette. Endret fredag kl. 06:38 av Heike72 1 5
Doris Becker Skrevet fredag kl. 06:43 #40615 Skrevet fredag kl. 06:43 Isild skrev (24 minutter siden): Håper denne Raad-familien kanselleres som influencere etterhvert- for sin egen skyld, og for følgernes skyld. Det har blitt bare tragisk alt sammen. En åpenbart traumatisert reality-hasbeen "bærer" hele familien med en mor som fremstår som 12 år i spissen. De har stagnert et sted i tenårene alle sammen. Nå har hun "Nå er det FAEN meg nok"-rant (igjen) pga tilbakemeldinger ang hunden, for hun har ingenting med det å gjøre. Vel, det er vel din hund Isabel?? Ditt hus, din kjæreste, din søster? Du har absolutt alt med dette å gjøre, for dette skjer et sted du har ansvar - for en liten skapning som er DITT ansvar, og det gjøres av mennesker du overlater han til. Før jeg begynte å følge litt med på henne så levde jeg i naiv tro på at hun var den av influencerne i Norge som hadde fått det til - blitt litt classy osv. Men dette er så lite classy som man får det. Herregud.. Jeg blokkerer dette spetakkelet av en familie, har sett og fulgt nok tror jeg. Som jeg har forsøkt å formidle tidligere, så er dette mennesker som åpenbart ikke burde vært på TV. Det mest kritikkverdige er imidlertid at ingen profesjonelle aktører tar ansvar og setter foten ned. I den pågående konflikten rundt Ivorie Studio har Raad selv uttalt at hun sliter så mye med angst og traumer at hun det siste året ikke har vært bevisst på hva hun har signert. Hun hevder dermed å ha blitt lurt opp i stry av operativ ledelse og partnere. Men i nøyaktig samme periode har Beauty Rebels inngått samarbeid om det nyoppstartede selskapet BXR AS, og Prime Video har signert kontrakt med henne om en ny serie. Prime Video og Salto Film og Fjernsyn markedsfører serien nettopp med at seerne skal få innblikk i hennes "dype personlige kriser, panikkanfall og traumer" bak fasaden i Dubai. Dette underbygger poenget mitt om at profesjonelle aktører kynisk bruker alvorlig mental helse som underholdning og klikkagn. Etter berettiget kritikk av hvordan denne familien behandler hunden Gucci ,som også er en del av TV-serien, så går hun nok en gang i forsvarsposisjon, tar offerrollen og samler sine mest lojale fans i en nyoppstartet lukket gruppe. Her har hun full kontroll og kan styre narrativet helt selv. Raad har i denne gruppen også bedt medlemmene om å lage en liste over "haters" slik at disse kan blokkeres. Det er lett å glemme at disse lojale følgerne også er målgruppen og kundegruppen hennes. Det hun gjør nå, er å knytte enda sterkere emosjonelle bånd gjennom en utpreget "oss mot dem"-taktikk, som i neste ledd vil føre til økt salg av produktene hennes. At en slik form for manipulerende markedsføringsteknikk i praksis er lovlig, er sjokkerende. Samlet peker alt dette i en retning jeg mener er svært graverende. Det må gå en grense et sted. Denne familien trenger profesjonell hjelp og skjerming, ikke et eget TV-show. 2 3 14
Enavs Skrevet fredag kl. 06:51 #40616 Skrevet fredag kl. 06:51 Doris Becker skrev (6 minutter siden): Som jeg har forsøkt å formidle tidligere, så er dette mennesker som åpenbart ikke burde vært på TV. Det mest kritikkverdige er imidlertid at ingen profesjonelle aktører tar ansvar og setter foten ned. I den pågående konflikten rundt Ivorie Studio har Raad selv uttalt at hun sliter så mye med angst og traumer at hun det siste året ikke har vært bevisst på hva hun har signert. Hun hevder dermed å ha blitt lurt opp i stry av operativ ledelse og partnere. Men i nøyaktig samme periode har Beauty Rebels inngått samarbeid om det nyoppstartede selskapet BXR AS, og Prime Video har signert kontrakt med henne om en ny serie. Prime Video og Salto Film og Fjernsyn markedsfører serien nettopp med at seerne skal få innblikk i hennes "dype personlige kriser, panikkanfall og traumer" bak fasaden i Dubai. Dette underbygger poenget mitt om at profesjonelle aktører kynisk bruker alvorlig mental helse som underholdning og klikkagn. Etter berettiget kritikk av hvordan denne familien behandler hunden Gucci ,som også er en del av TV-serien, så går hun nok en gang i forsvarsposisjon, tar offerrollen og samler sine mest lojale fans i en nyoppstartet lukket gruppe. Her har hun full kontroll og kan styre narrativet helt selv. Raad har i denne gruppen også bedt medlemmene om å lage en liste over "haters" slik at disse kan blokkeres. Det er lett å glemme at disse lojale følgerne også er målgruppen og kundegruppen hennes. Det hun gjør nå, er å knytte enda sterkere emosjonelle bånd gjennom en utpreget "oss mot dem"-taktikk, som i neste ledd vil føre til økt salg av produktene hennes. At en slik form for manipulerende markedsføringsteknikk i praksis er lovlig, er sjokkerende. Samlet peker alt dette i en retning jeg mener er svært graverende. Det må gå en grense et sted. Denne familien trenger profesjonell hjelp og skjerming, ikke et eget TV-show. Amen! 👌🏼🙌🏼👏🏼🖊️ 2 1 1
Krepsen7791 Skrevet fredag kl. 06:58 #40617 Skrevet fredag kl. 06:58 (endret) Jeg reagerer på at Jack enda ikke har uttalt seg om saken. Hvorfor får han slippe unna? At han ble fremstilt som en redningsmann av Isabel, er jo bare tull og fanteri. Han var med på det, like mye som de andre involverte. Shehed og Mathilda har jo lagt seg flate, forklart og beklaget, noe jeg har respekt for. En voksen mann på 33 år kan vel forklare seg og beklage. På tide at Jack åpner nebbet og sier noe, uten Gunnar-filter. Endret fredag kl. 06:59 av Krepsen7791 2 11
Frika Skrevet fredag kl. 07:07 #40618 Skrevet fredag kl. 07:07 Med en stor mulighet for at jeg ikke har fått med meg alt ang Gucci, så beklager evt der. Jeg la merke til at I IKKE SA at hun ikke var i rommet, men hun var ikke delaktig og deretter at hun ikke fikk det med seg. Så da er det kan det rett og slett være at hun satt på mobilen . Og jeg har heller ikke sett noen av de andre har forsvart I, og sagt at hun ikke var der. Så for meg er det en god del som skurrer. Men som sagt jeg har ikke fått med meg alt. 2 8
Isild Skrevet fredag kl. 07:16 #40619 Skrevet fredag kl. 07:16 Doris Becker skrev (26 minutter siden): Som jeg har forsøkt å formidle tidligere, så er dette mennesker som åpenbart ikke burde vært på TV. Det mest kritikkverdige er imidlertid at ingen profesjonelle aktører tar ansvar og setter foten ned. I den pågående konflikten rundt Ivorie Studio har Raad selv uttalt at hun sliter så mye med angst og traumer at hun det siste året ikke har vært bevisst på hva hun har signert. Hun hevder dermed å ha blitt lurt opp i stry av operativ ledelse og partnere. Men i nøyaktig samme periode har Beauty Rebels inngått samarbeid om det nyoppstartede selskapet BXR AS, og Prime Video har signert kontrakt med henne om en ny serie. Prime Video og Salto Film og Fjernsyn markedsfører serien nettopp med at seerne skal få innblikk i hennes "dype personlige kriser, panikkanfall og traumer" bak fasaden i Dubai. Dette underbygger poenget mitt om at profesjonelle aktører kynisk bruker alvorlig mental helse som underholdning og klikkagn. Etter berettiget kritikk av hvordan denne familien behandler hunden Gucci ,som også er en del av TV-serien, så går hun nok en gang i forsvarsposisjon, tar offerrollen og samler sine mest lojale fans i en nyoppstartet lukket gruppe. Her har hun full kontroll og kan styre narrativet helt selv. Raad har i denne gruppen også bedt medlemmene om å lage en liste over "haters" slik at disse kan blokkeres. Det er lett å glemme at disse lojale følgerne også er målgruppen og kundegruppen hennes. Det hun gjør nå, er å knytte enda sterkere emosjonelle bånd gjennom en utpreget "oss mot dem"-taktikk, som i neste ledd vil føre til økt salg av produktene hennes. At en slik form for manipulerende markedsføringsteknikk i praksis er lovlig, er sjokkerende. Samlet peker alt dette i en retning jeg mener er svært graverende. Det må gå en grense et sted. Denne familien trenger profesjonell hjelp og skjerming, ikke et eget TV-show. 🎯 Det er ingen tvil om at dette er en familie som ikke burde hatt egen TV-serie. De har dype traumebånd og er dysfunksjonell på flere områder. Det er helt galt å lage underholdning av dette. Det er ikke uvanlig at mennesker med omfattende barndomstraumer får det skikkelig tøft rundt nettopp 30 års alder. Da er det flere som som får alvorlige reaksjoner. 3 8
Oline5 Skrevet fredag kl. 07:16 #40620 Skrevet fredag kl. 07:16 Krepsen7791 skrev (16 minutter siden): Jeg reagerer på at Jack enda ikke har uttalt seg om saken. Hvorfor får han slippe unna? At han ble fremstilt som en redningsmann av Isabel, er jo bare tull og fanteri. Han var med på det, like mye som de andre involverte. Shehed og Mathilda har jo lagt seg flate, forklart og beklaget, noe jeg har respekt for. En voksen mann på 33 år kan vel forklare seg og beklage. På tide at Jack åpner nebbet og sier noe, uten Gunnar-filter. Enig! For HVIS Isabel sin forklaring var sann med at Jack "reddet" hunden, så fremstiller hun den andre personen virkelig, virkelig ille. Hunden er så høyt oppe i lufta, at den ville fløyet over sengen og truffet veggen/gulvet på andre siden. I følge Isabel var det nesten flaks at Jack rakk å ta imot. Da mener hun at den andre personen hadde kastet uansett om Jack var der eller ikke, eller??? 1 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå