Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 17:54 #40061 Skrevet tirsdag kl. 17:54 vilas skrev (1 time siden): Hva vet du om dette ? Isabel har snakket om det på snappen sin 🙄at han er av britisk opphav 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 17:56 #40062 Skrevet tirsdag kl. 17:56 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Å ønske andre ulykke og vondt pleier ikke å ende godt for «avsenderen».. just saying Hvem har sagt personlig ulykke her?🤔 Jeg for min del sikter til Ivorie og hennes lugubre «selskap».. 8
Alba1235 Skrevet tirsdag kl. 18:11 #40063 Skrevet tirsdag kl. 18:11 Princess_81 skrev (7 timer siden): Ingen andre enn jeg som reagerer på hvordan de kaster Gucci over senga 😔 Herregud?!?!😳😳😳😳😳😳 hun har sletta snappen nå🤦🏼♀️ 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 18:14 #40064 Skrevet tirsdag kl. 18:14 Alba1235 skrev (1 minutt siden): Herregud?!?!😳😳😳😳😳😳 hun har sletta snappen nå🤦🏼♀️ Godt at det finnes bildebevis da. Stakkars dyr….🥺 10
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 18:25 #40065 Skrevet tirsdag kl. 18:25 Sveits35 skrev (30 minutter siden): Å ønske andre ulykke og vondt pleier ikke å ende godt for «avsenderen».. just saying Evt. kan du velge å se det på en annen måte. Handler det virkelig om å ønske I ulykke og vondt? 2 1
Alba1235 Skrevet tirsdag kl. 18:25 #40066 Skrevet tirsdag kl. 18:25 Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Godt at det finnes bildebevis da. Stakkars dyr….🥺 Håper det kommer til å gi en konsekvens😳 sånn uansett størrelse på hunden kan man jo ikke kaste den nesten 3 meter ut i lufta! 😳😭 1 5 2
Turkis Sau Skrevet tirsdag kl. 18:36 #40067 Skrevet tirsdag kl. 18:36 Outside Viewer skrev (8 timer siden): Traileren. noen som har sett og gjort seg noen tanker ang traileren til «Gardin-såpeshowet»? Jeg synes I «overspiller», virker som om hun gjør seg til for kamera. Jeg har ikke «fulgt» I, men de gangene jeg har sett noe på snap, virker hun ikke å «spille en rolle» slik som i traileren? Ikke sett, og kommer selvsagt ikke til å bruke et kvart sekund på noe som helst av dette rælet. TV2-dokumentarserien "Bak glansbildene" dog ser jeg veldig frem til. Måtte det komme flere slike i kjølvannet av denne! Det er på høy tid at vi ettergår disse lovbrytende og kyniske influenserne som gir katta i mennesker, samfunnnet, lover og regler, for at de skal håve inn penger på sårbare individer. Ser også stort frem til de kritiske og opplysende nyhetsartiklene pressen kommer til publisere i kjølvannet av dette. Det er på høy (over) tid. De er en vorte på sivilasjonen. 3 16
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 18:38 #40068 Skrevet tirsdag kl. 18:38 Alba1235 skrev (8 minutter siden): Håper det kommer til å gi en konsekvens😳 sånn uansett størrelse på hunden kan man jo ikke kaste den nesten 3 meter ut i lufta! 😳😭 Hvis du sjekker bildet er et EN meter mellom hendene til de som kaster. Så hunden var en meter i luften uten at noen holdt i ham. Nå er jeg sikker på at de rette instanser blir bombardert med varsler fra ildsjeler her inne, så tenker Gucci både får psykologutredning og røntgen etter det inntrufne. Tilfredsstilt blir nok ingen uten full omplassering og en knust hulkende Shehed. 9
Alba1235 Skrevet tirsdag kl. 18:45 #40069 Skrevet tirsdag kl. 18:45 Sveits35 skrev (5 minutter siden): Hvis du sjekker bildet er et EN meter mellom hendene til de som kaster. Så hunden var en meter i luften uten at noen holdt i ham. Nå er jeg sikker på at de rette instanser blir bombardert med varsler fra ildsjeler her inne, så tenker Gucci både får psykologutredning og røntgen etter det inntrufne. Tilfredsstilt blir nok ingen uten full omplassering og en knust hulkende Shehed. Nå starter heller ikke kastet i ytterposisjon av hendene heller. Nøyaktig avstand er jo heller ikke poenget 3 8
refill Skrevet tirsdag kl. 18:45 #40070 Skrevet tirsdag kl. 18:45 Sveits35 skrev (6 minutter siden): Hvis du sjekker bildet er et EN meter mellom hendene til de som kaster. Så hunden var en meter i luften uten at noen holdt i ham. Nå er jeg sikker på at de rette instanser blir bombardert med varsler fra ildsjeler her inne, så tenker Gucci både får psykologutredning og røntgen etter det inntrufne. Tilfredsstilt blir nok ingen uten full omplassering og en knust hulkende Shehed. Syntes du virkelig det er uproblematisk å kaste en hund..? Klarer ikke helt å tolke det på en annen måte, men rett gjerne på meg. 1 6 20
Sologmåne1 Skrevet tirsdag kl. 18:51 #40071 Skrevet tirsdag kl. 18:51 Sveits35 skrev (13 minutter siden): Hvis du sjekker bildet er et EN meter mellom hendene til de som kaster. Så hunden var en meter i luften uten at noen holdt i ham. Nå er jeg sikker på at de rette instanser blir bombardert med varsler fra ildsjeler her inne, så tenker Gucci både får psykologutredning og røntgen etter det inntrufne. Tilfredsstilt blir nok ingen uten full omplassering og en knust hulkende Shehed. Seriøst! 1 4 8
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 18:54 #40072 Skrevet tirsdag kl. 18:54 refill skrev (6 minutter siden): Syntes du virkelig det er uproblematisk å kaste en hund..? Klarer ikke helt å tolke det på en annen måte, men rett gjerne på meg. Det er ikke uproblematisk. Men når det overdrives veldig og vi andre også ser dette bildet, blir det litt latterlige dimensjoner over det hele. Hva vet vel vi? Kanskje Gicci har vært på sommercamp og lært seg triks for å bli sirkushund. 1 3
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 18:55 #40073 Skrevet tirsdag kl. 18:55 Sologmåne1 skrev (3 minutter siden): Seriøst! Klarer du ikke bedre? 😂
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 18:58 #40074 Skrevet tirsdag kl. 18:58 Sveits35 skrev (3 minutter siden): Det er ikke uproblematisk. Men når det overdrives veldig og vi andre også ser dette bildet, blir det litt latterlige dimensjoner over det hele. Hva vet vel vi? Kanskje Gicci har vært på sommercamp og lært seg triks for å bli sirkushund. Er vel eneste Gucci som ikke kan karakteriseres som sirkus i det rommet der. 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 18:58 #40075 Skrevet tirsdag kl. 18:58 Sveits35 skrev (3 minutter siden): Det er ikke uproblematisk. Men når det overdrives veldig og vi andre også ser dette bildet, blir det litt latterlige dimensjoner over det hele. Hva vet vel vi? Kanskje Gicci har vært på sommercamp og lært seg triks for å bli sirkushund. Du kødder nå? Er det for å provosere? 🤔 et dyr kastes ikke!!! Hverken «sånn» eller «sånn» 😡 3 2 15
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 19:00 #40076 Skrevet tirsdag kl. 19:00 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Klarer du ikke bedre? 😂 Håper du aldri anskaffer deg dyr… 2 11
Blåvinge Skrevet tirsdag kl. 19:00 #40077 Skrevet tirsdag kl. 19:00 Sveits35 skrev (2 minutter siden): Det er ikke uproblematisk. Men når det overdrives veldig og vi andre også ser dette bildet, blir det litt latterlige dimensjoner over det hele. Det handler jo til syvende og sist ikke om dimensjoner. Det handler om at de gjør dette med en liten hund som ikke tåler så mye, og at en influenser deler dette med flere tusen følgere som om det var en morsom ting å gjøre, og til slutt at de rundt står og smiler og ler av det hele. Usmakelig og hjerterått. 5 3 8
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:00 #40078 Skrevet tirsdag kl. 19:00 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Du kødder nå? Er det for å provosere? 🤔 et dyr kastes ikke!!! Hverken «sånn» eller «sånn» 😡 Pass nå på dette blodtrykket! Det er IKKE sunt å bli så oppkavet av et bilde av en hund som flyr Endret tirsdag kl. 19:02 av Sveits35
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 19:02 #40079 Skrevet tirsdag kl. 19:02 Blåvinge skrev (1 minutt siden): Det handler jo til syvende og sist ikke om dimensjoner. Det handler om at de gjør dette med en liten hund som ikke tåler så mye, og at en influenser deler dette med flere tusen følgere som om det var en morsom ting å gjøre, og til slutt at de rundt står og smiler og ler av det hele. Usmakelig og hjerterått. Hvem delte bildet? 1 1
supermamz Skrevet tirsdag kl. 19:03 #40080 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Hva skjedde mellom Isabel og Golnaz? Har glemt henne helt bort helt til jeg satt på en episode med isabel på tv2. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå