Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lykkeliten* skrev (36 minutter siden):

Snap’en som ingen her følger med på? 

Selvfølgelig følger vi med!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykkeliten* skrev (36 minutter siden):

Hvorfor skal det eventuelt være avlyst, og hvorfor gleder det deg så veldig?

Mye penger til Raad

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mye hud og pupper det blir i den nydeligfine bak fasaden serien

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Ja jeg tenker de overhode ikke får samme blesten i disse tider hvor VI i Norge begraver vår Konge Harald 5. Mens I japper i vei om at hun bryr seg så mye om d som foregår her. NEI d gjør du IKKE Isabel.  Nå ser jeg på media at all unødvendig flyreiser over Oslo er stanset fra 8-10 sept. Så ikke sikkert hun og Jack kommer seg hjem på den tiden de har planlagt. Rami må bruke av de få dagene sine han har igjen. I og J har bestilt Maldivene tur og kommer seg ikke dit som planlagt  Alt dette burde I  tatt  hensyn til om hun var så opptatt av Norge og d som skal foregå her. Jack utlending forstår jo ingenting han heller. Bare følger på I sine planer. I tillegg ser vi i media at mange/ de fleste må flytte ut fra sine hoteller også pga  alle som skal passe på at alt går perfekt for seg i byen begravelsesdagen, og de skal ha overnattingsplasser. 3500 pers fra Forsvaret, 600 pers fra div media inn og utland. Gjester i begravelsen  er vel over 450 stk som også skal ha soveplass. Da blir ikke IR prioritert.

• Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig følger vi med!!

Alt ligger vel på denne gratisappen ?

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Den gule

Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Det finnes sånne leggings/ tights   å få kjøpt- med innebygget rumpe. Så Shehed er vel litt sjalu på I ettersom hun har på seg sånn klær.

Screenshot_20260907-142215.png

Ikke pent 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Trollebolla skrev (10 timer siden):

Ikke pent 

Enig. Og d var ikke pent på Shehed heller. D var derfor jeg la den ut.

Endret av vilas
Feilstaving
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Det er 2 forskjellige premierer🫣 Prime og IR serie den 11.9 

TV2 dokumentaren om IR og Ivorie, Careless og Christian B er den 14.9

Dokumentaren til Tv2 er den som er viktigst for meg å se, aldri om jeg gir penger til PRIME for å se på den greia der. Men sannheten bak både Isabel, Ivorie og andre influencere som nevnes skal absolutt ses.

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Ja jeg tenker de overhode ikke får samme blesten i disse tider hvor VI i Norge begraver vår Konge Harald 5. Mens I japper i vei om at hun bryr seg så mye om d som foregår her. NEI d gjør du IKKE Isabel.  Nå ser jeg på media at all unødvendig flyreiser over Oslo er stanset fra 8-10 sept. Så ikke sikkert hun og Jack kommer seg hjem på den tiden de har planlagt. Rami må bruke av de få dagene sine han har igjen. I og J har bestilt Maldivene tur og kommer seg ikke dit som planlagt  Alt dette burde I  tatt  hensyn til om hun var så opptatt av Norge og d som skal foregå her. Jack utlending forstår jo ingenting han heller. Bare følger på I sine planer.

Og ikke fly over Oslo er ikke det samme som at alt blir kansellert. Finner alternative ruter

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Ja du kan se alt hennes innhold på SnapLooker

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Den gule

Man trenger ikke å se på den gule, man kan se på SnapLooker så bidrar du ikke med en krone 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Snaplooker? Hva er det? Finner bare når jeg søker på iTunes noe som ikke ser ut som det dere beskriver som at jeg kan se på snapper..

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Ja jeg tenker de overhode ikke får samme blesten i disse tider hvor VI i Norge begraver vår Konge Harald 5. Mens I japper i vei om at hun bryr seg så mye om d som foregår her. NEI d gjør du IKKE Isabel.  Nå ser jeg på media at all unødvendig flyreiser over Oslo er stanset fra 8-10 sept. Så ikke sikkert hun og Jack kommer seg hjem på den tiden de har planlagt. Rami må bruke av de få dagene sine han har igjen. I og J har bestilt Maldivene tur og kommer seg ikke dit som planlagt  Alt dette burde I  tatt  hensyn til om hun var så opptatt av Norge og d som skal foregå her. Jack utlending forstår jo ingenting han heller. Bare følger på I sine planer.

Du tror ikke seriøst at de stenger for all flytrafikk fra og til Oslo??? Å stenge luftrommet over Oslo betyr bare at fly må velge en anne rute 😂kjære deg! Du er så ivrig etter å ta Isabel at du jo mister all fornuft. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Isabel, bak møkkete gardiner

En pressekonferanse på Amazon Prime Video, Norge, er ofte ikke store greiene siden de har liten markedsandel her i Norge. Som oftest bare en samling, gjerne på et flott utested med presse og samarbeidspartnere. Deltagerne blir presentert for pressen, de kan gjøre intervjuer og så får alle se de tre første episodene. Resultatet blir en anmeldelse av serien, som sikkert kommer på torsdag eller fredag og så kommer gjerne noen intervjuer ut. Alt avhenger av om pressen finner det interessant. Det gjør de sikkert, men Isabel har nok hatt tanker tilbake til presselanseringen på Skal vi danse. Det er mye større, interessen er større og pressekonferansen blir vel sendt live også. Slikt er det sjeldent for mindre programmer og det hele er ofte ganske kjedelig. Det er kontraktfestet at alle deltagere må være tilstede. Produksjonen betaler reise og evnt. opphold.

Serien kalles for en dokusåpe, noe som betyr at situasjonene er arrangert, men ikke utfallet. Isabel har godkjent alle 6 episodene  og de tre første episodene blir vist på premieren. Deretter en episode hver uke fremover. Første episode heter "Evig singel, eller skal jeg tekste eksen?"

Isabel har lovet oss at vi skulle få være med hele dagen i går, så får vi se om hun holder ord og legger ut noen snapper snart. Hun ble vel sliten, så da er jo elsklingene hennes de første som blir satt til siden.

Endret av AtleH
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
AtleH skrev (2 timer siden):

En pressekonferanse på Amazon Prime Video, Norge, er ofte ikke store greiene siden de har liten markedsandel her i Norge. Som oftest bare en samling, gjerne på et flott utested med presse og samarbeidspartnere. Deltagerne blir presentert for pressen, de kan gjøre intervjuer og så får alle se de tre første episodene. Resultatet blir en anmeldelse av serien, som sikkert kommer på torsdag eller fredag og så kommer gjerne noen intervjuer ut. Alt avhenger av om pressen finner det interessant. Det gjør de sikkert, men Isabel har nok hatt tanker tilbake til presselanseringen på Skal vi danse. Det er mye større, interessen er større og pressekonferansen blir vel sendt live også. Slikt er det sjeldent for mindre programmer og det hele er ofte ganske kjedelig. Det er kontraktfestet at alle deltagere må være tilstede. Produksjonen betaler reise og evnt. opphold.

Serien kalles for en dokusåpe, noe som betyr at situasjonene er arrangert, men ikke utfallet. Isabel har godkjent alle 6 episodene  og de tre første episodene blir vist på premieren. Deretter en episode hver uke fremover. Første episode heter "Evig singel, eller skal jeg tekste eksen?"

Isabel har lovet oss at vi skulle få være med hele dagen i går, så får vi se om hun holder ord og legger ut noen snapper snart. Hun ble vel sliten, så da er jo elsklingene hennes de første som blir satt til siden.

Blir spennende å se om pressen vil/gidder møte opp, prinsessen har vel ikke akkurat vist noe velvilje overfor pressen . Skikkelig dramaqueen til tider til pressen. Tiden vil vise. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AtleH skrev (2 timer siden):

Stakkars Isabel, som aldri har hatt en serie på Prime tidligere og ikke hadde en anelse om det du beskriver. Tenker hun er megaskuffet nå. Avlyser nok alle reiseplaner og fyker direkte til Maldivene for å gjenvinne fotfeste.

• Liker 3
Skrevet

Ingenting med I å gjøre forsåvidt men så hotellsjef i Oslo var intervjuet og sa de ikke leier ut til influensere under begravelsen. De hadde en influenser boende pr nå men det var gitt fotoforbud.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
adriana32 skrev (6 minutter siden):

Ingenting med I å gjøre forsåvidt men så hotellsjef i Oslo var intervjuet og sa de ikke leier ut til influensere under begravelsen. De hadde en influenser boende pr nå men det var gitt fotoforbud.

Hvor så du dette?

Det er i så tilfelle en veldig god nyhet. Det viser at samfunnet/kommersielle aktører er lei oppførselen til influensere og begynner å sette grenser for oppførselen deres på vegne av alle.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden):

Hvor så du dette?

Det er i så tilfelle en veldig god nyhet. Det viser at samfunnet/kommersielle aktører er lei oppførselen til influensere og begynner å sette grenser for oppførselen deres på vegne av alle.

https://www.nrk.no/norge/hotell-sier-nei-til-influensere-under-gravferden-1.18011411

Rettelse: var ikke hotellsjef som var intervjuet, men markedssjef. Og ja; en positiv utvikling. 

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...