Eli27 Skrevet 2 timer siden #40241 Skrevet 2 timer siden Othelia08 skrev (13 minutter siden): Helt helt sinnsykt umodent å ikke bare stå i det og godta litt motbør. De er jo bestevennene hennes, skal man ikke da tåle å være uenig med venna sine av og til uten at man kutter dem ut?🧐 «dere er uenige med meg så jeg stikker». Hva slags tenåringsoppførsel er det her? Hva slags kommentarer får dette innlegget? Noen som kan poste litt?👀 Det får mye av samme som her inne. Lite positivt faktisk. Ser mere ut som at det er KG som følger RS- venter på at hun skal boikottes 😬 2 2
adriana32 Skrevet 2 timer siden #40242 Skrevet 2 timer siden Tror nok hun satset på at "venninnene" hennes skulle synes synd I henne og forsvare henne. Har inntrykk av at de ofte forsvarer henne på snap om hun får kritikk og sikkert på instagram og andre steder også. De tar mye av støyten for henne og baner vei for at ting skal glemmes. Nå ble vel tonen noe annerledes... 3 9
vilas Skrevet 2 timer siden #40243 Skrevet 2 timer siden Eli27 skrev (7 minutter siden): Det får mye av samme som her inne. Lite positivt faktisk. Ser mere ut som at det er KG som følger RS- venter på at hun skal boikottes 😬 Hun MÅ boikottes snart. Håper bare RS der d også. Ingen trenger å vite når ho knul... med Jack / Gunnar. El når hun har mensen el ikke ( måtte vise bind og tamponger på snap igår, men idag " trolig gravid". Vi trenger heller ikke se el høre når hun driter.æ IR har mistet meg totalt nå, etter at jeg likte henne i blogg tiden. Hun har litt panikk nå for d er mindre penger til å leve d "utsvevende goldlivet" sitt nå. Gleder meg til å se d som kommer på TV 2 14/9-2026. Bak fasaden til henne og flere influencere. 2 10
agent Skrevet 2 timer siden #40244 Skrevet 2 timer siden Har dere sett det Henrik Troy mener om dette👏👏 1 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #40245 Skrevet 2 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Har dere sett det Henrik Troy mener om dette👏👏 Ja👏👏👏 4 3
Velinda Skrevet 2 timer siden #40246 Skrevet 2 timer siden Er så glad for at fler og fler våkner og ser hvordan IR og familien er,når lederen av RS gruppa reagerer så kraftig på dyremishandlingen de delte så syns jeg hun fortjener ros❤️hun står rak som et fjell,har også behov for å si takk til mangen fine,snille empatiske mennesker her inne,for fy søren det trenger denne verden som jeg av og til mister litt troen på❤️❤️gå inn på svenske Naraxoph på snap så ser dere hvordan damene bak Nude kopierer Caia sin reklame for å selge rælet sitt,håper noen i Caia tar grep for slik de holder på er ikke greit🫣 1 1 11
Outside Viewer Skrevet 2 timer siden #40247 Skrevet 2 timer siden (endret) adriana32 skrev (31 minutter siden): Tror nok hun satset på at "venninnene" hennes skulle synes synd I henne og forsvare henne. Har inntrykk av at de ofte forsvarer henne på snap om hun får kritikk og sikkert på instagram og andre steder også. De tar mye av støyten for henne og baner vei for at ting skal glemmes. Nå ble vel tonen noe annerledes... Vi kjenner vel alle til noen som er slik..? Det er aldri deres feil. Det er alltid noen andre som er slemme og er «ute etter de». De kan aldri si ordentlig «unnskyld», uten å komme med en bortforklaring. De har alltid rett og aldri feil. De inntar offer-rollen når det ikke er riktig. De får andre til å kjempe kamper for seg, unnskylde seg og «skremme bort» de som er uenige. De forventer at andre er «gode venner» for de, men er det ikke for andre. Dersom noen er uenige, gir de en konstruktiv tilbakemelding og/eller forteller de at noe ikke er riktig/bra ved deres oppførsel, blir de fort kuttet ut. Mennesker som har opplevd vonde ting og/eller opplevd traumer, og IKKE søker hjelp OG aktivt og over tid ønsker å jobbe for selv å hjelpe seg selv, kan lett selv begynne å behandle andre mennesker dårlig. De har «a chip on their shoulder», og mer eller mindre ubevisst oppfører seg som om hele verden skylder de noe. Når noe / noen går i mot dem, brukes «victim-kortet» flittig. Det betyr ikke at f.eks. I ikke har opplevd det hun har opplevd. Jeg kjenner ikke I. Heller ikke hennes familie. Jeg ser likevel hva de velger å dele, hvordan de snakker om og med hverandre. (Og andre). Jeg ser at de mest «henger med» hverandre. Og/eller i et «ekko-kammer» der kun de som «idoliserer» I, godtas. Jeg så noen spurte hva som skjedde med en «G» som hadde vært venninne med I. Kan bare tenke meg…. «Om du ikke er med meg (100% i alt), er du mot meg»… vel, bare noen tanker fra meg. adriana32 skrev (31 minutter siden): Endret 2 timer siden av Outside Viewer 3 3
Eli27 Skrevet 2 timer siden #40248 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (9 minutter siden): Er så glad for at fler og fler våkner og ser hvordan IR og familien er,når lederen av RS gruppa reagerer så kraftig på dyremishandlingen de delte så syns jeg hun fortjener ros❤️hun står rak som et fjell,har også behov for å si takk til mangen fine,snille empatiske mennesker her inne,for fy søren det trenger denne verden som jeg av og til mister litt troen på❤️❤️gå inn på svenske Naraxoph på snap så ser dere hvordan damene bak Nude kopierer Caia sin reklame for å selge rælet sitt,håper noen i Caia tar grep for slik de holder på er ikke greit🫣 Wooow!! Sykt å se på den snappen 3
Tenkeselv Skrevet 2 timer siden #40250 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Tragisk! 🤡 Hun har jo aldri gjort noe annet enn å kopierer andre sine ting og strategier. 1 11
Doris Becker Skrevet 2 timer siden #40251 Skrevet 2 timer siden (endret) Velinda skrev (26 minutter siden): Er så glad for at fler og fler våkner og ser hvordan IR og familien er,når lederen av RS gruppa reagerer så kraftig på dyremishandlingen de delte så syns jeg hun fortjener ros❤️hun står rak som et fjell,har også behov for å si takk til mangen fine,snille empatiske mennesker her inne,for fy søren det trenger denne verden som jeg av og til mister litt troen på❤️❤️gå inn på svenske Naraxoph på snap så ser dere hvordan damene bak Nude kopierer Caia sin reklame for å selge rælet sitt,håper noen i Caia tar grep for slik de holder på er ikke greit🫣 Det er utrolig bra og viktig at lederen for den gruppa sa ifra når det moralske kompasset flyttes så fullstendig. Det gjør det lettere for flere å våkne. For de som har tilgang til Instagram, så ligger stillbilde ute hos Troy. Hunden blir kastet opp i lufta til låten "I believe I can fly" https://www.instagram.com/henriktroy/p/DdEeydyjCoA/?img_index=8). Videre kan man bla seg gjennom bekymringsmeldinger, der de forteller at Raad blokkerte og slettet alle kommentarer om mishandlingen. Jeg har ikke andre sosiale medier enn KG, og får derfor ikke kommentert eller tagget selv. Men jeg håper de av dere som er på Instagram og andre plattformer, kan tagge samarbeidspartnerne hennes direkte i innlegget som ligger ute. Medier som vurderer å promotere den nye serien hennes, bør også få beskjed. Annika Bjørling, Beauty Rebels AS, Prime, Nude Beauty, Vita, Norsk Fosterhjemsforening Endret 1 time siden av Doris Becker 3 8
Tenkeselv Skrevet 2 timer siden #40252 Skrevet 2 timer siden Doris Becker skrev (Akkurat nå): Det er utrolig bra og viktig at lederen for den gruppa sa ifra når det moralske kompasset flyttes så fullstendig. Det gjør det lettere for flere å våkne. For de som har tilgang til Instagram, så ligger stillbilde ute hos Troy. Hunden blir kastet opp i lufta til låten "I believe I can fly" https://www.instagram.com/henriktroy/p/DdEeydyjCoA/?img_index=8). Videre kan man bla seg gjennom bekymringsmeldinger, der de forteller at Raad blokkerte og slettet alle kommentarer om mishandlingen. Jeg har ikke andre sosiale medier enn KG, og får derfor ikke kommentert eller tagget selv. Men jeg håper de av dere som er på Instagram og andre plattformer, kan tagge samarbeidspartnerne hennes direkte i innlegget som ligger ute. Medier som vurderer å promotere den nye serien hennes, bør også få beskjed. Hun sletter og blokkerer som gal på sin Instagram nå. Men ser mange har tagget diverse samarbeidspartnere, Mattilsynet, Prime osv på hans innlegg. 1 2 4
Jobbermedbarn Skrevet 1 time siden #40253 Skrevet 1 time siden Fatter ikke at noen kan ha noe respekt igjen for henne etter dette. Barn og dyr er de mest forsvarsløse vi har, dette må få følger. 4 4 2
Lykkeliten* Skrevet 1 time siden #40254 Skrevet 1 time siden vilas skrev (41 minutter siden): Hun MÅ boikottes snart. Håper bare RS der d også. Ingen trenger å vite når ho knul... med Jack / Gunnar. El når hun har mensen el ikke ( måtte vise bind og tamponger på snap igår, men idag " trolig gravid". Vi trenger heller ikke se el høre når hun driter.æ IR har mistet meg totalt nå, etter at jeg likte henne i blogg tiden. Hun har litt panikk nå for d er mindre penger til å leve d "utsvevende goldlivet" sitt nå. Gleder meg til å se d som kommer på TV 2 14/9-2026. Bak fasaden til henne og flere influencere. Det er bare å blokkere det. Man kan kun styre seg selv. 1 6
Snoopy82 Skrevet 1 time siden #40255 Skrevet 1 time siden Men hvorfor skal hun måtte ta støyten hvis hun faktisk ikke var i rommet en gang? Shehed, Matty, J og alle de burde få en smekk, men hvorfor Isabel? Man har ikke bevis på at hun var eller ikke var i rommet. Vi vet jo ikke hvordan hun har snakket til de som deltok. Om øra flagra eller ikke. Det er ikke greit, men hvorfor skal I få støyten? Er det fordi hun er Isabel? 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #40256 Skrevet 1 time siden Tenkeselv skrev (13 minutter siden): Hun sletter og blokkerer som gal på sin Instagram nå. Men ser mange har tagget diverse samarbeidspartnere, Mattilsynet, Prime osv på hans innlegg. Fingrene går nok varmt nå😅 4 4
enpanda Skrevet 1 time siden #40257 Skrevet 1 time siden Snoopy82 skrev (8 minutter siden): Men hvorfor skal hun måtte ta støyten hvis hun faktisk ikke var i rommet en gang? Shehed, Matty, J og alle de burde få en smekk, men hvorfor Isabel? Man har ikke bevis på at hun var eller ikke var i rommet. Vi vet jo ikke hvordan hun har snakket til de som deltok. Om øra flagra eller ikke. Det er ikke greit, men hvorfor skal I få støyten? Er det fordi hun er Isabel? Mest sannsynlig var hu i rommet og har gitt de andre munnkurv. Når hu lyver om at Gucci bare helt plutselig ble kastet, så lyver hun såklart om andre detaljer og. Matty filmer, S står å filmer (?), personen som kaster har tydelige kaste-bevegelser (ikke sånn oi, der glapp jeg deg), og Jack står veldig tydelig klar til å ta imot. Når hu prøver å juge om helt synlige detaljer, så prøver hu såklart å lyve om usynlige detaljer og. Og, måten hu legger skylden på andre, mens Jack bare var snill som tok imot.. det blir det for DUMT! Måten hu behandler familien sin for å redde seg selv.. wow.. I tillegg oppfører hu seg helt narsisisstisk som trekker seg ut av sin egen fan-gruppe med EN gang de ikke kysser føttene hennes. Og det gjør hu kun som en straff så folk kommer løpende tilbake med "unnskyld, unnskyld, det skal aldri gjenta seg, Isabel". Fy fader, straffe sine egne fans.. DER går grensen! 1 3 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #40258 Skrevet 1 time siden Jeg tror at vi har begynt å se starten på slutten for familien Raad for lenge siden.. Jeg merker det når jeg leser kommentarfelt rundt omkring. Flere og flere våkner, og de er heller ikke relevante lengre. De virker også mer pågående enn noengang, og merker nok at pengene ikke kommer til å fortsette å strømme inn som før.. Desperate begynner de å bli. Ser frem til slutten på denne vemmelige familien 🙏 3 4 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #40259 Skrevet 1 time siden enpanda skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig var hu i rommet og har gitt de andre munnkurv. Når hu lyver om at Gucci bare helt plutselig ble kastet, så lyver hun såklart om andre detaljer og. Matty filmer, S står å filmer (?), personen som kaster har tydelige kaste-bevegelser (ikke sånn oi, der glapp jeg deg), og Jack står veldig tydelig klar til å ta imot. Når hu prøver å juge om helt synlige detaljer, så prøver hu såklart å lyve om usynlige detaljer og. Og, måten hu legger skylden på andre, mens Jack bare var snill som tok imot.. det blir det for DUMT! Måten hu behandler familien sin for å redde seg selv.. wow.. I tillegg oppfører hu seg helt narsisisstisk som trekker seg ut av sin egen fan-gruppe med EN gang de ikke kysser føttene hennes. Og det gjør hu kun som en straff så folk kommer løpende tilbake med "unnskyld, unnskyld, det skal aldri gjenta seg, Isabel". Fy fader, straffe sine egne fans.. DER går grensen! Narsissistisk oppførsel ja! Og Voldemort som står klar for å ta i mot med ett smil om munnen.. fy fader🤮 3 6
Outside Viewer Skrevet 1 time siden #40260 Skrevet 1 time siden enpanda skrev (18 minutter siden): Mest sannsynlig var hu i rommet og har gitt de andre munnkurv. Når hu lyver om at Gucci bare helt plutselig ble kastet, så lyver hun såklart om andre detaljer og. Matty filmer, S står å filmer (?), personen som kaster har tydelige kaste-bevegelser (ikke sånn oi, der glapp jeg deg), og Jack står veldig tydelig klar til å ta imot. Når hu prøver å juge om helt synlige detaljer, så prøver hu såklart å lyve om usynlige detaljer og. Og, måten hu legger skylden på andre, mens Jack bare var snill som tok imot.. det blir det for DUMT! Måten hu behandler familien sin for å redde seg selv.. wow.. I tillegg oppfører hu seg helt narsisisstisk som trekker seg ut av sin egen fan-gruppe med EN gang de ikke kysser føttene hennes. Og det gjør hu kun som en straff så folk kommer løpende tilbake med "unnskyld, unnskyld, det skal aldri gjenta seg, Isabel". Fy fader, straffe sine egne fans.. DER går grensen! Helt enig. -Fy fader! 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå