agent Skrevet torsdag kl. 16:05 #39541 Skrevet torsdag kl. 16:05 Har de reiste til Oslo? Skulle ikke lanseringen være før 9.9 Graviditetstesten er bare en avledningsmanøver.🤔😂 2
Lana01 Skrevet torsdag kl. 16:14 #39542 Skrevet torsdag kl. 16:14 agent skrev (6 minutter siden): Har de reiste til Oslo? Skulle ikke lanseringen være før 9.9 Graviditetstesten er bare en avledningsmanøver.🤔😂 Nå var det veldig mange, som «så « at den var positiv i går så hva mener du? At det var et stunt fra Isabel? Sabla godt gjort i såfall, i å få testen til å se positiv ut 1 1
agent Skrevet torsdag kl. 16:21 #39543 Skrevet torsdag kl. 16:21 Lana01 skrev (4 minutter siden): Nå var det veldig mange, som «så « at den var positiv i går så hva mener du? At det var et stunt fra Isabel? Sabla godt gjort i såfall, i å få testen til å se positiv ut Jeg så ikke at den var positiv 😂 3 2
Ellenn Skrevet torsdag kl. 16:21 #39544 Skrevet torsdag kl. 16:21 agent skrev (14 minutter siden): Har de reiste til Oslo? Skulle ikke lanseringen være før 9.9 Graviditetstesten er bare en avledningsmanøver.🤔😂 Avledningsmanøver for hva da? Pressedagen er om fem dager, og premiere på serien er om en uke. 4
agent Skrevet torsdag kl. 16:22 #39545 Skrevet torsdag kl. 16:22 Ellenn skrev (Akkurat nå): Avledningsmanøver for hva da? Pressedagen er om fem dager, og premiere på serien er om en uke. Er den på tirsdag?
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 16:22 #39546 Skrevet torsdag kl. 16:22 Sirah skrev (1 time siden): Om den psykiske helsen hennes er så dårlig som hun sier hadde det vært fullstendig katastrofe om hun ble gravid nå. Veldig enig med deg i det. 1
Lana01 Skrevet torsdag kl. 16:23 #39547 Skrevet torsdag kl. 16:23 agent skrev (Akkurat nå): Jeg så ikke at den var positiv 😂 😂 nei men veldig mange så det. Hun fikk masse kommentarer på det, folk her inne så det også. Klart hun måtte ta en ny test 2 1
Ellenn Skrevet torsdag kl. 16:27 #39548 Skrevet torsdag kl. 16:27 agent skrev (4 minutter siden): Er den på tirsdag? Ja, tirsdag 8. september 1
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 16:50 #39549 Skrevet torsdag kl. 16:50 Ellenn skrev (19 minutter siden): Ja, tirsdag 8. september Tenker de burde drøyd det til etter Kong Haralds begravelse. Men, reality influenseren Isabel bryr seg vel ikke så mye om sånt….utenom hvis hun kan vise hvor gode hun er og legger blomster på slottsplassen, men da må hun vel ha med Security. Dama kan jo ikke nasjonalsangen engang, det så vi jo under VM. 5 5
Ellenn Skrevet torsdag kl. 17:33 #39550 Skrevet torsdag kl. 17:33 Teflonhjernen skrev (39 minutter siden): Tenker de burde drøyd det til etter Kong Haralds begravelse. Men, reality influenseren Isabel bryr seg vel ikke så mye om sånt….utenom hvis hun kan vise hvor gode hun er og legger blomster på slottsplassen, men da må hun vel ha med Security. Dama kan jo ikke nasjonalsangen engang, det så vi jo under VM. Verden står jo ikke stille frem til begravelsen, og de aller fleste jobber som normalt. Det er vel heller ikke Isabel som arrangerer det, og det skal passe for flere enn henne. 8
abracadabra Skrevet torsdag kl. 17:46 #39551 Skrevet torsdag kl. 17:46 agent skrev (1 time siden): Jeg så ikke at den var positiv 😂 Man ser tydelig strek når man tok skjermbilde og brukte negativfilter. Men var nok en skyggestrek
Sveits35 Skrevet torsdag kl. 17:46 #39552 Skrevet torsdag kl. 17:46 oioioi.. en ti år gammel rosa bil til 2 mill kroner. Men DRØMMEoppgraderingen på huset sitt til 4 mill kan hun ikke bruke pengene på. Isabel… sukk 6
Sveits35 Skrevet torsdag kl. 17:56 #39554 Skrevet torsdag kl. 17:56 pjusk94 skrev (4 minutter siden): Har hun lappen egentlig. ? Nja…jo hun har lappen, men tør ikke kjøre på særlig trafikkerte veier. Hun mangler mengdekjøring, for å si det forsiktig
pjusk94 Skrevet torsdag kl. 17:57 #39555 Skrevet torsdag kl. 17:57 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Nja…jo hun har lappen, men tør ikke kjøre på særlig trafikkerte veier. Hun mangler mengdekjøring, for å si det forsiktig Haha åja, har aldri sett a kjøre liksom 🤣 på snap å sånn derfor jeg lurte
Sveits35 Skrevet torsdag kl. 17:58 #39556 Skrevet torsdag kl. 17:58 Jeg tror Isabel allerede har nytt klesmerke på gang. De som hanket inn henne nå mens hun var i limbo, gjorde et varp. 2 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 18:13 #39557 Skrevet torsdag kl. 18:13 pjusk94 skrev (22 minutter siden): Har hun lappen egentlig. ? Jada hun har lappen! Mener hun fortalte en gang at hun vraket en bil i et parkeringshus i Oslo (feilberegnet en avstand) og etter det ble hun livredd for å kjøre. Tror faktisk det var den dagen Shehed giftet seg og de var på vei til bryllupet eller noe, Mye mulig jeg husker feil. Sveits35 skrev (14 minutter siden): Jeg tror Isabel allerede har nytt klesmerke på gang. De som hanket inn henne nå mens hun var i limbo, gjorde et varp. Det tror jeg også! 1
ollie1 Skrevet torsdag kl. 18:33 #39558 Skrevet torsdag kl. 18:33 Sveits35 skrev (31 minutter siden): Jeg tror Isabel allerede har nytt klesmerke på gang. De som hanket inn henne nå mens hun var i limbo, gjorde et varp. Et varp, seriøst? Hun har jo null stil for noe annet enn pysjer og nattkjoler. Det gikk jo ikke strålende med firmaet hun hadde heller. 2 13
vilas Skrevet torsdag kl. 18:50 #39559 Skrevet torsdag kl. 18:50 Sirah skrev (4 timer siden): Det var da enda godt 🫣 Da fikk hun også, full uttelling på pengestrømmen. Utspekulert denne dama. 1
vilas Skrevet torsdag kl. 18:55 #39560 Skrevet torsdag kl. 18:55 (endret) ollie1 skrev (3 timer siden): Håper inderlig ikke at noen her følger med på hennes menstruasjonssyklus. Det synes jeg ihvertfall er ganske creepy... I er jo såååå åpen om sin menstruasjonssyklus. D forteller hun hver mnd til sine "elsklinger" " bestevenner" osv... Og RS gjengen er så stolt hvis de oppdager at hun har mensen samtidig som noen av dem 😁🤔 syke folk i RS. Endret torsdag kl. 18:55 av vilas 5 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå