Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lana01 skrev (På 3.9.2026 den 17.02):

Ja, det er nok det beste, så får vi tro at dette er rett resultat . Hvis testen i går ikke  var falsk positiv , kan dagen test ikke vært like sensitiv., og derfor ikke slo ut. Er det noen som vet , når hun venter menstrasjon 

Så klart det er noen som vet det. Følgerne er jo så stolte når de menser samtidig som henne. Folk er faen I meg sjuke i hodet sitt 😄😄 Jeg elsker disse trådene 😄😄😄 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
abracadabra skrev (På 3.9.2026 den 19.46):

Man ser tydelig strek når man tok skjermbilde og brukte negativfilter. Men var nok en skyggestrek

Man ser det greit når man ikke har iphone for den er blass med dårlig kamera. Og det er nok en skygge pluss.

Endret av Margit777
Skrevet
Lykkeliten* skrev (På 3.9.2026 den 21.55):

Dette gjorde du på en influenser sin negative graviditetstest? Det er ….spesielt. 

For at de med blasse iphoner/ræl telefoner ikke klarer å se pluss tegnet med egne øyne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (10 timer siden):

Hører du / ser du ikke hvor mye motstand Jack har i enkelthendelser. Han sier imot henne på mye. Idag/ igår sa han - du er sååå obsess på div kaffeinnkjøp. Nei jeg vil ikke smake din kaffe. Han kommenterer div klær hun har på seg osv.... Og I fortalte jo for ett par dgr siden at alle som er med i Primeserien har fått lønnen sin. Og den tror jeg ikke er dårlig, så akkurat nå har han litt penger. Mener I sa at hun fikk 6 mill for den første serien hun var med på for noen år siden ( Isabel ) . Hvor mye hun fikk / krevde for Girls og Oslo er d ikke sagt noe om. Men ikke lite d heller tenker jeg. Så hun har samarbeidsavtale med Prime video tenker jeg.

Den første serien hun var med på for noen år siden, gjorde hun nesten gratis for tv2. Det var ren merkevarebygging.

• Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (4 timer siden):

For at de med blasse iphoner/ræl telefoner ikke klarer å se pluss tegnet med egne øyne.

Hun bearbeidet bildet fordi de med iPhone ikke ser plusstegnet? Okay.,,

• Liker 2
Skrevet (endret)
mocca1 skrev (6 timer siden):

Kvinneguiden er beryktet for å ha folk med 37,5 timer fritid og lite realistisk samfunnsinnsikt. Meg? Jeg er kun en småpussa dame som følger Isabel

Endret av Sveits35
Hun brukte aprostrof på et vesentlig ord, derfor sletter jeg kommentaren
Skrevet
AtleH skrev (10 timer siden):

Hun har snakket VELDIG  stygt om han i 4 år. 

Hun gjorde jo ikke det. Hun kalte ham humoristisk for voldemort fordi hun fikk med seg at han hadde kalt henne for cruella devil. Hun har snakket minimaaalt om han etter bruddet.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor har det blitt av Sidra? Skjønner ikke hvordan hun kan leve av snap som forsvinner i lange tider av gangen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Hvor har det blitt av Sidra? Skjønner ikke hvordan hun kan leve av snap som forsvinner i lange tider av gangen.

Sidra har reist til Oslo.

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Hun blir vell lønnet av I, eller fått utbetalt for serien til I:klappe:, da ble hun vell liggende i senga:jonblund:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AtleH skrev (11 timer siden):

Nej, jeg tror du har fuldstændig ret, og at hun ikke mente det. Det har ikke set så smart ud, som hun gør, i betragtning af at det hus, hun nu har købt, er det hus, nogen har betalt mest for i samme område. En guldgrube for mægleren, ikke for hende. Værdien der vil ikke stige så meget nu, og derudover møblerer hun efter mål fra tante Lajlas kælderværelse i Moss. Huset Isabel har nu kostet 3,5 millioner AED i 2023. Hun betalte 47 millioner AED i 2026.

Hun har gitt 47 millioner norske kroner, ikke 47 millioner AED. 

• Liker 3
Skrevet
Bendie skrev (9 timer siden):

Ikke meg du tagger og er forsåvidt enig med det du sier. Men jeg tror jeg ser hvor @Lana01vil her. Denne brukeren har jeg selv bit megi . Når noen selger seg inn som frustrert tenåringsfar, som prøver å forså fenomenet Isabel og plutselig har du kjennskap til absolutt alt Isabel har gjort 10 år tilbake… . Det er en ukultur her med å opprette flere profiler på en bruker.Det er lett gjenkjennelig og ødeleggende. Noen ganger kan frustrasjon overta. 

Skinner veldig gjennom. 

• Nyttig 6
Skrevet

Jeg får noen ganger helt vondt av Rami og Sidra. Jeg synes Isabel har blendet dem med utsikten til "enkle" penger og et materialistisk liv i Dubai. De har gitt opp livet sitt, nettverket sitt og sin selvstendighet i Norge for å være tett på Isabel.

For Isabel kan selvfølgelig ikke være alene. Hun må ha dem nær seg, koste hva det koste vil. Også hvis det betyr at de gradvis mister sin egen selvstendighet. For hvis hun en dag stenger pengekassen, hva har de da igjen?

Ja, de har selv valgt å flytte. Men spørsmålet er om de har forstått prisen for det valget. For hva hjelper det å sitte alene i en luksusleilighet omgitt av penger, hvis prisen er at man har gitt avkall på sitt eget liv, nettverket sitt og sin økonomiske selvstendighet for å være avhengig av én person?

Det er ikke nødvendigvis frihet. Det kan like gjerne være et veldig dyrt fengsel.

Heldigvis har Sidra begynt å få øynene litt opp for dette livet.

• Hjerte 2
  • Nyttig 18
Skrevet
Margit777 skrev (8 timer siden):

Så den greit med iPhone også jeg da 😂 men mange andre som ikke gjorde, så da er det greit med sånt filter som tydeliggjør det

Skrevet
abracadabra skrev (21 minutter siden):

Så den greit med iPhone også jeg da 😂 men mange andre som ikke gjorde, så da er det greit med sånt filter som tydeliggjør det

Poenget her er vel hvor mye innsats enkelte legger i en annen person sin graviditetstest, ikke hvilke telefon som tar best bilder 😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Klokkeblomstt skrev (2 timer siden):

Jeg får noen ganger helt vondt av Rami og Sidra. Jeg synes Isabel har blendet dem med utsikten til "enkle" penger og et materialistisk liv i Dubai. De har gitt opp livet sitt, nettverket sitt og sin selvstendighet i Norge for å være tett på Isabel.

For Isabel kan selvfølgelig ikke være alene. Hun må ha dem nær seg, koste hva det koste vil. Også hvis det betyr at de gradvis mister sin egen selvstendighet. For hvis hun en dag stenger pengekassen, hva har de da igjen?

Ja, de har selv valgt å flytte. Men spørsmålet er om de har forstått prisen for det valget. For hva hjelper det å sitte alene i en luksusleilighet omgitt av penger, hvis prisen er at man har gitt avkall på sitt eget liv, nettverket sitt og sin økonomiske selvstendighet for å være avhengig av én person?

Det er ikke nødvendigvis frihet. Det kan like gjerne være et veldig dyrt fengsel.

Heldigvis har Sidra begynt å få øynene litt opp for dette livet.

Ja.. de har blitt blendet av raske penger og det å slippe å stå opp om morgenen for å gå på jobb. Dette er ikke  «normalt» eller sunt for unge mennesker å lære seg… Men - de har selv valgt dette live, Jeg syns det er trist å se unge mennesker ødelegge seg slik… 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Ja.. de har blitt blendet av raske penger og det å slippe å stå opp om morgenen for å gå på jobb. Dette er ikke  «normalt» eller sunt for unge mennesker å lære seg… Men - de har selv valgt dette live, Jeg syns det er trist å se unge mennesker ødelegge seg slik… 

Hvordan blir de ødelagt? 

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (9 timer siden):

Så klart det er noen som vet det. Følgerne er jo så stolte når de menser samtidig som henne. Folk er faen I meg sjuke i hodet sitt 😄😄 Jeg elsker disse trådene 😄😄😄 

Er det flere som husker at I sa at hun «alltid og hele tiden» tok g-tester? «Var livredd for å bli gravid selv om hun ikke hadde «gjort noe»..? 

• Liker 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (30 minutter siden):

Poenget her er vel hvor mye innsats enkelte legger i en annen person sin graviditetstest, ikke hvilke telefon som tar best bilder 😅

Det mest spesielle her er vel egentlig hvor fryktelig opptatt enkelte blir av at noen brukte to sekunder på et negativfilter på en test som allerede lå ute på en offentlig story og ser på det som en «stor innsats» 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Den første serien hun var med på for noen år siden, gjorde hun nesten gratis for tv2. Det var ren merkevarebygging.

Mener hun selv har sagt-  god betaling ca 6 mill ? Men hun narrer jo i sin verden og tror at vi alle skal videreføre d hun jabber om. Da var d vel feil d jeg trodde da 🙁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...