Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sk57 skrev (1 minutt siden):

I Dagbladet også.

Tv2 også

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om dette er dårlig pr, så er det penger i kassen for Prime med sånne oppslag dagen før serien starter...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tippsi skrev (7 minutter siden):

I se&hør nå:yvonne:

😂

Me formuleringen «samtidig kan jeg ikke ta ansvar for et annet menneske handling» er både så lame og ikke så lite troverdig. Selvsagt kan hun ta ansvar for det, ved å komme kritikken i møte. Det gjør hun ikke ved å hevde at dette bare var et menneske sin handling, eller å unnskylde kjæresten sin som jeg har sett andre steder. Så var det dette med å stå i kritikken da, men alt skal slettes og byttes ut. Bare noen dager til nå, så vil hun nå enda lavere ned. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Nå har jeg ikke fått med meg annet enn skjermdump her og fra andre på insta og tiktok, men dette er jo horribel oppførsel mot et dyr. Og hun er såra? Det er vel hennes hund om jeg ikke husker feil? Nei æsj  hva med å ta ansvar. Jeg har forøvrig hennes blokket slikat hun ikke kommer opp i noe feed - gjør det konsekvent med alle influensere. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Plexi skrev (7 minutter siden):

Selv om dette er dårlig pr, så er det penger i kassen for Prime med sånne oppslag dagen før serien starter...

Tror du virkelig folk får lyst til å se på en serie ut i fra at et dyr er blitt mishandlet? Jeg verken tror eller håper det. Heller motsatt, at flere av de som i utgangspunktet hadde tenkt å se nå boikotter det. Serien er for spesielt interesserte, ikke den vanlige mannen i gata som leser VG.

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Plexi skrev (17 minutter siden):

Ja, det er det som er så fortvilende. De er så blendet av penger og inntjening at de nok ikke vil kansellere serien. Selv om Raad og familien åpenbart er mennesker som aldri skulle vært på TV. De trenger hjelp! Men reality er bygget på nettopp dette. Syke, sårbare og ustabile mennesker som underholdning. Og folk elsker det, eller elsker å hate det. Kynismen vinner fordi ingen tar ansvar og setter ned foten.

Når det gjelder Nude, stiller saken seg noe annerledes.
Men allerede ser vi strategien for krisehåndtering. Raad flytter fokuset over på den lojale følgerskaren som har et usunt avhengighetsforhold til henne. Ved å melde seg ut av gruppen de har startet for henne, så  "straffer" hun de som kritiserer, samtidig som hun oppretter en ny gruppe, der kun de som klarer å oppføre seg slik hun vil er velkomne.

Dessverre er nok den indre kjernen stor nok til at Beauty Rebels og det nystartede BXR AS vil selge nok til å gå i pluss.
Tiden vil vise. Det kommer jo mer rett over helgen, og  ikke minst så vil detaljene rundt konkursboet også snart treffe mediene.

Endret av Doris Becker
  • Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Jeg så gjennom snappen til Sidra og både Matty og Sidra var rimelig drita så at det kan ha blitt tatt noen dårlige avgjørelser i "kampens hete" er ikke veldig usansynlig. Andre fylletekster, denne gjengen fyllesnapper. Ikke kjempesmart med andre ord.

Mathilda drikker ikke alkohol.

• Liker 2
Skrevet

Fra Sheheds snapchat nå......

Screenshot_20260910_132323_Snapchat.jpg

• Liker 3
Skrevet
Rebus92 skrev (31 minutter siden):

Mathilda drikker ikke alkohol.

Jeg håper virkelig ikke hun oppfører seg sånn edru 😳 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Granneman82 skrev (11 minutter siden):

Sier Shehed at det var Rami bak smilefjeset? Eller fabrikkeres det her en historie om en ukjent person som tilfeldigvis kom innom hotellrommet deres?

Setningen om at vedkommende har fått høre det faller på sin egen urimelighet og har bare motsatt virkning på at hun er i stand til å ta ansvar. Hun står jo å filmer det hele, dette skulle hun ha stoppet FØR det skjedde.

• Liker 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Granneman82 skrev (17 minutter siden):

Tynn suppe. Nevner kun at det ikke er kjæresten hennes, men ingenting om Jack OG hun selv som står å tar bilder/filmer det hele

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Zena33 skrev (8 minutter siden):

Sier Shehed at det var Rami bak smilefjeset? Eller fabrikkeres det her en historie om en ukjent person som tilfeldigvis kom innom hotellrommet deres?

Setningen om at vedkommende har fått høre det faller på sin egen urimelighet og har bare motsatt virkning på at hun er i stand til å ta ansvar. Hun står jo å filmer det hele, dette skulle hun ha stoppet FØR det skjedde.

Kan det være kjæresten til Sidra ? 

• Liker 6
Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

Nå har jeg ikke fått med meg annet enn skjermdump her og fra andre på insta og tiktok, men dette er jo horribel oppførsel mot et dyr. Og hun er såra? Det er vel hennes hund om jeg ikke husker feil? Nei æsj  hva med å ta ansvar. Jeg har forøvrig hennes blokket slikat hun ikke kommer opp i noe feed - gjør det konsekvent med alle influensere. 

Folk blir krenket på vegne av Gucci.. Isabel blir krenket fordi folk reagerer på bildet… og blokkerer dem som sier i fra 😂 Kanskje Gucci faktisk fortjener at noen tar ordet for han! 🐾 Ganske umodent spør du meg! 💀

• Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Håper folk blokkerer hele gjengen nå. De er late, arbeidssky, løgnaktige og nå også dyremishandlere. Slutt, bare slutt. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 18
Skrevet

Glad for at jeg blokkerte hele denne dumme familien for leeenge siden!!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

.

Endret av Granneman82
Fant ut av det selv
Skrevet (endret)

Jeg håper de har tatt med Gucci til dyrlegen, for å sjekke om han har fått noen indre skader eller brudd. Hunder er veldig gode på å skjule smerte. Og den er 7 år gammel, altså en senior hund i tillegg. 

xhttps://www.norskpomklubb.no/medlemsnytt/pomeranian-i-norge-om-rasens-strste-helseutfordringer

Akutte skader: Det er også viktig å nevne at rasens størrelse gjør den mer sårbar for ytre påvirkninger, og eiere bør være oppmerksomme på situasjoner som for eks. møte med større hunder, bruk av, og rykk i halsbånd, hopp fra møbler eller høyder som hunden selv ikke har anledning til å komme seg opp på, uten hjelp.

Edit: Pomeranian regnes ikke som senior ved 7 års alder. De lever lenger enn større hunder.

Hvordan en hund reagerer på å bli kastet opp i været:

For en hund vil det å miste bakkeunderlaget og bli kastet oppleve som en akutt livsfare.

Hunden kan utvikle en dyp mistillit til menneskene rundt seg, spesielt eierne. Den kan begynne å frykte raske bevegelser, høye lyder (som latter eller filming) eller at noen strekker ut hendene mot den.

Hunder har et sterkt instinkt for å skjule smerte og svakhet. At den logrer eller går normalt rett etterpå, betyr ofte bare at den er i "overlevelsesmodus" (adrenalinkick) eller prøver å dempe situasjonen.

Når et dyr har vært utsatt for et slikt fall eller kast, bør det alltid undersøkes av veterinær, uansett hva eieren føler eller tror. En veterinær vil kjenne grundig over ledd, sjekke reflekser i nervesystemet og lytte etter unormale lyder fra hjerte og lunger som kan indikere indre skader.

Endret av Doris Becker
  • Hjerte 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Granneman82 skrev (8 minutter siden):

Fant bildet på et annet forum.....

Kan det være ho venninna dems?🤔 Husker ikke navnet, men ho var toastmaster i et bryllup dem var i sammen bla.

Bare legger til at jeg bare lurer, men tenkte tanken på at det kunne være en dame som kaster også før noen redigerte bildet .

8bb8b51f-3a34-4564-aa5c-cf32bcc78d6d.png

Dette må være manipulert/redigert, den ene hånda til vedkommende som kaster er jo helt bluret ut

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Dette må være manipulert/redigert, den ene hånda til vedkommende som kaster er jo helt bluret ut

Hånda er blurry på "original"bildet også🤔

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...