Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
agent skrev (9 minutter siden):

Litt merkelig dette, hvor samstemte de er.

Hvorfor sier hun at dette ikke skulle bli lagt ut?

Hvorfor dekket hun til ansiktet til den ene personen. 

Hvorfor legge til den musikken.?

For meg blir dette en gjennomtenkt handling.

Hun sier hun er veldig glad i hunder eller dyr generelt. 

At dette var galt å legge ut.

Ikke ett ord om hvordan Gucci hadde det før og etter handlingen. 

Hvis mann er glad i dyr, hvorfor forhindret mann ikke denne grusomme handlingen. 

Var det så viktig både for henne og andre som filmet å få content pga. Click 💵💵

Ja du kan jo lure. 

Endret av Sirah
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doris Becker skrev (2 timer siden):

Ja, det er trist. For mange av følgerne oppleves det som et ekte, gjensidig vennskap. Men i realiteten er det en bedrift som skal tjene penger på dem, og det er den eneste intensjonen. Det er en form for emosjonell markedsføring, der maktbalansen er fullstendig skjev, fordi influenseren sitter med all definisjonsmakt, tjener millioner på følgernes lojalitet, og kan stenge døren med et tastetrykk hvis noen kommer med kritikk eller ubehagelige spørsmål.

Flesteparten av de som følger IR på hennes 3 Raadsquad side, er kanskje de som handler sirup uten å like det, kjøpe iskaffe glass uten å drikke kaffe osv.

Blir lettere å bestille inn julekalendere nå som hun får ett ca anslag der.

• Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Ja du kan jo lure.

Regner med at du bare kødder for det der er direkte ondskapsfullt.

Hvorfor nevner ingen av dem at Jack Beaumont var med på det.

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men hvor gammel er denne Troy? Gammel gubbe som prøver å karre seg opp mens han trør på andre. Kvalm fyr

Den som forsvarer galskapen er kvalm. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Ja du kan jo lure. 

Var definitivt planlagt.

• Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Hvorfor nevner ingen av dem at Jack Beaumont var med på det.

Nei du kan så si….

Jeg ser du rakk å sitere innlegget mitt før jeg rakk å redigere det. Jeg misforsto innlegget til personen jeg siterte og innså det i det jeg postet. Slettet siteringen og svaret mitt. Beklager til denne personen.

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Matty har akkurat lagt ut på sc hvor hun beklager at det ble lagt ut. At hun aldri har sett noen elske en hund så mye som Shehed. Hun skulle aldri ha postet det bildet. For meg, med øynene som flakker, så virker det ikke helt oppriktig ut. Kan være jeg tolker det feil. 

Jeg bare lurer på, uavhengig av posting eller ei, hvem kaster hunder i utgangspunktet, og burde man ikke bare si fra at det ikke er greit om man ser det skjer? Syns det er ekstremt mange som syns det er en okei handling, ut fra skjermbilder, kommentarer og poster. For meg spiller det ikke noe rolle om du kaster en hund eller en høne over avstand, du kaster ikke dyr, ferdig snakka. 

Det er min konklusjon også.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Lana01 skrev (5 minutter siden):

Han publiserer løgn , som sier at Isabel var tilstedet, men dette  vet du jo 

Det sier noe om troverdigheten hans. 

Ehhhmm hallo vi snakker om Isabel. Troverdigheten hennes lik 0,5 promille

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
enpanda skrev (2 timer siden):

Gidder ikke klikke meg inn for å bidra med penger, men får jo med meg ting ved å ta screenshot og zoome inn. Nå publiserer hu masse meldinger fra bestisene sine så hu skal vise hvor mye skryt og støtte hu får, mens alt annet blir blokkert.

Og, hu er overveldet over å lese alle innleggene i den nye lukkede bestie facebook gruppa. Verdens beste venninner* ass ❤️❤️

**Verdens beste venninner = Verdens beste pengemaskin. Ikke rart hu elsker "de" over alt 🤡

Mangler veldig mye selvinnsikt den dama.

Klart det er hyggelig å lese meldinger som hun har akseptert selv.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Johanne Regine skrev (17 minutter siden):

Isabel er personen som kvalm her. Flott å kalle han en gammel gubbe fordi han kritiserer og gjør narr av en flokk med influensere

🎯«Gammel gubbe», som om ikke følgerne til Isabel er gjort opp av 99% pensjonister

Endret av Othelia08
  • Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Isabel lager en egen gruppe. Tåler ikke kritikk. Snakk om å være skjør….

• Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Othelia08 skrev (2 minutter siden):

🎯«Gammel gubbe», som om ikke følgerne til Isabel er gjort opp av 99% pensjonister

Venninnegjengen til Isabel heter det😇

Endret av Johanne Regine
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lzzy skrev (1 time siden):

IMG_8468.jpeg

Det helt utrolig :babysmokk:

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Doris Becker skrev (3 timer siden):

Raad har aktivt brukt sin egen historie, med oppvekst preget av vold i hjemmet, barnevern, fosterhjem, angst,  spiseforstyrrelser mm, til å fange en stor (og sårbar) målgruppe. Gjennom dette skapes et emosjonelt fellesskap. Mange av følgerne føler en dyp, personlig tilknytning til henne fordi hun har delt sine mørkeste stunder. Dette skaper et såkalt "parasosialt forhold" der følgerne føler de kjenner henne som en nær venn. Som på en spilleautomat vet du aldri hva du får når du klikker deg inn. Det veksler mellom hverdagslig iskaffe og dramatiske hendelser. Selv om det er mest iskaffe og pjatt, så holdes de der, så de ikke skal gå glipp av noe, hvis det plutselig kommer. Mange følgere får også et dopaminkick av å se henne shoppe luksusvarer. Det blir en gratis måte å oppleve shoppingrusen på, via en influenser de føler har "fortjent det" etter den tøffe barndommen. 

Bra innlegg!
En slags merkelig «traume-bonding» nesten. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men hvor gammel er denne Troy? Gammel gubbe som prøver å karre seg opp mens han trør på andre. Kvalm fyr

Han er eldre en IR for hun er bare 10 år.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Veldig ute av det dere snakker om akk nå, men jeg trenger og vite hvorfor Aylar Lie er involvert i hunde-saken til IR🫣Hva var det som skjedde egentlig? Alt er i surr..

Skrevet
LorettaLynn skrev (57 minutter siden):

Heie på hverandre? 😂

Håper de har med Jesus også, da. 

Amen:pls:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Han er eldre en IR for hun er bare 10 år.

10 år og heter Shirog når det passer henne…

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Johanne Regine skrev (2 minutter siden):

Isabel lager en egen gruppe. Tåler ikke kritikk. Snakk om å være skjør….

At man har problemet med det, tenker jeg er et tegn på at man er litt for opphengt i livet hennes . 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Vampyrsomspiserfri skrev (1 minutt siden):

Veldig ute av det dere snakker om akk nå, men jeg trenger og vite hvorfor Aylar Lie er involvert i hunde-saken til IR🫣Hva var det som skjedde egentlig? Alt er i surr..

Aylar trenger også litt medieoppmerksomhet. Lenge siden sist vettu

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...