Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Check50 skrev (23 minutter siden):

Jeg er svært sjelden innom IR, men i dag så jeg en del av overraskelsen hun hadde til Jack. Det var altså bl.a. klær, parfyme, notatbok og blyanter, Monster og godteri. Dette putta hun i en innkjøpt nettingkurv med hvitt innleggstøy 🤔
Fint å overraske ham. Men det «morsomme» var at det var en Boo Basket som hun hadde sett på Tik Tok.
Hun sa at hun ikke trodde Jack visste hva Boo Basket er. 
Vel, jeg er så pass oppdatert at jeg vet at det er det samme som en Halloweenkurv. Og det har nok Jack også hørt om før.

Spørsmålet er om I vet at det er det samme😉 

Men i alle fall har hun startet Halloween tidlig, nesten to måneder før 🫣🤣 

😂😂😂

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selungen skrev (7 timer siden):

Hun skal vise frem alt hun gjorde hemmelig igår nå. Mens rami har visst d frem for ca 15 timer siden 🙈🙈🙈

følger ikke med så jeg vet ikke men kan noen røpe det for meg🫣🥲

Skrevet (endret)
Vampyrsomspiserfri skrev (4 minutter siden):

følger ikke med så jeg vet ikke men kan noen røpe det for meg🫣🥲

Les forrige innlegg av Check50👆

Endret av Sologmåne1
Skrevet

Sorry men denne testen er ikke negativ altså. Med mindre den har ligget lenge før hun tok bilde. 

Screenshot_20260902_211255_Snapchat.jpg

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (35 minutter siden):

Sorry men denne testen er ikke negativ altså. Med mindre den har ligget lenge før hun tok bilde. 

Screenshot_20260902_211255_Snapchat.jpg

Er hun gravid igjen? 

Skrevet
LorettaLynn skrev (Akkurat nå):

Er hun gravid igjen? 

🤷‍♀️ 

Men om hun tror at det må være like sterke streker som kontrollstreken for å være positivt så kan hun jo gå på en liten smell. 

• Liker 4
Skrevet
refill skrev (6 minutter siden):

🤷‍♀️

Men om hun tror at det må være like sterke streker som kontrollstreken for å være positivt så kan hun jo gå på en liten smell. 

Ser du et kryss i det store vinduet? Ser ikke det jeg, men mulig det er litt mørkt lys her 

• Liker 1
Skrevet

Hun sa hun hadde fått 270 kommentarer eller noe sånt på den storyen og halvparten sier at den er positiv 😅 jeg ser definitivt kryss i storyen. Er nok enda mer "utvannet" her. 

Screenshot_20260902_220814_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Hun sa hun hadde fått 270 kommentarer eller noe sånt på den storyen og halvparten sier at den er positiv 😅 jeg ser definitivt kryss i storyen. Er nok enda mer "utvannet" her. 

Ikke sett story i dag.. Da ser det sånn ut he he 

Skrevet
agent skrev (5 timer siden):

Det stemmer eksakt, det du skrev om narsissits. akkurat den samme oppførselen som IR har.

Bra skrevet, du beskrev henne så tydelig. 👏👏

Regner med dere fikk med dere når Isabell, Pimpen, Sidra og shered lå i sengen og Isabell spurte hvem som var favoritt barnet. Det var skikkelig ufint direkte stygt. Pimpen sa bl a "har du noen gang gitt meg månedslønn Shered"? Det endte med tårer og Shered reiste hjem to dager etter hun kom til Dubai for å feire 60 års dagen til pimpen. Den oppførsen til Isabell da var iallefall narsissistisk trekk. Vemmelig!!

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Hun lager content av alt…. Og nå er hun gravid og viser en positiv test som hun «mener er negativ». Dama vet hun er gravid og later som følgerne får vite det først ved en «glipp».. Dette er nok nøye planlagt. 👌

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (39 minutter siden):

Jeg ser og +

Skrevet
Bellabellee skrev (25 minutter siden):

Jeg ser og +

Hvor ser dere det? Ser det ikke

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (Akkurat nå):

Hvor ser dere det? Ser det ikke

Ikke jeg heller?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (47 minutter siden):

Hun lager content av alt…. Og nå er hun gravid og viser en positiv test som hun «mener er negativ». Dama vet hun er gravid og later som følgerne får vite det først ved en «glipp».. Dette er nok nøye planlagt. 👌

Slik er det når man er influencer og "media trained". Hun vet hvordan hun for opp engasjementet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Vampyrsomspiserfri skrev (16 minutter siden):

Slik er det når man er influencer og "media trained". Hun vet hvordan hun for opp engasjementet.

Denne gangen tror jeg frøken I. gjorde en glipp. Aldri i verden at hun ville at følgere skulle se dette, tror jeg.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg må være like blind som Isabel, for jeg ser overhodet ikke noe pluss

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (22 minutter siden):

Jeg må være like blind som Isabel, for jeg ser overhodet ikke noe pluss

Samme her

• Liker 3
Skrevet
Ellenn skrev (11 minutter siden):

Samme her

Så heller ikke kryss

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...