Velinda Skrevet 21 timer siden #40401 Skrevet 21 timer siden Granneman82 skrev (8 minutter siden): Fant bildet på et annet forum..... Kan det være ho venninna dems?🤔 Husker ikke navnet, men ho var toastmaster i et bryllup dem var i sammen bla. Bare legger til at jeg bare lurer, men tenkte tanken på at det kunne være en dame som kaster også før noen redigerte bildet . Fyyy f...og der står kjerringa å smiler mens hun filmer sin egen hund blir misshandla,at hun sier vedkommende har fått høre det,hvor i helvetet stoppa hun det ikke 2 1 16
Sirah Skrevet 21 timer siden #40402 Skrevet 21 timer siden Ellenn skrev (4 minutter siden): Dette må være manipulert/redigert, den ene hånda til vedkommende som kaster er jo helt bluret ut Jeg syntes også det er noe rart med det bildet. 1
Lykkeliten* Skrevet 21 timer siden #40403 Skrevet 21 timer siden Her ser man hvor sårbart det er å leve av å poste livet i sanntid. Én ubetenksom posting (hendelsen i seg selv har jeg alt kommentert) så risikerer man å bli kansellert og miste hele sitt livsgrunnlag. Det kan føles urettferdig at Isabel får så mye tyn for noe hun ikke tok del i, men den harde virkelighet er at iom at hun er koblet til gjerningspersonen så vil hennes publikum snu seg mot henne. Bildet gir meg klump i magen. 5 2
Lykkeliten* Skrevet 21 timer siden #40404 Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg syntes også det er noe rart med det bildet. Det er vel skjermdump av en video? 7
Sirah Skrevet 21 timer siden #40405 Skrevet 21 timer siden Lykkeliten* skrev (4 minutter siden): Det er vel skjermdump av en video? Ja er helt sikkert bare det.
Bellabellee Skrevet 21 timer siden #40406 Skrevet 21 timer siden Nå er hun forbannet! Skjønner ikke hvorfor hun får har for det bilde når hun ikke var tilstede, hun ikke tok bildet osv… Men… var hennes fest, hennes gjeng det der, så skjønner godt hvorfor hun får alt på seg! 1 10
Doris Becker Skrevet 21 timer siden #40407 Skrevet 21 timer siden Bellabellee skrev (Akkurat nå): Nå er hun forbannet! Skjønner ikke hvorfor hun får har for det bilde når hun ikke var tilstede, hun ikke tok bildet osv… Men… var hennes fest, hennes gjeng det der, så skjønner godt hvorfor hun får alt på seg! Og hvor er Gucci nå? 1 2
Zena33 Skrevet 21 timer siden #40408 Skrevet 21 timer siden Ellenn skrev (15 minutter siden): Dette må være manipulert/redigert, den ene hånda til vedkommende som kaster er jo helt bluret ut Dette er en skjermdump av en video, kan bli bluret av det. Bare se hvor bluret Gucci er, både han og hånden hennes er nok i bevegelse på tidspunktet skjermdumpen tas. 1
Velinda Skrevet 21 timer siden #40409 Skrevet 21 timer siden Bellabellee skrev (6 minutter siden): Nå er hun forbannet! Skjønner ikke hvorfor hun får har for det bilde når hun ikke var tilstede, hun ikke tok bildet osv… Men… var hennes fest, hennes gjeng det der, så skjønner godt hvorfor hun får alt på seg! og ikke minst hennes kjæreste som deltok i misshandlingn,har hun tungt for det? 1 15
Aristokrat1 Skrevet 21 timer siden #40410 Skrevet 21 timer siden Eli27 skrev (På 8.9.2026 den 19.22):
Aristokrat1 Skrevet 21 timer siden #40411 Skrevet 21 timer siden Det er sikkert han som er familiens taxi sjåfør som heiv Gucci. Han og rami var jo ute å lufta rotta som de kaller han. 3
Velinda Skrevet 20 timer siden #40412 Skrevet 20 timer siden Aristokrat1 skrev (2 minutter siden): Det er sikkert han som er familiens taxi sjåfør som heiv Gucci. Han og rami var jo ute å lufta rotta som de kaller han. Bare at de kaller han det sier jo litt om hvordan de ser på den stakkars hunden 12
Ellenn Skrevet 20 timer siden #40413 Skrevet 20 timer siden Lykkeliten* skrev (19 minutter siden): Det er vel skjermdump av en video? Zena33 skrev (7 minutter siden): Dette er en skjermdump av en video, kan bli bluret av det. Bare se hvor bluret Gucci er, både han og hånden hennes er nok i bevegelse på tidspunktet skjermdumpen tas. Hånda er visket ut sammen med emojien, . På det første bildet som er delt her inne, det med smilefjeset synes hånden til vedkommende. 1
Sirah Skrevet 20 timer siden #40414 Skrevet 20 timer siden Shehed har lagt seg flat på snapp nå. Hun sa "han" om han som kastet. Jeg tenkte også på han kameraten til Rami. 1
Eli27 Skrevet 20 timer siden #40415 Skrevet 20 timer siden Men hva skjer med søstrene? De «tar ansvaret» ved å skylde på han som kaster Gucci i været. Det er ALLE i det rommet sitt ansvar like mye som han som kaster. Hun sier at vedkommende har fått høre det og også «Kommer aldri til å la Gucci være i hans hender igjen» hva med DINE hender? HUN stod rett ved siden av bak en skjerm og filmet og lo. MAKAN 1 17
Gjesti7654 Skrevet 20 timer siden #40416 Skrevet 20 timer siden (endret) Sirah skrev (19 timer siden): La oss si at det Isabel skriver stemmer, at hun ikke var i rommet. Da kan hun så klart ikke lastes for hva andre velger å gjøre. MEN hadde det vært min hund hadde jeg likevel satt himmel og jord i bevegelse for å få frem hvor på trynet jeg syntes dette hadde vært! Jeg hadde GLATT kastet min egen bestemor offentlig under bussen om hun hadde kastet min hund rundt sånn. I tillegg hadde jeg sørget for å få hunden vekk fra disse menneskene. Jeg hadde IKKE satt meg på et fly videre og latt Gucci bli igjen i Shehed og samboerens varetekt. Jeg hadde tatt med meg hunden og ikke sett meg tilbake! Gucci har vel alle verdens vaksiner så å få den med til Dubai hadde nok ikke vært veldig vanskelig. Men det var vel viktigere å dra på hytta da.... Ikke at det hadde vært en optimal løsning å tatt med Gucci til Dubai heller, men bedre at Gucci hadde vært hos Ann enn hos Shehed og samboeren i alle fall. Eksakt. Så enig i denne kommentaren og har faktisk egen erfaring i akkurat det samme. Et familiemedlem passet vår unge hund og utsatte han for en annen hannhund uten at vi visste det. Hannhunden var ekstremt dominant og skremte vår unge hund som ikke var eldre enn 8-9 mnd på det tidspunktet. Dette la familiemedlem ut video av på Facebook, og fikk masse kommentarer av at den unge hunden (vår) var tydelig skremt og burde ikke vært satt i den situasjonen. Jeg fant det ut gjennom at andre tagget meg i innlegget på facebook, som var helt jævlig i seg selv. Når jeg sier at jeg laget et helvete og skanderte dette familiemedlemmet offentlig så tuller jeg ikke. Jeg sa det da, og har holdt mitt ord siden, at dette familiemedlemmet kommer aldri til å få passe vår hund igjen. Endret 20 timer siden av Gjesti7654 1 1
Klokkeblomstt Skrevet 20 timer siden #40417 Skrevet 20 timer siden Hvorfor tar ikke Jack ansvar for sin del? Jeg synes det er merkelig at Isabel legger ansvaret på ÉN person. Når man ser bildet, står Jack jo klar i den andre enden av sengen klar til å ta imot Gucci, mens det blir tatt bilder av situasjonen. Jack hadde mulighet til å si fra, og det gjorde han IKKE. Derfor synes jeg også at han bør ta ansvar for sin egen del og ganske enkelt si: "Det beklager jeg. Det skulle jeg aldri ha gjort" Det har han gode muligheter til på Isabels Snap. I stedet sitter de på Maldivene og ler og tuller med Gunnar-karakteren, mens Jack tilsynelatende virker fullstendig likegyldig. Jeg synes rett og slett ikke man ser ham ta noe ansvar for sin egen medvirkning. 1 15
Sveits35 Skrevet 20 timer siden #40418 Skrevet 20 timer siden Zena33 skrev (1 time siden): Sier Shehed at det var Rami bak smilefjeset? Eller fabrikkeres det her en historie om en ukjent person som tilfeldigvis kom innom hotellrommet deres? Setningen om at vedkommende har fått høre det faller på sin egen urimelighet og har bare motsatt virkning på at hun er i stand til å ta ansvar. Hun står jo å filmer det hele, dette skulle hun ha stoppet FØR det skjedde. Jeg tror det er Rami som kaster. Han liker ikke Gucci. 1 1
Eli27 Skrevet 20 timer siden #40419 Skrevet 20 timer siden Alt blir lagt på den såkalte «vedkommende» Det er like mye Jack, Shehed, Matilda og evnt andre i rommet sitt ansvar. Her ser man hvor lite hunden betyr for de, hadde det bare vært et levende menneske. Her tenner jeg på alle plugger, forferdelig å gi all skyld til h*n som kastet. 2 12
Fizzypo Skrevet 20 timer siden #40420 Skrevet 20 timer siden Lykkeliten* skrev (41 minutter siden): Her ser man hvor sårbart det er å leve av å poste livet i sanntid. Én ubetenksom posting (hendelsen i seg selv har jeg alt kommentert) så risikerer man å bli kansellert og miste hele sitt livsgrunnlag. Det kan føles urettferdig at Isabel får så mye tyn for noe hun ikke tok del i, men den harde virkelighet er at iom at hun er koblet til gjerningspersonen så vil hennes publikum snu seg mot henne. Bildet gir meg klump i magen. Enig. Hennes familie hadde aldri hatt mulighet til å tjene penger på SC hvis det ikke var for at de var koblet til henne, dermed må hun også ta støyten når det går andre veien og det medfører ulemper for hennes navn. Hun bruker dem som innhold i sine kanaler, nå skal jo også denne TV-serien lages, så det er vel på sin plass at reaksjonene smeller tilbake på henne Håper folk benytter muligheten til å avfølge og blokkere disse menneskene. 1 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå