Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 11:10 #39521 Skrevet torsdag kl. 11:10 Tapaz skrev (1 time siden): Hun er snill og gavmild med Jack. Han fikk en diger kurv med luksus da han kom «hjem». Hadde han med gave til henne? Det har han nok ikke råd til 👀😅 6 1
Tapaz Skrevet torsdag kl. 11:37 #39522 Skrevet torsdag kl. 11:37 Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden): Det har han nok ikke råd til 👀😅 Nei, det har du kanskje rett i. Håper ikke hun blir hans sugarmom igjen.
abracadabra Skrevet torsdag kl. 12:45 #39523 Skrevet torsdag kl. 12:45 Ang graviditetstesten så ante jeg også en strek i resultatvinduet. Det er ikke sikkert dette er CB testen hvor man skal få et kryss. Noen av dem har bare en vertikal strek som i kontrollvinduet. Tok skjermbilde og justerte farger, kontrast og skygger og man så den. Ikke kjempesterk, men den var uten tvil der. Enten er det en slik strek som kan dukke opp en stund etter testen er tatt (og dermed er ugyldig) eller så er hun gravid i en tidlig fase 2
abracadabra Skrevet torsdag kl. 12:51 #39524 Skrevet torsdag kl. 12:51 (endret) Synes det ser ut som en såkalt skyggestrek som dukker opp når testen har ligget en stund.. bortsett fra at nå ser man jo også et kryss også, når jeg brukte negativfilter 😅 Endret torsdag kl. 12:52 av abracadabra 1
abracadabra Skrevet torsdag kl. 12:59 #39525 Skrevet torsdag kl. 12:59 abracadabra skrev (8 minutter siden): Synes det ser ut som en såkalt skyggestrek som dukker opp når testen har ligget en stund.. bortsett fra at nå ser man jo faktisk et kryss også, når jeg brukte negativfilter 😅
abracadabra Skrevet torsdag kl. 13:02 #39526 Skrevet torsdag kl. 13:02 Beklager dobbeltpost! Da jeg skulle rette en skrivefeil, skjedde det visst noe rart. Får ikke slettet heller 😅
Mmeeri Skrevet torsdag kl. 13:04 #39527 Skrevet torsdag kl. 13:04 refill skrev (17 timer siden): Sorry men denne testen er ikke negativ altså. Med mindre den har ligget lenge før hun tok bilde. Ser ikke noe pluss jeg heller altså.🙄 Denne her minner om diskusjonen om den kjolen på Facebook: ser du blått eller svart og gull. 🤯🥴 4
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 13:28 #39528 Skrevet torsdag kl. 13:28 Mmeeri skrev (22 minutter siden): Ser ikke noe pluss jeg heller altså.🙄 Denne her minner om diskusjonen om den kjolen på Facebook: ser du blått eller svart og gull. 🤯🥴 Så heller ikke noe på den som ble lagt her inne men på storyn ser man ett svakt kryss, mener jeg. 1
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 13:28 #39529 Skrevet torsdag kl. 13:28 abracadabra skrev (37 minutter siden): Synes det ser ut som en såkalt skyggestrek som dukker opp når testen har ligget en stund.. bortsett fra at nå ser man jo også et kryss også, når jeg brukte negativfilter 😅 Her ser man det veldig godt.
abracadabra Skrevet torsdag kl. 13:36 #39530 Skrevet torsdag kl. 13:36 Sologmåne1 skrev (7 minutter siden): Så heller ikke noe på den som ble lagt her inne men på storyn ser man ett svakt kryss, mener jeg. Det samme her! Skjermbilde som ligger her er i for dårlig kvalitet til å se krysset. På story ser man det også uten å justere på ting. Gjorde det bare for moro skyld 1
abracadabra Skrevet torsdag kl. 14:31 #39531 Skrevet torsdag kl. 14:31 Hun tok en digital test nå som sa «ikke gravid», så var nok en skyggestrek. Om hun da ikke har testet veldig tidlig 2
Sirah Skrevet torsdag kl. 14:43 #39532 Skrevet torsdag kl. 14:43 abracadabra skrev (11 minutter siden): Hun tok en digital test nå som sa «ikke gravid», så var nok en skyggestrek. Om hun da ikke har testet veldig tidlig Det var da enda godt 🫣 5
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 14:44 #39533 Skrevet torsdag kl. 14:44 abracadabra skrev (11 minutter siden): Hun tok en digital test nå som sa «ikke gravid», så var nok en skyggestrek. Om hun da ikke har testet veldig tidlig Takk, takk da slipper jeg å inn der😅
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 14:45 #39534 Skrevet torsdag kl. 14:45 Sirah skrev (Akkurat nå): Det var da enda godt 🫣 Den tanken slo meg og🫣 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 14:51 #39535 Skrevet torsdag kl. 14:51 Sologmåne1 skrev (6 minutter siden): Den tanken slo meg og🫣 Om den psykiske helsen hennes er så dårlig som hun sier hadde det vært fullstendig katastrofe om hun ble gravid nå. 2 6
Lana01 Skrevet torsdag kl. 15:02 #39536 Skrevet torsdag kl. 15:02 Sirah skrev (6 minutter siden): Om den psykiske helsen hennes er så dårlig som hun sier hadde det vært fullstendig katastrofe om hun ble gravid nå. Ja, det er nok det beste, så får vi tro at dette er rett resultat . Hvis testen i går ikke var falsk positiv , kan dagen test ikke vært like sensitiv., og derfor ikke slo ut. Er det noen som vet , når hun venter menstrasjon
ollie1 Skrevet torsdag kl. 15:24 #39537 Skrevet torsdag kl. 15:24 Lana01 skrev (20 minutter siden): Ja, det er nok det beste, så får vi tro at dette er rett resultat . Hvis testen i går ikke var falsk positiv , kan dagen test ikke vært like sensitiv., og derfor ikke slo ut. Er det noen som vet , når hun venter menstrasjon Håper inderlig ikke at noen her følger med på hennes menstruasjonssyklus. Det synes jeg ihvertfall er ganske creepy... 5 9
Lana01 Skrevet torsdag kl. 15:47 #39538 Skrevet torsdag kl. 15:47 ollie1 skrev (21 minutter siden): Håper inderlig ikke at noen her følger med på hennes menstruasjonssyklus. Det synes jeg ihvertfall er ganske creepy... Ha ha, tenkte mer på om hun hadde sagt noe i forbindelse med testen . Jeg scroller mye, så får ikke med meg alt 1
Bendie Skrevet torsdag kl. 15:51 #39539 Skrevet torsdag kl. 15:51 Sirah skrev (1 time siden): Det var da enda godt 🫣 Ja, hun må nok komme på en bedre plass først og få orden på alt rundt Ivorie, før hun blir gravid. 1
agent Skrevet torsdag kl. 15:59 #39540 Skrevet torsdag kl. 15:59 Spørsmål Ivorie studio as er konkurs. De forandret navnet til ISP AS i år. Er da ISP AS konkurs.?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå