Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isabel blir nok ikke kongefast her i Norge. Rutefly skal gå som normalt, men Norwegian og SAS fikk beskjed om å kansellere flere ruter sånn at trykket med mennesker på Gardermoen blir mindre. Det er også forbudt med småfly, så ingen helikopterturer eller fallskjermhopping osv. i luftrommet på Østlandet. Det bør jo også nevnes at disse dagene er det ikke helt smart å sende opp droner. Alle rutefly går som normalt, men det kan bli litt forskyvninger og forsinkelser.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 kansellerte fly er veldig lite, flytrafikken i morgen går 95% som normalt. Alle utenlandsfly ser ut til å gå som vanlig, så folk kommer seg nok avgårde...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Traileren.

noen som har sett og gjort seg noen tanker ang traileren til «Gardin-såpeshowet»? 

Jeg synes I «overspiller», virker som om hun gjør seg til for kamera. Jeg har ikke «fulgt» I, men de gangene jeg har sett noe på snap, virker hun ikke å «spille en rolle» slik som i traileren? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Outside Viewer skrev (16 minutter siden):

Traileren.

noen som har sett og gjort seg noen tanker ang traileren til «Gardin-såpeshowet»? 

Jeg synes I «overspiller», virker som om hun gjør seg til for kamera. Jeg har ikke «fulgt» I, men de gangene jeg har sett noe på snap, virker hun ikke å «spille en rolle» slik som i traileren? 

Jeg liker jo å hatewatcher henne pga alt dramaet hun skaper, men den traileren var dørgende kjedelig. Mye kropp, men den har man jo sett uendelig mange ganger før. Og det var ingenting som virket nytt. Bare same old, men mye mer opp-glammet og ja, hun spiller liksom en rolle. Bare merkelig å se etter å ha fulgt henne på snap. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Les deg opp da ! 

Ditto😉

• Liker 1
Skrevet

Ingen andre enn jeg som reagerer på hvordan de kaster Gucci over senga 😔

IMG_0310.jpeg

• Liker 4
Skrevet
Princess_81 skrev (1 minutt siden):

IMG_0310.jpeg

Lite gangsyn der i gården.

• Nyttig 3
Skrevet
Princess_81 skrev (10 minutter siden):

IMG_0310.jpeg

🤯

• Liker 2
Skrevet

Ingen av de burde hatt dyr! Ikke Shehed heller hun syns dette er morsomt står å filmer at de kaster hunden over senga stakkars dyr 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (56 minutter siden):

Jeg liker jo å hatewatcher henne pga alt dramaet hun skaper, men den traileren var dørgende kjedelig. Mye kropp, men den har man jo sett uendelig mange ganger før. Og det var ingenting som virket nytt. Bare same old, men mye mer opp-glammet og ja, hun spiller liksom en rolle. Bare merkelig å se etter å ha fulgt henne på snap. 

Ja, enig med deg. Kan jo hende at jeg er veeeldig gammel og «forventer mer» av voksne mennesker, men det blir nesten som en «karikatur» av seg selv og sin egen snap. 

• Nyttig 6
Skrevet
Outside Viewer skrev (28 minutter siden):

Ja, enig med deg. Kan jo hende at jeg er veeeldig gammel og «forventer mer» av voksne mennesker, men det blir nesten som en «karikatur» av seg selv og sin egen snap. 

Spot on🎯

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...