Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lana01 skrev (39 minutter siden):

Ja enig !😂 Den grønne Ferrarien , var fin 

Ja den kunne jeg lett kjøpt selv (om jeg var rik) 🤭

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Isabel.
Siden du har sluttet med prevensjon (dine egne ord), så kan du bli gravid når du har sex. Unger kan nemlig bli laget på den måten! Så om du vil bli gravid eller ikke, så kan du faktisk styre det godt selv etter tid og sted. Gambler du, så kan det gå begge veier. SLUTT DERFOR MED DETTE HYSTERIET DITT, så er ikke dette noe som burde plage deg i hverdagen. Vi gleder oss alle uansett til pimpen skal skrubbe ungen med vannmelonsåpe og du leser høyt fra Hermes sommerkolleksjon for barn.

Kjære Jack.
Du kan aldri klage i ettertid, om du sprer dine frø og lar det stå til. It`s for life. Du får i tillegg hele familien hennes på kjøpet. Hver dag. Kontoret ditt, din jobb, må du dele med hennes rosa fantasier og antageligvis ha kontraktfestet hvor mange ganger iløpet av dagen du må si du elsker henne. Hver dag må du innom X antall matcha steder, for at det ikke skal bli fare for noe angstanfall i familien. Du må også reise dit hun vil, for å bevare husfreden.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 24
Skrevet

Men hvis dama skal ha mensen om ca 14 dager er det alt for tidlig å ta en test. Er hun gravid så vil teste tidligst slå ut positivt om ca 1 uke - 1 1/2 uke🫣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Juste_moi skrev (4 minutter siden):

Men hvis dama skal ha mensen om ca 14 dager er det alt for tidlig å ta en test. Er hun gravid så vil teste tidligst slå ut positivt om ca 1 uke - 1 1/2 uke🫣

Hun er så sykt umoden så burde ikke tenke på barn, og hvis det egentlig passer så dårlig akkurat nå, er vell begge gamle nok til å vite hvordan man lettest unngår å bli gravid. Hun irriterer meg så med sine utsagn og babystemme 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
AtleH skrev (15 minutter siden):

Kjære Isabel.
Siden du har sluttet med prevensjon (dine egne ord), så kan du bli gravid når du har sex. Unger kan nemlig bli laget på den måten! Så om du vil bli gravid eller ikke, så kan du faktisk styre det godt selv etter tid og sted. Gambler du, så kan det gå begge veier. SLUTT DERFOR MED DETTE HYSTERIET DITT, så er ikke dette noe som burde plage deg i hverdagen. Vi gleder oss alle uansett til pimpen skal skrubbe ungen med vannmelonsåpe og du leser høyt fra Hermes sommerkolleksjon for barn.

Kjære Jack.
Du kan aldri klage i ettertid, om du sprer dine frø og lar det stå til. It`s for life. Du får i tillegg hele familien hennes på kjøpet. Hver dag. Kontoret ditt, din jobb, må du dele med hennes rosa fantasier og antageligvis ha kontraktfestet hvor mange ganger iløpet av dagen du må si du elsker henne. Hver dag må du innom X antall matcha steder, for at det ikke skal bli fare for noe angstanfall i familien. Du må også reise dit hun vil, for å bevare husfreden.

👏👏🎯

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (17 timer siden):

Avledningsmanøver for hva da? Pressedagen er om fem dager, og premiere på serien er om en uke. 

Nei du. Nå har du ikke fått med deg alt. Pressetreff er flyttet frem til 7/9-2026 pga begravelsen til vår konge. Og I  "serie" starter 11/9-2026.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (14 timer siden):

Han har ikke råd til gave? Ikke en sjokoladeplate engang? Jøss, ikke visste jeg at det står så dårlig til. Det er godt dere følger med. 

Har du ikke sett at en person her inne, har vært aktiv i å se  regnskapet på firmaet  til Jack.  Gravd litt i økonomien hans D var ikke spesielt oppløftende.

Endret av vilas
Feiltasting.
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (7 minutter siden):

Nei du. Nå har du ikke fått med deg alt. Pressetreff er flyttet frem til 7/9-2026 pga begravelsen til vår konge. Og I  "serie" starter 11/9-2026.

Poenget var hva avledningsmanøveren var for..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
smiiiley skrev (2 timer siden):

Jeg ble veldig nysgjerrig nå, siden alle syns den var så fæl. Hvor stygg kan en bil være, liksom? 🤷🏻‍♀️ Men, det må være den mest harrry bilen jeg har sett 🤭😂 Smak og behag altså, men om hun kjøper den så dør jeg på Jack sine vegne 😂😂😂😂😂 

I sa: jeg kan jo kjøre datteren min til skolen i denne bilen, men regner med at sønn min aldri vil bli kjørt i denne 🤔 barn hun ikke har ennå.🙂

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

Har du ikke sett at en person her inne, har vært aktiv i å se firma regnskapet på firmaet  til Jack.  Gravd litt i økonomien hans D var ikke spesielt oppløftende.

Det er sykt

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

I sa: jeg kan jo kjøre datteren min til skolen i denne bilen, men regner med at sønn min aldri vil bli kjørt i denne 🤔 barn hun ikke har ennå.🙂

Tror hele denne bilseansen er for å forsøke å imponere "bestekompisen til J", med se så mye penger jeg har som bare kan gå å kjøpe en slik bil🤭

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Lana01 skrev (5 minutter siden):

Det er sykt

D er offentlig info for alle som vet hvor de skal søke.

• Nyttig 7
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

D er offentlig info for alle som vet hvor de skal søke.

Jeg tenker det er sykt at man går så langt at man søker opp økonomien til Jack . Men det er bare å høre på podden Henlagt , og VG saken , så se man hvor sykt det kan være 

Flott tenker jeg at Isabel ikke er opptatt av det, men ser på andre kvaliteter hos Jack  , om det medfører riktighet da « at  økonomien ikke er så « oppløftende « 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker det er sykt at man går så langt at man søker opp økonomien til Jack . Men det er bare å høre på podden Henlagt , og VG saken , så se man hvor sykt det kan være 

Flott tenker jeg at Isabel ikke er opptatt av det, men ser på andre kvaliteter hos Jack  , om det medfører riktighet da « at  økonomien ikke er så « oppløftende « 

Hu er jo en person med mye traumer å ut fra hva hun selv sa om han ved forje brudd å hva han sa til henne da osv, er ikke denne Jack noe å samle på.

Dette er nok en relasjon som ikke er bra for henne men pga traumene hun har, falt hun tilbake til han.

Endret av Juste_moi
  • Liker 2
Skrevet
Juste_moi skrev (5 minutter siden):

Hu er jo en person med mye traumer å ut fra hva hun selv sa om han ved forje brudd å hva han sa til henne da osv, er ikke denne Jack noe å samle på.

Dette er nok en relasjon som ikke er bra for henne men pga traumene hun har, falt hun tilbake til han.

Man kan si mye i forsvar, ved et vondt brudd, så ville ikke lagt så mye i hva hun sa da. 
Trolig var det ekstra sårt fra begge din side, da det var mye kjærlighet , til tross for problemene 

Det er ikke alltid kjærligheten fører til den beste, men vi får se 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lana01 skrev (Akkurat nå):

Man kan si mye i forsvar, ved et vondt brudd, så ville ikke lagt så mye i hva hun sa da. 
Trolig var det ekstra sårt fra begge din side, da det var mye kjærlighet , til tross for problemene 

Det er ikke alltid kjærligheten fører til den beste, men vi får se 

Han kommenterte hennes utsende at hun burde få mere gap mellom lårene og andre ting om utsende hennes, + at han å har vist kontrollerende adferd med at han har alltid noe å si om hva hun har på seg, så for meg er det tydelig at ting skurer. Og dermed en grunn til at henne psykiske helse har gått nedover siden jul, ikke bare pga det med firmaaet. Hun er en dame med fult av traumer, hun har dysfunksjonelle relasjoner(familien sin) så at hun er i et sundt kjærlighetsforhold er neppe realiteten.  

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Juste_moi skrev (2 minutter siden):

Han kommenterte hennes utsende at hun burde få mere gap mellom lårene og andre ting om utsende hennes, + at han å har vist kontrollerende adferd med at han har alltid noe å si om hva hun har på seg, så for meg er det tydelig at ting skurer. Og dermed en grunn til at henne psykiske helse har gått nedover siden jul, ikke bare pga det med firmaaet. Hun er en dame med fult av traumer, hun har dysfunksjonelle relasjoner(familien sin) så at hun er i et sundt kjærlighetsforhold er neppe realiteten.  

Det har ikke jeg fått med meg., men følger ikke med så mye 

Skrevet

Isabel vil kjøpe bil, så hun kan være Barbie og han Ken. Åh, så søtt. Hjertet mitt smelter. Isabel overrasker stadig med sine mål og store bidrag til de viktige tingene i sitt eget liv. Kjør på, sier jeg. Det er utrolig underholdende. Hun har råd til mange biler, men stakkars Jack. Snart er hele essensen i forholdet kun basert hva som skjer i senga (hva annet har de felles). Må jo være trist, men noen liker kanskje sånne forhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (55 minutter siden):

Å reiser på planen neste sommer, virker ikke som barn er prio nr 1 med det første:spilledåse:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Isabel sier at hun flyttet til Dubai pga. sine arabiske røtter. Kan noen fortelle meg hva disse røttene har gjort henne godt? Moren rømte fra sitt eget land med henne i magen. Faren og onklene hennes rømte også fra sitt eget land og banket henne. Moren stod å så på. Så har hun valgt å flytte til et land der unger ofte blir banket, kvinner har liten verdi og valgfri kjærlighet er forbudt. Blir du voldtatt i Dubai, så er det din egen skyld ifølge loven. Er det disse røttene hun synes er så bra? Hun har også hytte på Maldivene, et land som praktiserer streng og hard sharia lov. Hvilke arabiske røtter er det hun føler seg knyttet til?

Endret av AtleH
  • Liker 2
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...