vilas Skrevet 2. september #39461 Skrevet 2. september Harm0ny skrev (11 timer siden): Sååå enig. Hvor ble det av angsten? Den er helt borte nå. Hun ble så glad over natten etter at nyheten om serien kom ut. Da fikk egoet hennes en mega boost. Snakk om skuespill. Det lyser narsissisme lang vei. I sa d selv igår, hun trodde alle influencere var narcissister, iallefall hun selv.... Men slik oppleves hun også ja. Nå blir d content av at hun møter opp på Slottsplassen og legger ned blomster ang Kongens død, og så rett på fest/ rett etter fest, med Prime for tv programmet hennes. 3 5
Lana01 Skrevet 2. september #39462 Skrevet 2. september Harm0ny skrev (11 timer siden): Sååå enig. Hvor ble det av angsten? Den er helt borte nå. Hun ble så glad over natten etter at nyheten om serien kom ut. Da fikk egoet hennes en mega boost. Snakk om skuespill. Det lyser narsissisme lang vei. Angst, kan og gå i bølger. Man har dårlige perioder og bra, og det kan også svinge i løpet av døgnet Du bør lese deg opp på hva narsissisme er, eller du kan høre på VG saken. Henlagt En narsissist hadde aldri taklet å stå i det presset Isabel står i med alle øyne på seg Hun er også tydelig på at hun trenger hjelp og støtte i situasjoner i blant , og viser svakheter En narsissist mangler empati, lyver bevist/ lystløgner, og glemmer ofte det som er sagt. Skylder på andre og vedgår ikke sine feil ( alt dette kommer tydelig frem i podden, anbefales 6
Durex Skrevet 2. september #39463 Skrevet 2. september Det å ville være influencer, og midtpunkt, uten å faktisk ha noe å vise til, er i høyeste grad narsissisme. Alle influencere er drevet av dette. 1 21
Bendie Skrevet 2. september #39464 Skrevet 2. september (endret) Durex skrev (20 minutter siden): Det å ville være influencer, og midtpunkt, uten å faktisk ha noe å vise til, er i høyeste grad narsissisme. Alle influencere er drevet av dette. Nå må en klare å skille mellom det å ha trekk, som å like oppmerksomhet, det å være i fokus og like andres beundring. Og det å være narrisist. Sistnevnte liker gjerne å tråkke på andre for å hevde seg selv og er ofte drevet av misunnelse. De mangler også empati. Endret 2. september av Bendie 5
Bendie Skrevet 2. september #39465 Skrevet 2. september Lana01 skrev (30 minutter siden): Angst, kan og gå i bølger. Man har dårlige perioder og bra, og det kan også svinge i løpet av døgnet Du bør lese deg opp på hva narsissisme er, eller du kan høre på VG saken. Henlagt En narsissist hadde aldri taklet å stå i det presset Isabel står i med alle øyne på seg Hun er også tydelig på at hun trenger hjelp og støtte i situasjoner i blant , og viser svakheter En narsissist mangler empati, lyver bevist/ lystløgner, og glemmer ofte det som er sagt. Skylder på andre og vedgår ikke sine feil ( alt dette kommer tydelig frem i podden, anbefales Egenskaper som trekkes frem i podcasten, overføres til Isabel sin personlighet, interresant. 4
Vålull Skrevet 2. september #39466 Skrevet 2. september Må le litt nå, ser annonser at folk selger beste ivorie drikkeglasset (fansens ord, ikke mine) Da støtter man virkelig IR når drikke glasset ikke lenger er på snappen etc 4 3
dårligbrukernavn Skrevet 2. september #39467 Skrevet 2. september (endret) smiiiley skrev (På 1.9.2026 den 10.38): At det er bortkastet tid å se på snap, helt enig! Men, at det er respektløst ovenfor andre sin tid å produsere kjedelig innhold. What? Du velger da selv å se på. Med mindre du blir bundet fast og tvunget til å se på da 😂 Ellers, det er 100% valgfritt hva du ønsker å bruke tiden din på. Edit; OMG 🙈🙈🙈🙈💀💀💀 det ble sinnsykt langt. Jeg må løpe, så rekker ikke fikse det nå dessverre 😕 beklager! Husk at det er helt frivillig å lese/ingen må lese alt. For svar på de jeg har sitert, bare de i starten rett under og under de andre boksene - så tror jeg det er «dekkende» altså. Unnskyld! 🤯🙊🙊🙈🙈🫠 _____________________________________ Akkurat som du kan mene det du vil, så kan vel jeg mene det jeg vil? Eller? Jeg vil iallefall mene at for en som omtaler publikummet sitt for «elsklinger», «bestisser», «elsker de sååååå mye», «ser på snappen som girlchatten sin», «føler på ekte følgerne er venninner» og «er så eeeevig takknemlig!!!!!!» for de, så er det respektløst, slett «arbeid» og lavt prestasjonsnivå ja. Du er selvsagt fri til å være uenig. Hun har feks snakket om hvor mye visningstid hun har (2-3 timer?)… Ikke minst snakker hun ofte om at hun lager innhold etter hva hun hadde synes var spennende å se hos andre, og at hvis det hun har filmet ikke hadde vært spennende for henne så forkaster hun det… Øøø? Jeg bare har så (på ekte) vanskelig for å tro at det finnes noen som synes at å se… hvada… 30 minutter + (? Jeg vet ikke tiden, jeg har aldri sett på det ? …men det er jo så mye at det tar tid bare å trykke det bort også) med det eksakt samme hver eneste dag (de samme klippene med musikk, ikke engang speedet opp, ikke noe blir sagt) i flere år (gardiner, iskaffe, bolig, utsikt, bilkjøring, fly, seng, feks)… Nettopp derfor også spør jeg jo om det er noen som har sett/ser på det som vil forklare, om det er noen som faktisk gidder å se på det/ser det hver dag (jeg forstår jo at vi alle er ulike og kan synes/mene forskjellig, men grunnen til at jeg vet om det er fordi jeg har sett så mange kritisere det, over laaaaang tid også, men har også til gode å se noen ta det i forsvar/uttale seg positivt om det)… Jeg skal ikke si det for sikkert, men har for meg (kan ta feil selvfølgelig) at hun også har en egen «highlight» hvor hun viser/forklarer hvordan hun lager iskaffen sin også, som gjør det enda vanskeligere (for meg) å forstå (hvis det er det at noen lurer på hvordan hun lager den). For min egen del hadde jeg ikke fått meg til å legge ut så mye «fyll» hver dag, for for meg ville det bare føles som å kaste bort andres tid, dersom jeg var influenser/innholdskreatør. Med et så stort publikum ville jeg gjort mitt aller beste for å levere noe av verdi til publikummet mitt. Jeg hadde ønsket at følgerne mine (særlig hvis jeg var like begeistret for, og «elsket» følgerne mine like mye som hun hevder at hun gjør) skulle sitte igjen med noe utbytte av tiden de har brukt på meg… At det var noe å få ut av det eller ta med seg. Jeg hadde villet bruke stemmen min til noe, gi tilbake, og å bare re-poste det samme innholdet i lang tid hver dag ville føltes som ja, å kaste bort/ikke ha respekt for (kan være at vi ser det forskjellig/mener forskjellig med hvordan vi bruker det? Jeg vet ikke? Jeg tenker altså ikke som i min tid, men fremst følgerne hennes sin, de som er en så stor og betydelig grunn til at hun tjener så mye som hun gjør, og kan leve slik hun gjør, bare for å presisere) at andre mennesker faktisk bruker tid av livet sitt (som man bare har ett av, såvidt vi vet) til å se på meg, og det ville føltes (for meg) som lav kvalitet/prestasjon og slett arbeid, rett og slett. Særlig med et så stort publikum og en så hinsides inntjening som hun har. Jeg vet ikke helt hva man best kan sammenligne med, så jeg sier ikke at det er gode eksempler eller 100% sammenlignbart, men for å prøve å få frem poenget mitt prøver jeg med noen eksempler sammenlignet med andre yrker: - bokhandel/parfymeri/sminke f. eks.: foreslå den samme boken/parfymen/sminken til alle som spør om tips, uavhengig av hva de ber om - forfatter: alle bøker som skrives starter likt, har deler av boken eksakt lik, med enkelte variasjoner/endringer i en liten del bare - artist: gi ut den samme sangen igjen og igjen og igjen og igjen, men kanskje bytte ut bridge/chorus/ett vers i noen av utgivelsene, mens intro, første og andre vers, refreng og slutt forblir lik - koreograf: lærer bort samme dans til alle, kanskje endre/legge til noen få steg iblant - interiørdesigner: dekorere alle hus og leiligheter likt, men kanskje variere litt på det ene gjesterommet feks - arkitekt: tegner bare det samme huset/bygget om igjen og om igjen, men varierer ønsket størrelse bare feks - lege: gir alle samme diagnose og/eller medisin frem til kl. 17 hver dag - makeupartist: sminker alle likt, bare varierer leppeprodukt, uansett anledning Ser for meg at de ikke ville blitt nedrent av kunder, fått svære bonuser for innsatsen eller fått utmerkelser for innsatsen iallefall… Kan være det bare er meg som er helt rar, men jeg syns ikke nivået/kvaliteten på innholdet står det minste i stil med mengden følgere eller inntekt feks. Skulle feks jeg giddet å følge måtte det vært mer kvalitet over kvantitet. Men, det er selvfølgelig smak og behag. Kanskje noen liker det? Jeg vil jo gjerne høre hvis noen vil forklare hva som gjør at en evt vil se på det samme gjenta seg hver dag? Jeg er ikke influenser, men jeg klarer å komme på, uten videre innsats, ganske mange alternativer og variasjoner i hvordan det kunne vært gjort feks. Ser for meg at i de fleste andre bransjer ville man stilt høyere krav til innhold/prestasjon/innsats osv for å beholde stillingen, dersom det hadde vært en ansatt innholdskreatør feks? Særlig mtp inntekten hun har. Føler vel bare at hun selger seg litt billig, særlig ifht følgertall/inntekt da, og det kan hun jo - for folk følger tydeligvis likevel (og jeg er som nevnt nysgjerrig på hvorfor, om noen vil svare?)… Med det sagt tror jeg likevel at folk trykker seg forbi de lange repeterende sekvensene jeg nevnte i forrige innlegg, men også tilsvarende med feks bilkjøring, flyturer, Dubai mall/sentre/butikker, handling/shopping osv. Det blir jo litt på siden da, men for eksempelets skyld: Jeg vet at hun har sitt eget selskap, er sin egen «sjef»/influenser og det der, men hvis hun var, helt hypotetisk, ansatt i selskapet ditt som innholdskreatør feks: Ville du forfremmet henne, gitt hun feite bonuser, stadige lønnsøkninger, millionlønn, presentert hun til de største samarbeidspartnerne, valgt henne til de mest krevende oppdragene, vitende om hvor stor del av innholdet som er gjentakende hver eneste dag, uke etter uke, måned etter måned, år etter år? Jeg tipper nok at de fleste bare ser på det som er «nytt»/ikke repeterende-innhold. Hun kunne ha spart mye tid (og unødvendig arbeid/brukt tiden annerledes) for både sin egen og alle (?)/de fleste andre sin del… Jeg tror hun hadde vunnet på mer kvalitet fremfor kvantitet. Det er jo litt samme greie med all den såkalte «yappingen», jeg ser veldig mange skriver de ikke orker å høre på, trykker fort gjennom og at hun bare gjentar ting hun har sagt før i stor grad. Men, fortsatt har hun jo tydeligvis mange følgere (er dog nysgjerrig på hvor mange som aktivt følger) og ifølge seg selv høyt engasjement, og det er jo fascinerende syns jeg, om ikke annet. Har sett veldig mange skrive at de er lei/har avfulgt/ikke gidder mer og lignende, så det virker jo som tendensen er at flere og flere er forsynt… Selvsagt er det egen tid man bør ha aller mest respekt for, men gitt slik hun snakker om følgerne og hvor mye hun «elsker» disse, så ville jeg vel trodd at det da kanskje fulgte med en viss respekt for disse som har løftet hun dit hun er i dag og deres tid også. Eller et ønske om å levere kvalitet feks. Hun kaller innholdet sitt «hjernedødt» selv også, det sier kanskje noe det og… Men selvfølgelig er det helt opp til hvem som helst å velge hva de bruker tiden sin på. Jeg vet ikke om jeg forstod helt hva poenget ditt var… Jeg følger henne ikke (er oftere innom her, og her kan man vel se når jeg har postet, og leser iblant litt på Jodel hvis jeg ikke får sove feks) og har som sagt aldri sett gjennom (trykker forbi hvis jeg er innom for å se etter noe, feks hvis noe er skrevet her som gjør at jeg vil se) de lange sekvensene med repeterende innhold uansett… Ja wow, dette ble veldig langt, bare veldig mange tanker og mye som er på siden av og noe annet enn bare det som egentlig var poenget/jeg skulle svare på, men tydeligvis hadde jeg veldig vondt for å få frem hva jeg mente/tenkte på en kortfattet eller god måte… Jeg har prøvd å forklare hva jeg tenker og mener ihvertfall, hvordan det gikk er vel en annen sak… 💀🙈😅 Det var ikke ment om meg og min tid (som jeg fikk inntrykk av at du kanskje antok?), men mer at jeg faktisk ikke forstår, og ville høre fra noen som evt liker det innholdet som var omtalt, for å kanskje bedre kunne få forståelse av deres syn/mening om det, hvis noen. Jeg er ikke sånn bastant type, hører gjerne andres tanker og perspektiver liksom. Lykkeliten* skrev (16 timer siden): Lite respekt for andres tid? Du vet at man personlig må OPPSØKE Isabel Raad sin snap for å se dette? Det er jo tydelig at du selv ser på dette iom at du vet nøyaktig hva som skjer hver dag - hvorfor trenger du at andre skal forklare det for deg? Se svar over. Hva jeg ønsket forklart var hvis noen ser på de lange sekvensene med repeterende innhold hver dag, hva de evt liker med det, hvorfor de ser på det og hva de får ut av det eller sånn. Jeg hverken følger eller ser på de sekvensene, og forstår ikke at noen skulle ville gidde det - derfor vil jeg jo gjerne at noen som har et annet syn forklarer dersom de gjør det. Hovedsaklig vet jeg om det fordi jeg har sett folk kritisere det eller omtale det i negativ forstand (aldri sett noe positivt om det eller sett noen forsvare det heller), og de gangene jeg har sjekket snappen hennes har jeg sett at det er der, men trykket meg forbi det, nettopp fordi jeg ikke ønsker å bruke tid på det. Hadde hun droppet alt av de repeterende innholdet, lange sekvensene omtalt i forrige innlegg og over her med musikk så kanskje kunne jeg giddet å følge henne/titte innom oftere iallefall, faktisk. Harm0ny skrev (13 timer siden): Sååå enig. Hvor ble det av angsten? Den er helt borte nå. Hun ble så glad over natten etter at nyheten om serien kom ut. Da fikk egoet hennes en mega boost. Snakk om skuespill. Det lyser narsissisme lang vei. Var innom snappen hennes litt nå, hvis jeg hørte riktig sa hun vel at hun er narsissistisk, og at typ alle influensere må være det eller noe sånt faktisk!? Kanskje noen fikk det med seg bedre, jeg hadde det bare i bakgrunnen mens jeg skrev og leste her, og orker ikke trykke meg gjennom hele helvetet igjen heller. 🙈🥹 Endret 2. september av dårligbrukernavn 1 2 2
Selungen Skrevet 2. september #39468 Skrevet 2. september Hun skal vise frem alt hun gjorde hemmelig igår nå. Mens rami har visst d frem for ca 15 timer siden 🙈🙈🙈 5 1
smiiiley Skrevet 2. september #39469 Skrevet 2. september dårligbrukernavn skrev (31 minutter siden): Edit; OMG 🙈🙈🙈🙈💀💀💀 det ble sinnsykt langt. Jeg må løpe, så rekker ikke fikse det nå dessverre 😕 beklager! Husk at det er helt frivillig å lese/ingen må lese alt. For svar på de jeg har sitert, bare de i starten rett under og under de andre boksene - så tror jeg det er «dekkende» altså. Unnskyld! 🤯🙊🙊🙈🙈🫠 _____________________________________ Akkurat som du kan mene det du vil, så kan vel jeg mene det jeg vil? Eller? Jeg vil iallefall mene at for en som omtaler publikummet sitt for «elsklinger», «bestisser», «elsker de sååååå mye», «ser på snappen som girlchatten sin», «føler på ekte følgerne er venninner» og «er så eeeevig takknemlig!!!!!!» for de, så er det respektløst, slett «arbeid» og lavt prestasjonsnivå ja. Du er selvsagt fri til å være uenig. Hun har feks snakket om hvor mye visningstid hun har (2-3 timer?)… Ikke minst snakker hun ofte om at hun lager innhold etter hva hun hadde synes var spennende å se hos andre, og at hvis det hun har filmet ikke hadde vært spennende for henne så forkaster hun det… Øøø? Jeg bare har så (på ekte) vanskelig for å tro at det finnes noen som synes at å se… hvada… 30 minutter + (? Jeg vet ikke tiden, jeg har aldri sett på det ? …men det er jo så mye at det tar tid bare å trykke det bort også) med det eksakt samme hver eneste dag (de samme klippene med musikk, ikke engang speedet opp, ikke noe blir sagt) i flere år (gardiner, iskaffe, bolig, utsikt, bilkjøring, fly, seng, feks)… Nettopp derfor også spør jeg jo om det er noen som har sett/ser på det som vil forklare, om det er noen som faktisk gidder å se på det/ser det hver dag (jeg forstår jo at vi alle er ulike og kan synes/mene forskjellig, men grunnen til at jeg vet om det er fordi jeg har sett så mange kritisere det, over laaaaang tid også, men har også til gode å se noen ta det i forsvar/uttale seg positivt om det)… Jeg skal ikke si det for sikkert, men har for meg (kan ta feil selvfølgelig) at hun også har en egen «highlight» hvor hun viser/forklarer hvordan hun lager iskaffen sin også, som gjør det enda vanskeligere (for meg) å forstå (hvis det er det at noen lurer på hvordan hun lager den). For min egen del hadde jeg ikke fått meg til å legge ut så mye «fyll» hver dag, for for meg ville det bare føles som å kaste bort andres tid, dersom jeg var influenser/innholdskreatør. Med et så stort publikum ville jeg gjort mitt aller beste for å levere noe av verdi til publikummet mitt. Jeg hadde ønsket at følgerne mine (særlig hvis jeg var like begeistret for, og «elsket» følgerne mine like mye som hun hevder at hun gjør) skulle sitte igjen med noe utbytte av tiden de har brukt på meg… At det var noe å få ut av det eller ta med seg. Jeg hadde villet bruke stemmen min til noe, gi tilbake, og å bare re-poste det samme innholdet i lang tid hver dag ville føltes som ja, å kaste bort/ikke ha respekt for (kan være at vi ser det forskjellig/mener forskjellig med hvordan vi bruker det? Jeg vet ikke? Jeg tenker altså ikke som i min tid, men fremst følgerne hennes sin, de som er en så stor og betydelig grunn til at hun tjener så mye som hun gjør, og kan leve slik hun gjør, bare for å presisere) at andre mennesker faktisk bruker tid av livet sitt (som man bare har ett av, såvidt vi vet) til å se på meg, og det ville føltes (for meg) som lav kvalitet/prestasjon og slett arbeid, rett og slett. Særlig med et så stort publikum og en så hinsides inntjening som hun har. Jeg vet ikke helt hva man best kan sammenligne med, så jeg sier ikke at det er gode eksempler eller 100% sammenlignbart, men for å prøve å få frem poenget mitt prøver jeg med noen eksempler sammenlignet med andre yrker: - bokhandel/parfymeri/sminke f. eks.: foreslå den samme boken/parfymen/sminken til alle som spør om tips, uavhengig av hva de ber om - forfatter: alle bøker som skrives starter likt, har deler av boken eksakt lik, med enkelte variasjoner/endringer i en liten del bare - artist: gi ut den samme sangen igjen og igjen og igjen og igjen, men kanskje bytte ut bridge/chorus/ett vers i noen av utgivelsene, mens intro, første og andre vers, refreng og slutt forblir lik - koreograf: lærer bort samme dans til alle, kanskje endre/legge til noen få steg iblant - interiørdesigner: dekorere alle hus og leiligheter likt, men kanskje variere litt på det ene gjesterommet feks - arkitekt: tegner bare det samme huset/bygget om igjen og om igjen, men varierer ønsket størrelse bare feks - lege: gir alle samme diagnose og/eller medisin frem til kl. 17 hver dag - makeupartist: sminker alle likt, bare varierer leppeprodukt, uansett anledning Ser for meg at de ikke ville blitt nedrent av kunder, fått svære bonuser for innsatsen eller fått utmerkelser for innsatsen iallefall… Kan være det bare er meg som er helt rar, men jeg syns ikke nivået/kvaliteten på innholdet står det minste i stil med mengden følgere eller inntekt feks. Skulle feks jeg giddet å følge måtte det vært mer kvalitet over kvantitet. Men, det er selvfølgelig smak og behag. Kanskje noen liker det? Jeg vil jo gjerne høre hvis noen vil forklare hva som gjør at en evt vil se på det samme gjenta seg hver dag? Jeg er ikke influenser, men jeg klarer å komme på, uten videre innsats, ganske mange alternativer og variasjoner i hvordan det kunne vært gjort feks. Ser for meg at i de fleste andre bransjer ville man stilt høyere krav til innhold/prestasjon/innsats osv for å beholde stillingen, dersom det hadde vært en ansatt innholdskreatør feks? Særlig mtp inntekten hun har. Føler vel bare at hun selger seg litt billig, særlig ifht følgertall/inntekt da, og det kan hun jo - for folk følger tydeligvis likevel (og jeg er som nevnt nysgjerrig på hvorfor, om noen vil svare?)… Med det sagt tror jeg likevel at folk trykker seg forbi de lange repeterende sekvensene jeg nevnte i forrige innlegg, men også tilsvarende med feks bilkjøring, flyturer, Dubai mall/sentre/butikker, handling/shopping osv. Det blir jo litt på siden da, men for eksempelets skyld: Jeg vet at hun har sitt eget selskap, er sin egen «sjef»/influenser og det der, men hvis hun var, helt hypotetisk, ansatt i selskapet ditt som innholdskreatør feks: Ville du forfremmet henne, gitt hun feite bonuser, stadige lønnsøkninger, millionlønn, presentert hun til de største samarbeidspartnerne, valgt henne til de mest krevende oppdragene, vitende om hvor stor del av innholdet som er gjentakende hver eneste dag, uke etter uke, måned etter måned, år etter år? Jeg tipper nok at de fleste bare ser på det som er «nytt»/ikke repeterende-innhold. Hun kunne ha spart mye tid (og unødvendig arbeid/brukt tiden annerledes) for både sin egen og alle (?)/de fleste andre sin del… Jeg tror hun hadde vunnet på mer kvalitet fremfor kvantitet. Det er jo litt samme greie med all den såkalte «yappingen», jeg ser veldig mange skriver de ikke orker å høre på, trykker fort gjennom og at hun bare gjentar ting hun har sagt før i stor grad. Men, fortsatt har hun jo tydeligvis mange følgere (er dog nysgjerrig på hvor mange som aktivt følger) og ifølge seg selv høyt engasjement, og det er jo fascinerende syns jeg, om ikke annet. Har sett veldig mange skrive at de er lei/har avfulgt/ikke gidder mer og lignende, så det virker jo som tendensen er at flere og flere er forsynt… Selvsagt er det egen tid man bør ha aller mest respekt for, men gitt slik hun snakker om følgerne og hvor mye hun «elsker» disse, så ville jeg vel trodd at det da kanskje fulgte med en viss respekt for disse som har løftet hun dit hun er i dag og deres tid også. Eller et ønske om å levere kvalitet feks. Hun kaller innholdet sitt «hjernedødt» selv også, det sier kanskje noe det og… Men selvfølgelig er det helt opp til hvem som helst å velge hva de bruker tiden sin på. Jeg vet ikke om jeg forstod helt hva poenget ditt var… Jeg følger henne ikke (er oftere innom her, og her kan man vel se når jeg har postet, og leser iblant litt på Jodel hvis jeg ikke får sove feks) og har som sagt aldri sett gjennom (trykker forbi hvis jeg er innom for å se etter noe, feks hvis noe er skrevet her som gjør at jeg vil se) de lange sekvensene med repeterende innhold uansett… Ja wow, dette ble veldig langt, bare veldig mange tanker og mye som er på siden av og noe annet enn bare det som egentlig var poenget/jeg skulle svare på, men tydeligvis hadde jeg veldig vondt for å få frem hva jeg mente/tenkte på en kortfattet eller god måte… Jeg har prøvd å forklare hva jeg tenker og mener ihvertfall, hvordan det gikk er vel en annen sak… 💀🙈😅 Det var ikke ment om meg og min tid (som jeg fikk inntrykk av at du kanskje antok?), men mer at jeg faktisk ikke forstår, og ville høre fra noen som evt liker det innholdet som var omtalt, for å kanskje bedre kunne få forståelse av deres syn/mening om det, hvis noen. Jeg er ikke sånn bastant type, hører gjerne andres tanker og perspektiver liksom. Se svar over. Hva jeg ønsket forklart var hvis noen ser på de lange sekvensene med repeterende innhold hver dag, hva de evt liker med det, hvorfor de ser på det og hva de får ut av det eller sånn. Jeg hverken følger eller ser på de sekvensene, og forstår ikke at noen skulle ville gidde det - derfor vil jeg jo gjerne at noen som har et annet syn forklarer dersom de gjør det. Hovedsaklig vet jeg om det fordi jeg har sett folk kritisere det eller omtale det i negativ forstand (aldri sett noe positivt om det eller sett noen forsvare det heller), og de gangene jeg har sjekket snappen hennes har jeg sett at det er der, men trykket meg forbi det, nettopp fordi jeg ikke ønsker å bruke tid på det. Hadde hun droppet alt av de repeterende innholdet, lange sekvensene omtalt i forrige innlegg og over her med musikk så kanskje kunne jeg giddet å følge henne/titte innom oftere iallefall, faktisk. Var innom snappen hennes litt nå, hvis jeg hørte riktig sa hun vel at hun er narsissistisk, og at typ alle influensere må være det eller noe sånt faktisk!? Kanskje noen fikk det med seg bedre, jeg hadde det bare i bakgrunnen mens jeg skrev og leste her, og orker ikke trykke meg gjennom hele helvetet igjen heller. 🙈🥹 Min adhd hjerne falt av ca halveis, så beklager om svaret ikke henger helt sammen med hele ditt svar 🤭🙈 Ja du må få ha din mening, og jeg min. Det er helt greit tenker jeg. Jeg sliter bare litt med å forstå hvorfor det er respektløst å produsere innhold som du (og mange flere) mener er kjedelig og repeterende. Forstår det fortsatt ikke, selv med mange eksempler fra deg. Grunnen til at jeg sliter med å forstå: Hvis det stemmer at hun har seere som ser på 2-3 timer hver dag, så må det jo åpenbart være noe folk liker. Noe annet er jo galskap (å se på så lenge og ikke får noe glede utav det). IR hadde heller ikke hatt den inntekten hun har om ALLE hadde syns innholdet var kjedelig. Du syns gjerne det er respektløst, fordi DU ønsker noe annet. Mens tallene til IR sier jo at det er veldig mange som liker innholdet. Og nei, jeg syns selv det er kjedelig så jeg ser lite på snap. Men jeg syns fortsatt ikke det er respektløst ovenfor meg bare fordi jeg ikke liker å se på iskaffe og japping. Det finnes såpass mange influensere der ute, at det er garantert noe for en hver smak. Men EN influenser kan ikke tilfredstille alle sin smak. Og hun må jo få poste det som hun liker å lage content av. Noe annet blir også rart. Så får de som liker, se på, og de andre, finn noen andre som er mer interessang 🤭 Et oppfølgingsspørsmål: Er alle som produserer innhold respektløse? Skal jeg tenke at en person som lager innhold av oppussing dag ut og dag inn er respektløs ovenfor meg, bare fordi jeg hater sånn type innhold hveeer dag, eller heller bare tenke at det ikke er helt min greie å gå videre? Anyways, vi får være enige om å være uenige. Jeg har nå bare prøvd å forklare hvorfor jeg ikke klarer å se din side. 4
Harm0ny Skrevet 2. september #39470 Skrevet 2. september Lana01 skrev (2 timer siden): Angst, kan og gå i bølger. Man har dårlige perioder og bra, og det kan også svinge i løpet av døgnet Du bør lese deg opp på hva narsissisme er, eller du kan høre på VG saken. Henlagt En narsissist hadde aldri taklet å stå i det presset Isabel står i med alle øyne på seg Hun er også tydelig på at hun trenger hjelp og støtte i situasjoner i blant , og viser svakheter En narsissist mangler empati, lyver bevist/ lystløgner, og glemmer ofte det som er sagt. Skylder på andre og vedgår ikke sine feil ( alt dette kommer tydelig frem i podden, anbefales Jeg vet hva en narsissist er og har allerede lest meg opp på dette i åresvis da jeg selv har erfaring med narsissister. En narsissist elsker oppmerksomhet og at folk skal tro at de er en god person, så de liker å vise alle hvor «gode» de er, mens egentlig er de super egoister og selvopptatt. De er også veldig opptatt av at de alltid er offeret i alle situasjoner og at det alltid skal handle om deres følelser. Men man kan ha narsissistiske trekk uten å være en narsissist. Så det kreves nok en profesjonell for å avgjøre det. 2 13
Lana01 Skrevet 2. september #39471 Skrevet 2. september Harm0ny skrev (30 minutter siden): Jeg vet hva en narsissist er og har allerede lest meg opp på dette i åresvis da jeg selv har erfaring med narsissister. En narsissist elsker oppmerksomhet og at folk skal tro at de er en god person, så de liker å vise alle hvor «gode» de er, mens egentlig er de super egoister og selvopptatt. De er også veldig opptatt av at de alltid er offeret i alle situasjoner og at det alltid skal handle om deres følelser. Men man kan ha narsissistiske trekk uten å være en narsissist. Så det kreves nok en profesjonell for å avgjøre det. Å elske oppmerksomhet er ikke likhetstrekk med narsissisme , men det skaper ofte misunnelse og forakt hos mottaker Narsissisme handler om samtidig trykke andre ned, mangel på følelser, forståelse og anger Super egoistisk? Isabel gjør mye bra for folk rundt seg . For hushjelpen , folk på Joali i India , Hun ser folk, hilser, snakker med de er høflig , raus med tips. Betaler alt for familien ute på reiser osv . Alltid et offer? Når? Med episoden med Shehed , da Shehed valgt å reise hjem., tok hun sin del av skylden, med at det var dumt av henne å poste samtalen mellom henne og moren, og hun viste anger ved det såret så jeg er uenig 6
Kønn Skrevet 2. september #39472 Skrevet 2. september smiiiley skrev (2 timer siden): Min adhd hjerne falt av ca halveis, så beklager om svaret ikke henger helt sammen med hele ditt svar 🤭🙈 Ja du må få ha din mening, og jeg min. Det er helt greit tenker jeg. Jeg sliter bare litt med å forstå hvorfor det er respektløst å produsere innhold som du (og mange flere) mener er kjedelig og repeterende. Forstår det fortsatt ikke, selv med mange eksempler fra deg. Grunnen til at jeg sliter med å forstå: Hvis det stemmer at hun har seere som ser på 2-3 timer hver dag, så må det jo åpenbart være noe folk liker. Noe annet er jo galskap (å se på så lenge og ikke får noe glede utav det). IR hadde heller ikke hatt den inntekten hun har om ALLE hadde syns innholdet var kjedelig. Du syns gjerne det er respektløst, fordi DU ønsker noe annet. Mens tallene til IR sier jo at det er veldig mange som liker innholdet. Og nei, jeg syns selv det er kjedelig så jeg ser lite på snap. Men jeg syns fortsatt ikke det er respektløst ovenfor meg bare fordi jeg ikke liker å se på iskaffe og japping. Det finnes såpass mange influensere der ute, at det er garantert noe for en hver smak. Men EN influenser kan ikke tilfredstille alle sin smak. Og hun må jo få poste det som hun liker å lage content av. Noe annet blir også rart. Så får de som liker, se på, og de andre, finn noen andre som er mer interessang 🤭 Et oppfølgingsspørsmål: Er alle som produserer innhold respektløse? Skal jeg tenke at en person som lager innhold av oppussing dag ut og dag inn er respektløs ovenfor meg, bare fordi jeg hater sånn type innhold hveeer dag, eller heller bare tenke at det ikke er helt min greie å gå videre? Anyways, vi får være enige om å være uenige. Jeg har nå bare prøvd å forklare hvorfor jeg ikke klarer å se din side. Trenger ikke like innholdet hennes, for det kan også være hekt. Kommer det noe spennende, skjer det noe nytt, ønske å bidra til millioninntekter til venninna si etc. 2
Sveits35 Skrevet 2. september #39473 Skrevet 2. september Bendie skrev (4 timer siden): Egenskaper som trekkes frem i podcasten, overføres til Isabel sin personlighet, interresant. Veldig påfallende ja! Wow 4
Vampyrsomspiserfri Skrevet 2. september #39474 Skrevet 2. september Vålull skrev (3 timer siden): Må le litt nå, ser annonser at folk selger beste ivorie drikkeglasset (fansens ord, ikke mine) Da støtter man virkelig IR når drikke glasset ikke lenger er på snappen etc Er det kødd. 4
agent Skrevet 2. september #39475 Skrevet 2. september (endret) Lana01 skrev (5 timer siden): Angst, kan og gå i bølger. Man har dårlige perioder og bra, og det kan også svinge i løpet av døgnet Du bør lese deg opp på hva narsissisme er, eller du kan høre på VG saken. Henlagt En narsissist hadde aldri taklet å stå i det presset Isabel står i med alle øyne på seg Hun er også tydelig på at hun trenger hjelp og støtte i situasjoner i blant , og viser svakheter En narsissist mangler empati, lyver bevist/ lystløgner, og glemmer ofte det som er sagt. Skylder på andre og vedgår ikke sine feil ( alt dette kommer tydelig frem i podden, anbefales Det stemmer eksakt, det du skrev om narsissits. akkurat den samme oppførselen som IR har. Bra skrevet, du beskrev henne så tydelig. 👏👏 Endret 2. september av agent 3 7
Snikendeull Skrevet 2. september #39476 Skrevet 2. september (endret) agent skrev (15 minutter siden): Det stemmer eksakt, det du skrev om narsissits. akkurat den samme oppførselen som IR har. Bra skrevet, du beskrev henne så tydelig. 👏👏 Og jeg må si jeg er helt uenig😂 men hun som omtales i henlagt podcasten, hun er en narsissist Big time! Endret 2. september av Snikendeull 7
Sologmåne1 Skrevet 2. september #39477 Skrevet 2. september (endret) agent skrev (18 minutter siden): Det stemmer eksakt, det du skrev om narsissits. akkurat den samme oppførselen som IR har. Bra skrevet, du beskrev henne så tydelig. 👏👏 Nå beskrev Isabel seg selv som narsissist, men selvfølgelig prøver hun å skjule disse sidene på snap. Noe hun ikke alltid lykkes med. Vi har fått flere drypp av både Rami og Shehed hvor egenrådig Isabel kan være med grining dersom hun ikke får viljen og får det som hun vil. Endret 2. september av Sologmåne1 1 1 9
Hatsumomo Skrevet 2. september #39478 Skrevet 2. september Vålull skrev (4 timer siden): Må le litt nå, ser annonser at folk selger beste ivorie drikkeglasset (fansens ord, ikke mine) Da støtter man virkelig IR når drikke glasset ikke lenger er på snappen etc 2000 kr ja. Skal nok se at blandt RS fansen så blir dette nå dyrebare greier, og prisen vil øke fint å kunne samle Ivorie glass som hobby nå som de ikke lenger er å få tak i. 1 4
Aristokrat1 Skrevet 2. september #39479 Skrevet 2. september Tuppenoglillemor12 skrev (21 timer siden): Har mine sterke tvil om denne «angst diagnosen»..🤔 Og i tillegg om man er satt på antidepressiva så må man også trappe ned. Jeg tror ikke hun har fått en angstdiagnose, men derimot en mulig angst reaksjon/stress reaksjon. Og blitt satt på Sobril/valium og/eller sovetabletter i tillegg. Det er min teori etter mine observasjoner av henne Er stor forskjell på Norge og utland når det settes diagnoser har jeg inntrykk av. Har hatt noen erfaringer selv i utlandet. Fått resept på Xanax etter en 2 min konsultasjon fordi jeg var redd da jeg sleit med pusten. De mente det var angst 🤯 Godt jeg har peiling selv. Viste seg å være lungerelatert. Så etter det er jeg skeptisk til utenlandske legekontor😅 1 4
Check50 Skrevet 2. september #39480 Skrevet 2. september Jeg er svært sjelden innom IR, men i dag så jeg en del av overraskelsen hun hadde til Jack. Det var altså bl.a. klær, parfyme, notatbok og blyanter, Monster og godteri. Dette putta hun i en innkjøpt nettingkurv med hvitt innleggstøy 🤔 Fint å overraske ham. Men det «morsomme» var at det var en Boo Basket som hun hadde sett på Tik Tok. Hun sa at hun ikke trodde Jack visste hva Boo Basket er. Vel, jeg er så pass oppdatert at jeg vet at det er det samme som en Halloweenkurv. Og det har nok Jack også hørt om før. Spørsmålet er om I vet at det er det samme😉 Men i alle fall har hun startet Halloween tidlig, nesten to måneder før 🫣🤣 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå