Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Hvorfor reiser de alltid til Maldivene når det pøsregnet 🌧️ Vet de ikke at det finnes værmelding? :multipliserer:

Er de på vei dit nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (27 minutter siden):

Pass nå på dette blodtrykket! Det er IKKE sunt å bli så oppkavet av et bilde av en hund som flyr

Kan ikke tro at du mener dette seriøst. Den hunden har blitt behandlet dårlig siden de fikk den. Den har også vist mange tegn på at den ikke trives og har atferdsproblemer. Det de driver med på det bildet kan ødelegge bein og rygg hvis den lander litt feil. For ikke å snakke om frykten den kan føle i en slik situasjon. Man skal aldri behandle hunder på en sånn måte. Det er et godt tegn at folk blir opphisset av det. Dyremishandling er ikke greit! 

Endret av Carrie_S
  • Liker 4
  • Hjerte 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Carrie_S skrev (2 minutter siden):

Kan ikke tro at du mener dette seriøst. Den hunden har blitt behandlet dårlig siden de fikk den. Den har også vist mange tegn på at den ikke trives og har atferdsproblemer. Det de driver med på det bildet kan ødelegge bein og rygg hvis den lander litt feil. Man skal aldri behandle hunder på en sånn måte. Det er et godt tegn at folk blir opphisset av det. Dyremishandling er ikke greit! 

👏👏🎯

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ref den forferdelige behandlingen av Gucci.

Tenk at voksne mennesker som har som jobb å være «influensere» behandler hunden sin slik. Det er hjerterått. Og dette deler de til potensielt flere hundre tusen mennesker. De står og filmer, deler og ser ut til å være «underholdt» mens det skjer. De er betalt for å «påvirke» mennesker. «Alle filmer hverandre mens de lager content». Det er ille på så mange måter. (Synes jeg). 

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 21
Skrevet
Carrie_S skrev (4 minutter siden):

Kan ikke tro at du mener dette seriøst. Den hunden har blitt behandlet dårlig siden de fikk den. Den har også vist mange tegn på at den ikke trives og har atferdsproblemer. Det de driver med på det bildet kan ødelegge bein og rygg hvis den lander litt feil. For ikke å snakke om frykten den kan føle i en slik situasjon. Man skal aldri behandle hunder på en sånn måte. Det er et godt tegn at folk blir opphisset av det. Dyremishandling er ikke greit! 

Dyremishandling er ikke greit, og å lage underholdning av det er bare grusomt. Takk til alle som meldt fra. ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 13
  • Nyttig 6
Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Er de på vei dit nå?

Tror det, har ikke sett, men mener noen skrev her tidligere at de skulle dit i dag. 

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (31 minutter siden):

Hva skjedde mellom Isabel og Golnaz? Har glemt henne helt bort helt til jeg satt på en episode med isabel på tv2. 

Dette lurer jeg også på! Noen som vet? De var jo med hverandre hele tiden??

• Liker 1
Skrevet
Outside Viewer skrev (Akkurat nå):

Ref den forferdelige behandlingen av Gucci.

Tenk at voksne mennesker som har som jobb å være «influensere» behandler hunden sin slik. Det er hjerterått. Og dette deler de til potensielt flere hundre tusen mennesker. De står og filmer, deler og ser ut til å være «underholdt» mens det skjer. De er betalt for å «påvirke» mennesker. «Alle filmer hverandre mens de lager content». Det er ille på så mange måter. (Synes jeg). 

Det kan også synes som om de hadde drukket forut for dette, noe som gjør hendelsen enda mer graverende. Jeg trenger heller ikke nevne at moren til Raad likte å spraye hunden med kjøkkenspray, at de har dratt den med i svært varme omgivelser uten å sørge for å ta godt nok vare på den, flyttet den rundt i starten og sørget for at den ikke fikk et trygt og stabilt miljø som valp noe som ga utslag i separasjonsproblemer. Den tok også lang tid før den ble stueren, noe som er enda et tegn på at den ikke får nødvendig stimuli og stell. I tillegg biter den og viser tegn til nervøsitet/dårlige nerver. Håper at Mattilsynet tar affære og omplasserer den til noen som ikke bruker dyr som content og faktisk kan tyde hundens signaler og ta godt vare på den. 

• Liker 6
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Tror det, har ikke sett, men mener noen skrev her tidligere at de skulle dit i dag. 

De er jo fullstendig allergiske for å sjekke værmelding for "den stemmer aldri på Maldivene uansett" 🙃

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (40 minutter siden):

Det er ikke uproblematisk. Men når det overdrives veldig og vi andre også ser dette bildet, blir det litt latterlige dimensjoner over det hele. Hva vet vel vi? Kanskje Gicci har vært på sommercamp og lært seg triks for å bli sirkushund. 

Ok. Trodde du var en av de litt mer seriøse her inne, men husker sikkert feil nick. 

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet
Carrie_S skrev (3 minutter siden):

Det kan også synes som om de hadde drukket forut for dette, noe som gjør hendelsen enda mer graverende. Jeg trenger heller ikke nevne at moren til Raad likte å spraye hunden med kjøkkenspray, at de har dratt den med i svært varme omgivelser uten å sørge for å ta godt nok vare på den, flyttet den rundt i starten og sørget for at den ikke fikk et trygt og stabilt miljø som valp noe som ga utslag i separasjonsproblemer. Den tok også lang tid før den ble stueren, noe som er enda et tegn på at den ikke får nødvendig stimuli og stell. I tillegg biter den og viser tegn til nervøsitet/dårlige nerver. Håper at Mattilsynet tar affære og omplasserer den til noen som ikke bruker dyr som content og faktisk kan tyde hundens signaler og ta godt vare på den. 

Mora gjorde hva?? Sprayet hunden med kjøkkenspray? Går det an? De folka eier ikke oppdragelse eller vett

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

De er jo fullstendig allergiske for å sjekke værmelding for "den stemmer aldri på Maldivene uansett" 🙃

Skal de nok en gang til Maldivene? Seriøst? Får hun ikke nok sol i Dubai?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrie_S skrev (6 minutter siden):

Så trist!!😥 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Ok. Trodde du var en av de litt mer seriøse her inne, men husker sikkert feil nick. 

Jeg liker å tulle litt også. Og ting blir tatt blodseriøst, noe som er helt tullete. Så sinte folk her i kveld

• Nyttig 5
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Mora gjorde hva?? Sprayet hunden med kjøkkenspray? Går det an? De folka eier ikke oppdragelse eller vett

Ja, med en Jif spray. Var på tv, om jeg ikke husker feil. Hun brukte også kjøkkensprayen på rumpa for å vaske ham. Helt grusomt. Det kan gi etseskader. Moren har gjort mange ille ting mot den hunden. De har ikke peiling på dyrehold. Dette var på samme tid som Gucci bet og Isabel var frustrert over hundens atferd. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (20 minutter siden):

Hvorfor reiser de alltid til Maldivene når det pøsregnet 🌧️ Vet de ikke at det finnes værmelding? :multipliserer:

Sikkert fordi det er ingen hjemme:hehe:

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Jeg liker å tulle litt også. Og ting blir tatt blodseriøst, noe som er helt tullete. Så sinte folk her i kveld

Man tuller ikke med dyremishandling!!!

• Liker 3
  • Hjerte 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Man tuller ikke med dyremishandling!!!

Tullet jeg med dyremishandling? Jeg skrev meningen min om et bilde. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (6 minutter siden):

Skal de nok en gang til Maldivene? Seriøst? Får hun ikke nok sol i Dubai?

Skal på hyttetur 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg er så fasinert, og nesten litt vantro, over at noen (få) her inne bruker så mye tid på å forsvare Isabel (og familien) u.a.n.s.e.t.t. hvilken kritikk I og familien får. Og nå også bagatelliseres hundekastingen…. 

Det finnes noe godt i de fleste mennesker, også i Isabel, men at de (og resten av fangruppen) fornekter at hun er kynisk, manipulerende, miljø- og klimasvin, lat, egosentrisk, «skrønete» og et veldig usunt forbilde, skremmer meg. I starten tenkte jeg: «Ha, ha, dette minner meg om meg selv da jeg var ung og jeg skulle, uansett, alltid være uenig med foreldrene mine». Jeg ler ikke lengre.

Hvor er moralen og etikken? Det kan godt være en føler seg moralsk og godhjerta når man bruker så mye tid på å forsvare I og familien hennes - og ta oss andre - men for meg blir det så skakkjørt og så moralsk forkastelig at influencere som Isabel blir forsvart som hun var mor godhjerta. Er det slike influencere vi vil ha som forbilder og heie frem? Er det NOEN gode avtrykk hun etterlater seg? Jeg ser bare en bred vei med salg, reklame, kjøp, et vanvittig forbruk og svinn, klimaversting, utnytting av «elsklingene», broer som brytes og venner som «slettes», og en som ikke bidrar til fellesskapet. Traumer eller ikke, hva er det med I og fam. hennes som gjør at de skal forsvares «for en hver pris»?  Jeg håper det kun er for å kværulere, hvis ikke er det til å grine av. 

Endret av Enavs
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...