Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trixie99 skrev (1 time siden):

Jeg så ikke den originale videoen på Mathilda’s snap, men det er hun som satt en emoji over ansiktet til personen, korrekt? Så da kan jeg bare tenkte meg at det er kjæresten til Shehed mtp at han alltid er anonym. Hadde det vært Rami eller kompisen hans ville de jo ikke blitt anonymisert. 

Enig, da hadde Matty enten anonymisert alle eller ingen. 

Lina 34 skrev (1 time siden):

Isabel var mest sannsynlig også i rommet, hun er aldri mange skritt unna voldemort. På tide folk slutter og følge en influenser med så destruktiv oppførsel. Det er ingen poeng og bruke tiden sin på se på den familien drikke iskaffe og sitte på dass. Følg heller influensere med litt sunnere interesser 👍

Hun hadde flere intervjuer enn resten av gjengen, så godt mulig de hang på rommet mens hun ble intervjuet. Hvis hun bare hadde vært noen få skritt unna Jack hadde hun vært med på bildet. 

Fizzypo skrev (1 time siden):

Ta støyten som i å forstå hvorfor folk reagerer og snur seg mot henne når hun er hele årsaken til at de overhodet er relevante. Hun er jo indirekte å regne som en arbeidsgiver. Når et partimedlem driter seg ut er det ikke bare personen selv, men partileder som gir en formell uttalelse. Når det avdekkes dårlig personalbehandling er det også leder som uttaler seg selv om personen ikke var direkte involvert i det. Omtrent alle som hadde kontakt med Epstein fikk kritikk selv om de ikke gjorde noe av det han var assosiert med, noen måtte også fratre sin stilling. Så nei, det er ikke egne regler for Isabel. 

Støre hadde vel ikke blitt beskyldt for dyremishandling om en av ministrene hans hadde kastet en hund til en annen  

Lykkeliten* skrev (1 time siden):

ollie1 skrev (3 minutter siden):

Synes det er litt merkelig at hun ikke forteller hvorfor hun ikke var tilstede, da gjengen på bildet er på hennes og J's hotellrom og dermed deres gjester. Hun pleier da ikke gå på noe alene, uten J😅

De oppholdt seg i en suite hele dagen under pressetreffet, der er det flere rom. Hadde det hjulpet om hun sa hun var på do? Jeg tipper at hun uansett hadde blitt beskyldt for å juge. Hun hadde mange intervjuer den dagen, så at hun ikke var sammen med resten av gjengen er ikke så unaturlig 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soli skrev (3 minutter siden):

Hun viker da aldri mer enn 2 meter fra Jack. Hun er veldig dum som fraskriver seg alt ansvar. Håper folk tar til fornuft nå og avfølger. Jack er fortsatt pappa og hun mamma 🧑 flg henne selv. Da må du ta ansvar.

tenk også på avtrykket i miljøet etter henne. Alt søppelet hver dag av take-away mat og take away kaffe. Førsteklasse eller business hver gang hun flyr, masse søppel og ting som blir kastet, i tillegg til færre passasjerer per fly. Alt hun bestiller som vare blir kastet. Tør ikke tenke på hvor mye søppel og my som kostet påle luksusstedene med overdådige buffer til få gjester.

Hun har selv sagt på sin kanal at hun driter i miljøet og at hun er dårlig på dette… 

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

Enig, da hadde Matty enten anonymisert alle eller ingen. 

Hun hadde flere intervjuer enn resten av gjengen, så godt mulig de hang på rommet mens hun ble intervjuet. Hvis hun bare hadde vært noen få skritt unna Jack hadde hun vært med på bildet. 

Støre hadde vel ikke blitt beskyldt for dyremishandling om en av ministrene hans hadde kastet en hund til en annen  

De oppholdt seg i en suite hele dagen under pressetreffet, der er det flere rom. Hadde det hjulpet om hun sa hun var på do? Jeg tipper at hun uansett hadde blitt beskyldt for å juge. Hun hadde mange intervjuer den dagen, så at hun ikke var sammen med resten av gjengen er ikke så unaturlig 

Men Jack da??? Hvorfor skal han forsvares?! Hvor er ansvaret ?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
ollie1 skrev (1 minutt siden):

Synes det er litt merkelig at hun ikke forteller hvorfor hun ikke var tilstede, da gjengen på bildet er på hennes og J's hotellrom og dermed deres gjester. Hun pleier da ikke gå på noe alene, uten J😅

Det er det som skurrer for meg også. Hadde hun ikke vært der, kunne hun jo bare med en gang sagt hvor hun var. Mathilda sier nok ikke noe, hun har nok fått beskjed om å holde kjeft av familien Raad. Lurer på hvem det var som kastet Gucci, og håper sannheten kommer frem. Sykt av I og lyve om at Jack tilfeldigvis bare «reddet» hunden, når de er stillt opp for å filme, og Jack tydelig er «med på leken».

Håper hun får hjelp med alt hun sliter med, før hun tenker på å få både hund og barn. Det er jo tydelig at hun sliter(det sier hun jo også selv).

Synes det er fint å se at «raadsquad» reagerer på dette, og de som nå blindt forsvarer henne og sier at «hun sier jo hun ikke var der» blir jeg seriøst bekymret for. Er det mulig å være så naive.. 

Greit nok at hun har laget sin egen gruppe, og nå får bestemme 100% hva som blir lagt ut, men innderst inne må hun jo kjenne på at det ikke er normalt å ha et sånt kontrollbehov. Hun kan jo ikke ha det bra med seg selv stakkars. Jeg har aldri i mitt liv hatt behov for å blokkere noen, eller kutte kontakt med folk som ikke er enige med meg. Kan ikke tenke meg et liv der jeg ikke tåler å høre om jeg trår feil fra de rundt meg, det er noe av det jeg setter aller mest pris på ved vennene mine. Det er jo meningen vi skal vokse som mennesker, og lære av de feilene vi gjør.

Blir sykt takknemlig for livet mitt og psyken min når jeg ser på den dama(ikke at jeg har hatt en «lettere oppvekst», heller tvert imot, men jeg kom ihvertfall hel ut på andre siden, og ser heller på styrkene det har gitt meg).

Kan aldri tenke meg at Jack er bra for henne, men hun er sikkert ikke bra for han heller. Blir oppriktig lei meg på hennes vegne når jeg hvor «fattig» hun egentlig er. 

Håper hun skjønner at hun trenger litt intensiv hjelp ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Johanne Regine skrev (37 minutter siden):

For en familie! Gucci kastingen er nok planlagt. Nå kom resten av Raad søskene i VG. For en utspekulert og ekkel familie

Ja, de ønsket nok å bli beskyldt for dyreplageri i pressen :ironi:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Men Jack da??? Hvorfor skal han forsvares?! Hvor er ansvaret ?

Har jeg forsvart han?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Matty skal poste hele videoen, uten musikk og uten at noen sladdes. Da får man et bedre inntrykk enn bare et stillbilde fra en video. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellenn skrev (8 minutter siden):

Hvor har jeg skrevet at hun bør beskyldes for selve handlingen? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (Akkurat nå):

Jeg synes Matty skal poste hele videoen, uten musikk og uten at noen sladdes. Da får man et bedre inntrykk enn bare et stillbilde fra en video. 

Enig, men hun har jo sett hva som skjer med de som går imot Isabell, så det skjer nok ikke. Ingen turte vel å stå opp for Shehed når Isabell og moren var vemlige heller? Isabell har mye makt, og Mathilda er jo ung og vil nok ikke legge seg ut med familien Raad, så hun gjør nok som hun får beskjed om.

Shehed har sagt det ikke var hennes mann.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Den som sitter på originalen kan tjene noen kronasjer nå sikkert. Og hvem vet hva som finnes av lignende materiale! Griske som de er, så kommer det vel fram kan vi håpe på. Men alle er delaktige her. Beaumont er en sadist. Dette har de planlagt, du ser jo at han står klar, og de filmer. De syntes det var morsomt! 

Jack kalte Gucci for en liten dritthund på en snap. Og I lo av Jack.

• Nyttig 8
Skrevet
Ellenn skrev (7 minutter siden):

Har jeg forsvart han?

Sikter til Isabel! Hvorfor forsvares han av henne….??!! Jævla idiot er han …

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ford3000 skrev (43 minutter siden):

Det er åpenbart at folk er litt delt i hva som har skjedd. Hadde sånn høvelig respekt for denne personen siden hun er så glad i dyr. 

Screenshot_20260910_162036_Snapchat.jpg

Ja mye uintelligente mennesker!! Et dyr skal ikke behandles sånn !!! Har du dyr selv er det faktisk enda værre at du kan ta så lett på det 🙈

• Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 time siden):

Jeg er helt uenig i at Isabel må ta støyten for andres ugjerninger. Hvor langt skal du trekk det, har vi alle ansvar for alt våre venner og slektninger gjør, selv når vi ikke er i nærheten av hendelsen? Eller er det egne regler for Isabel?

Jeg er overbevist om at I var der, men var mer opptatt av egen makeup og hår ,til pressetreffet.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Ellenn skrev (7 minutter siden):

Men det gjør hun nok ikke. Da kommer jo sannheten frem ..  Sikkert fått streng beskjed om å aldri vise videoen 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Den som sitter på originalen kan tjene noen kronasjer nå sikkert. Og hvem vet hva som finnes av lignende materiale! Griske som de er, så kommer det vel fram kan vi håpe på. Men alle er delaktige her. Beaumont er en sadist. Dette har de planlagt, du ser jo at han står klar, og de filmer. De syntes det var morsomt! 

Jack står jo og ler og retter ut hendene til den som kaster.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Jack kalte Gucci for en liten dritthund på en snap. Og I lo av Jack.

Synes han virker så umoden. Jeg har ikke trukket på smilebåndet en eneste gang av hva han har sagt og gjort. Denne Gunnar-karakteren er jo bare tåpelig. Minner om barne-tv🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet

Hvorfor ikke bare legge ut det hun filmet   (Shehed)

Tror vi fikk med oss hvem som var på eventet, det var ikke mange.

Nå er det bare ansvarsfraskrivelse og sitt eget imaget som skal beskyttes.

Gucci❤️ var med for rekvisita og content,  samtidig ble han utsatt for ekstrem fare. Noen mennesker burde ikke  omsorg for  dyr. Familien Raad er en av dem.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Krepsen7791 skrev (12 minutter siden):

Synes han virker så umoden. Jeg har ikke trukket på smilebåndet en eneste gang av hva han har sagt og gjort. Denne Gunnar-karakteren er jo bare tåpelig. Minner om barne-tv🫣

Sånn sett passer de vel perfekt sammen. To umodne mennesker som kan leve i en rosa fantasiverden

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Othelia08 skrev (2 minutter siden):

Sånn sett passer de vel perfekt sammen. To umodne mennesker som kan leve i en rosa fantasiverden

For å ikke snakke om den dramatiske umodne broren og! Syns han er så ufyselig!

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Mugler på ryggen av RS kommentarene hun nå legger ut…om den gamle RS gruppen var en sekt så vil jo den ny i hvertfall bli det iom at det er sektlederen som faktisk driver/sensurerer og godkjenner i den. RS vil jo bare bli enda mer hjernevasket hvis nå Isabel skal delta aktivt der inne, da vil jo endelig sektlederen «se» de. Isabel vil jo ha et større grep om de…f.eks avsløre nye lanseringer på FB siden før snap…da vil jo virkelig RS føle seg som de «utvalgte» :pls: og kjøpe enda mer. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 2
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...