Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tapaz skrev (1 time siden):

Hun er snill og gavmild med Jack. Han fikk en diger kurv med luksus da han kom «hjem». Hadde han med gave til henne?

Det har han nok ikke råd til 👀😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden):

Det har han nok ikke råd til 👀😅

Nei, det har du kanskje rett i. Håper ikke hun blir hans sugarmom igjen. 

Skrevet

Ang graviditetstesten så ante jeg også en strek i resultatvinduet. Det er ikke sikkert dette er CB testen hvor man skal få et kryss. Noen av dem har bare en vertikal strek som i kontrollvinduet. Tok skjermbilde og justerte farger, kontrast og skygger og man så den. Ikke kjempesterk, men den var uten tvil der. Enten er det en slik strek som kan dukke opp en stund etter testen er tatt (og dermed er ugyldig) eller så er hun gravid i en tidlig fase

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Synes det ser ut som en såkalt skyggestrek som dukker opp når testen har ligget en stund.. bortsett fra at nå ser man jo også et kryss også, når jeg brukte negativfilter 😅

CD7E63C4-E860-46C0-9285-290759C187CC.png

Endret av abracadabra
  • Nyttig 1
Skrevet
abracadabra skrev (8 minutter siden):

Synes det ser ut som en såkalt skyggestrek som dukker opp når testen har ligget en stund.. bortsett fra at nå ser man jo faktisk et kryss også, når jeg brukte negativfilter 😅

Skrevet

Beklager dobbeltpost! Da jeg skulle rette en skrivefeil, skjedde det visst noe rart. Får ikke slettet heller 😅

Skrevet
refill skrev (17 timer siden):

Sorry men denne testen er ikke negativ altså. Med mindre den har ligget lenge før hun tok bilde. 

Screenshot_20260902_211255_Snapchat.jpg

Ser ikke noe pluss jeg heller altså.🙄 Denne her minner om diskusjonen om den kjolen på Facebook: ser du blått eller svart og gull. 🤯🥴

• Liker 4
Skrevet
Mmeeri skrev (22 minutter siden):

Ser ikke noe pluss jeg heller altså.🙄 Denne her minner om diskusjonen om den kjolen på Facebook: ser du blått eller svart og gull. 🤯🥴

Så heller ikke noe på den som ble lagt her inne men på storyn ser man ett svakt kryss, mener jeg.

• Nyttig 1
Skrevet
abracadabra skrev (37 minutter siden):

Synes det ser ut som en såkalt skyggestrek som dukker opp når testen har ligget en stund.. bortsett fra at nå ser man jo også et kryss også, når jeg brukte negativfilter 😅

Her ser man det veldig godt.

Skrevet
Sologmåne1 skrev (7 minutter siden):

Så heller ikke noe på den som ble lagt her inne men på storyn ser man ett svakt kryss, mener jeg.

Det samme her! Skjermbilde som ligger her er i for dårlig kvalitet til å se krysset. På story ser man det også uten å justere på ting. Gjorde det bare for moro skyld

• Nyttig 1
Skrevet

Hun tok en digital test nå som sa «ikke gravid», så var nok en skyggestrek. Om hun da ikke har testet veldig tidlig

• Nyttig 2
Skrevet
abracadabra skrev (11 minutter siden):

Hun tok en digital test nå som sa «ikke gravid», så var nok en skyggestrek. Om hun da ikke har testet veldig tidlig

Det var da enda godt 🫣

• Nyttig 5
Skrevet
abracadabra skrev (11 minutter siden):

Takk, takk da slipper jeg å inn der😅

Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Det var da enda godt 🫣

Den tanken slo meg og🫣

• Liker 1
Skrevet
Sologmåne1 skrev (6 minutter siden):

Den tanken slo meg og🫣

Om den psykiske helsen hennes er så dårlig som hun sier hadde det vært fullstendig katastrofe om hun ble gravid nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Om den psykiske helsen hennes er så dårlig som hun sier hadde det vært fullstendig katastrofe om hun ble gravid nå. 

Ja, det er nok det beste, så får vi tro at dette er rett resultat . Hvis testen i går ikke  var falsk positiv , kan dagen test ikke vært like sensitiv., og derfor ikke slo ut. Er det noen som vet , når hun venter menstrasjon 

Skrevet
Lana01 skrev (20 minutter siden):

Ja, det er nok det beste, så får vi tro at dette er rett resultat . Hvis testen i går ikke  var falsk positiv , kan dagen test ikke vært like sensitiv., og derfor ikke slo ut. Er det noen som vet , når hun venter menstrasjon 

Håper inderlig ikke at noen her følger med på hennes menstruasjonssyklus. Det synes jeg ihvertfall er ganske creepy...

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
ollie1 skrev (21 minutter siden):

Håper inderlig ikke at noen her følger med på hennes menstruasjonssyklus. Det synes jeg ihvertfall er ganske creepy...

Ha ha, tenkte mer på om hun hadde sagt noe i forbindelse med testen . Jeg scroller mye, så får ikke med meg alt 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Det var da enda godt 🫣

Ja, hun må nok komme på en bedre plass først og få orden på alt rundt Ivorie, før hun blir gravid. 

• Liker 1
Skrevet

Spørsmål 

Ivorie studio as er konkurs. 

De forandret navnet til ISP AS i år.

Er da ISP AS konkurs.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...