Alba1235 Skrevet 6 timer siden #40281 Skrevet 6 timer siden Eli27 skrev (3 timer siden): Nå kommer nok sikkert angsten og medisinsnakken tilbake. Så feigt Åååh herlighet stakkars meg🤦🏼♀️ 1 4 4
Kyvol Skrevet 6 timer siden #40282 Skrevet 6 timer siden Lana01 skrev (7 minutter siden): Dette er rasisme Nei jeg er ikke rassist. Men har opplevd å sett arabere ikke behandle sine dyr godt dessverre. Bare en liten titt på TikTok så ser dere fort hva jeg mener. 2 6
Othelia08 Skrevet 6 timer siden #40283 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): De satser vel på at det snart går over dette også…. 🙄 Verste er at det helt sikkert går over. Etter en liten pause, litt grining, fortelle om en mental helse i nedoverbakke så kommer nok kulten right back for å støtte venninna. Man ser det igjen og igjen med influensere. Bare se antall ganger man skulle tro det var helt over og ut for Sophie Elise. De klarer seg hver j•vla gang 2 4
Lana01 Skrevet 6 timer siden #40284 Skrevet 6 timer siden Kyvol skrev (1 minutt siden): Nei jeg er ikke rassist. Men har opplevd å sett arabere ikke behandle sine dyr godt dessverre. Bare en liten titt på TikTok så ser dere fort hva jeg mener. Du er arabisk , så da er du ikke snill med dyrene dine. Er dette rasisme ? 2 1
Othelia08 Skrevet 6 timer siden #40285 Skrevet 6 timer siden Lana01 skrev (7 minutter siden): Å sette merkelapp på noen utifra rase , er rasisme Men dette handler vel mer om kultur enn «rase»? Det er jo en annen kultur der og de behandler ofte dyr på en annen måte enn vi er vant med 2 9
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #40286 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Plagiat mener nå jeg.. Se hvor klassisk og vakker Bianca er med bare ansiktet sitt ❤️ Åsså har du Isabel da, puppene først 🙄🙄🙄. Men ja, man kan jo klart se at de kopierer Caia 7
Dupers Skrevet 6 timer siden #40287 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden): Hvordan kander være likere?👀😅 Den solbrille inspirerte greia var lik, men likevel ser man en tydelig forskjell og mange ulikheter. Postkortet hadde lignende konsept, men helt ulilt utseende. Så jo de hadde enkelt kunne vært likere 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #40288 Skrevet 5 timer siden Dupers skrev (2 minutter siden): Den solbrille inspirerte greia var lik, men likevel ser man en tydelig forskjell og mange ulikheter. Postkortet hadde lignende konsept, men helt ulilt utseende. Så jo de hadde enkelt kunne vært likere Er helt uenig.. du må se nøyere 😂 og på alt… 1 5
Johanne Regine Skrevet 5 timer siden #40289 Skrevet 5 timer siden Realista skrev (1 time siden): Da håper jeg du lar det bli med en tanke. Ellers er man riiiiimelig langt over grensen for å være klin gæærn. Greit å ikke like IR, men dette 🤪 Ikke noe galt med det. Støtter ideen 1 1
Johanne Regine Skrevet 5 timer siden #40290 Skrevet 5 timer siden Tenkeselv skrev (33 minutter siden): Se hvor klassisk og vakker Bianca er med bare ansiktet sitt ❤️ Åsså har du Isabel da, puppene først 🙄🙄🙄. Men ja, man kan jo klart se at de kopierer Caia Isabel er ingenting uten de kunstige puppene sine med dalføre i mellom 3 1
Zena33 Skrevet 5 timer siden #40291 Skrevet 5 timer siden Othelia08 skrev (48 minutter siden): Men dette handler vel mer om kultur enn «rase»? Det er jo en annen kultur der og de behandler ofte dyr på en annen måte enn vi er vant med Det er bare desperasjon etter å finne noe å slå ned på. Ikke ett ord om selve mishandlingen som foregikk, men så fort man kunne ta tak i ordet araber så grep man den. Helt enig, jeg også oppfatter dette som kultur og ikke rase. Og nettopp forholdet denne kulturen har til dyr er godt beskrevet i haugevis av litteratur, uten at dette har blitt stemplet som rasisme. 1 9
Johanne Regine Skrevet 5 timer siden #40292 Skrevet 5 timer siden Lana01 skrev (1 time siden): Dette er rasisme Nei det er det ikke. Det er ett faktum 2 3
Sirah Skrevet 5 timer siden #40293 Skrevet 5 timer siden Zena33 skrev (6 minutter siden): Det er bare desperasjon etter å finne noe å slå ned på. Ikke ett ord om selve mishandlingen som foregikk, men så fort man kunne ta tak i ordet araber så grep man den. Helt enig, jeg også oppfatter dette som kultur og ikke rase. Og nettopp forholdet denne kulturen har til dyr er godt beskrevet i haugevis av litteratur, uten at dette har blitt stemplet som rasisme. Det handler om kultur ja. Alle er vel kjent med ordtaket i Kina spiser de hund. Det betyr jo ikke at alle kinesere er slemme med hunder, men i andre deler av verden er det en helt annen kultur rundt dyr enn det vi er vandt med her i Norge og store deler av Europa. Her er hunden et nært og kjært kjæledyr og familiemedlem, mens i andre deler er den kort og greit et skittent dyr. Man skal ikke lenger sør enn Danmark eller Tyskland før for eksempel hesten blir behandlet annerledes enn her i Norge med tanke på helt basic ting som utetid. I Spania er det ikke unormalt at hesten ikke er ute av boksen sin i det hele tatt med unntak av ridning. Her hjemme er det heldigvis utenkelig for de aller, aller fleste at den ikke får bevege seg fritt utendørs hver dag. I England er det helt normalt at hester står inne hele vinteren. Nå er jo hund som diskuteres her, men poenget er bare at man ikke skal så langt før kulturen ikke går overrens med det vi er vant med her hjemme. Det er OVERHODET ingen unnskyldning for å behandle dyr dårlig, men det kan i mange tilfeller være en forklaring. En svært dårlig en i mine øyne. 2
Lina 34 Skrevet 5 timer siden #40294 Skrevet 5 timer siden Nå burde folk være såpass at de boikotter den nye serien hennes. Så grusomt og se to voksne menn kaste en liten chiahuahua på denne måten. En bitteliten hund med små tynne ben og hofter, en ryggrad som ikke tåler så fryktelig mye. Så står den som skal passe på han og filmer😢 isabel forsvarer voldemort ser jeg, men hvorfor står han og gliser? At hun ikke var i rommet tror jeg ikke på, hun sitter til vanlig fastmontert på den fyren. Når er det nok?? Håper virkelig dette kommer skikkelig ut i media så alle får dette med seg. Jeg skal blokkere alle i Raad familien og aldri kjøpe noe som helst som gir dem penger. Lurer på hvordan denne stakkars hunden har hatt det når vi ikke ser hva de gjør med den, eller hvordan den har hatt det når samboeren til shehed har hatt ansvaret for den alene?! De som godtar dyremishandling kommer vel til og fortsette følge den kjerringa men nå er det nok for meg!! 13 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #40295 Skrevet 4 timer siden Lina 34 skrev (5 minutter siden): Nå burde folk være såpass at de boikotter den nye serien hennes. Så grusomt og se to voksne menn kaste en liten chiahuahua på denne måten. En bitteliten hund med små tynne ben og hofter, en ryggrad som ikke tåler så fryktelig mye. Så står den som skal passe på han og filmer😢 isabel forsvarer voldemort ser jeg, men hvorfor står han og gliser? At hun ikke var i rommet tror jeg ikke på, hun sitter til vanlig fastmontert på den fyren. Når er det nok?? Håper virkelig dette kommer skikkelig ut i media så alle får dette med seg. Jeg skal blokkere alle i Raad familien og aldri kjøpe noe som helst som gir dem penger. Lurer på hvordan denne stakkars hunden har hatt det når vi ikke ser hva de gjør med den, eller hvordan den har hatt det når samboeren til shehed har hatt ansvaret for den alene?! De som godtar dyremishandling kommer vel til og fortsette følge den kjerringa men nå er det nok for meg!! Jeg har også blokkert alle 2 4 6
Zena33 Skrevet 4 timer siden #40296 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Det handler om kultur ja. Alle er vel kjent med ordtaket i Kina spiser de hund. Det betyr jo ikke at alle kinesere er slemme med hunder, men i andre deler av verden er det en helt annen kultur rundt dyr enn det vi er vandt med her i Norge og store deler av Europa. Her er hunden et nært og kjært kjæledyr og familiemedlem, mens i andre deler er den kort og greit et skittent dyr. Man skal ikke lenger sør enn Danmark eller Tyskland før for eksempel hesten blir behandlet annerledes enn her i Norge med tanke på helt basic ting som utetid. I Spania er det ikke unormalt at hesten ikke er ute av boksen sin i det hele tatt med unntak av ridning. Her hjemme er det heldigvis utenkelig for de aller, aller fleste at den ikke får bevege seg fritt utendørs hver dag. I England er det helt normalt at hester står inne hele vinteren. Nå er jo hund som diskuteres her, men poenget er bare at man ikke skal så langt før kulturen ikke går overrens med det vi er vant med her hjemme. Det er OVERHODET ingen unnskyldning for å behandle dyr dårlig, men det kan i mange tilfeller være en forklaring. En svært dårlig en i mine øyne. Jeg var bare ute etter å poengtere at ikke jeg (heller) så på å skrive araber som rasisme. Jeg har drevet med hester i 40 år, også internasjonalt med kjøp og salg. Vet ikke hvor du har din erfaring fra, spesiell stall/gren? Det bildet du tegner er ikke min erfaring på generelt grunnlag. Her i Norge finner du også ekstreme forskjeller i hestehold på feks tid ute. Noe praktiserer utegang hele døgnet, andre står ute bare 2 timer i døgnet. Dette varierer fra stall til stall, eier til eier. De samme forskjellene finner man nedover i Europa også. 3
Natu Skrevet 4 timer siden #40297 Skrevet 4 timer siden Jeg er litt treg og fikk ikke med meg at hun hadde to innlegg på RS gruppa. Og nå prøver jeg bare å forstå at jeg faktisk leste riktig: hun sier at Jack ikke var med på dette men tilfeldigvis sto der og "fikk tatt i mot" Gucci. Altså HVA? Jeg forstår at Isabel ikke var med på dette og kanskje ikke engang var i rommet men likevel; HVA??? Skal vi tro på at Sheheds samboer bare kastet Gucci gjennom luften helt random og ble reddet av Jack? Det vil jo si at samboeren til Shehed er helt ute av kontroll og virkelig farlig? Hva vil Shehed si til denne uthengingen? Og bildet forteller også en helt annen historie! Jeg klarer ikke la være tenke på pressebildene der Isabel poserer med Gucci, de blir vel lansert i morra - for en syk timing!!! I morgen når jeg våkner skal jeg forresten avslutte mitt Prime abonnement, det blir min protest på galskapen. 3 11
Outside Viewer Skrevet 4 timer siden #40298 Skrevet 4 timer siden AtleH skrev (På 6.9.2026 den 23.39): Isabel lanserte fuktighets krem til nesten 8000 kroner literen, som allerede finnes fra før. Nå kan vi gratulere Isabel med «ny» fuktighetskrem med spennende kapsler i gele. Nøyaktig samme variant som hun selger fra sør Korea har eksistert i mange, mange år her i Norge. Isabel er riktignok dobbelt så dyr som de fleste andre, men ellers er det ren kopi og veldig masseprodusert. Hvem som helst kan få firmanavnet sitt trykket på denne kremen. Lukt og farge kan man velge selv. Det latterlige er jo at selve kremen er billigere å produsere, enn selve glasset det kommer i. Her har ikke Isabel utviklet noe som helst. Ferdigkjøpt konsept, med eget navn på produktet. Overpriset så det holder. 399 for 50ml. Det er bare en halv desiliter. Literprisen blir hele 7980 kroner. Jeg ser Isabel skryter på nettsidene sine at kremen er vegansk. Det håper jeg virkelig. Fuktighetskrem med kjøtt som mugner har vel aldri vært noen hype. Den er ikke testet på dyr, sier hun kanskje, selv om kremen ikke er testet i sin helhet. Det trenger den ikke, for alle ingrediensene er tidligere testet hver for seg på dyr. Mange lar seg nok uansett friste, siden den har niacinamid i seg. Vitamin B3 om noen skulle lure. Ceramider som det nevnes, er bare fettstoffer. Vann, olje, lukt og alskens tilsetninger for at alt skal henge sammen og gi en god følelse på huden. Ingenting spesielt som skiller seg fra andre fuktighetskremer, bortsett fra prisen hennes. Om voksne folk vil betale dyrt for kremer som egentlig ikke gjør noe annet enn at det føles godt, så helt greit for meg, men Isabel har barn som følgere og hun sitter på snap og skriker ut at DU MÅ kjøpe denne. Bra og interessant innlegg! «Ferdigkjøpt konsept med eget navn på produktet». Om dette stemmer, og I sier at «hun/de har utviklet denne kremen», er det lov? 🤯🤯 6
Sirah Skrevet 4 timer siden #40299 Skrevet 4 timer siden Zena33 skrev (6 minutter siden): Jeg var bare ute etter å poengtere at ikke jeg (heller) så på å skrive araber som rasisme. Jeg har drevet med hester i 40 år, også internasjonalt med kjøp og salg. Vet ikke hvor du har din erfaring fra, spesiell stall/gren? Det bildet du tegner er ikke min erfaring på generelt grunnlag. Her i Norge finner du også ekstreme forskjeller i hestehold på feks tid ute. Noe praktiserer utegang hele døgnet, andre står ute bare 2 timer i døgnet. Dette varierer fra stall til stall, eier til eier. De samme forskjellene finner man nedover i Europa også. Da misforsto du meg, jeg var ikke uenig i det du skrev Jeg har drevet med hest både som yrke og hobby i flere europeiske land i hele mitt voksne liv og det er mye stygt der ute. Heldigvis er det svært mange som behandler hester godt også, men at det er kulturforskjeller er det ingen tvil om. 2
Smukgid Skrevet 4 timer siden #40300 Skrevet 4 timer siden Snoopy82 skrev (2 timer siden): Men hvorfor skal hun måtte ta støyten hvis hun faktisk ikke var i rommet en gang? Shehed, Matty, J og alle de burde få en smekk, men hvorfor Isabel? Man har ikke bevis på at hun var eller ikke var i rommet. Vi vet jo ikke hvordan hun har snakket til de som deltok. Om øra flagra eller ikke. Det er ikke greit, men hvorfor skal I få støyten? Er det fordi hun er Isabel? Selve hendelsen vis hun ikke var der skal hun ikke ha noe tyn for, vanskelig og gjøre noe vis du ikke er der. Det hun kan for tyn for er hvordan hun «forsvarer» seg selv og mannen sin. Og kaster andre under bussen fordi det ikke passer hennes image. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå