Princess_81 Skrevet tirsdag kl. 19:03 #40081 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Hva skjer med dette falske håret til Jack?👀😅🆘 Er det hårtransplantasjon eller tupé ?🙈 Det er sånn tupe sånn man kan lime på 6
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:03 #40082 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Håper du aldri anskaffer deg dyr… Herregud…. 2
Turkis Sau Skrevet tirsdag kl. 19:03 #40083 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Lykkeliten* skrev (2 timer siden): Kan du forklare meg hvorfor eventuell hårfarge og transplantasjon (som det pr nå ikke er noe annet holdepunkt for at han har tatt enn at dere her inne har kommet på at det kan være noe nytt å diskutere og spekulere i) er et rødt flagg? Kan du forklare hva du tenker om dagens fremviste dyremishandling på Snapchat? 1 1 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 19:03 #40084 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Hvem delte bildet? Mathilda 1
Blåvinge Skrevet tirsdag kl. 19:03 #40085 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Hvem delte bildet? Det ser du i toppen av bildet som ble delt. 3
Natu Skrevet tirsdag kl. 19:04 #40086 Skrevet tirsdag kl. 19:04 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Hvem delte bildet? Det må jo du vite som har målt opp avstanden Gucci er i lufta? 4 9
Zena33 Skrevet tirsdag kl. 19:07 #40087 Skrevet tirsdag kl. 19:07 Sveits35 skrev (16 minutter siden): Hvis du sjekker bildet er et EN meter mellom hendene til de som kaster. Så hunden var en meter i luften uten at noen holdt i ham. Nå er jeg sikker på at de rette instanser blir bombardert med varsler fra ildsjeler her inne, så tenker Gucci både får psykologutredning og røntgen etter det inntrufne. Tilfredsstilt blir nok ingen uten full omplassering og en knust hulkende Shehed. Fantastisk at du forsvarer dyremishandling, det måtte jo bare komme 😪😪 Om det er en halv meter, 3 meter eller 10 meter er ikke det vesentlige her. Risiko og frykt er der uansett for hunden, i tillegg så brukes den som et leketøy og underholdning, selvsagt ikke lov det heller. Må være unødvendig å minne på at dette er et levende vesen, som skal tas vare på i henhold til loven. Rett og slett en av de kvalmeste forsvarstalene jeg har sett, for ant meter er ikke avgjørende for potensielle skader eller angsten dette skaper hos hunden. Nå er det heldigvis ikke du som skal vurdere min saklige melding til Mattilsynet, de er profesjonelle og klarer fint å bedømme hva denne situasjonen har skapt og kunne ha skapt. Kanskje ettersende mld din også da, slik at de ser hvordan mennesker påvirkes så sterkt at selv dette må forsvares 😉 3 15 6
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:07 #40088 Skrevet tirsdag kl. 19:07 Natu skrev (2 minutter siden): Det må jo du vite som har målt opp avstanden Gucci er i lufta? Jeg kom i stuss da påstanden var at bildet ble delt av en influenser med enorm følgerskare… 3
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:09 #40089 Skrevet tirsdag kl. 19:09 Zena33 skrev (1 minutt siden): Fantastisk at du forsvarer dyremishandling, det måtte jo bare komme 😪😪 Om det er en halv meter, 3 meter eller 10 meter er ikke det vesentlige her. Risiko og frykt er der uansett for hunden, i tillegg så brukes den som et leketøy og underholdning, selvsagt ikke lov det heller. Må være unødvendig å minne på at dette er et levende vesen, som skal tas vare på i henhold til loven. Rett og slett en av de kvalmeste forsvarstalene jeg har sett, for ant meter er ikke avgjørende for potensielle skader eller angsten dette skaper hos hunden. Nå er det heldigvis ikke du som skal vurdere min saklige melding til Mattilsynet, de er profesjonelle og klarer fint å bedømme hva denne situasjonen har skapt og kunne ha skapt. Kanskje ettersende mld din også da, slik at de ser hvordan mennesker påvirkes så sterkt at selv dette må forsvares 😉 Du tar tak i saken du ja. Godt jobba Zena. 1
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:10 #40090 Skrevet tirsdag kl. 19:10 Hvis jeg blir hund i mitt neste liv har jeg lyst å bo hos Shehed. 3
Zena33 Skrevet tirsdag kl. 19:11 #40091 Skrevet tirsdag kl. 19:11 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Du tar tak i saken du ja. Godt jobba Zena. Hadde du fulgt med så er den jobben gjort tidligere i dag, derav ettersende din kommentar. Godt jobbet med tidens lavmål! 5 3 5
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:12 #40092 Skrevet tirsdag kl. 19:12 Zena33 skrev (Akkurat nå): Hadde du fulgt med så er den jobben gjort tidligere i dag, derav ettersende din kommentar. Godt jobbet med tidens lavmål! Ingen årsak du 1
Sologmåne1 Skrevet tirsdag kl. 19:13 #40093 Skrevet tirsdag kl. 19:13 Sveits35 skrev (13 minutter siden): Klarer du ikke bedre? 😂 Ditt innlegg viser bare hvor usympatisk enkelte viser seg å være, så nei… bruker ikke en kalori mer på slikt syn ditt innlegg viser. 2 3 7
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:14 #40094 Skrevet tirsdag kl. 19:14 Zena33 skrev (1 minutt siden): Hadde du fulgt med så er den jobben gjort tidligere i dag, derav ettersende din kommentar. Godt jobbet med tidens lavmål! Kan du ikke ettersende den kommentaren min om at jeg vil bo hos Shehed om jeg blir hund i mitt neste liv også? Gjør det! Da blir det ekstra saftige saker de får på bordet 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 19:15 #40095 Skrevet tirsdag kl. 19:15 Noen er herved rapportert flere ganger nå for avsporing, kverulering og å gjøre narr av dyremishandling.. 5 5 8
Zena33 Skrevet tirsdag kl. 19:16 #40096 Skrevet tirsdag kl. 19:16 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Kan du ikke ettersende den kommentaren min om at jeg vil bo hos Shehed om jeg blir hund i mitt neste liv også? Gjør det! Da blir det ekstra saftige saker de får på bordet I motsetning til deg så velger jeg å forholde meg til realiteter, og ikke dikte opp ting for kvalmens skyld. 2 4 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 19:16 #40097 Skrevet tirsdag kl. 19:16 (endret) Oppfordrer alle her å ikke svare på kommentarer til en viss bruker her nå, ignorer idioten. Endret tirsdag kl. 19:16 av Tuppenoglillemor12 17
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:17 #40098 Skrevet tirsdag kl. 19:17 Zena33 skrev (Akkurat nå): I motsetning til deg så velger jeg å forholde meg til realiteter, og ikke dikte opp ting for kvalmens skyld. Ja DEN var i alle fall dagens beste 1 2
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 19:19 #40099 Skrevet tirsdag kl. 19:19 Hvorfor reiser de alltid til Maldivene når det pøsregnet 🌧️ Vet de ikke at det finnes værmelding? 7
Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 19:20 #40100 Skrevet tirsdag kl. 19:20 Sveits35 skrev (18 minutter siden): Hvem delte bildet? Mathilda, venninnen til sidra 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå