dårligbrukernavn Skrevet 9 timer siden #39881 Skrevet 9 timer siden Margit777 skrev (16 minutter siden): Tyrkia tenner er vel der de filer av sine egne tenner så det blir spissen stumper igjen og det blir satt skallfasetter over? Har sett andre har fått det. Kjempesmart 😄 «tyrkiatenner» er kroner («full» nedsliping med krone («kopi» av tann/støpt) utenpå) eller skallfasetter (delvis nedsliping med limt overflate oppå)
Ellenn Skrevet 9 timer siden #39882 Skrevet 9 timer siden dårligbrukernavn skrev (56 minutter siden): Jo, hun betalte neseoperasjoner for gjengen, men pusteproblemene har de fått etter operasjonene. De har til og med sittet og demonstrert inne på dyre restauranter hvor dysfunksjonelle nesene er og pipelydene de lager. Klarer ikke å unngå å legge merke til at I tidvis gisper etter luft og ikke ser ut til å ha luftgjennomstrømming i nesen (det ser man jo også av anstrengelsene og hører av u-lydene som lages når de prøver å puste gjennom disse. Det er gode grunner til at norske kirurger ikke gjør den typen nesekirurgi). Når du sier det… Jeg bare kom på: I har sagt flere ganger at hun har «0 kontroll» på hva som går ut av kontoene hennes hver mnd, hvor mye hun bruker, hva som går til hva osv. Feks innrømmet Rami at han hadde brukt kortet hennes i sånne parkeringsapper på telefonen og det var hun ikke klar over. Hun har gjentatt lignende ting mange ganger gjennom lang tid. Hvis hun har nevnt det like mange ganger rundt Jack har han så kanskje en enkel utvei hvis han lever på kreditt. (((: Enig! Det er kanskje det mest cringe jeg har sett noengang. Kyssing på fang, babystemme og de grimasene… Men, nå spør jeg sikkert utrolig dumt, men jeg har sett og hørt hun omtale det jeg har tenkt på som kyssing som klining veldig mange ganger nå. Er det jeg som er helt på bærtur, eller er ikke liksom klining tungekyss osv? Mens sånne små «smask» er kyss/kyssing? Kan noen oppklare!? 🙈💀 Ja! Lurer på hva moren føler om at alle døtrene har operert seg til ugjenkjennelige fra henne… liksom, om det hadde vært kun den ene datteren kunne man kanskje beholdt en viss fornektelse, men alle??? Det MÅ jo være vondt for moren, eller!? 🥺 Og det må det jo også bli for eventuelle kommende barn… Det tok hun for mange år siden nå, vel… Hun har snakket om det selv, I og søsknene har snakket om det, det har vært mye omtalt opp gjennom… Og man ser jo at det er noe helt off iallefall. 🙈 Både I og Rami har både snakket om det flere ganger og hatt clickbaits av det. Såvidt jeg har fått med meg er det «Tyrkiatenner» foreldrene har fått av I (kroner og skallfasetter). Utført i Tyrkia kan det vel ikke sies å være akkurat tannhelsefremmende… Det er jo stadig flere som har fått store og alvorlige problemer som følge av disse «påsatte» tennene i utlandet. Det er en grunn for at det er så mye billigere der vett… Om tannhelse virkelig hadde vært fokuset, særlig når foreldrene bor/har adresse i Norge, hvorfor skulle de ikke gjøre tannbehandlingen der? Fremfor både styr, stress (moren er vel angivelig syk/«syk»/ufør/«ufør» iallefall?) og utgifter med reisen, eventuelle problemer og justeringer som må til osv…?! Har jo allerede vært flere ganger de begge har måttet reise igjen for å ordne ting på rappen etter det ble gjort (knekte tenner feks, at de ikke passet/var for store etc)… Det var kosmetisk ja. Både I og Rami har iallefall sagt at de begge ønsket seg finere smil osv. I var jo på konsultasjon for å bytte ut sine tenner også (men fikk nei fra tannlegen, heldigvis!)… Normale ut!?! …men nei, ikke Hollywood-glis, men Tyrkia-tenner ja. De er jo altfor store, altfor hvite og helt unaturlige. At de er påsatt ser man jo på en mils avstand. Ser ubehagelig ut… Tyrkia-tenner i Dubai? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #39883 Skrevet 7 timer siden Ellenn skrev (1 time siden): Tyrkia-tenner i Dubai? «Tyrkia tenner» er jo ett begrep mye brukt for å beskrive store hvite falske tenner satt på i utlandet… 1 4
agent Skrevet 5 timer siden #39884 Skrevet 5 timer siden (endret) dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Jo, hun betalte neseoperasjoner for gjengen, men pusteproblemene har de fått etter operasjonene. De har til og med sittet og demonstrert inne på dyre restauranter hvor dysfunksjonelle nesene er og pipelydene de lager. Klarer ikke å unngå å legge merke til at I tidvis gisper etter luft og ikke ser ut til å ha luftgjennomstrømming i nesen (det ser man jo også av anstrengelsene og hører av u-lydene som lages når de prøver å puste gjennom disse. Det er gode grunner til at norske kirurger ikke gjør den typen nesekirurgi). Når du sier det… Jeg bare kom på: I har sagt flere ganger at hun har «0 kontroll» på hva som går ut av kontoene hennes hver mnd, hvor mye hun bruker, hva som går til hva osv. Feks innrømmet Rami at han hadde brukt kortet hennes i sånne parkeringsapper på telefonen og det var hun ikke klar over. Hun har gjentatt lignende ting mange ganger gjennom lang tid. Hvis hun har nevnt det like mange ganger rundt Jack har han så kanskje en enkel utvei hvis han lever på kreditt. (((: Enig! Det er kanskje det mest cringe jeg har sett noengang. Kyssing på fang, babystemme og de grimasene… Men, nå spør jeg sikkert utrolig dumt, men jeg har sett og hørt hun omtale det jeg har tenkt på som kyssing som klining veldig mange ganger nå. Er det jeg som er helt på bærtur, eller er ikke liksom klining tungekyss osv? Mens sånne små «smask» er kyss/kyssing? Kan noen oppklare!? 🙈💀 Ja! Lurer på hva moren føler om at alle døtrene har operert seg til ugjenkjennelige fra henne… liksom, om det hadde vært kun den ene datteren kunne man kanskje beholdt en viss fornektelse, men alle??? Det MÅ jo være vondt for moren, eller!? 🥺 Og det må det jo også bli for eventuelle kommende barn… Det tok hun for mange år siden nå, vel… Hun har snakket om det selv, I og søsknene har snakket om det, det har vært mye omtalt opp gjennom… Og man ser jo at det er noe helt off iallefall. 🙈 Både I og Rami har både snakket om det flere ganger og hatt clickbaits av det. Såvidt jeg har fått med meg er det «Tyrkiatenner» foreldrene har fått av I (kroner og skallfasetter). Utført i Tyrkia kan det vel ikke sies å være akkurat tannhelsefremmende… Det er jo stadig flere som har fått store og alvorlige problemer som følge av disse «påsatte» tennene i utlandet. Det er en grunn for at det er så mye billigere der vett… Om tannhelse virkelig hadde vært fokuset, særlig når foreldrene bor/har adresse i Norge, hvorfor skulle de ikke gjøre tannbehandlingen der? Fremfor både styr, stress (moren er vel angivelig syk/«syk»/ufør/«ufør» iallefall?) og utgifter med reisen, eventuelle problemer og justeringer som må til osv…?! Har jo allerede vært flere ganger de begge har måttet reise igjen for å ordne ting på rappen etter det ble gjort (knekte tenner feks, at de ikke passet/var for store etc)… Det var kosmetisk ja. Både I og Rami har iallefall sagt at de begge ønsket seg finere smil osv. I var jo på konsultasjon for å bytte ut sine tenner også (men fikk nei fra tannlegen, heldigvis!)… Normale ut!?! …men nei, ikke Hollywood-glis, men Tyrkia-tenner ja. De er jo altfor store, altfor hvite og helt unaturlige. At de er påsatt ser man jo på en mils avstand. Ser ubehagelig ut… Tror også Pimpen har lyst på ansiktsløft eller øyeløft. Tror de snakket om det, når Pimpen var i Dubai for ikke lenge siden.🫣 Men om det bare var for content skyld, veit jeg ikke. Endret 5 timer siden av agent 2
Bendie Skrevet 5 timer siden #39885 Skrevet 5 timer siden dårligbrukernavn skrev (3 timer siden): «tyrkiatenner» er kroner («full» nedsliping med krone («kopi» av tann/støpt) utenpå) eller skallfasetter (delvis nedsliping med limt overflate oppå) Mener du på alvor at moren til Isabel har fått slipt ned alle tennene sine? Av samme tannlege som nektet å gjøre noe med Isabel sine tenner. Hun fikk nødvendig tannhelse behandling og pålimt skalfasetter. Noe som kan utføres, uten å endre på de opprinnelige tennene. Hva er poenget med å skulle gjøre dette til noe langt mer, enn det er. Noe med de 10 fjærene som blir til høns. 3 1 3
agent Skrevet 5 timer siden #39886 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): «Tyrkia tenner» er jo ett begrep mye brukt for å beskrive store hvite falske tenner satt på i utlandet… Al'a Katie Price😂🤦♀️🤷♀️(tror det er navnet hennes) IR har vel gjort mye av det hun har gjort. Men ikke tennene, hun ble avvist en gang. De ville ikke gjøre noe med dem. 1 1
Murukleiven Skrevet 5 timer siden #39887 Skrevet 5 timer siden Bendie skrev (33 minutter siden): Mener du på alvor at moren til Isabel har fått slipt ned alle tennene sine? Av samme tannlege som nektet å gjøre noe med Isabel sine tenner. Hun fikk nødvendig tannhelse behandling og pålimt skalfasetter. Noe som kan utføres, uten å endre på de opprinnelige tennene. Hva er poenget med å skulle gjøre dette til noe langt mer, enn det er. Noe med de 10 fjærene som blir til høns. Enten det, eller fått full implantat av hele tannraden. Moren hadde jo tenner som er totalt ulike fra de hun har nå. Uansett hva hun har fått gjort så er det en full overhalig av munnen. Det nytter ikke å "bare" sette skallfasetter på skjeve tenner. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #39888 Skrevet 4 timer siden agent skrev (1 time siden): Tror også Pimpen har lyst på ansiktsløft eller øyeløft. Tror de snakket om det, når Pimpen var i Dubai for ikke lenge siden.🫣 Men om det bare var for content skyld, veit jeg ikke. Stemmer det. Hun ville ta øvre løft.. «kult» det når man lever som ufør i Norge men lever mesteparten av tiden i luksus i Dubai…. 1 4
agent Skrevet 4 timer siden #39889 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Stemmer det. Hun ville ta øvre løft.. «kult» det når man lever som ufør i Norge men lever mesteparten av tiden i luksus i Dubai…. De er så overfladiske, det er lite sjarmerende. 🤷♀️🤦♀️ 1 6
agent Skrevet 4 timer siden #39890 Skrevet 4 timer siden Lurer på hvorfor hun er så redd for å vise seg i Oslo's gater.🤔 Sitte inne på rommet å spise , hvorfor ikke gå ut. Er hun redd for elsklingene sine? Er hun redd for at journalister skal stille henne spørsmål? Hva med å gi litt tilbake til de som sponser livsstilen til henne og familien. 2 12
elskersommer Skrevet 3 timer siden #39891 Skrevet 3 timer siden agent skrev (22 minutter siden): Hva med å gi litt tilbake til de som sponser livsstilen til henne og familien. Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Hun tenker kun på penger og gir vel innerst inne blaffen i de personene som følger henne 24/7 1 1 8
AtleH Skrevet 3 timer siden #39892 Skrevet 3 timer siden Hva synes de av dere som heier på Isabel om denne retorikken: "..Det er ikke vanskelig å sette seg inn i hva betydningen av «å bli sett» digitalt kan ha for kvinner som savner «en større gjeng» - og kapitaliseringen av dette «nettverket»." https://www.kommunikasjon.no/fagprat/2024/snakk-til-gjengen-din 6
Teflonhjernen Skrevet 3 timer siden #39893 Skrevet 3 timer siden agent skrev (48 minutter siden): Lurer på hvorfor hun er så redd for å vise seg i Oslo's gater.🤔 Sitte inne på rommet å spise , hvorfor ikke gå ut. Er hun redd for elsklingene sine? Er hun redd for at journalister skal stille henne spørsmål? Hva med å gi litt tilbake til de som sponser livsstilen til henne og familien. Tror ikke hun bryr seg en plass om elsklingene, bestisene og jentegjengen så lenge de ikke drar kortet. 1 1 4
agent Skrevet 2 timer siden #39894 Skrevet 2 timer siden AtleH skrev (25 minutter siden): Hva synes de av dere som heier på Isabel om denne retorikken: "..Det er ikke vanskelig å sette seg inn i hva betydningen av «å bli sett» digitalt kan ha for kvinner som savner «en større gjeng» - og kapitaliseringen av dette «nettverket»." https://www.kommunikasjon.no/fagprat/2024/snakk-til-gjengen-din Dette utnytter hun fult ut, det er derfor jeg kaller henne Kynisk Kalkulerende og Manipulerende Derfor har jeg aldri handlet noen av produktene hennes. 1 8
Bendie Skrevet 2 timer siden #39895 Skrevet 2 timer siden AtleH skrev (21 minutter siden): Hva synes de av dere som heier på Isabel om denne retorikken: "..Det er ikke vanskelig å sette seg inn i hva betydningen av «å bli sett» digitalt kan ha for kvinner som savner «en større gjeng» - og kapitaliseringen av dette «nettverket»." https://www.kommunikasjon.no/fagprat/2024/snakk-til-gjengen-din Som din «kone og datter»? Nå tror jeg du selv er rimelig opptatt av det meste, som foregår rundt Isabel. Og tar dypdykk i deler av hennes liv. Etter det jeg har sett av deg her inne. Så hva sier det om deg selv? Til retorikken. Ja, jeg vil tro det er ensomme kvinner der ute, som kan føle et fellesskap. Jeg ser ikke nødvendigvis det som noe negativt. Mange kan ha glede av felleskapet de føler via spillverdenen på nett, eller andre digitale verdner. Som snap chat. Jeg tenker om de skaper glede i noen sitt liv. Bra for de. Og jeg tro de færreste blakker seg, slik det tidvis påstås her. Jeg tror der i mot de færreste av følgerne, søker til Isabell, grunnet de savner en større gjeng eller de støtes av livet hun lever og blir «haters». Det er de ytterste fløyer. At Isabel gjør noe smart er det ingen tvil om. Det er også den beste måten å drive reklame på, for hun når ut til et svært stort publikum. Når hun i tillegg er flott å se på, selges produktene hun fronter også, i langt større grad. 2
Outside Viewer Skrevet 2 timer siden #39896 Skrevet 2 timer siden (endret) AtleH skrev (1 time siden): Hva synes de av dere som heier på Isabel om denne retorikken: "..Det er ikke vanskelig å sette seg inn i hva betydningen av «å bli sett» digitalt kan ha for kvinner som savner «en større gjeng» - og kapitaliseringen av dette «nettverket»." https://www.kommunikasjon.no/fagprat/2024/snakk-til-gjengen-din Jeg er ikke en av de som nødvendigvis «heier på Isabel». Jeg synes likevel dette er interessant. Personlig synes jeg I er svært manipulerende. Jeg har flere ganger «tatt meg selv» i å undre meg over om hun virkelig er voksen/ over 30 år? Og hvordan i alle dager kan mennesker mene at de er «på ferie på hytta» sammen med I? Det å spise (inkl smatte, slurpe osv) på kamera er for meg også veldig merkelig. Å vise/skryte over «alt hun har shoppet», likeså. Når det er sagt, så sier det muligens mer om meg? Tydeligvis har I «truffet en nerve», funnet sin gjeng. Hun tjener grovt på det/de og skryter uhemmet av det. Hun snakker om at hun er traumatisert og jeg lurer på om det muligens er en slags «traume-bonding»? -Via skjerm? Uansett interessant. Og en slags «win-win»? -I blir sett (og betalt) og følgerne føler de blir sett/hørt og er en del av noe(n) større enn seg selv? Endret 2 timer siden av Outside Viewer 2 2
Trollebolla Skrevet 2 timer siden #39897 Skrevet 2 timer siden Murukleiven skrev (2 timer siden): Enten det, eller fått full implantat av hele tannraden. Moren hadde jo tenner som er totalt ulike fra de hun har nå. Uansett hva hun har fått gjort så er det en full overhalig av munnen. Det nytter ikke å "bare" sette skallfasetter på skjeve tenner. Stemmer var det hun gjorde , skallfasetter
Trollebolla Skrevet 2 timer siden #39898 Skrevet 2 timer siden Murukleiven skrev (17 timer siden): Har Shehed fått seg en BBL? Hva skjedd med Rompa hennes 🙈 2
vilas Skrevet 1 time siden #39899 Skrevet 1 time siden Trollebolla skrev (26 minutter siden): Hva skjedd med Rompa hennes 🙈 Det finnes sånne leggings/ tights å få kjøpt- med innebygget rumpe. Så Shehed er vel litt sjalu på I ettersom hun har på seg sånn klær.
Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #39900 Skrevet 1 time siden Trodde Isabel skulle legge blomster på slottsplassen og ikke bare legge ut fem snapper av samme bilde med deler av en av kongens taler som lyd? Hun sa vel det tidligere? Men, som den stjernen hun er så måtte hun nok blitt kjørt helt opp så hun slapp å gå og risikert å bli gjenkjent Nei, bedre å ligge i senga og glane på serier… 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå