Doris Becker Skrevet 9 timer siden #40361 Skrevet 9 timer siden Plexi skrev (2 minutter siden): Og ikke minst, nå kan hun styre narrativet 100% selv. At hun velger å trekke seg ut av RS-gruppen, som ble startet av lojale følgere, som hun ikke kontrollerer, for så å opprette sin egen "offisielle" gruppe, bekrefter bare alt folk har kritisert henne for de siste dagene. Det viser en total mangel på evne til å tåle motstand eller ubehagelige spørsmål. Ved å eie og styre gruppen selv, så sikrer hun seg fullstendig sensurrett. Her kan hun og hennes egne administratorer slette kritiske innlegg, kaste ut folk som stiller spørsmål hun ikke liker, og beholde kun de mest ukritiske "ja-menneskene". Hun flytter rett og slett følgerne (kjøpsgruppen) inn i et kontrollert ekkokammer for å beskytte sin egen boble og merkevare akkurat i tide til den nye serien. Jeg håper flere journalister vil ta tak i hvordan Raad åpenbart håndterer kritikk med sensur. TV 2 har premiere på sin egen dokumentar rett etter helgen, og dette vil antagelig fungere som bensin på bålet når det gjelder det kritiske blikket mot influensere og makten de har. 2 28
Lina 34 Skrevet 9 timer siden #40362 Skrevet 9 timer siden Bendie skrev (5 minutter siden): Jeg er helt enig med at kastingen absolut var bra. Men tips til media? Minder du på alvor at de skal trykke et oppslag der Isabel fremstilles som dyremishandler. Når hun ikke er til stedet. Det vil fort bli en injuriesak. Det er en ikke sak for media , så lenge Isabel selv ikke er delaktig i situasjonen. Men er viktig og få frem denne mishandlingen av dyret som Isabel så fint viser frem før premiere på serien sin. Jeg skal definitivt boikotte prime og Isabel. Kjøresten til Isabel står og gliser når hunden kastes så dette er veldig vikrig få frem i media 2 11
Lina 34 Skrevet 9 timer siden #40363 Skrevet 9 timer siden Doris Becker skrev (1 minutt siden): At hun velger å trekke seg ut av RS-gruppen, som ble startet av lojale følgere, som hun ikke kontrollerer, for så å opprette sin egen "offisielle" gruppe, bekrefter bare alt folk har kritisert henne for de siste dagene. Det viser en total mangel på evne til å tåle motstand eller ubehagelige spørsmål. Ved å eie og styre gruppen selv, så sikrer hun seg fullstendig sensurrett. Her kan hun og hennes egne administratorer slette kritiske innlegg, kaste ut folk som stiller spørsmål hun ikke liker, og beholde kun de mest ukritiske "ja-menneskene". Hun flytter rett og slett følgerne (kjøpsgruppen) inn i et kontrollert ekkokammer for å beskytte sin egen boble og merkevare akkurat i tide til den nye serien. Jeg håper flere journalister vil ta tak i hvordan Raad åpenbart håndterer kritikk med sensur. TV 2 har premiere på sin egen dokumentar rett etter helgen, og dette vil antagelig fungere som bensin på bålet når det gjelder det kritiske blikket mot influensere og makten de har. Isabel har jo vært en influenser som bare legger ut skrytemeldinger og aldri skikkelige kritiske meldinger.. hun tåler ikke kritikk. 1 9
Outside Viewer Skrevet 9 timer siden #40364 Skrevet 9 timer siden (endret) Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): Så litt…fikk med meg at hun har meldt seg ut av to (??) RS grupper på FB og laget sin egen RaadSquad gruppe Hvor sykt er dette? Hun eier ikke sosiale antenner. Cringe! Oppfører seg som en barnslig bortskjemt person. Driter totalt i absolutt alt og alle andre. Har ikke den opprinnelige RS-gruppen vært der i mange år? Og så når leder det tar et standpunkt FOR dyrevern, så gjør I dette? Forteller ALT om hvem I er. Det er veldig vanlig å ende opp med å «selv-sabotere» slik som I også her gjør. I kampen for full kontroll, mister hun helt alt det som er viktig. (I min mening da) og allerede 558 følgere… 🤯🤯🤯 Endret 9 timer siden av Outside Viewer Tillegg 4 19
Lina 34 Skrevet 9 timer siden #40365 Skrevet 9 timer siden Shehed er den som skulle passe på Gucci, hunden var det isabel som kjøpte men ikke klarte/ville ta seg av. Shehed står og filmer kjæresten sin og voldemort der de kaster en liten hund, Isabel forsvarer egen kjæreste som står der og gliser ??! Dette er dokumentert dyremishandling og jeg forventer at Mattilsynet i det minste tar en sjekk av hunden. 6 5
Bendie Skrevet 9 timer siden #40366 Skrevet 9 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Hun var ikke beviselig i rommet men hun prøver definitivt å bortforklare det i ettertid. Ja, hun forsvarer Jack. Der burde Jack lagt seg flat.og hun formidlet dette. Jeg vil tro Jack også er fortvilet og hun ønsker å beskytte han. Vi vet heller ikke hva Jack hva har sagt til Isabel..Jeg har ikke sett videoen, så det er vanskelig å vurdere, hvorvidt han var delaktig i avgjørelsen av selve kastet. Han kan ha blitt overrumplet. Mener kan virke, som hverken han eller Shehed, Mathilde eller personen, som kastet, reagerte i situasjonen. Og det er ikke bra. Shehed har lagt seg flat og det er bra. Jeg tror hun ikke met vitende vilje vil utsette Gucci for noe, som ikke er bra for han. Det er en dyrkjøpt læring.. 1
Lina 34 Skrevet 9 timer siden #40367 Skrevet 9 timer siden Bendie skrev (Akkurat nå): Ja, hun forsvarer Jack. Der burde Jack lagt seg flat.og hun formidlet dette. Jeg vil tro Jack også er fortvilet og hun ønsker å beskytte han. Vi vet heller ikke hva Jack hva har sagt til Isabel..Jeg har ikke sett videoen, så det er vanskelig å vurdere, hvorvidt han var delaktig i avgjørelsen av selve kastet. Han kan ha blitt overrumplet. Mener kan virke, som hverken han eller Shehed, Mathilde eller personen, som kastet, reagerte i situasjonen. Og det er ikke bra. Shehed har lagt seg flat og det er bra. Jeg tror hun ikke met vitende vilje vil utsette Gucci for noe, som ikke er bra for han. Det er en dyrkjøpt læring.. For enkelt og bortforklare dette på denne måten. Det finnes INGEN unnskyldning for dyremishandling. Hva vet du om hvordan Gucci har hatt det når kjæresten til shehed har hatt den alene ? Mange snakker om at Gucci har blitt sprayet med kjøkkenspray/vann og ble redd?! Enkelte folk er bare ikke skapt for å ta vare på uskyldige skapninger. Man unnskylder ikke folk som står og filmer hunden man skal beskytte bli kastet som en ball. 1 1 10
Zena33 Skrevet 9 timer siden #40368 Skrevet 9 timer siden Outside Viewer skrev (4 minutter siden): Hun eier ikke sosiale antenner. Cringe! Oppfører seg som en barnslig bortskjemt person. Driter totalt i absolutt alt og alle andre. Har ikke den opprinnelige RS-gruppen vært der i mange år? Og så når leder det tar et standpunkt FOR dyrevern, så gjør I dette? Forteller ALT om hvem I er. Det er veldig vanlig å ende opp med å «selv-sabotere» slik som I også her gjør. I kampen for full kontroll, mister hun helt alt det som er viktig. (I min mening da) Ikke engang her klarer hun å være det spor ærlig, ref hvorfor hun lager denne gruppen. Som om ikke folk skjønner det… 1 14
agent Skrevet 9 timer siden #40369 Skrevet 9 timer siden (endret) AtleH skrev (4 timer siden): God morgen. I dag tidlig 09:30 lokal tid på Maldivene, så var det regn og sterk vind. Litt lokale forskjeller, men generelt surt. Etter gårsdagen, der Isabel helt sikkert ble opptatt med å prate/skrike til Shehed, kom det ingen oppdateringer fra paradis øya. Det tar jo litt tid å slette kommentarer på instagram også. Det er også usikkert om Isabel egentlig tror Jack er helt uskyldig i hundesaken, så det er usikkert om paret har kjærlige innendørsdager i regnet, eller om det er full krig. Jeg tror Isabel drar hjem. Hva tror du? Tror kanskje den cozy hytteturen er litt ødelagt. 😇🤣 Med tanke på cozy. Har IR begynt å skryte på seg mer snabelsafari enn det,det er.😱🤔 Snappet fra Somerro. Vi har hatt dere veit snabelsafari , det var samme morgen de hadde visning på serien. Og dyremishandlingen skjedde. Dagen etter tror IR hun er gravid igjen Men da sier Rosenkålen at de må ha you now (sex)for å bli gravid. Så det mente han var usannsynlig. 😱🤔🤣 Eller begynner han å bli lei av det hun utleverer av privatlivet. 🤔 Endret 9 timer siden av agent 1 14
Doris Becker Skrevet 9 timer siden #40370 Skrevet 9 timer siden (endret) Lina 34 skrev (1 time siden): Men er viktig og få frem denne mishandlingen av dyret som Isabel så fint viser frem før premiere på serien sin. Jeg skal definitivt boikotte prime og Isabel. Kjøresten til Isabel står og gliser når hunden kastes så dette er veldig vikrig få frem i media Enig! Og i innlegget du svarer på bommes det forøvrig fullstendig på både hvordan media og jussen fungerer. Ingen ber medier skrive at Raad fysisk har mishandlet en hund, det ville vært feilaktig. Det media derimot kan og vil rette et kritisk søkelys mot, er eieransvaret, der en av Norges største influensere velger å reise fra hunden sin og etterlate den i varetekten til de samme menneskene som har mishandlet den, og laget underholdning av det. Videre vil de rette oppmeksomhet mot krisehåndteringen og sensuren. Hun svarer med å slette kritiske stemmer, og melder seg ut av en uavhengig fangruppe, for så å opprette et lukket ekkokammer der hun selv kontrollerer alt, og styrer narrativet. Hun "straffer" kritikerne. For hun vet hvor mye makt hun har over de mest lojale følgerne Og det rett før en stor TV-premiere. Raad opplever nå en massiv storm av kritikk, som kan ramme hennes omdømme, og dermed merkevaren, fordi hun ER merkevaren. Media vil kunne belyse hvordan hun håndterer kritikk fra forbrukere, og dette er et spesielt viktig emne i kritisk journalistikk. Det er overhodet ikke en "ikke-sak", og det har ingenting med en injuriesak å gjøre. Man kan ikke komme med juridiske trusler om ærekrenkelser for å stoppe en legitim debatt om dyrevelferd og influensermakt. Folk har all grunn til og rett til å tipse media og stille spørsmål ved dette. Så ikke la deg skremme. Endret 8 timer siden av Doris Becker 1 13
Eli27 Skrevet 9 timer siden #40371 Skrevet 9 timer siden (endret) Altså no way….. hun har opprettet egen RS gruppe på fb nå… Endret 9 timer siden av Eli27 1 1
Eli27 Skrevet 9 timer siden #40372 Skrevet 9 timer siden Kvalmt hvordan hun igjen skal prøve å lure følgerne sine til å være med på å leke venninner NOK en gang. Keep your friends close, but your enemies closer as.. 1 5
Othelia08 Skrevet 9 timer siden #40373 Skrevet 9 timer siden (endret) Hahahah dette er jo som Trump og hans «Truth Social media». Et ekkokammer uten sidestykke. For et togkrasj man er vitne til nå. Husk at denne dama er 32 år. Trettito!!! Hun oppfører seg som småsøsknene mine i 13-års alderen som lager nye gruppechats hver gang de blir uvenner for å stenge ute den ene og den andre. Det er helt forbanna latterlig. Hun har sunket så lavt. Det aller mest tragiske er at titusenvis om ikke hundretusenvis naive kvinner med skylapper kommer til å følge henne uansett. Og det er så utrolig frustrerende. Tenk hvis vi alle holdt på sånn her i vår vennegjeng? «Du er kritisk til noe jeg har gjort, så nå skal jeg ta med meg kun de vennene som sleiker meg i ræva og danne en ny gjeng». En ting jeg har lært: de beste vennene og familiemedlemmene jeg har, er de som sier i fra hvis jeg har tråkket feil eller kanskje er urimelig. Det er INGEN skam i det. Skammen ligger i å ikke klare å stå i det og snakke om det og forsone. Hun har blitt så vant nå de siste årene med at hun har fått minimalt med hat, at hun nå går helt i trassalder-oppførsel når hun får litt motstand. Dette er helt bak mål og det er flaut Endret 9 timer siden av Othelia08 3 2 19
Tippsi Skrevet 8 timer siden #40374 Skrevet 8 timer siden Zena33 skrev (42 minutter siden): Ikke engang her klarer hun å være det spor ærlig, ref hvorfor hun lager denne gruppen. Som om ikke folk skjønner det… Hun er virkelig ute å ror nå 🚣♀️ 5 5
agent Skrevet 8 timer siden #40375 Skrevet 8 timer siden Lana01 skrev (2 timer siden): Tror de fleste er enig at dette ikke var bra, og forståelig reagere folk på at Gucci ble kastet. Jeg synes enkelte overreagerer , og drar dette veldig langt. Det når man går til det skrittet at man kontakter samarbeidspartnere osv . Isabel har sagt hun ikke var i rommet , og det finnes heller ikke bevis for at hun var . Noen håper dette havner i media, men ser ikke helt hva de skal skrive., så lenge Isabel ikke var i rommet, så gjelder ikke dette henne. Personlig ttor jeg heller ikke dette hadde blitt postet, om hun var i rommet Hun hadde nok sett at det ikke var smart Slik jeg ser det er Shehed veldig glad i Gucci. Og forhåpentligvis har hun nok lært av dette Når det gjelder Instagram , forstår jeg det også. Når folk skriver jævla dyremishandler osv under hennes post osv, og hun ikke engang var tilstedet, er det forståelig at dette blir slettet Dette får nok ikke noen videre konsekvens. Shehed mister neppe hunden pga av dette, en episode . Mange skriver at de har blokkert alle, det blir spennende å se i tråden her fremover da, om de klarer å holde seg unna kanalene deres. Tittet på Isabel sine følgere , kan ikke se at dette har hatt noen innvirkning , så langt Kommentar feltet til H Troy 👏👏👏👏ang. Dyremishandlingen. 3 12
agent Skrevet 8 timer siden #40376 Skrevet 8 timer siden Eli27 skrev (45 minutter siden): Kvalmt hvordan hun igjen skal prøve å lure følgerne sine til å være med på å leke venninner NOK en gang. Keep your friends close, but your enemies closer as.. Noen som er medlem? Har hun fått med adm. fra den andre "offisielle Raadsquad " gruppen? Hvordan skal hun balansere clickbait'ene mellom Snapchat og den gruppen.? 7 2
Natu Skrevet 8 timer siden #40377 Skrevet 8 timer siden Bendie skrev (1 time siden): Jeg er helt enig med at kastingen absolutt ikke var bra. Men tips til media? Minder du på alvor at de skal trykke et oppslag der Isabel fremstilles som dyremishandler. Når hun ikke er til stedet. Det vil fort bli en injuriesak. Det er en ikke sak for media , så lenge Isabel selv ikke er delaktig i situasjonen. Det lanseres i dag en serie om FAMILIEN Raad. Les hva jeg skriver, Shehed og Jack er delaktige, de er med i serien? 4 2
Tippsi Skrevet 8 timer siden #40378 Skrevet 8 timer siden (endret) Tippsi skrev (50 minutter siden): Hun er virkelig ute å ror nå 🚣♀️ I se&hør nå+++ å lattelig brannslukking hun holder på med nå Endret 8 timer siden av Tippsi 3 4
Sk57 Skrevet 8 timer siden #40379 Skrevet 8 timer siden Tippsi skrev (4 minutter siden): I se&hør nå I Dagbladet også. 4 2
Granneman82 Skrevet 8 timer siden #40380 Skrevet 8 timer siden https://www.seher.no/kjendis/kritikkstorm-helt-usmakelig/85135094 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå