Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tenkeselv skrev (39 minutter siden):

Det tragiske inne på den RS gruppen der er at enkelte i kommentarfeltet presterer å "arrestere" admin litt for å poste det innlegget, fordi bildet var nok mer "harmløst" enn det hauses opp til 😳😳

Enkelte følgere er pokker meg så blinde at selv dette skal de prøve å gjøre til noe som er ok, det er bare patetisk å se hva som utspiller seg inne på akkurat den gruppen der.

Men at innlegget i det hele tatt ble postet av den superstrenge admin der inne som IKKE tillater noe kritikk skal hun ha applaus for. For det er jo tross alt i følge henne selv " Norges største vennegjeng" 🙄💸💸💸

IMG_3304.jpeg

Norges største venninnegjeng?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Neket skrev (1 time siden):

Moren har aldri vært oppegående…

Er ikke noe fan av verken mor eller datter, men: Vet vi at det var kjøkkenspray på flaska? KAN jo ha vært en Jif-flaske fylt med vann😉Ikke uvanlig å fylle tomme flasker med vann for å spraye på andre ting, som planter, overflater o.l. Men hvis fargen på innholdet  var blå, er jo saken klar…

Endret av Check50
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (32 minutter siden):

Norges største venninnegjeng?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Når man til og med ikke kan stille spørsmål om produktene før man blir slettet og blokkert så sier det sitt 😂
Admin er så hardbarka RS at det kunne jo kanskje kommet et svar på et spørsmål som ikke var positivt. Den gruppa der er bare skremmende.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig er det det, Isabel….er jo derfor du så ofte er på steder der du treffer RS, elsklingene og bestevenninnene dine. 
Godt du er så grei at du legger ut at du signerer bøker på Gardermoen, så RS garantert kjøper boken når de er der… og det blir mer penger til deg… :filer:IMG_4599.thumb.jpeg.44985228a975dbf225d20ab56802fdc3.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (37 minutter siden):

Selvfølgelig er det det, Isabel….er jo derfor du så ofte er på steder der du treffer RS, elsklingene og bestevenninnene dine. 
Godt du er så grei at du legger ut at du signerer bøker på Gardermoen, så RS garantert kjøper boken når de er der… og det blir mer penger til deg… :filer:IMG_4599.thumb.jpeg.44985228a975dbf225d20ab56802fdc3.jpeg

Hun sa igår- d føles som IR har tatt over d meste på Gardermoen's  tilbud 🙃🙃🤔😁

• Liker 2
Skrevet
Eli27 skrev (9 minutter siden):

Han ser så ustelt ut 😓

IMG_8921.jpeg

Ååå 🥺 hjertet mitt 😭

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet (endret)

Screenshot_20260909_153937_Facebook.thumb.jpg.4b19954bc87c16d0176cf1b25352a7af.jpgScreenshot_20260909_153940_Facebook.thumb.jpg.e313f2d8812131bdfde873f45201b22d.jpg

Endret av Snoopy82
  • Liker 4
Skrevet
Snoopy82 skrev (5 minutter siden):

Screenshot_20260909_153937_Facebook.thumb.jpg.4b19954bc87c16d0176cf1b25352a7af.jpgScreenshot_20260909_153940_Facebook.thumb.jpg.e313f2d8812131bdfde873f45201b22d.jpg

Snakk om å igjen kaste andre under bussen. Spent på om Shehed uttrykker seg, og om det er kjæresten hennes som var den ved siden av henne… 

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Aldri glem sangen som ble lagt ved… noe så dumt 

IMG_8916.png

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Snoopy82 skrev (18 minutter siden):

Er det mulig? «Uten kontekst»??!!

Trodde ikke det kunne «bli verre»…🤯 Så «han» bare kastet G og J var så snill å redde G?! Ikke bare blir Gucci kastet som søppel over sengen, hun kaster sin søster og søsterens type? under sengen. Alt for å redde seg selv & J. -Tonedøvt.  (Og jeg mener ikke at S og typen eller J eller M er «noe bedre»)

- I (og familien) bør ta ansvar nå! #FreeGucci 

Endret av Outside Viewer
Ord
  • Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
Outside Viewer skrev (5 minutter siden):

Er det mulig? Trodde ikke det kunne «bli verre»…🤯 Så «han» bare kastet G og J var så snill å redde G?! Ikke bare blir Gucci kastet som søppel over sengen, hun kaster sin søster og søsterens type? under sengen. Alt for å redde seg selv & J. -Tonedøvt.  (Og jeg mener ikke at S og typen eller J eller M er «noe bedre»)

- I (og familien) bør ta ansvar nå! #FreeGucci 

Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? 

(Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??)

Endret av Lykkeliten*
  • Nyttig 11
Skrevet
Eli27 skrev (18 minutter siden):

Snakk om å igjen kaste andre under bussen. Spent på om Shehed uttrykker seg, og om det er kjæresten hennes som var den ved siden av henne… 

Så upersonlig at hun sier «hunden» og ikke Gucci. Som om det bare er en random hund. Sikkert bare fått ChatGPT til å brannslukke

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Shehed driver også brannslukning nå

• Liker 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (40 minutter siden):

Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? 

(Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??)

Og der står Jack og tar i mot hunden med smil??! Haha.  Kjøper ikke den dårlige bortforklaringen til Isabel jeg 

• Liker 5
  • Nyttig 20
Skrevet
Othelia08 skrev (37 minutter siden):

Så upersonlig at hun sier «hunden» og ikke Gucci. Som om det bare er en random hund. Sikkert bare fått ChatGPT til å brannslukke

Første tanke her var ChatGPT 🤔🙈

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvorfor legger hun ut en «statement» på RS gruppen men ikke i sine private kanaler da mon tro..?🤔 Jo - fordi hun er redd for å miste inntekten fra elsklingene sine.. Hadde vært bedre og virket mer ekte om hun la det ut på alle sine kanaler om hun syns den episoden med Gucci var så grusom……

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Eli27 skrev (1 time siden):

Han ser så ustelt ut 😓

IMG_8921.jpeg

Er han kastrert? Hunden min har fått skikkelig drittpels etter at hun ble sterilisert. 

Skrevet
Eli27 skrev (1 time siden):

Aldri glem sangen som ble lagt ved… noe så dumt 

IMG_8916.png

Matty er heller ikke uskyldig i dette 🤮 jeg endra syn på hun etter dette 

• Liker 5
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...