Enavs Skrevet 3 timer siden #40221 Skrevet 3 timer siden (endret) Lykkeliten* skrev (2 timer siden): Men…er det ikke greit å plassere skylden der den hører hjemme da? Den som kastet hunden er jo den som skal ha mest kritikk her, så den som filmet og la ut, syns jeg. Hvis Isabel ikke engang var i rommet så kan hun vel ikke lastes for hendelsen? (Og hun kastet ingen under sengen, du mener kanskje under bussen??) Hun kan ikke lastes for hendelsen, men er en slik beklagelse greit? Hun forsvarer kjæresten og de andre får skylden? Atter en gang ser vi at det ikke koster henne en kalori å kaste venner og familie under bussen - eller under senga som Isabel godt kunne ha sagt med sine «gullkorn» (men da hadde du vel smilt over hennes sjarme og latt være å late som du ikke forstod hva hun mente …). Gode, snille Isabell som aldri har skyld for noe, som er så naiv og bare blir utnyttet, og alle andre ødelegger for henne. Godt hun har noen som heier på henne. Heiagjengen har sikkert de samme verdiene i livet som I. I min verden ville Isabel skrevet ala «Jeg er like rystet som dere over hendelsen med stakkars Gucci! Jeg var dessverre ikke til stede og fikk ikke avverget det, men jeg skal love dere at alle i rommet/på bildet har fått så ørene flagrer! Det er så uakseptabelt, og jeg er forbanna! Jeg fatter ikke at hva som gikk av dem, men dette er forkastelig og det kommer ikke til å skje igjen! Det lover jeg!» Endret 3 timer siden av Enavs Skrivefeil 2 4 4
agent Skrevet 3 timer siden #40222 Skrevet 3 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Hvorfor legger hun ut en «statement» på RS gruppen men ikke i sine private kanaler da mon tro..?🤔 Jo - fordi hun er redd for å miste inntekten fra elsklingene sine.. Hadde vært bedre og virket mer ekte om hun la det ut på alle sine kanaler om hun syns den episoden med Gucci var så grusom…… Kanskje vi skal legge ut bilde på IR's samarbeidspartnere sin SoMe eksp. Vita, Lyko, Avinor tax free osv. Spørre dem om de støtter dyremishandling 🤔 (bare en tanke🤔) Endret 3 timer siden av agent 2 12
Lykkeliten* Skrevet 3 timer siden #40223 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Og der står Jack og tar i mot hunden med smil??! Haha. Kjøper ikke den dårlige bortforklaringen til Isabel jeg Ja, han skal også absolutt få sin del av kritikken. Tenkeselv skrev (1 time siden): Aldri i livet om den som kastet hunden hadde kastet den uten at han viste Jack stor klar til å ta imot. Glem ikke at dette ble filmet/tatt bilde av også, så random var det ikke. Vet du ønsker å forsvare, men ingenting kan forsvare dette her. Å jeg tror ingenting på at Isabel ikke var i rommet. Du kan jo tro på hva du vil, men ingenting tyder på at hun lyver? agent skrev (3 minutter siden): Har du bevis på at hun ikke var i rommet? Nei, selvsagt ikke. Hvordan skal man bevise noe som ikke vises når man ikke er der? Men det er heller ingenting som tyder på at hun var der, derfor tar jeg hennes ord på at hun ikke var der. At de syns at det var greit å kaste hunden OG publisere det er jo helt utrolig. Skulle tro det var første uken de brukte sosiale medier. 2
agent Skrevet 3 timer siden #40224 Skrevet 3 timer siden Eli27 skrev (49 minutter siden): Nå kommer nok sikkert angsten og medisinsnakken tilbake. Så feigt Stakkars (not)😭😱 4 7
Outside Viewer Skrevet 3 timer siden #40225 Skrevet 3 timer siden Lykkeliten* skrev (6 minutter siden): Ja, han skal også absolutt få sin del av kritikken. Du kan jo tro på hva du vil, men ingenting tyder på at hun lyver? Nei, selvsagt ikke. Hvordan skal man bevise noe som ikke vises når man ikke er der? Men det er heller ingenting som tyder på at hun var der, derfor tar jeg hennes ord på at hun ikke var der. At de syns at det var greit å kaste hunden OG publisere det er jo helt utrolig. Skulle tro det var første uken de brukte sosiale medier. Personlig synes jeg ikke det verste er at de publiserte det, men at de behandlet hunden slik… 1 5 6
Lykkeliten* Skrevet 3 timer siden #40226 Skrevet 3 timer siden Outside Viewer skrev (3 minutter siden): Personlig synes jeg ikke det verste er at de publiserte det, men at de behandlet hunden slik… Selvsagt er det verst, dokumentasjonen er jo bare dumt. Men godt på en måte, så slipper hunden forhåpentligvis å oppleve noe slikt igjen! Men hvem er det som er sladdet på bildet og hvem har gjort det? Kjæreste og søster syns visst det var helt ok å bli vist. 1 3
Anonym-09 Skrevet 3 timer siden #40227 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (1 time siden): Er han kastrert? Hunden min har fått skikkelig drittpels etter at hun ble sterilisert. Her å. Han hadde nydelig pels. Men etter han ble kastrert så ble det nesten litt sånn valpe pels. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men tynt. Lysere enn ellers og bustete. Jeg prøver å klippe det der det er elendig pels da. Men ikke fin lenger som han var. 1
Zena33 Skrevet 3 timer siden #40228 Skrevet 3 timer siden Seva skrev (40 minutter siden): Var det bilde eller video Matty la ut? Hvis det er video kan jo man se om Jack er kun den reddende engel. Synes Shehed virker avslappet på bildet, filmer hun eller holder hun et glass? Veldig overrasket over at hun ikke reagerer når dette skjer. Tenker Matty er ut av gjengen nå. Dette øyeblikket var jo konstruert, det finnes 2 stk som har gjort seg klare med kamera for å filme dette. Og så påstår Isabel at han bare tilfeldigvis sto der og tok imot Gucci fordi han «plutselig» fikk Gucci kastet imot seg. Skikkelig uflaks å stå sånn plassert da, det kunne jo se ut som om han også var med på dette… Her merker man at I er vant til å forklare seg ovenfor mennesker som normalt sett har svelget alle løgner hun har servert. 1 15
Sirah Skrevet 2 timer siden #40229 Skrevet 2 timer siden Dette er OVERHODET ikke noe forsøk på å forsvare handlingene, men hvordan i alle dager fikk Matty det for seg at dette var smart å legge ut? Hun må jo være like blåst som resten av gjengen! Hadde egentlig et godt inntrykk av henne, men det der var skikkelig lavmål. (Og ja, det var et enda større lavmål og kaste Gucci, men dere skjønner hva jeg vil frem til) 2 6
Doris Becker Skrevet 2 timer siden #40230 Skrevet 2 timer siden (endret) Outside Viewer skrev (1 time siden): Personlig synes jeg ikke det verste er at de publiserte det, men at de behandlet hunden slik… Bildet av hunden som kastes i luften er bare helt horribelt. Det er hjerteskjærende å se voksne folk behandle et levende dyr som en leke. Jeg blir helt kvalm. Dessverre får det meg til å lure på hva annet denne hunden blir utsatt for. Dette ser ikke ut som det er første gang. Tidligere har det vært skrevet noe om at de har sprayet hunden med en kjøkkenspray. Jeg tenkte først at det måtte være en misforståelse, at det bare var vann på flasken for å kjøle den ned, selv om det også er en merkelig ting å gjøre. Det finnes svamper og kjølematter, hunder liker ikke å bli sprayet. Men etter å ha sett denne videoen/bildet mister jeg troen. Hvis noen sitter på faktiske bevis eller dokumentasjon som viser at denne hunden mishandles, så håper jeg dere rapporterer det. Dette må få konsekvenser. Samarbeidspartnere som Beauty Rebels og Prime kan heller ikke sitte stille og se på dette. Jeg ser at flere tagger dyrebeskyttelsen og TV2 på instgraminnlegget som Troy har lagt ut. De burde også tagge samarbeidspartnerne hennes, Beauty Rebels (Annika Bjørling) og Prime Endret 1 time siden av Doris Becker 3 1 8
Outside Viewer Skrevet 2 timer siden #40231 Skrevet 2 timer siden Lykkeliten* skrev (11 minutter siden): Selvsagt er det verst, dokumentasjonen er jo bare dumt. Men godt på en måte, så slipper hunden forhåpentligvis å oppleve noe slikt igjen! Men hvem er det som er sladdet på bildet og hvem har gjort det? Kjæreste og søster syns visst det var helt ok å bli vist. Ja, enig. -Når det er så ille at hunden blir behandlet slik, så er det vel til det beste for Gucci at det «kom frem i lyset». Det viser en total mangel på empati, ansvar og omsorg for et lite uskyldig dyr. De (hele «gjengen» der) har mistet all fornuft. Og I, som har den største sosiale kanalen, var eier av G, er den som er «grunnen til» at alle de som er på bildet, er «kjente», burde ta et større ansvar. Alle de involverte ser jo ut til å synes at det er ok å gjøre og å dele. De er såpass «erfarne» snappere at de holder skjult alt det de vil. Det at de synes dette er grei å gjøre og å dele forteller mye om de. Synes jeg da. 1 6
Enavs Skrevet 2 timer siden #40232 Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Dette er OVERHODET ikke noe forsøk på å forsvare handlingene, men hvordan i alle dager fikk Matty det for seg at dette var smart å legge ut? Hun må jo være like blåst som resten av gjengen! Hadde egentlig et godt inntrykk av henne, men det der var skikkelig lavmål. (Og ja, det var et enda større lavmål og kaste Gucci, men dere skjønner hva jeg vil frem til) Kanskje Matty ville avsløre gjengen? At hun har sett seg lei på hvordan hun har sett Gucci bli behandlet tidligere? «Oops jeg bare postet det, tenkte meg ikke om». Uansett - så glad for at hun postet det!! 3 4
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #40233 Skrevet 2 timer siden Lykkeliten* skrev (22 minutter siden): Selvsagt er det verst, dokumentasjonen er jo bare dumt. Men godt på en måte, så slipper hunden forhåpentligvis å oppleve noe slikt igjen! Men hvem er det som er sladdet på bildet og hvem har gjort det? Kjæreste og søster syns visst det var helt ok å bli vist. Tror ikke det er første gangen den hunden har blitt lekt med på den måten, det er bare første gangen det ble dokumentert og vist offentlig. De har forhåpentligvis lært nå da 2 6
Lykkeliten* Skrevet 2 timer siden #40234 Skrevet 2 timer siden Outside Viewer skrev (6 minutter siden): Ja, enig. -Når det er så ille at hunden blir behandlet slik, så er det vel til det beste for Gucci at det «kom frem i lyset». Det viser en total mangel på empati, ansvar og omsorg for et lite uskyldig dyr. De (hele «gjengen» der) har mistet all fornuft. Og I, som har den største sosiale kanalen, var eier av G, er den som er «grunnen til» at alle de som er på bildet, er «kjente», burde ta et større ansvar. Alle de involverte ser jo ut til å synes at det er ok å gjøre og å dele. De er såpass «erfarne» snappere at de holder skjult alt det de vil. Det at de synes dette er grei å gjøre og å dele forteller mye om de. Synes jeg da. Jeg er ikke enig i at Isabel har større ansvar enn de andre. For det første så var hun antagelig ikke i rommet og for det andre er alle de andre voksne mennesker som helt og fullt må ta ansvar for sine egne handlinger. Å kaste hunden er forkastelig, å filme OG publisere er toppen på idioti. 3
Sirah Skrevet 2 timer siden #40235 Skrevet 2 timer siden Enavs skrev (3 minutter siden): Kanskje Matty ville avsløre gjengen? At hun har sett seg lei på hvordan hun har sett Gucci bli behandlet tidligere? «Oops jeg bare postet det, tenkte meg ikke om». Uansett - så glad for at hun postet det!! Hun fremstår ikke som så smart 🫣 Virkelig ikke. Hun er i samme liga på IQ som resten av gjengen i det rommet tydeligvis. Ikke misforstå, bare BRA at det kommer frem. Bare lurer på hva i alle dager som fikk henne til å tenke at "oj, dette var gøy! la oss legge på noe kul musikk og poste det på nettet 😍" 3 4
Othelia08 Skrevet 2 timer siden #40236 Skrevet 2 timer siden Eli27 skrev (1 time siden): Nå kommer nok sikkert angsten og medisinsnakken tilbake. Så feigt Helt helt sinnsykt umodent å ikke bare stå i det og godta litt motbør. De er jo bestevennene hennes, skal man ikke da tåle å være uenig med venna sine av og til uten at man kutter dem ut?🧐 «dere er uenige med meg så jeg stikker». Hva slags tenåringsoppførsel er det her? Hva slags kommentarer får dette innlegget? Noen som kan poste litt?👀 2 9
vilas Skrevet 2 timer siden #40237 Skrevet 2 timer siden (endret) Nå håper jeg virkelig at RS gjengen får opp øynene sine for denne oppførselen til I. De burde faktisk reagert på I uttalelser og oppførsler i mnd/år. Personlig så er jeg så lei og oppgitt av at I er nødt til å fortelle hvor mange snabelsafarier hun har hatt pr dag, når mensen kommer el ikke. Idag var d på'n igjen med at hun trodde hun er gravid selv om hun for ett par dgr siden fikk en negativ test. Hun måtte få frem at Jack ( Gunnar) kom inni henne de fleste ganger og at han likte det best. 🤢🤢 D trenger da ikke følgere å vite. Hva er d som feiler IR ? RS, slutt å fremheve dette menneske !! Hun oppleves å ikke bry seg om noen av dere. Endret 1 time siden av vilas Tilleggsinfo. 1 10
Sirah Skrevet 2 timer siden #40238 Skrevet 2 timer siden Lykkeliten* skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig i at Isabel har større ansvar enn de andre. For det første så var hun antagelig ikke i rommet og for det andre er alle de andre voksne mennesker som helt og fullt må ta ansvar for sine egne handlinger. Å kaste hunden er forkastelig, å filme OG publisere er toppen på idioti. La oss si at det Isabel skriver stemmer, at hun ikke var i rommet. Da kan hun så klart ikke lastes for hva andre velger å gjøre. MEN hadde det vært min hund hadde jeg likevel satt himmel og jord i bevegelse for å få frem hvor på trynet jeg syntes dette hadde vært! Jeg hadde GLATT kastet min egen bestemor offentlig under bussen om hun hadde kastet min hund rundt sånn. I tillegg hadde jeg sørget for å få hunden vekk fra disse menneskene. Jeg hadde IKKE satt meg på et fly videre og latt Gucci bli igjen i Shehed og samboerens varetekt. Jeg hadde tatt med meg hunden og ikke sett meg tilbake! Gucci har vel alle verdens vaksiner så å få den med til Dubai hadde nok ikke vært veldig vanskelig. Men det var vel viktigere å dra på hytta da.... Ikke at det hadde vært en optimal løsning å tatt med Gucci til Dubai heller, men bedre at Gucci hadde vært hos Ann enn hos Shehed og samboeren i alle fall. 4 6 1
lella boletta Skrevet 2 timer siden #40239 Skrevet 2 timer siden Det er klart Isabel var i rommet.....Voldemort var jo der 1 1 8
Wanda_2025 Skrevet 2 timer siden #40240 Skrevet 2 timer siden Enavs skrev (55 minutter siden): Hun kan ikke lastes for hendelsen, men er en slik beklagelse greit? Hun forsvarer kjæresten og de andre får skylden? Atter en gang ser vi at det ikke koster henne en kalori å kaste venner og familie under bussen - eller under senga som Isabel godt kunne ha sagt med sine «gullkorn» (men da hadde du vel smilt over hennes sjarme og latt være å late som du ikke forstod hva hun mente …). Gode, snille Isabell som aldri har skyld for noe, som er så naiv og bare blir utnyttet, og alle andre ødelegger for henne. Godt hun har noen som heier på henne. Heiagjengen har sikkert de samme verdiene i livet som I. I min verden ville Isabel skrevet ala «Jeg er like rystet som dere over hendelsen med stakkars Gucci! Jeg var dessverre ikke til stede og fikk ikke avverget det, men jeg skal love dere at alle i rommet/på bildet har fått så ørene flagrer! Det er så uakseptabelt, og jeg er forbanna! Jeg fatter ikke at hva som gikk av dem, men dette er forkastelig og det kommer ikke til å skje igjen! Det lover jeg!» Jeg fatter ikke at noen følger og forsvarer IR. Hun manipulerer og gaslighter følgerne sine, viser frem pro-ana innhold uten at noen løfter et øyebryn og har i tillegg mest sannsynlig vært shady når det gjelder uttak av penger i Ivorie. Hva er det å like? 1 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå