Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Princess_81 skrev (2 timer siden):

Ingen andre enn jeg som reagerer på hvordan de kaster Gucci over senga 😔

IMG_0310.jpeg

Stakkars…. 

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Outside Viewer skrev (10 minutter siden):

Grenser til dyremishandling spør du meg. 😢

Det er dyremishandling. Dette er en liten skjør hund. En hund med traumer iflg fam. Raad

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 14
Skrevet

Mathilda som la ut? Eneste som fortsatt ikke er eksponert er vel kjæresten til Sidra og Shehed. Spørs om det blir god stemning når de får kommentarer på dette og hun delte det. Noen har sikkert anmeldt det alt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Outside Viewer skrev (32 minutter siden):

Grenser til dyremishandling spør du meg. 😢

Det overskrider grensen for dyremishandling, på flere områder. Om man slår opp i dyrevernsloven så definerer den både risiko og traumer/redsel, hvilket hunden her definitivt blir utsatt for. I tillegg så bryter de også loven på det punktet som omhandler dyrets egenverdi, det skal ikke utsettes for å være et leketøy eller underholdningsobjekt.

At man kan klare å gjøre noe slikt med et dyr er helt ufattelig i min verden. Og enda mer skremmende at det legges ut til flere tusen følgere.

Endret av Zena33
  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 14
Skrevet

Var ikke på snappen til Mathilda nå? Mulig noen har reagert og hun måtte slette. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå har jeg for første gang skrevet til Raads (alle 4) og Matty. " Er det underholdning å bruke en liten forsvarsløs hund som leketøy???? Dere er jo sprø alle sammen!! #savegucci

Nå var ikke hatewatchinga mi gøy lenger, de er jo verre enn jeg trodde!!!!!!

• Liker 1
  • Hjerte 8
  • Nyttig 10
Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg for første gang skrevet til Raads (alle 4) og Matty. " Er det underholdning å bruke en liten forsvarsløs hund som leketøy???? Dere er jo sprø alle sammen!! #savegucci

De blir sikkert å svare at han syns det var gøy. At folk må roe seg. Gjøre narr av de som reagerer. Mener de kjenner han og at han ønsket at de gjorde det mer. Just waiiiit and see. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Natu skrev (10 minutter siden):

Jeg har meldt det til Mattilsynet. De har flere ganger sagt at hunden er full av traumer, og her påføres den nok en traumefull opplevelse med risiko for alvorlige skader. Hun som har daglig omsorg for hunden står ved siden av og filmer, i tillegg til at ytterligere en influenser filmer det. Det viser at dette ikke bare var noe som skjedde på impuls, når man riggerer seg til med kameraer i ulike vinkler, i et planlagt stunt. Deretter legges det ut på snap, hunden som leketøy og med et håp om at den underholdningsverdien de fikk ut av dette ville nå følgerne. 😪💔

Endret av Zena33
  • Liker 3
  • Hjerte 8
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Nå har jo Shehed fortalt han den hunden har trust issues.

At da familie evt.venner kan kaste den i lufta og bruke den som en kasteball er helt uforståelig. 

Bevis finnes på så å si alle forum.

Det er en familie der det mentale ligger langt under ett voksen menneske's tankegang.

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Zena33 skrev (8 minutter siden):

Jeg har meldt det til Mattilsynet. De har flere ganger sagt at hunden er full av traumer, og her påføres den nok en traumefull opplevelse med risiko for alvorlige skader. Hun som har daglig omsorg for hunden står ved siden av og filmer, i tillegg til at ytterligere en influenser filmer det. Det viser at dette ikke bare var noe som skjedde på impuls, når man riggerer seg til med kameraer i ulike vinkler, i et planlagt stunt. Deretter legges det ut på snap, hunden som leketøy og med et håp om at den underholdningsverdien de fikk ut av dette ville nå følgerne. 😪💔

Takk for at du meldte fra ❤️ 

• Liker 4
  • Hjerte 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Tror de har slettet det nå, kunne ikke se det hos Matty. Hva er det de tenker med den gjengen der😡

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (5 timer siden):

Screenshot_20260908-110951.png

Redusert og restriksjoner er fremdeles ikke null flytrafikk 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Zena33 skrev (15 minutter siden):

Gjordt det samme, håper flere henger seg på...dette er ikke greit😡

• Liker 1
  • Hjerte 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (20 timer siden):

Nesen ⛷️😅

Hva med håret, ser fikset ut det også.. mulig bare klipt annerledes enn tidligere 🤷‍♀️

Skrevet
Princess_81 skrev (3 timer siden):

Ingen andre enn jeg som reagerer på hvordan de kaster Gucci over senga 😔

IMG_0310.jpeg

Fy fader!!!

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
like skrev (Akkurat nå):

Fy fader!!!

Reagerer også på at Isabell tar "æren" for Gucci. Hun har ikke tanker for hunden i det hele tatt. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg vemmes av denne dyremishandlingen!!😡😡😡

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
agent skrev (5 timer siden):

Tenk om Økokrim har banket på døra🫣

Hadde det bare vært så vell!🤞

• Liker 8
Skrevet
Harm0ny skrev (1 time siden):

Stakkars…. 

Skrevet

Hva skjer med dette falske håret til Jack?👀😅🆘 Er det hårtransplantasjon eller tupé ?🙈

IMG_3949.png

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...