Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lykkeliten* skrev (58 minutter siden):

Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? 

(Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??)

Aldri i livet om den som kastet hunden hadde kastet den uten at han viste Jack stor klar til å ta imot. Glem ikke at dette ble filmet/tatt bilde av også, så random var det ikke. Vet du ønsker å forsvare, men ingenting kan forsvare dette her.

Å jeg tror ingenting på at Isabel ikke var i rommet.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Hvorfor legger hun ut en «statement» på RS gruppen men ikke i sine private kanaler da mon tro..?🤔 Jo - fordi hun er redd for å miste inntekten fra elsklingene sine.. Hadde vært bedre og virket mer ekte om hun la det ut på alle sine kanaler om hun syns den episoden med Gucci var så grusom……

Ja hadde hun vært voksen nok så hadde hun selvsagt lagt det ut på Snap, men pengene rår som vanlig.

Hvis følgerne ikke nå virkelig begynner å se hva som foregår så kan det ikke bare være en sikring som har gått, men hele sikringsskapet.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Princess_81 skrev (2 minutter siden):

Shehed redd for mattilsynet tro 🤨

IMG_0323.jpeg

Uff ja stakkars lille Shehed 🙄 
Du burde kanskje startet dagen med denne her, men du valgte heller å snappe som om ingenting ! 
Denne uttalelsen er verdt sånn ca 0,-

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Hadde ventet på dette… hun kommer nok til å komme på Snapchat å beklage seg. Tror hun velger en annen måte enn på RS gruppen, for den funket åpenbart ikke 😅

IMG_8924.jpeg

• Nyttig 12
Skrevet

IMG_8927.thumb.png.9688d45c87c26de5c97aa6fab26ab2d6.pngNå kommer nok sikkert angsten og medisinsnakken tilbake. Så feigt

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Princess_81 skrev (32 minutter siden):

Shehed redd for mattilsynet tro 🤨

IMG_0323.jpeg

Hun skjelver av skrekk! Men første måtte hun snappe omtrent ingenting først. Enig med de som mener denne betyr null, nada, zero

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Eli27 skrev (6 minutter siden):

IMG_8927.thumb.png.9688d45c87c26de5c97aa6fab26ab2d6.pngNå kommer nok sikkert angsten og medisinsnakken tilbake. Så feigt

Fantastisk!! Fallhøyden kan bli høy her.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet

Ikke mye sympati å hente for henne i kommentarfeltet. Hun bare forlater alle "elsklingene" sine med en gang det kommer noe motgang. Som Eli27 over skrev, så feigt!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet
Snoopy82 skrev (1 time siden):

Screenshot_20260909_153937_Facebook.thumb.jpg.4b19954bc87c16d0176cf1b25352a7af.jpgScreenshot_20260909_153940_Facebook.thumb.jpg.e313f2d8812131bdfde873f45201b22d.jpg

Men den jævla typen din var med på dette!!!  For noen forferdelige mennesker…. Blir forbanna 😡 

• Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
adriana32 skrev (1 minutt siden):

Fantastisk!! Fallhøyden kan bli høy her.

Enig. Veldig dårlig håndtert. Virker noe panisk og minimalt gjennomtenkt

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Sveits35 skrev (3 minutter siden):

Enig. Veldig dårlig håndtert. Virker noe panisk og minimalt gjennomtenkt

Håper fallhøyden blir enorm!

• Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Håper fallhøyden blir enorm!

Forsiktig med å ønske vondt for andre… det pleier å slå hardt tilbake

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Som man reder, ligger man. Jeg håper Prime tar ansvar også og dropper å promotere den type mennesker.

• Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Var det bilde eller video Matty la ut?   Hvis det er video kan jo man se om Jack er kun den reddende engel. Synes Shehed virker avslappet på bildet, filmer hun eller holder hun et glass? Veldig overrasket over at hun ikke reagerer når dette skjer. 

Tenker Matty er ut av gjengen nå. 

• Nyttig 2
Skrevet
Eli27 skrev (2 timer siden):

Aldri glem sangen som ble lagt ved… noe så dumt 

IMG_8916.png

🤯🤯🤯

Skrevet
Eli27 skrev (23 minutter siden):

Så fort noe går henne imot så stikker hun. Så nå forlater hun rett og slett jentegjengen, bestisene, elsklingene så fort de sier henne imot eller er kritiske. 
Furtingen hennes varer nok bare til neste lansering…. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Så fort noe går henne imot så stikker hun. Så nå forlater hun rett og slett jentegjengen, bestisene, elsklingene så fort de sier henne imot eller er kritiske. 
Furtingen hennes varer nok bare til neste lansering…. 

Det at hun gikk ut av den gruppa er uopprettelig, lansering eller ikke. Dum avgjørelse av Isabel og viser lite modenhet.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sveits35 skrev (17 minutter siden):

Forsiktig med å ønske vondt for andre… det pleier å slå hardt tilbake

Der er jeg uenig!!! Når det gjelder dette så håper jeg fallhøyden blir kanon!   

• Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Der er jeg uenig!!! Når det gjelder dette så håper jeg fallhøyden blir kanon!   

Din karma, ikke min. You do you

• Nyttig 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 timer siden):

Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? 

(Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??)

Har du bevis på at hun ikke var i rommet?

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...