Johanne Regine Skrevet onsdag kl. 11:43 #40181 Skrevet onsdag kl. 11:43 Tenkeselv skrev (39 minutter siden): Det tragiske inne på den RS gruppen der er at enkelte i kommentarfeltet presterer å "arrestere" admin litt for å poste det innlegget, fordi bildet var nok mer "harmløst" enn det hauses opp til 😳😳 Enkelte følgere er pokker meg så blinde at selv dette skal de prøve å gjøre til noe som er ok, det er bare patetisk å se hva som utspiller seg inne på akkurat den gruppen der. Men at innlegget i det hele tatt ble postet av den superstrenge admin der inne som IKKE tillater noe kritikk skal hun ha applaus for. For det er jo tross alt i følge henne selv " Norges største vennegjeng" 🙄💸💸💸 Norges største venninnegjeng?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 7 2
Check50 Skrevet onsdag kl. 11:51 #40182 Skrevet onsdag kl. 11:51 (endret) Neket skrev (1 time siden): Moren har aldri vært oppegående… Er ikke noe fan av verken mor eller datter, men: Vet vi at det var kjøkkenspray på flaska? KAN jo ha vært en Jif-flaske fylt med vann😉Ikke uvanlig å fylle tomme flasker med vann for å spraye på andre ting, som planter, overflater o.l. Men hvis fargen på innholdet var blå, er jo saken klar… Endret onsdag kl. 11:53 av Check50 Skrivefeil 2 2
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 12:17 #40183 Skrevet onsdag kl. 12:17 Johanne Regine skrev (32 minutter siden): Norges største venninnegjeng?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Når man til og med ikke kan stille spørsmål om produktene før man blir slettet og blokkert så sier det sitt 😂 Admin er så hardbarka RS at det kunne jo kanskje kommet et svar på et spørsmål som ikke var positivt. Den gruppa der er bare skremmende. 2 3
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl. 12:25 #40184 Skrevet onsdag kl. 12:25 Selvfølgelig er det det, Isabel….er jo derfor du så ofte er på steder der du treffer RS, elsklingene og bestevenninnene dine. Godt du er så grei at du legger ut at du signerer bøker på Gardermoen, så RS garantert kjøper boken når de er der… og det blir mer penger til deg… 6 1
vilas Skrevet onsdag kl. 13:04 #40185 Skrevet onsdag kl. 13:04 Teflonhjernen skrev (37 minutter siden): Selvfølgelig er det det, Isabel….er jo derfor du så ofte er på steder der du treffer RS, elsklingene og bestevenninnene dine. Godt du er så grei at du legger ut at du signerer bøker på Gardermoen, så RS garantert kjøper boken når de er der… og det blir mer penger til deg… Hun sa igår- d føles som IR har tatt over d meste på Gardermoen's tilbud 🙃🙃🤔😁 2
Blåvinge Skrevet onsdag kl. 13:27 #40187 Skrevet onsdag kl. 13:27 Eli27 skrev (9 minutter siden): Han ser så ustelt ut 😓 Ååå 🥺 hjertet mitt 😭 2 5
Snoopy82 Skrevet onsdag kl. 13:41 #40188 Skrevet onsdag kl. 13:41 (endret) Endret onsdag kl. 13:42 av Snoopy82 4
Eli27 Skrevet onsdag kl. 13:47 #40189 Skrevet onsdag kl. 13:47 Snoopy82 skrev (5 minutter siden): Snakk om å igjen kaste andre under bussen. Spent på om Shehed uttrykker seg, og om det er kjæresten hennes som var den ved siden av henne… 2 15
Eli27 Skrevet onsdag kl. 13:49 #40190 Skrevet onsdag kl. 13:49 Aldri glem sangen som ble lagt ved… noe så dumt 2 5
Outside Viewer Skrevet onsdag kl. 13:59 #40191 Skrevet onsdag kl. 13:59 (endret) Snoopy82 skrev (18 minutter siden): Er det mulig? «Uten kontekst»??!! Trodde ikke det kunne «bli verre»…🤯 Så «han» bare kastet G og J var så snill å redde G?! Ikke bare blir Gucci kastet som søppel over sengen, hun kaster sin søster og søsterens type? under sengen. Alt for å redde seg selv & J. -Tonedøvt. (Og jeg mener ikke at S og typen eller J eller M er «noe bedre») - I (og familien) bør ta ansvar nå! #FreeGucci Endret onsdag kl. 14:00 av Outside Viewer Ord 1 16
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 14:03 #40192 Skrevet onsdag kl. 14:03 (endret) Outside Viewer skrev (5 minutter siden): Er det mulig? Trodde ikke det kunne «bli verre»…🤯 Så «han» bare kastet G og J var så snill å redde G?! Ikke bare blir Gucci kastet som søppel over sengen, hun kaster sin søster og søsterens type? under sengen. Alt for å redde seg selv & J. -Tonedøvt. (Og jeg mener ikke at S og typen eller J eller M er «noe bedre») - I (og familien) bør ta ansvar nå! #FreeGucci Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? (Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??) Endret onsdag kl. 14:05 av Lykkeliten* 11
Othelia08 Skrevet onsdag kl. 14:08 #40193 Skrevet onsdag kl. 14:08 Eli27 skrev (18 minutter siden): Snakk om å igjen kaste andre under bussen. Spent på om Shehed uttrykker seg, og om det er kjæresten hennes som var den ved siden av henne… Så upersonlig at hun sier «hunden» og ikke Gucci. Som om det bare er en random hund. Sikkert bare fått ChatGPT til å brannslukke 1 7
Sveits35 Skrevet onsdag kl. 14:14 #40194 Skrevet onsdag kl. 14:14 Shehed driver også brannslukning nå 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 14:45 #40195 Skrevet onsdag kl. 14:45 Lykkeliten* skrev (40 minutter siden): Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? (Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??) Og der står Jack og tar i mot hunden med smil??! Haha. Kjøper ikke den dårlige bortforklaringen til Isabel jeg 5 20
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 14:46 #40196 Skrevet onsdag kl. 14:46 Othelia08 skrev (37 minutter siden): Så upersonlig at hun sier «hunden» og ikke Gucci. Som om det bare er en random hund. Sikkert bare fått ChatGPT til å brannslukke Første tanke her var ChatGPT 🤔🙈 1 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 14:52 #40197 Skrevet onsdag kl. 14:52 Hvorfor legger hun ut en «statement» på RS gruppen men ikke i sine private kanaler da mon tro..?🤔 Jo - fordi hun er redd for å miste inntekten fra elsklingene sine.. Hadde vært bedre og virket mer ekte om hun la det ut på alle sine kanaler om hun syns den episoden med Gucci var så grusom…… 6 8
Ellenn Skrevet onsdag kl. 14:53 #40198 Skrevet onsdag kl. 14:53 Eli27 skrev (1 time siden): Han ser så ustelt ut 😓 Er han kastrert? Hunden min har fått skikkelig drittpels etter at hun ble sterilisert.
Princess_81 Skrevet onsdag kl. 15:03 #40199 Skrevet onsdag kl. 15:03 Eli27 skrev (1 time siden): Aldri glem sangen som ble lagt ved… noe så dumt Matty er heller ikke uskyldig i dette 🤮 jeg endra syn på hun etter dette 5 8
Princess_81 Skrevet onsdag kl. 15:03 #40200 Skrevet onsdag kl. 15:03 Shehed redd for mattilsynet tro 🤨 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå