Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ollie1 skrev (30 minutter siden):

Et varp, seriøst? Hun har jo null stil for noe annet enn pysjer og nattkjoler. Det gikk jo ikke strålende med firmaet hun hadde heller.

Ja, seriøøøst. Money money money

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (16 minutter siden):

I er jo såååå åpen om sin menstruasjonssyklus. D forteller hun hver mnd til sine "elsklinger" " bestevenner" osv... Og RS gjengen er så stolt hvis de oppdager at hun har mensen samtidig som noen av dem 😁🤔 syke folk i RS.

Hun nevnte faktisk at hun venter mensen om ca 15 dager. Det var den dagen hun klagde over at hun kjente smerter i underlivet og dermed noen foreslo at hun kunne være gravid. Men egentlig var dette eggløsningen hun kjente siden hun er halvveis i syklusen sin. 

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (13 timer siden):

Perfekt.

Businessen går til blokksberg, kritikken hagler og inntektene på snap er lavere.

Perfekt tidspunkt å «uheldigvis» dele noe som fyrer i gang spekulasjoner om graviditet.

Perfekt timet til premiere av serien.

Fy faen så kynisk og gjennomskuelig.

Og dette kommer folk til å falle for. Garantert.

Ikke rart vi ikke får besøk av intelligente livsformer fra andre steder i universet med denne idiotien her. Hadde jeg vært de hadde jeg vært livredd for at det kunne vært smittsomt.

Men det er jo ikke hun som spekulerer? Hun viser frem en blank test og ‘kritikerne’ her inn kaster seg over det og påstår at den er positiv, altså stikk mot det Isabel selv hevder. Så her klarer dere å lure dere selv 😂 det er det beste jeg har sett på lenge 😂

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden):

Det har han nok ikke råd til 👀😅

Han har ikke råd til gave? Ikke en sjokoladeplate engang? Jøss, ikke visste jeg at det står så dårlig til. Det er godt dere følger med. 

• Liker 6
Skrevet
abracadabra skrev (2 timer siden):

Man ser tydelig strek når man tok skjermbilde og brukte negativfilter. Men var nok en skyggestrek

Dette gjorde du på en influenser sin negative graviditetstest? Det er ….spesielt. 

• Liker 11
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Spørsmål 

Ivorie studio as er konkurs. 

De forandret navnet til ISP AS i år.

Er da ISP AS konkurs.?

Har du dokumentasjon på hva som skjedde under navnebytte? 

Skrevet
Wanda_2025 skrev (14 minutter siden):

• Navnebytte til ISP AS: Det norske aksjeselskapet Ivorie Studio AS endret offisielt navn til ISP AS den 14. januar 2026. Endringen var en del av omstruktureringer i selskapsstrukturen bak merkevaren. [1, 2]
  • Siste utvikling (Konkurs): Merket ble begjært konkurs og lagt ned i august 2026. Årsaken til nedleggelsen ble oppgitt å være uenigheter i ledelsen samt selskapets økonomiske situasjon. [1, 2]
  •  

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (45 minutter siden):

Dette gjorde du på en influenser sin negative graviditetstest? Det er ….spesielt. 

«Spesielt» er vel heller å prøve å fremstille et skjermbilde og et negativfilter som en omfattende etterforskning 😂 Hele grunnen til at jeg sjekket, var jo at testen ikke fremsto åpenbart negativ på bildet og veldig mange andre reagerte på akkurat det samme. Ikke fått med deg det du, kanskje. Det tok meg bokstavelig talt noen sekunder å sjekke for moro skyld. Ikke alt trenger å gjøres mer dramatisk enn det er

Endret av abracadabra
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sologmåne1 skrev (5 timer siden):

Takk, takk da slipper jeg å inn der😅

Kjekt sånn 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Wanda_2025 skrev (45 minutter siden):

Fant litt til da jeg spurte vårt fantastiske AI 

Ja, selskapet ISP AS (tidligere Ivorie Studio AS) opphører. I slutten av august 2026 bekreftet gründer og influenser Isabel Raad overfor motemagasinet Elle at klesmerket legges ned, og at det er sendt inn begjæring om oppbud (konkurs) for selskapet. [1, 2]

Selskapet ble opprinnelig stiftet under navnet Ivorie Studio AS, men endret navn til ISP AS i januar 2026 according to Brønnøysundregistrene. [1]

Dette er status for avviklingen:

• Økonomiske årsaker: Nedleggelsen skyldes svak økonomi og intern uenighet i ledelsen om den videre driften. []
  •  
  • Rettslig prosess: Siden selskapet har begjært oppbud, vil det nå bli styrt av en bostyrer som skal avvikle selskapet og fordele eventuelle verdier til kreditorene. [1]
  •  
  • Nyttig 1
Skrevet
abracadabra skrev (24 minutter siden):

«Spesielt» er vel heller å prøve å fremstille et skjermbilde og et negativfilter som en omfattende etterforskning 😂 Hele grunnen til at jeg sjekket, var jo at testen ikke fremsto åpenbart negativ på bildet og veldig mange andre reagerte på akkurat det samme. Ikke fått med deg det du, kanskje. Det tok meg bokstavelig talt noen sekunder å sjekke for moro skyld. Ikke alt trenger å gjøres mer dramatisk enn det er

Er jo det som er gøy å være litt detektiver 😂 Man trenger ikke ta alt her inne så forbaska seriøst 😅

• Nyttig 4
Skrevet
Wanda_2025 skrev (53 minutter siden):

Ivorie studio as, er konkurs  Nuf llc

Ivorie studio as, har navn endring til ISP as

Men har forskjellige org.nr ikke konkurs. 

Screenshot_20260903_225131_Chrome.jpg

Screenshot_20260903_225554_Chrome.jpg

Screenshot_20260903_225739_Chrome.jpg

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sologmåne1 skrev (45 minutter siden):
  • Navnebytte til ISP AS: Det norske aksjeselskapet Ivorie Studio AS endret offisielt navn til ISP AS den 14. januar 2026. Endringen var en del av omstruktureringer i selskapsstrukturen bak merkevaren. [1, 2]
  • Siste utvikling (Konkurs): Merket ble begjært konkurs og lagt ned i august 2026. Årsaken til nedleggelsen ble oppgitt å være uenigheter i ledelsen samt selskapets økonomiske situasjon. [1, 2]
  •  

ISP As er ikke konkurs 🤔🤔

IR og Synnøve står som eiere, kanskje de skal kjøpe opp konkurs boet.🤔🤦‍♀️🤷‍♀️

Endret av agent
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Ivorie studio as, er konkurs  Nuf llc

Ivorie studio as, har navn endring til ISP as

Men har forskjellige org.nr ikke konkurs. 

Screenshot_20260903_225131_Chrome.jpg

Screenshot_20260903_225554_Chrome.jpg

Screenshot_20260903_225739_Chrome.jpg

agent skrev (Akkurat nå):

Se der ja, da tok vårt kjære AI feil🥴

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes den bilen var støgg 🤯 Og jeg er egentlig fan av rosa! Hun kan ikke kjøpe den 😬

• Liker 6
Skrevet (endret)
agent skrev (42 minutter siden):

IR og Synnøve står som eiere, kanskje de skal kjøpe opp konkurs boet.🤔🤦‍♀️🤷‍♀️

Hvis bostyrer finner uregelmessigheter i regnskapet eller generelt ved driften og avviklingen  , så kan de begge få konkurskarantene. Da kan de ikke kjøpe opp noe konkursbo.

Endret av Wanda_2025
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sologmåne1 skrev (50 minutter siden):

Er jo det som er gøy å være litt detektiver 😂 Man trenger ikke ta alt her inne så forbaska seriøst 😅

Så absolutt 😉 Det er visst også flere som hadde forsøkt å redigere bildet av testen, så jeg var tydeligvis ikke alene om detektivarbeidet heller. Men enkelte har visst veldig lav terskel for hva som kvalifiserer som «spesielt» 😅

Endret av abracadabra
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (29 minutter siden):

Hjelpes den bilen var støgg 🤯 Og jeg er egentlig fan av rosa! Hun kan ikke kjøpe den 😬

Den bilen må være noe av det mest harry jeg har sett.

Og hva skal hun egentlig med bil? Hun er jo omtrent bare hjemme, og liker dessuten ikke å kjøre selv. Må evt ha sjåfør, må da være veldig mye enklere og mer praktisk å bestille bil (Uber o.l.j ved behov. Denne gyselige barbie-bilen vil antakelig Jack også kvie seg for å kjøre.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Alauda skrev (9 timer siden):

Og hva skal hun egentlig med bil? Hun er jo omtrent bare hjemme, og liker dessuten ikke å kjøre selv. Må evt ha sjåfør, må da være veldig mye enklere og mer praktisk å bestille bil (Uber o.l.j ved behov. Denne gyselige barbie-bilen vil antakelig Jack også kvie seg for å kjøre.

Må hun ikke ha en godkjent kjøre test, for å kunne kjøre i Dubai?

Endret av agent
  • Nyttig 1
Skrevet
Alauda skrev (53 minutter siden):

Må ikke glemme at hennes mentale alder er veldig lav , 12 kanskje 14 år.

• Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...