Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Outside Viewer skrev (2 minutter siden):

Bra og interessant innlegg!

«Ferdigkjøpt konsept med eget navn på produktet». Om dette stemmer, og I sier at «hun/de har utviklet denne kremen», er det lov? 
🤯🤯

Capsule cream er ikke noe nytt, men det beskriver bare konsistensen, ikke innholdet i kapslene. De kan jo ha utviklet det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aylar Lie har også postet ang dyremishandlingen. (Instg)

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Da misforsto du meg, jeg var ikke uenig i det du skrev :) 

Jeg har drevet med hest både som yrke og hobby i flere europeiske land i hele mitt voksne liv og det er mye stygt der ute. Heldigvis er det svært mange som behandler hester godt også, men at det er kulturforskjeller er det ingen tvil om.

Det er det i Norge også. Man trenger ikke å reise utenlands for det. Men det generelle synet på dyrehold skiller seg veldig ut om man sammenligner feks arabiske land med europeiske. 

Skrevet
Smukgid skrev (2 minutter siden):

Selve hendelsen vis hun ikke var der skal hun ikke ha noe tyn for, vanskelig og gjøre noe vis du ikke er der.

Det hun kan for tyn for er hvordan hun «forsvarer» seg selv og mannen sin. Og kaster andre under bussen fordi det ikke passer hennes image. 

Hun kaster ikke de andre som var avbildet under bussen, de ligger allerede der. 

Skrevet

Finnes bare det bildet? Ingen film av hendelsen?

Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

Hun kaster ikke de andre som var avbildet under bussen, de ligger allerede der. 

Ja ja, helt klart, de har gjort dette mot seg selv.
men poenget er at hun trekker ut en av bildet.  Hennes rosegjøk. Og lar de andre bli liggende da  under bussen da 😋

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Alarm Lie har også postet ang dyremishandlingen. (Instg)

Begge de postene var veldig bra. Sånn jeg forstår det så har hun også skrevet til Henrik Troy.

IMG_1631.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Zena33 skrev (5 minutter siden):

Det er det i Norge også. Man trenger ikke å reise utenlands for det. Men det generelle synet på dyrehold skiller seg veldig ut om man sammenligner feks arabiske land med europeiske. 

Ja det er mye dritt her hjemme også, det er det ingen tvil om. 

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (26 minutter siden):

Jeg er litt treg og fikk ikke med meg at hun hadde to innlegg på RS gruppa. Og nå prøver jeg bare å forstå at jeg faktisk leste riktig: hun sier at Jack ikke var med på dette men tilfeldigvis sto der og "fikk tatt i mot" Gucci. Altså HVA? Jeg forstår at Isabel ikke var med på dette og kanskje ikke engang var i rommet men likevel; HVA??? Skal vi tro på at Sheheds samboer bare kastet Gucci gjennom luften helt random og ble reddet av Jack? Det vil jo si at samboeren til Shehed er helt ute av kontroll og virkelig farlig? Hva vil Shehed si til denne uthengingen? Og bildet forteller også en helt annen historie! Jeg klarer ikke la være tenke på pressebildene der Isabel poserer med Gucci, de blir vel lansert i morra - for en syk timing!!! I morgen når jeg våkner skal jeg forresten avslutte mitt Prime abonnement, det blir min protest på galskapen. 

Dette er karmaen deres for å gjøre dette mot dyret….🤞

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Blir interessant å se i morgen hvordan hun vil håndtere kommentarene som vil komme under pressebildene… 🤔 Dårlig timing for de dette her…👀🙈 Karma tar de alltid igjen…. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Blir interessant å se i morgen hvordan hun vil håndtere kommentarene som vil komme under pressebildene… 🤔 Dårlig timing for de dette her…👀🙈 Karma tar de alltid igjen…. 

Det kommer vel til å bli stengt for kommentarer, fra alle som er involvert fra presse. For I sa en dag at hun hadde fått jæv.....god betaling fra Prime og at søsken og mor også hadde fått det. Men at d var helt riktig at hun hadde fått mest for hun var jo hovedperson .. tenk om fam ikke ville være med henne på disse episodene, ikke sikkert d hadde blitt noe av dette da. Tenk om Jack hadde sagt : nei takk......på deltagelsen ..

• Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Det kommer vel til å bli stengt for kommentarer, fra alle som er involvert fra presse. For I sa en dag at hun hadde fått jæv.....god betaling fra Prime og at søsken og mor også hadde fått det. Men at d var helt riktig at hun hadde fått mest for hun var jo hovedperson .. tenk om fam ikke ville være med henne på disse episodene, ikke sikkert d hadde blitt noe av dette da. Tenk om Jack hadde sagt : nei takk......på deltagelsen ..

Kan moren som er uføretrygdet også motta en stor pengesum for deltagelsen i serien?

Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Det kommer vel til å bli stengt for kommentarer, fra alle som er involvert fra presse. For I sa en dag at hun hadde fått jæv.....god betaling fra Prime og at søsken og mor også hadde fått det. Men at d var helt riktig at hun hadde fått mest for hun var jo hovedperson .. tenk om fam ikke ville være med henne på disse episodene, ikke sikkert d hadde blitt noe av dette da. Tenk om Jack hadde sagt : nei takk......på deltagelsen .. Hun sa jo en dag at hun hadde sagt til filmteamet : skal jeg tørre å ta kontakt med ex typen min ???  Hun fikk ett ja etter sin plan på de tre første episodenr...Og om kommentarfelt blir stengt så er d jo også at Prime skal tjene igjen penger de har kostet på I  + fam...

Skrevet
Lina 34 skrev (1 minutt siden):

Kan moren som er uføretrygdet også motta en stor pengesum for deltagelsen i serien?

Uføre kan vel tjene 0,4 G - iallefall tidligere. Mulig 1 G nå ca 136000 kr )

Skrevet
Lina 34 skrev (2 minutter siden):

Man kan tjene en viss sum i tillegg til uføretrygd. Tjener man mer trekkes man i trygd. 

Skrevet
Lina 34 skrev (Akkurat nå):

Som uføretrygdet kan du motta nå 1g mener jeg. Nye regler fra 1 oktober ( med tilbakevirkende kraft for 2026 VIS du har hvert uføretrygdet i over 2 år så ca 130000,- Max  under 2 år 0,4g ca 52000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...