Sirah Skrevet 21 timer siden #40161 Skrevet 21 timer siden Johanne Regine skrev (10 timer siden): Ahh skjønner🤣 Ja viktig å ikke bryte tradisjonene 🤣 Fra spøk til alvor: Det med stakkars Gucci er noe av det sykeste 😭 Det er INGENTING som kan forsvare å kaste en liten hund (eller en stor en for den saks skyld) gjennom lufta på den måten! Dette er voksne folk, hva FAEN tenker de med? Jeg hadde tidligere en liten hund på str med Gucci. Opplevde ved en anledning at et familiemedlem "kastet" den ned av sofaen. Hunden hoppet opp i sofaen og skulle bort å hilse, familiemedlemmet ville ikke at hunden skulle hilse og "kastet" den ned. Vi har svært begrenset kontakt i dag for å si det sånn. Helt ok at du ikke liker hunden min, men å "kaste" den med kraft et par meter gjennom lufta fordi den skal si hei? Fuck you, sånt gjør man ikke! Hadde jeg vært Shehed (eller noen av de andre i rommet) hadde jeg KLIKKET! Og om det er samboeren hennes i tillegg så er det nesten enda værre: Gucci bor med han! 5 4 8
Lykkeliten* Skrevet 21 timer siden #40162 Skrevet 21 timer siden Sølvpilen skrev (1 time siden): Så du tror på alt det som Isabel sier ? Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): «Isabel har sagt bla bla bla ikke er sant, så da tar man alt for god fisk og overser fakta…» like skrev (28 minutter siden): Spekulerer! Tro på alt Isabell sier, jaja sier nå jeg. Isabell og søskena forsnakker seg flere ganger, foreldre deler tak når de er i Dubai. Hvem tror de har to leil i Irak? To kommunale leiligheter sentralt i Oslo koster den norske stat. Fatter ikke noen instanser ser nærmere på dette. Til annet er bevist så velger jeg å tro på den som har forutsetning for å uttale seg. Hvorfor tror dere mer på ting folk har kommet på her inne? 3 2
skeiv-ostepop Skrevet 21 timer siden #40163 Skrevet 21 timer siden Lykkeliten* skrev (4 minutter siden): Til annet er bevist så velger jeg å tro på den som har forutsetning for å uttale seg. Hvorfor tror dere mer på ting folk har kommet på her inne? Men ikke glem at den som «har forutsetning for å uttale seg» ikke er nøytral heller. 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #40164 Skrevet 21 timer siden Lykkeliten* skrev (3 minutter siden): Til annet er bevist så velger jeg å tro på den som har forutsetning for å uttale seg. Hvorfor tror dere mer på ting folk har kommet på her inne? Er ingen som «har kommet på noe her» inne.. Det er forsnakkelser av Raad selv samt beviser man lett finner utav mtp det de uttaler seg om og hva som vises.. Folk finner ikke opp ting… 🙄 2 9
Bendie Skrevet 20 timer siden #40165 Skrevet 20 timer siden dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Først og fremst: Beklager sent svar på denne. Det føles nesten upassende å svare på også, nå som dette med Gucci har blitt lagt ut, men syns det var ubehagelig, så derfor ville jeg likevel (har ikke vært her siden jeg skrev kommentaren du siterte, derav tregt svar)..: Men altså… hva???? I kommentaren du har sitert så svarer jeg en annen bruker dette: ««tyrkiatenner» er kroner («full» nedsliping med krone («kopi» av tann/støpt) utenpå) eller skallfasetter (delvis nedsliping med limt overflate oppå)» (dette er altså det du har sitert/svart det over på?? ^) Som jo bare er et svar til brukeren jeg siterer på hva som menes… Moren til IR er ikke nevnt engang. Jeg forstår virkelig ikke hva du mener med å svare det til at jeg forklarer hva «tyrkiatenner» typisk refererer til?? Det er jo bare ren fakta om de to ulike måtene å ordne tenner kosmetisk, på den måten, på. Men, at hun har slipt ned tennene har hun jo, for det gjør man jo i begge tilfeller (men mer ved påsetting av kroner enn ved pålimte skallfasetter, klistrer inn informasjon om hvordan det gjøres nedenfor, for ordens skyld). Hva mener du med det siste??? Jeg har som sagt ikke engang nevnt moren til IR i kommentaren du siterer?? …jeg skrev i et tidligere innlegg noe om hva som hadde blitt sagt osv… Det har jo dog ikke noe med meg å gjøre/gjøre en fjær til ti høns, for at hun har utført arbeidet på tennene er jo et faktum (sagt og dokumentert av flere i familien, inkl. moren selv, samt. det er synlig)… Men: Fatter ikke????? Hvordan kan å sitere eller gjengi hva noen andre har sagt/fått uført bli til at JEG (????) skal ha gjort en fjær til ti høns/gjort noe til mer enn det er??!!? Hvilket tannarbeid moren til IR har utført har absolutt ingenting med meg å gjøre!?!?? Jeg svarte bare på andre kommentarer og opplyste om hva familien selv (inkl. moren selv) har sagt og lagt ut om det, rent informativt?!?… Men, igjen… I kommentaren du siterer svarer jeg jo bare en annen bruker på hva som menes med «Tyrkiatenner», og forklarer de to alternative måtene å gjøre det på!? …jeg skjønner ikke???… Her er iallefall nevnte info vedr. skallfasetter: «- Konsultasjon og undersøkelse: Tannlegen sjekker tannhelsen din, tar røntgenbilder og diskuterer dine ønsker for form og farge. - Sliping av tannen: Tannlegen sliper bort et tynt lag (rundt 0,3 til 0,7 millimeter) av emaljen på forsiden av tannen for å gjøre plass til skallet. - Avtrykk og midlertidig fasett: Det tas et avtrykk av tennene som sendes til et tannlaboratorium. Du får som regel påsatt midlertidige fasetter mens du venter. - Montering (liming): Når de ferdige fasettene kommer fra laboratoriet (etter ca. 1 til 2 uker), prøver tannlegen dem på og limer dem fast med et sterkt spesiallim.» Skallfasesetter gjøres både med å uten sliping av tennene. Så vi vet ingenting om hvilke løsning, som tannlegen gikk for. Det som fremkommer tydelig i diskusjonen er at det totalt utelates at moren faktisk var hos tannlegen for nødvendig tannhelse. Men det passer vel ikke inn i narrativet en vil selge? https://dsoslo.no/tilbud/estetisk-tannpleie/skallfasetter-uten-tannsliping 2 1
like Skrevet 20 timer siden #40166 Skrevet 20 timer siden Ellenn skrev (45 minutter siden): Jeg har sovet under samme tak som x’en flere ganger, men vi har absolutt ikke noe annet forhold enn et vennskapelig. X’en min var ikke voldelig, men det var vel ikke faren til Isabel de siste årene av ekteskapet heller. Det er ikke gratis for beboeren å bo i en kommunal bolig. Man betaler markedspris, mener å ha hørt at husleien der er ca 20 000 i måneden. Man kan søke bostøtte, men det kan man om man leier privat også Her er det ikke snakk om en natt eller to, men månedsvis både i Dubai og Irak. Mye som skurrer. Sier det igjen håper at instanser for øynene opp for her lukter det jammen ikke godt 1 1 8
Lykkeliten* Skrevet 20 timer siden #40167 Skrevet 20 timer siden skeiv-ostepop skrev (33 minutter siden): Men ikke glem at den som «har forutsetning for å uttale seg» ikke er nøytral heller. Nøytral? Hva mener du med det? Tuppenoglillemor12 skrev (32 minutter siden): Er ingen som «har kommet på noe her» inne.. Det er forsnakkelser av Raad selv samt beviser man lett finner utav mtp det de uttaler seg om og hva som vises.. Folk finner ikke opp ting… 🙄 Har hun sagt at foreldrene er sammen? Som i et par? 2
skeiv-ostepop Skrevet 20 timer siden #40168 Skrevet 20 timer siden Lykkeliten* skrev (Akkurat nå): Nøytral? Hva mener du med det? Har hun sagt at foreldrene er sammen? Som i et par? Influensere deler det de vil, når de vil, slik de vil, for å maksimere engasjementet og utbetaling. Jeg ser absolutt ingen grunn til å stole på det de sier alene. 2 8
agent Skrevet 20 timer siden #40169 Skrevet 20 timer siden Lykkeliten* skrev (2 minutter siden): Nøytral? Hva mener du med det? Har hun sagt at foreldrene er sammen? Som i et par? Tror du at mange her inne er dumme? At det bare er en sannhet? Tror du at IR er ærlig om alt? 1 1 6
Lykkeliten* Skrevet 19 timer siden #40170 Skrevet 19 timer siden skeiv-ostepop skrev (42 minutter siden): Influensere deler det de vil, når de vil, slik de vil, for å maksimere engasjementet og utbetaling. Jeg ser absolutt ingen grunn til å stole på det de sier alene. Det er klart at de deler det de ser seg best tjent med, og jeg stoler absolutt ikke på alt noen av dem sier. Men ingen her inne har noen form for bevis på at Isabel lyver om dette, annet enn fantasi og antagelser. Så derfor forholder jeg meg til hennes uttalelse her. agent skrev (39 minutter siden): Tror du at mange her inne er dumme? At det bare er en sannhet? Tror du at IR er ærlig om alt? Siden du spør, så ja, jeg tror at ganske mange her inne er litt dumme. Og jeg tror at det er én sannhet om akkurat dette og siden jeg ikke har sett noen form for bevis på at hun lyver om denne konkrete saken så forholder jeg meg til hennes helt klare svar om at foreldrene ikke er et par. 5
Snoopy82 Skrevet 19 timer siden #40171 Skrevet 19 timer siden Isabel er ikke på bildet med Gucci så det er ikke sikkert hun visste det skjedde. Hvordan hun reagerte når hun fikk vite vet man heller ikke. Man ser Shehed står med telefonen oppe, Jack tar imot og vet Mathilda filmer/tok bilde og prøvde gjøre det morsomt. Det er vel det man vet så langt av det bildet. De færreste tror vel på alt Isabel sier, ut ifra hva hun legger ut på snap. Hun deler alt hun ønsker fra livet sitt og sier det hun vil om livet sitt. Alle vet også at hun ikke deler alt, det er ikke "Isabel minutt for minutt". Sånn er det vel for alle influensere? 1 5
Johanne Regine Skrevet 19 timer siden #40172 Skrevet 19 timer siden Lykkeliten* skrev (4 minutter siden): Det er klart at de deler det de ser seg best tjent med, og jeg stoler absolutt ikke på alt noen av dem sier. Men ingen her inne har noen form for bevis på at Isabel lyver om dette, annet enn fantasi og antagelser. Så derfor forholder jeg meg til hennes uttalelse her. Siden du spør, så ja, jeg tror at ganske mange her inne er litt dumme. Og jeg tror at det er én sannhet om akkurat dette og siden jeg ikke har sett noen form for bevis på at hun lyver om denne konkrete saken så forholder jeg meg til hennes helt klare svar om at foreldrene ikke er et par. Kun intressert i brukerdebatt. Ignorer 2 7
agent Skrevet 19 timer siden #40173 Skrevet 19 timer siden Lykkeliten* skrev (19 minutter siden): Det er klart at de deler det de ser seg best tjent med, og jeg stoler absolutt ikke på alt noen av dem sier. Men ingen her inne har noen form for bevis på at Isabel lyver om dette, annet enn fantasi og antagelser. Så derfor forholder jeg meg til hennes uttalelse her. Siden du spør, så ja, jeg tror at ganske mange her inne er litt dumme. Og jeg tror at det er én sannhet om akkurat dette og siden jeg ikke har sett noen form for bevis på at hun lyver om denne konkrete saken så forholder jeg meg til hennes helt klare svar om at foreldrene ikke er et par. Tusen takk for svar, da veit jeg hva du er og står for. 1 2
Lykkeliten* Skrevet 19 timer siden #40174 Skrevet 19 timer siden Johanne Regine skrev (19 minutter siden): Kun intressert i brukerdebatt. Ignorer Akkurat hva anser du som brukerdebatt i det innlegget? Jeg svarte på et spørsmål vedrørende brukerne av forumet, ellers er det kun influenseren Isabel Raad jeg henviser til 2
Lykkeliten* Skrevet 19 timer siden #40175 Skrevet 19 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Tusen takk for svar, da veit jeg hva du er og står for. @Johanne Regine Her ser du et eksempel på brukerdebatt. 5
Blåvinge Skrevet 18 timer siden #40176 Skrevet 18 timer siden Til og med leder av RS-gruppa på FB (hardcore fan) har gått ut mot håndteringen av Gucci. Bra 👏 5 2 9
Natu Skrevet 18 timer siden #40177 Skrevet 18 timer siden Blåvinge skrev (3 minutter siden): Til og med leder av RS-gruppa på FB (hardcore fan) har gått ut mot håndteringen av Gucci. Bra 👏 Hva har hun skrevet? Kan noen ta screenshot? Og er det noen der inne som er enige eller blir handlingen forsvart? Ble nysgjerrig da jeg aldri har hørt kritikk fra den kanten. 2 1
Neket Skrevet 18 timer siden #40178 Skrevet 18 timer siden Johanne Regine skrev (13 timer siden): 😔At det går an…..er det rart at den hunden er ett nervevrak. Hvilket oppegående menneske bruker kjøkkenspray på ett dyr?😖😖 Moren har aldri vært oppegående… 5 4
Blåvinge Skrevet 17 timer siden #40179 Skrevet 17 timer siden Natu skrev (53 minutter siden): Hva har hun skrevet? Kan noen ta screenshot? Og er det noen der inne som er enige eller blir handlingen forsvart? Ble nysgjerrig da jeg aldri har hørt kritikk fra den kanten. Får dessverre ikke delt bildet (har ikke skrevet nok her), men hun har delt bildet fra snap og denne teksten: "Hei jenter. Altså, jeg digger Isabel og gjengen, MEN dette er faktisk ikke greit. Dette er fra snappen til Mathilda, men den er visst slettet nå. Som hundemamma selv er dette helt forkastelig å se på, og det er direkte dyremishandling 🤢 Denne gruppa skal egentlig kun fokusere på det positive, men dette her gikk langt over streken." 11
Tenkeselv Skrevet 17 timer siden #40180 Skrevet 17 timer siden Blåvinge skrev (4 minutter siden): Får dessverre ikke delt bildet (har ikke skrevet nok her), men hun har delt bildet fra snap og denne teksten: "Hei jenter. Altså, jeg digger Isabel og gjengen, MEN dette er faktisk ikke greit. Dette er fra snappen til Mathilda, men den er visst slettet nå. Som hundemamma selv er dette helt forkastelig å se på, og det er direkte dyremishandling 🤢 Denne gruppa skal egentlig kun fokusere på det positive, men dette her gikk langt over streken." Det tragiske inne på den RS gruppen der er at enkelte i kommentarfeltet presterer å "arrestere" admin litt for å poste det innlegget, fordi bildet var nok mer "harmløst" enn det hauses opp til 😳😳 Enkelte følgere er pokker meg så blinde at selv dette skal de prøve å gjøre til noe som er ok, det er bare patetisk å se hva som utspiller seg inne på akkurat den gruppen der. Men at innlegget i det hele tatt ble postet av den superstrenge admin der inne som IKKE tillater noe kritikk skal hun ha applaus for. For det er jo tross alt i følge henne selv " Norges største vennegjeng" 🙄💸💸💸 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå