Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (41 minutter siden):

Ja, de ønsket nok å bli beskyldt for dyreplageri i pressen :ironi:

All oppmerksomhet er bra oppmerksomhet 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten ved å poste slikt er det som at hun også er enig med at det ikke var noe big deal. Makan til dobbeltmoralske mennesker 

IMG_8975.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er helt forståelig at folk reagerer kraftig på dette, og kritikken er fullstendig berettiget.

Det blir nærmest parodisk hvor hardt hun prøver å renvaske kjæresten. Forklaringen om at han "stod på andre siden av sengen",  og tok imot hunden på instinkt for at den ikke skulle skade seg, faller på sin egen urimelighet. Bildet er ikke tatt ut av kontekst. Videoen er mye verre. De spilte inn en video til låten "I Believe I Can Fly",  og det er helt åpenbart at kastet av hunden var planlagt, regissert og satt i scene. Kjæresten sto ikke der som en tilfeldig forbipasserende redningsmann, han var en aktiv del av en situasjon der Gucci ble brukt som en levende leke. Å fremstille det som "skadeavverging" er en forferdelig dårlig bortforklaring. Det er ingen som tror på det,  og veldig provoserende.
I stedet for å bruke store deler av  innlegget til å beskytte Beaumonts rykte, burde det aller første hun gjorde vært å bekrefte at hunden har blitt sjekket av veterinær. Det holder ikke at Shehed sier at "Gucci er fin og hel og har det bra". Fokuset ligger på image-kontroll, ikke dyrevelferd. Hele veien. De skylder alle  på en anonym person, som de mener kastet Gucci helt plutselig, men vi kan alle se at dette ikke stemmer.
Da følgere på RS-gruppa stilte kritiske og berettigede spørsmål til denne tynne forklaringen, valgte hun å melde seg ut av sin egen gruppe og starte en ny, hvor hun har full kontroll. Det beviser bare at hun ikke tåler en åpen dialog når bortforklaringene slår sprekker.

Å dikte opp en pinlig heltehistorie for å beskytte kjæresten gjør bare vondt verre og fjerner all gjenværende troverdighet.

IR.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Mugler på ryggen av RS kommentarene hun nå legger ut…om den gamle RS gruppen var en sekt så vil jo den ny i hvertfall bli det iom at det er sektlederen som faktisk driver/sensurerer og godkjenner i den. RS vil jo bare bli enda mer hjernevasket hvis nå Isabel skal delta aktivt der inne, da vil jo endelig sektlederen «se» de. Isabel vil jo ha et større grep om de…f.eks avsløre nye lanseringer på FB siden før snap…da vil jo virkelig RS føle seg som de «utvalgte» :pls: og kjøpe enda mer. 

Er dett «lov» da?🤔 om hun som er ett a/s reklamerer for denne gjengen i en privat gruppe opprettet av ett a/s..? 

• Nyttig 8
Skrevet
Eli27 skrev (6 minutter siden):

Nesten ved å poste slikt er det som at hun også er enig med at det ikke var noe big deal. Makan til dobbeltmoralske mennesker 

IMG_8975.jpeg

Dette viser at forsøket på å «legge seg flat» av Shehed ikke var mye verdt.

• Liker 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

Mugler på ryggen av RS kommentarene hun nå legger ut…om den gamle RS gruppen var en sekt så vil jo den ny i hvertfall bli det iom at det er sektlederen som faktisk driver/sensurerer og godkjenner i den. RS vil jo bare bli enda mer hjernevasket hvis nå Isabel skal delta aktivt der inne, da vil jo endelig sektlederen «se» de. Isabel vil jo ha et større grep om de…f.eks avsløre nye lanseringer på FB siden før snap…da vil jo virkelig RS føle seg som de «utvalgte» :pls: og kjøpe enda mer. 

Kanskje reddet hendelsen med Gucci noen sjeler i squaden, mens andre igjen blir fordrevet videre inn i en verden hvor det bare finnes en regel med Isabell selv som dommer; du skal dyrke og forsvare din dronning.

Det vil si ha de samme meningene og bruke alle pengene dine på henne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Synes det er komisk hver gang hun nevner "Dave". Er det virkelig så spesielt at hun ser en slik fugl ofte? Disse fuglene er utbredt verden over, også på Maldivene. At hun får det til å handle om seg selv hver gang hun ser "Dave" eller en fugl som ligner, så rister jeg på hodet. Vi har en slik hegre som holder til på havna her jeg bor og jeg ser den så og si hver dag. Skal jeg begynne å tro at dette er et tegn og at det har noe med meg å gjøre? Det hele virker desillusjonert. Det minner meg om noe, men jeg skal ikke skrive det her, siden jeg ikke er psykiater.

Sitat fra Google om hvorvidt de er vanlige på Maldivene: "Hegrer er svært vanlige på Maldivene og regnes som en av de mest synlige og ikoniske fuglegruppene på øygruppen. Du vil nesten garantert støte på dem på strendene, bryggene og i lagunene rundt hotellresortene."

Sitat fra Google om hvor utbredt de er i verden: "Hegrefamilien (Ardeidae) er svært vanlig og utbredt over nesten hele verden. Med unntak av de aller tørreste ørkenene, de høyeste fjellkjedene og de polare områdene (Antarktis og Arktis), finnes det hegrer på alle kontinenter. Familien består av over 60 ulike arter, som inkluderer alt fra store hegrer og egretter til mindre rørdrummer og dvergherner."

Endret av Krepsen7791
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Hvis Raad faktisk ønsket å rydde opp, vise at hun tar dyrevelferd på alvor og roe ned kritikken, så  burde hun ha lagt seg helt flat .

Hun burde gått hardt ut mot alle som var til stede i rommet og som mente det var en god idé å kaste en liten hund. Ved å ta et klart og offentlig oppgjør med de involverte, ville hun vist at hun setter hundens sikkerhet foran å beskytte venner, familie og kjæresten.
Hun burde også bedt kjæresten legge ut en beklagelse. Hvis ikke de visste at dette er dyremishandling, så vet de det nå, og da er det bare å innse alvoret i det de har gjort, og det er lov å skamme seg litt.

Hun skulle også tatt med Gucci til veterinær for en grundig sjekk, og delt denne bekreftelsen. Det ville flyttet fokuset over på det folk faktisk er bekymret for, nemlig Gucci.

Hun burde vært ærlig om at hunden for øyeblikket er hos søsteren, men forsikret om at søsteren nå har forstått alvoret og  omfanget av situasjonen, noe hun ikke gjorde før. At hun nå forstår hvor fryktelig galt dette var, og hvor skadelig dette er for et levende dyr. Det er dyreplaging.

I stedet velger hun å slette kritiske kommentarer og rømme inn i en lukket gruppe der hun kontrollerer alt, og hvor hun henter "soldater" som nå bombarderer de ulike kommentarfeltene.

Endret av Doris Becker
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet
AtleH skrev (1 time siden):

Jeg tok feil. Været ble bedre utover dagen og ingen ser ut til å ha reist fra Maldivene (enda). Veldig trykket stemning på Isabel sin snap i dag og «vi er venner» fasaden jobbes det hardt med og nok engang har vi fått oppdatering på hennes mentale helse. Isabel sprakk tilslutt, etter at media tok tak i saken. Så kom i alle fall pressebildene fra mandag på trykk. Jeg vil tro Rami er mest stolt over at han endelig er avbildet. 

Isabel forstår ingenting, sier hun. Hvorfor hun skal være del i denne saken, er noe hun ber om å bli fortalt for hun skjønner det ikke. Vel, når Isabel går ut med en status som fraskriver kjæresten hennes alt ansvar, selv om han står der med utstrakte armer. Da ble hun part i det hele. Denne statusen gikk ut på å bortforklare og viste null forståelse for situasjonen, så da blir folk forbanna. Dette er nok hevet langt over Isabel sitt intellektuelle nivå, dessverre.

Det er også hennes hund, så når hun ikke viser mere bekymring når Gucci blir utsatt for mishandling, sier jo det litt om hennes forhold til sin egen hund. Det gjør at folk blir forbanna. Men verst av alt, det er kjæresten hennes som holder på med dette, som hun er på tur med og han har tydeligvis fått munnkurv. Isabel legger heller all skyld i situasjonen på følgerne sine som hun mener ikke forstår noen ting. Der bommer du, Isabel. Dette hovmodet med at om folk ikke liker henne, så kan de bare avmelde seg. Hun bryr seg ikke og der ligger jo hele essensen i hennes problemstilling. Hun bryr seg ikke. Det er veldig spesielt når hun samtidig lever av de samme personene. Det kan være dumt å bite hånden av de som forer deg.

Heldigvis kan folk selv velge hvem de vil ha som forbilder. Det er aldri opp til forbildet selv å bestemme slikt.

Ja, «hovmod står for fall». -Igjen enig i alt. 👍
Og i tillegg til at J er «uskyldig», skrev hun at Jack REDDET G. 🤯🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Nå får jeg vel RS på nakken her inne, men jeg har vært innom RS facebook by Isabel Raad en tur :sjenert: Meldte meg onn, tok en rundtur og meldte meg ut igjen. 
Det var mye kjærleik og veldig mye ❤️❤️❤️❤️❤️ . En del av de presenterte seg og jeg ble overrasket over hvor gamle en del var…vi snakker 60-70 årene ( ei omtalte Isabel som sin andre datter :forferdet:), mange i 40-50 årene og noen færre i 20-30 årene. 
Alle var enige i at Gucci saken var helt ute av proporsjoner og ei har påtatt seg jobben med å sende mail til NOAH på påfølgende telefon til de i morgen (de har tydeligvis omtalt saken) . Noen har fått AI generert bryllupsbilde av Isabel og Jack og av Isabel og den skilpadden. 

Så egentlig ut som en gørr kjedelig side, blir sikkert mer ❤️❤️❤️og enda mer Isabel skryt for det manglet det ikke på. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Bendie skrev (7 timer siden):

Jeg er helt enig med at kastingen absolutt  ikke var bra. Men tips til media? Minder du på alvor at de skal trykke et oppslag der Isabel fremstilles som dyremishandler. Når hun ikke er til stedet. Det vil fort bli en injuriesak. Det er en ikke sak for media , så lenge Isabel selv ikke er delaktig i situasjonen. 

Hvor skrev jeg at Isabel var med? Men det skjer på et arrangement som er hennes, og med hennes nærmeste i aksjon, blant annet hennes kjæreste som hun nærmest er limt fast til 24/7. Hun beskytter ham også med å servere en syk historie om at han tilfeldigvis tok imot hunden når man ser at bildet forteller en annen historie.  Hvorfor skal de IKKE får kritikk ?

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Jeg tror det er Rami som kaster. Han liker ikke Gucci.

Rami er vel den mest troende muslimen av dem. Trenger jeg å skrive mer. Uren. Shehed står og filmer. Reagerer kun fordi hun er redd for at hun må begynne å jobbe. Har blokkert hele gjengen. Aldri om jeg vil bidra til ei krone til noen av dem ingen. Er dette send på I sin snap eller er det fra Reality serien? Jeg har bare lest her og sett i media. Håper folk avfølger nå. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Othelia08 skrev (2 timer siden):

Fordi hun aldri har lagt ut noe midt i et dobesøk før? Eller fortalt om avføringen sin i detalj? Eller filma mens hun tisser?
Dette er ikke et usannsynlig scenario i det hele tatt😂

Men å påstå at hun var i rommet fordi at om hun hadde vært på do så hadde hun filmet… tror du helt oppriktig at du får med deg alt hun gjør i løpet av en dag? Det er helt utenkelig for deg og dine like at hun faktisk forlater et rom kjæresten er i? Seriøst??

• Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (33 minutter siden):

Dette viser at forsøket på å «legge seg flat» av Shehed ikke var mye verdt.

De omgir seg bare med et ekkokammer som bekrefter at det de gjorde ikke var så ille. Men det viser også at veldig mange faktisk tror at dette ikke er så ille! At de tror det ikke kan skade hunden. Jeg la ut et innlegg tidligere som sier litt om hvor skadelig dette kan være, spesielt for en Pomeranian, og ikke bare fysisk, også mentalt. 

Shehed burde bare gå i skammekroken, innrømme at hun ikke visste hvor alvorlig dette var, og ta et kurs i hundehold. Jeg tror ikke de visste. Da hadde de ikke lagt det ut på denne måten. Jeg forstår ikke at voksne mennesker faktisk kan tro at dette er greit, men av alle kommentarene så er det bare å innse at veldig mange ikke burde hatt hund, fordi de ikke kan noe om det å ta vare på dyr. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (16 minutter siden):

Men å påstå at hun var i rommet fordi at om hun hadde vært på do så hadde hun filmet… tror du helt oppriktig at du får med deg alt hun gjør i løpet av en dag? Det er helt utenkelig for deg og dine like at hun faktisk forlater et rom kjæresten er i? Seriøst??

JEG sa ikke at det er noe som helst slags bevis på om hun var der eller ikke. Kommentaren min var intet annet enn et pek på at det ikke er usannsynlig at hun ville filmet at hun var på do🤷🏽‍♀️ Hvor klistret til J hun er vet jeg ingenting om. Har ikke vært inne på snappen hennes siden i februar. Så nei det er ikke utenkelig for meg og «mine», for jeg hakke peiling og det er irrelevant for min del.  

• Liker 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (34 minutter siden):

Nå får jeg vel RS på nakken her inne, men jeg har vært innom RS facebook by Isabel Raad en tur :sjenert: Meldte meg onn, tok en rundtur og meldte meg ut igjen. 
Det var mye kjærleik og veldig mye ❤️❤️❤️❤️❤️ . En del av de presenterte seg og jeg ble overrasket over hvor gamle en del var…vi snakker 60-70 årene ( ei omtalte Isabel som sin andre datter :forferdet:), mange i 40-50 årene og noen færre i 20-30 årene. 
Alle var enige i at Gucci saken var helt ute av proporsjoner og ei har påtatt seg jobben med å sende mail til NOAH på påfølgende telefon til de i morgen (de har tydeligvis omtalt saken) . Noen har fått AI generert bryllupsbilde av Isabel og Jack og av Isabel og den skilpadden. 

Så egentlig ut som en gørr kjedelig side, blir sikkert mer ❤️❤️❤️og enda mer Isabel skryt for det manglet det ikke på. 

Kom du inn i fiendens territorium 🤣👏

Hvor mange medlemmer består sekten av nå.🫣

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Kom du inn i fiendens territorium 🤣👏

Hvor mange medlemmer består sekten av nå.🫣

Jepp, var litt småredd for å bli avslørt  der jeg scrollet nedover og prøvde å memorere det jeg leste :ninja:

De er over 8000 så følte meg litt sårbar, ja…og litt overrasket over at jeg «så» kjente der inne som jeg aldri hadde trodd var RS. 
Tenkte at det var like greit jeg smøg meg ut igjen, så de ikke så meg og fikk for seg at jeg er en av RS sekten :hakeslepp:

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor ønsker noen (mange) å følge en influenser som står for ingenting? Annet enn å snakke høyt om priser og pengebruk, shopping og iskaffe og har ingen formeninger om verden sånn generelt. Miljøversting.

Hva får følgerne ut av dette? Hvorfor være med på å generere penger til henne? Makan til dårlig forbilde! Følg heller noen som har noe vettig å bidra med. 

Jeg prøver å forstå, men innser at det er klink umulig 😳

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Jepp, var litt småredd for å bli avslørt  der jeg scrollet nedover og prøvde å memorere det jeg leste :ninja:

De er over 8000 så følte meg litt sårbar, ja…og litt overrasket over at jeg «så» kjente der inne som jeg aldri hadde trodd var RS. 
Tenkte at det var like greit jeg smøg meg ut igjen, så de ikke så meg og fikk for seg at jeg er en av RS sekten :hakeslepp:

Så du skammer deg over interessen for Isabel? 

• Nyttig 5
Skrevet
lella boletta skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ønsker noen (mange) å følge en influenser som står for ingenting? Annet enn å snakke høyt om priser og pengebruk, shopping og iskaffe og har ingen formeninger om verden sånn generelt. Miljøversting.

Hva får følgerne ut av dette? Hvorfor være med på å generere penger til henne? Makan til dårlig forbilde! Følg heller noen som har noe vettig å bidra med. 

Jeg prøver å forstå, men innser at det er klink umulig 😳

🎯

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...