Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sologmåne1 skrev (Akkurat nå):

Vi skal besøke deg vi😂 Ikke tenk på dette, politet er nok informert om det meste innen dette og kunne ikke brydd seg mindre om ett rykte eller to på KG😊

I disse tider har de vel nok å gjøre.🫣 IR kommer til Norge for å promotere sin nye serie. Så alle ressurser brukes til å holde henne safe.😂

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

I disse tider har de vel nok å gjøre.🫣 IR kommer til Norge for å promotere sin nye serie. Så alle ressurser brukes til å holde henne safe.😂

Ja ikke sant😂 Hun har jo egen Securiti så hun er nok safe ja😂

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (7 minutter siden):

Det var dagens😂🥳 Jeg kommer å besøker deg🤣, hver søndag. 

Ble han overrasket?🫣

Åeee❤️han fikk helt sjokk stakkars🙈

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sologmåne1 skrev (8 minutter siden):

Vi skal besøke deg vi😂 Ikke tenk på dette, politet er nok informert om det meste innen dette og kunne ikke brydd seg mindre om ett rykte eller to på KG😊

Fineste dere❤️tar dere med litt pepsi max:fnise:

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ble redd av å se søstra sin snap fra i dag. Hva i alle verdens dager skjer med henne? Hun er jo helt bortreist? 

• Liker 2
Skrevet
Natu skrev (8 minutter siden):

Ble redd av å se søstra sin snap fra i dag. Hva i alle verdens dager skjer med henne? Hun er jo helt bortreist? 

Hvem av dem😂😂 Så bare ett bilde av en dem, der hun sto å så helt fjern ut. Å de leppene var ikke helt gode.😂😂 

• Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (14 minutter siden):

Fineste dere❤️tar dere med litt pepsi max:fnise:

Skriv liste, så ordner vi det.

Stay strong❤️🌹

• Hjerte 2
Skrevet
Natu skrev (49 minutter siden):

Shehed? Hun går på antibiotika og har trolig fått en reaksjon av den. Hun klør over hele kroppen, er sliten og slapp, oppkast, feber.  Det bør jo bli bedre når kuren er over. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Å beskytten noen som selger dop å prøve å true mennesker til taushet er også alvorlig,var det politiet jeg var meldt til her?

Ja, det er sendt inn tips til politiet. Så du skal nok få forklare deg. 

• Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (42 minutter siden):

Helt supert for jeg har mye på blokka

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet
Lana01 skrev (7 timer siden):

Du setter  ut et rykte, uten fremlegg av bevis stiller du svakt , om noen ønsker å ta deg for dette 

Hvordan kan du si hun setter ut et rykte? Hun forteller jo.om noe som er sant sier hun?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 time siden):

Du er ikke riktig velbevart… 👀

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Bendie skrev (3 timer siden):

Da er det underlig at politiet ikke for lengst har huket han inn. Nei, rykter er og forblir rykter. Inntil det modsatte er bevist. Jeg ser ingen bevis. 

Tror du politiet klarer å ta alle som dealer? Det var naivt..

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Helt supert for jeg har mye på blokka

Så bra. Om det stemmer er det bra at han blir tatt, men jeg må jo si at det er merkelig at du sitter på all denne informasjonen uten å gjøre noe med det. Er du ikke interessert i å få narkotika vekk fra gatene?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (6 timer siden):

Så bra. Om det stemmer er det bra at han blir tatt, men jeg må jo si at det er merkelig at du sitter på all denne informasjonen uten å gjøre noe med det. Er du ikke interessert i å få narkotika vekk fra gatene?

Slapp nå av litt nå da. Du har virkelig overgått deg selv her nå. Skulle tatt seg ut om alle rant ned dørene til politiet om rykter som blir satt ut på KG. Politiet har nok kontroll på hvem, hva, hvor  tenker jeg. For alt vi vet så kanskje hun allerede har tipset politiet. 

Endret av Sologmåne1
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Men kjære dere... Kan dere ikke bare slutte å angripe hverandre? Tråden blir jo bare stengt igjen.  IGNORER brukerne dere ikke orker! I tillegg er det dørgende kjedelig å lese seg gjennom ørten sider med intern krangling. 

Please?

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Men kjære dere... Kan dere ikke bare slutte å angripe hverandre? Tråden blir jo bare stengt igjen.  IGNORER brukerne dere ikke orker! I tillegg er det dørgende kjedelig å lese seg gjennom ørten sider med intern krangling. 

Please?

Tråden blir nok stengt.. smartingene har snappet opp at Rami ser igjennom Breaking Bad for fjerde gang. Så enkelt er det. Huff

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (20 minutter siden):

Tråden blir nok stengt.. smartingene har snappet opp at Rami ser igjennom Breaking Bad for fjerde gang. Så enkelt er det. Huff

🫣

Skrevet

Jeg synes ærlig talt at hele greia virker litt merkelig når man ser på Jack.

Jack minner meg litt om keiseren i 'Keiserens nye klær.' Han har så stort fokus på å signalisere velstand gjennom bilder på Instagram, middels dyre klær, klokke og en bestemt livsstil, at det nesten blir viktigere å se velstående ut enn faktisk å være det. Problemet er bare at når man ser bak fasaden, henger økonomien ikke helt sammen med bildet han prøver å skape.

Han har et klesfirma som ikke umiddelbart ser ut til å generere en inntekt som står i stil med imaget han ønsker å vise. Samtidig har han tilsynelatende ikke engang kjøpt en helt vanlig bil i mellomklassen i Dubai, selv om det er han som kjører dem rundt. Hvorfor har han ikke bare en bil, slik at han selv kan kjøre til trening eller andre steder?

Og så er det dette med at de om tre år skal kjøpe et hus til 100 millioner kroner. Det virker virkelig utrolig urealistisk når det, slik det ser ut utenfra, i stor grad kommer til å være Isabel som står for den økonomiske delen. Hva skal Jack egentlig bidra med til det kjøpet hvis virksomheten hans ikke genererer en inntekt i nærheten av hennes?

Samtidig har han fortsatt leiligheten sin og bilen sin i England. Det gir meg litt inntrykk av at han fortsatt har én fot ute av døren. Hvis planen virkelig er å skape et permanent liv sammen i Dubai, hvorfor er det da ikke flere konkrete tegn på at han faktisk er i ferd med å etablere seg der? Hvorfor ikke leie ut leiligheten i England? Kjøpe sin egen bil her, osv.?

Det virker som en blanding av manglende realitetssans, urealistiske planer og et stort fokus på å se velstående ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Natu skrev (11 timer siden):

Samme her. Hun virker jo rusa. Sikkert bare en reaksjon på antibiotika osv men ja, skremte meg også. Virker helt ute 😅

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...