Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Har du ikke sett at en person her inne, har vært aktiv i å se  regnskapet på firmaet  til Jack.  Gravd litt i økonomien hans D var ikke spesielt oppløftende.

Det står så ille til at han ikke har råd til noen gave, det er virkelig sørgelig. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AtleH skrev (1 time siden):

Isabel sier at hun flyttet til Dubai pga. sine arabiske røtter. Kan noen fortelle meg hva disse røttene har gjort henne godt? Moren rømte fra sitt eget land med henne i magen. Faren og onklene hennes rømte også fra sitt eget land og banket henne. Moren stod å så på. Så har hun valgt å flytte til et land der unger ofte blir banket, kvinner har liten verdi og valgfri kjærlighet er forbudt. Blir du voldtatt i Dubai, så er det din egen skyld ifølge loven. Er det disse røttene hun synes er så bra? Hun har også hytte på Maldivene, et land som praktiserer streng og hard sharia lov. Hvilke arabiske røtter er det hun føler seg knyttet til?

Hvis mann vil ha kontakt med sine arabiske røtter, bosetter mann seg ikke i Dubai.

Det er ett sted med skatte emigranter fra Europa, Asia tilogmed Norge og flere. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
ollie1 skrev (2 timer siden):

Tror hele denne bilseansen er for å forsøke å imponere "bestekompisen til J", med se så mye penger jeg har som bare kan gå å kjøpe en slik bil🤭

Må være flaut for Rosenkålen når dama er så barnslig, det er ikke sjarmerende engang.

Skal vise gjesten kaffi steder liksom .😂

Men for henne er content viktigere enn noe annet eller andre.

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Har du ikke sett at en person her inne, har vært aktiv i å se  regnskapet på firmaet  til Jack.  Gravd litt i økonomien hans D var ikke spesielt oppløftende.

Det har vært lite med roser og gaver etter at filminnspilling var ferdig. 

💐💐💐💐💐

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Lana01 skrev (2 timer siden):

Jeg tenker det er sykt at man går så langt at man søker opp økonomien til Jack . Men det er bare å høre på podden Henlagt , og VG saken , så se man hvor sykt det kan være 

Flott tenker jeg at Isabel ikke er opptatt av det, men ser på andre kvaliteter hos Jack  , om det medfører riktighet da « at  økonomien ikke er så « oppløftende « 

Poenget er jo at IR later som han er rik. Kjøpe /sender henne buketter i hopetall til 25.000,-. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
like skrev (2 minutter siden):

Poenget er jo at IR later som han er rik. Kjøpe /sender henne buketter i hopetall til 25.000,-. 

Noe penger må han da ha, ser jo slik ut på Levesettet eller tror dere I betaler alle reiser for han oxo?

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Takk og lov for at hun ikke endte opp med å kjøpe en 10 år gammel bil. Hjelper ikke om den var aldri så Barbierosa. 
Hvorfor er det så viktig at hun på liv og død skal true broren og Jack til å kjøre en rosa bil? Ser jo alt annet en kult ut om ikke hun kjører den selv, og det kommer ikke til å skje. 

Hun sa på snap at J jo har en Range Rover Sport, som er en fet, rå og forholdsvis dyr bil om man kjøper et med stor motor og alt utstyr, og hun sa, hvorfor ikke kjøpe en sånn i Dubai også...... men så viste det seg at det er en Evoqe, den minste og billigste av RR modellene. Var ikke en Velar en gang. 
DET er ikke en dyr og fet nok bil for henne i hvert fall. 
Boligen hans skriker ikke akkurat millionær heller... 
Nei, noe skurrer her..... 

Endret av LastebilZara
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Lana01 skrev (3 timer siden):

Det har ikke jeg fått med meg., men følger ikke med så mye 

Du følger med ganske mye vil jeg si. Med tanke på hvor mye du forsvarer alt hun gjør må du ha god oversikt.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Natu skrev (32 minutter siden):

Du følger med ganske mye vil jeg si. Med tanke på hvor mye du forsvarer alt hun gjør må du ha god oversikt.

Forsvarer alt hun gjør.? Hvis man ser bort i fra seneste uken, er det flere måneder siden sist jeg var innom denne tråden ,så det skal la seg godt gjøre og ha forsvart alt  hun gjør 

ja jeg følger henne på snap, selv om det kan gå opp til flere dager , uten at jeg har sett noe , mens i andre perioder ser jeg mere Allikevel ser jeg at jeg på langt nær har den kontrollen, eller kontroll behovet som flere brukere i denne tråden har 

altså et mer avslappet forhold til det 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Tusen takk for hjelpen.💐  Mener Rami har gjort det, men usikker på IR.

Ja Rami gjorde det. Mener å huske at IR også skulle, men var noe surr med at hun hadde glemt ID eller noe hjemme. Husker ikke helt, men det ble utsatt.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, agent said:

Hvis mann vil ha kontakt med sine arabiske røtter, bosetter mann seg ikke i Dubai.

Det er ett sted med skatte emigranter fra Europa, Asia tilogmed Norge og flere. 

Ja, 100%. Hun har jo tilogmed innrømmet i en video at hun flyttet dit pga. skatten. Selvfølgelig, sa hun, så all juginga til sine følgere er jo rart de godtar. Jeg kjøper ikke folk som lyver til meg. Pappan hennes er fra Irak. Mora er halvt Iraner og halvt Iraker. Isabel har vel aldri satt sine bein i noen av landene.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
like skrev (3 timer siden):

Det er nok som sist de var sammen, Isabel betaler. Hun innrømte jo det etter bruddet. Hun betalt alle turer, alle middager ute, blomster, gaver til henne selv osv, men han brukte hennes kort slik at det skulle se ut som det var han som betalte. Er det sugarmum hun vil være igjen så good luck. Og hun snakker om at de skal kjøpe villa i hundremillionersklassen om 3-5 år 🙈 Hvordan skal han ha råd til det? Har han arvet en formue? 🤷🏼‍♀️

Endret av Heike72
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Lana01 skrev (6 timer siden):

Det er sykt

Nei d er ikke sykt syns jeg. For I narrer og spiller en rolle ang at Jack har sitt eget firma, for da tenker vi kritikere at han er rik. Men d er han ikke iflg innlegget ang regnskapet. I sa igår at han er jo klesdesigner, men hvorfor kjøper han  de dyreste klær i Dubai da ? I betaler visst alt han kjøper og spiser / opplever i Dubai. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg tenker det er sykt at man går så langt at man søker opp økonomien til Jack . Men det er bare å høre på podden Henlagt , og VG saken , så se man hvor sykt det kan være 

Flott tenker jeg at Isabel ikke er opptatt av det, men ser på andre kvaliteter hos Jack  , om det medfører riktighet da « at  økonomien ikke er så « oppløftende « 

I har jo sagt mange ganger at hun ønsker seg en rik mann 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (24 minutter siden):

Nei d er ikke sykt syns jeg. For I narrer og spiller en rolle ang at Jack har sitt eget firma, for da tenker vi kritikere at han er rik. Men d er han ikke iflg innlegget ang regnskapet. I sa igår at han er jo klesdesigner, men hvorfor kjøper han  de dyreste klær i Dubai da ? I betaler visst alt han kjøper og spiser / opplever i Dubai. 

🎯

• Liker 2
Skrevet
LastebilZara skrev (3 timer siden):

Takk og lov for at hun ikke endte opp med å kjøpe en 10 år gammel bil. Hjelper ikke om den var aldri så Barbierosa. 
Hvorfor er det så viktig at hun på liv og død skal true broren og Jack til å kjøre en rosa bil? Ser jo alt annet en kult ut om ikke hun kjører den selv, og det kommer ikke til å skje. 

Hun sa på snap at J jo har en Range Rover Sport, som er en fet, rå og forholdsvis dyr bil om man kjøper et med stor motor og alt utstyr, og hun sa, hvorfor ikke kjøpe en sånn i Dubai også...... men så viste det seg at det er en Evoqe, den minste og billigste av RR modellene. Var ikke en Velar en gang. 

Den Range roveren der leaser han.. bare så det er sagt 😅

• Liker 7
Skrevet

Man kan si mye i forsvar, ved et vondt brudd, så ville ikke lagt så mye i hva hun sa da. 
Trolig var det ekstra sårt fra begge din side, da det var mye kjærlighet , til tross for problemene 

Det er ikke alltid kjærligheten fører til den beste, men vi får se 

Hører du / ser du ikke hvor mye motstand Jack har i enkelthendelser. Han sier imot henne på mye. Idag/ igår sa han - du er sååå obsess på div kaffeinnkjøp. Nei jeg vil ikke smake din kaffe. Han kommenterer div klær hun har på seg osv.... Og I fortalte jo for ett par dgr siden at alle som er med i Primeserien har fått lønnen sin. Og den tror jeg ikke er dårlig, så akkurat nå har han litt penger. Mener I sa at hun fikk 6 mill for den første serien hun var med på for noen år siden ( Isabel ) . Hvor mye hun fikk / krevde for Girls og Oslo er d ikke sagt noe om. Men ikke lite d heller tenker jeg. Så hun har samarbeidsavtale med Prime video tenker jeg.

• Nyttig 3
Skrevet
LastebilZara skrev (3 timer siden):

jack er ikke rik..  Men er en influenser som har avtaler med  Luxzus livsstil brands. Sponsede turer, yachter, låner og leier feriehus på spons osv….. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Anneisabell skrev (4 timer siden):

Noe penger må han da ha, ser jo slik ut på Levesettet eller tror dere I betaler alle reiser for han oxo?

I betaler alt tror jeg.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Ja Rami gjorde det. Mener å huske at IR også skulle, men var noe surr med at hun hadde glemt ID eller noe hjemme. Husker ikke helt, men det ble utsatt.

Kan stemme det.🤦‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...