Outside Viewer Skrevet 6 timer siden #40261 Skrevet 6 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Tragisk! 🤡 Er ikke dette «plagiat»? Endret 6 timer siden av Outside Viewer 7 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #40262 Skrevet 6 timer siden Outside Viewer skrev (1 minutt siden): Er ikke dette «plagiat»? Jo 2 9
Realista Skrevet 6 timer siden #40263 Skrevet 6 timer siden agent skrev (2 timer siden): Kanskje vi skal legge ut bilde på IR's samarbeidspartnere sin SoMe eksp. Vita, Lyko, Avinor tax free osv. Spørre dem om de støtter dyremishandling 🤔 (bare en tanke🤔) Da håper jeg du lar det bli med en tanke. Ellers er man riiiiimelig langt over grensen for å være klin gæærn. Greit å ikke like IR, men dette 🤪 1 5
Othelia08 Skrevet 6 timer siden #40265 Skrevet 6 timer siden Kanskje på tide at IR oppsøker ordentlig hjelp, og ikke bare sound healing, Maldivene og de hestene hun snakket om å henge med 4 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #40266 Skrevet 6 timer siden Også denne «forsvarstalen» skrevet av ChatGPT da….👀🙄 3 8
Dupers Skrevet 6 timer siden #40267 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Jo Da må det først være en opphavsrett-beskytta kampanje, også må det være likere. Det er litt for mange tilfeldigheter der til at det kan være plagiat, men de er jo veldig like selv om de ikke er helt like
agent Skrevet 6 timer siden #40268 Skrevet 6 timer siden Realista skrev (7 minutter siden): Da håper jeg du lar det bli med en tanke. Ellers er man riiiiimelig langt over grensen for å være klin gæærn. Greit å ikke like IR, men dette 🤪 Nå ble jeg fornærmet, det er motsatsen av meg som er klin gærne🤪 Synes det var en vettug tanke, for å synliggjøre dyremishandling. Det er ikke alltid lurt å samarbeide med en kyniske,manipulerende og kalkulerende influenser. 7 4
Kyvol Skrevet 6 timer siden #40269 Skrevet 6 timer siden Carrie_S skrev (23 timer siden): Det kan også synes som om de hadde drukket forut for dette, noe som gjør hendelsen enda mer graverende. Jeg trenger heller ikke nevne at moren til Raad likte å spraye hunden med kjøkkenspray, at de har dratt den med i svært varme omgivelser uten å sørge for å ta godt nok vare på den, flyttet den rundt i starten og sørget for at den ikke fikk et trygt og stabilt miljø som valp noe som ga utslag i separasjonsproblemer. Den tok også lang tid før den ble stueren, noe som er enda et tegn på at den ikke får nødvendig stimuli og stell. I tillegg biter den og viser tegn til nervøsitet/dårlige nerver. Håper at Mattilsynet tar affære og omplasserer den til noen som ikke bruker dyr som content og faktisk kan tyde hundens signaler og ta godt vare på den. Det er jo kjent att arabere ikke behandler dyr godt, spesielt ikke hunder. Har selv vært vitne til det i utlandet.De slår jo hverandre med 🩴også. Så tenk dere alt vi ikke får se. Synes dette var forferdelig trist å se.Men heller ikke overraskende 4 8
Sirah Skrevet 6 timer siden #40270 Skrevet 6 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Har hun snakket noe om dette på snapchat? Ikke som jeg har fått med meg. Shehed la ut en beklagelse. Sidra, Rami og Matty har fullstendig radio silence. 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #40271 Skrevet 6 timer siden Dupers skrev (2 minutter siden): Da må det først være en opphavsrett-beskytta kampanje, også må det være likere. Det er litt for mange tilfeldigheter der til at det kan være plagiat, men de er jo veldig like selv om de ikke er helt like Har du sett alt?😅🤔 Gå inn å se selv 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #40272 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Ikke som jeg har fått med meg. Shehed la ut en beklagelse. Sidra, Rami og Matty har fullstendig radio silence. De satser vel på at det snart går over dette også…. 🙄 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #40273 Skrevet 6 timer siden Dupers skrev (4 minutter siden): Da må det først være en opphavsrett-beskytta kampanje, også må det være likere. Det er litt for mange tilfeldigheter der til at det kan være plagiat, men de er jo veldig like selv om de ikke er helt like Hvordan kander være likere?👀😅 2 2
Lana01 Skrevet 6 timer siden #40274 Skrevet 6 timer siden Realista skrev (14 minutter siden): Da håper jeg du lar det bli med en tanke. Ellers er man riiiiimelig langt over grensen for å være klin gæærn. Greit å ikke like IR, men dette 🤪 Det vet vi jo at enkelt er . Og det er ikke greit når man går til det nivået 3
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #40275 Skrevet 6 timer siden (endret) agent skrev (20 minutter siden): Har hun snakket noe om dette på snapchat? Nei har ikke vært på Snap etter innlegget på Raadsquad gruppen, hun sliter nok litt med hvordan hun skal oppføre seg. Men hun later nok som ingenting antar jeg Endret 6 timer siden av Tenkeselv Fjernet et ord som ikke ga mening 1 4
Sirah Skrevet 6 timer siden #40276 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): De satser vel på at det snart går over dette også…. 🙄 Det er vel det de håper på. Det hadde vært så mye bedre om de bare la seg FULLSTENDIG flate hele gjengen. Ikke at det forandrer det faktumet at hunden burde få seg en ny plass og bo, men da hadde man i det minste ikke bare pisset på publikumet sitt. 3 4
Lana01 Skrevet 6 timer siden #40277 Skrevet 6 timer siden Kyvol skrev (4 minutter siden): Det er jo kjent att arabere ikke behandler dyr godt, spesielt ikke hunder. Har selv vært vitne til det i utlandet.De slår jo hverandre med 🩴også. Så tenk dere alt vi ikke får se. Synes dette var forferdelig trist å se.Men heller ikke overraskende Dette er rasisme 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #40279 Skrevet 6 timer siden (endret) Lana01 skrev (2 minutter siden): Dette er rasisme Er ikke rasisme når det er sant? Kulturen der er ikke vandt til hund… som kjæledyr Endret 6 timer siden av Tuppenoglillemor12 9
Lana01 Skrevet 6 timer siden #40280 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Er ikke rasisme når det er sant Å sette merkelapp på noen utifra rase , er rasisme 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå