Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snuppa82 skrev (15 minutter siden):

Har hun sagt han er velstående? 

Ja hun sier det hele tiden. Hun sier han brukte mange hundre tusen på fotball VM, og de fløy privatjet osv. Det er sant. Det hun ikke sier er at det ikke er han som har betalt men kompisene hans. Hun sier han kjøper roser til henne til 25.000 osv. Hun får det til å fremstå som han har veldig mye penger. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (6 timer siden):

Mener hun selv har sagt-  god betaling ca 6 mill ? Men hun narrer jo i sin verden og tror at vi alle skal videreføre d hun jabber om. Da var d vel feil d jeg trodde da 🙁

Hun har sagt på Snap at tv2 betalte «nesten ingenting». 

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (23 minutter siden):

Hun har sagt på Snap at tv2 betalte «nesten ingenting». 

Det var vel Prime og Girls of Oslo som betalte bra. 

Skrevet
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Har hun sagt han er velstående? 

Eh...ja? Husker hun fortalte grundig om dette i forbindelse med turen under fotball VM. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Natu skrev (5 minutter siden):

Eh...ja? Husker hun fortalte grundig om dette i forbindelse med turen under fotball VM. 

Hun sa det også før det var kjent hvem han var da en av elsklingene hennes spurte. 

• Liker 1
Skrevet
antiraad skrev (2 timer siden):

Jeg forstår bare ikke hvorfor hun inke er ærlig om at han ikke er så velstående som hun legger frem. Det betyr jo absolutt ingenting. Poenget her er at hun ikke er ærlig. Ikke hva han tjener. 

Det er mange som har hørt I si at hun vil ha en mann som er «på hennes nivå» mht penger. Hun vil ha en mann som kan leve samme livsstil som henne. Hun vil ikke være en «sugar-mama» det har hun vært og likte det ikke sa hun. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Outside Viewer skrev (9 minutter siden):

Det er mange som har hørt I si at hun vil ha en mann som er «på hennes nivå» mht penger. Hun vil ha en mann som kan leve samme livsstil som henne. Hun vil ikke være en «sugar-mama» det har hun vært og likte det ikke sa hun. 

Hun har sagt det endel ganger, men pipen fikk en annen lyd i New York når hun snakket om det - da var det ikke så viktig lenger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

For mange her er hele Raad familien ,inkludert hun derre psyke morra nesten, hellige.  De blir fort nådeløse hvis det kristiseres får å ha lite klær eller å vise mye pupp. 

Det er faktisk kun du som stadig nevner puppene, kritikken går stort sett på helt andre ting. 

• Nyttig 7
Skrevet
antiraad skrev (1 time siden):

Ja hun sier det hele tiden. Hun sier han brukte mange hundre tusen på fotball VM, og de fløy privatjet osv. Det er sant. Det hun ikke sier er at det ikke er han som har betalt men kompisene hans. Hun sier han kjøper roser til henne til 25.000 osv. Hun får det til å fremstå som han har veldig mye penger. 

Men så vet man at han ikke er velstående? 

Jeg orker ikke høre timesvis med yapp og er ikke så interessert i om han har penger eller ikke. Bare lurte på om hun har sagt noe om det eller om det er en tolkning om hvorvidt han har penger. Noe som evt henger igjen fra de gjorde det slutt og hun sa hun betalte for alt. Nå mener man da at han ikke står godt i det, men at Isabel legger det fram og later som om han står godt i det? 😊

• Liker 1
Skrevet
Snuppa82 skrev (15 minutter siden):

Jeg orker ikke høre timesvis med yapp og er ikke så interessert i om han har penger eller ikke. Bare lurte på om hun har sagt noe om det eller om det er en tolkning om hvorvidt han har penger. Noe som evt henger igjen fra de gjorde det slutt og hun sa hun betalte for alt. Nå mener man da at han ikke står godt i det, men at Isabel legger det fram og later som om han står godt i det? 😊

Søkte opp en JB for lenge siden og da fikk jeg opp flere konkurrsmeldinger på selskaper. Kan være samme JB

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Dersom han «ikke har mye penger», og I forteller alle elsklingene sine at han har mye penger, så er det løgn, barnslig og kommer nok til å bli et problem for de som par?
Som mann, hvem ønsker å bli fremstilt som «rik» om man ikke er det? - Og/eller bli «skrytt av» om han er velstående? Sannheten kommer alltid frem. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Outside Viewer skrev (45 minutter siden):

Dersom han «ikke har mye penger», og I forteller alle elsklingene sine at han har mye penger, så er det løgn, barnslig og kommer nok til å bli et problem for de som par?
Som mann, hvem ønsker å bli fremstilt som «rik» om man ikke er det? - Og/eller bli «skrytt av» om han er velstående? Sannheten kommer alltid frem. 

Fakta er jo at ingen her inne vet hans økonomiske situasjon. At noen skriver noe på et forum gjør det ikke til en sannhet. 

• Nyttig 5
Skrevet
Lana01 skrev (På 2.9.2026 den 16.03):

Å elske oppmerksomhet er ikke likhetstrekk med narsissisme , men det skaper ofte misunnelse og forakt hos mottaker 

Narsissisme handler om samtidig trykke andre ned, mangel på følelser, forståelse og anger 

Super egoistisk? Isabel gjør mye bra for folk rundt seg . For hushjelpen , folk på Joali i India  , Hun ser folk, hilser, snakker med de er høflig , raus med tips. Betaler  alt for familien ute på reiser osv . Alltid et offer? Når?  Med episoden med Shehed , da Shehed valgt å reise hjem., tok hun sin del av skylden, med at det var dumt av henne å poste samtalen mellom henne og moren, og hun viste anger ved det såret 

så jeg er uenig 

Vell det er min mening, du kan være uenig visst du vil 👍🏼

• Nyttig 1
Skrevet

husker dere hvor feit med kredittkort lommeboka til JB var i New York? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
mocca1 skrev (3 minutter siden):

husker dere hvor feit med kredittkort lommeboka til JB var i New York? 

Han lever vel på kreditt til enhver tid. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Ja det stemmer. Det er bare å sjekke opp inntekten på klesfirmaet hans. Det er ikke nok inntekt der til å leve et slikt liv. Langt bak i denne tråden ligger dette dokumentert. Jeg ser bare ikke poenget med å ikke bare være ærlig om det. Om hun betaler alt for de, så spiller det ingen trille. Hun har nok penger og bruker de slik hun ønsker. Ærlighet er bare en grei ting om man skal fremstå troverdig.   :)

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
antiraad skrev (2 minutter siden):

Ja det stemmer. Det er bare å sjekke opp inntekten på klesfirmaet hans. Det er ikke nok inntekt der til å leve et slikt liv. Langt bak i denne tråden ligger dette dokumentert. Jeg ser bare ikke poenget med å ikke bare være ærlig om det. Om hun betaler alt for de, så spiller det ingen trille. Hun har nok penger og bruker de slik hun ønsker. Ærlighet er bare en grei ting om man skal fremstå troverdig.   :)

Og du vet med sikkerhet at han ikke har andre inntekter? For alt du vet kan han ha gjort noen gode investeringer. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
antiraad skrev (2 minutter siden):

Hva vet du om det totale inntekten? Om dette stemmer, kan han ha inntekt fra  andre hold, arv osv . 

• Nyttig 5
Skrevet

Ble redd av å se søstra sin snap fra i dag. Hva i alle verdens dager skjer med henne? Hun er jo helt bortreist? 

• Liker 2
Skrevet
Natu skrev (8 minutter siden):

Ble redd av å se søstra sin snap fra i dag. Hva i alle verdens dager skjer med henne? Hun er jo helt bortreist? 

Hvem av dem😂😂 Så bare ett bilde av en dem, der hun sto å så helt fjern ut. Å de leppene var ikke helt gode.😂😂 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...