Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isabel sier hun har gjort en investering.

Et av nabohusene til Isabel er nå til salg for 14 500 000 Dubai penger. Uten basseng, men fullt møblert. Nå prøver folk seg i området på salg igjen til høye priser. I hele april, mai, juni og juli ble disse husene, både med og uten basseng, solgt for 10 til 12 mill. Dubai penger. Året før, i september 2025 gikk et av dem for 13 mill. Dubai penger, men ellers er rekorden Isabel sin med 16,5. Altså den som har betalt mest av alle for samme type hus noen gang i dette området. Vi gratulerer vennen Linda med det salget og sikkert full jubel på meglerkontoret. Leieprisene nå i august er 1 mill. Dubai penger i året for de samme husene. 

Isabel bor i område 1. Det finnes i tillegg flere andre områder (byggefeltet er enormt og ligger i utkanten av byen) og der finner man hus som er enda større med hageområder man knapt tror er mulig, men ikke ferdig bygd. Det er her Isabel har fått for seg at Ronaldo bygger, noe han ikke gjør pr. dags dato. Her kunne Isabel kjøpt et uferdig hus for 10 mill. Dubai penger, mens salgsprisen når de er ferdige skal ligge på 100-150 millioner Dubai penger. Hun kunne så ha valgt innredningen selv, uten ekstra kostand. Der er det egne vakter og det blir ikke engang lov å gå tur der for andre enn de som bor der. Utsikten der vil bli noe av den beste i Dubai (om man ser bort i fra høybygg eller havutsikt).

I område 1 kan hvem som helst komme seg inn gående, men med bil er det vakt. Det er som ebay versjonen av et gated community. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AtleH skrev (9 minutter siden):

Et av nabohusene til Isabel er nå til salg for 14 500 000 Dubai penger. Uten basseng, men fullt møblert. Nå prøver folk seg i området på salg igjen til høye priser. I hele april, mai, juni og juli ble disse husene, både med og uten basseng, solgt for 10 til 12 mill. Dubai penger. Året før, i september 2025 gikk et av dem for 13 mill. Dubai penger, men ellers er rekorden Isabel sin med 16,5. Altså den som har betalt mest av alle for samme type hus noen gang i dette området. Vi gratulerer vennen Linda med det salget og sikkert full jubel på meglerkontoret. Leieprisene nå i august er 1 mill. Dubai penger i året for de samme husene. 

Isabel bor i område 1. Det finnes i tillegg flere andre områder (byggefeltet er enormt og ligger i utkanten av byen) og der finner man hus som er enda større med hageområder man knapt tror er mulig, men ikke ferdig bygd. Det er her Isabel har fått for seg at Ronaldo bygger, noe han ikke gjør pr. dags dato. Her kunne Isabel kjøpt et uferdig hus for 10 mill. Dubai penger, mens salgsprisen når de er ferdige skal ligge på 100-150 millioner Dubai penger. Hun kunne så ha valgt innredningen selv, uten ekstra kostand. Der er det egne vakter og det blir ikke engang lov å gå tur der for andre enn de som bor der. Utsikten der vil bli noe av den beste i Dubai (om man ser bort i fra høybygg eller havutsikt).

I område 1 kan hvem som helst komme seg inn gående, men med bil er det vakt. Det er som ebay versjonen av et gated community. 

elsker hvordan du kaller det "dubai penger" Helt fantastisk haha

• Hjerte 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 30.8.2026 den 17.00):

Har kommet med fakta om løgnene hennes i noen år her inne nå så gidder ikke ta det på repeat.. Og om ikke - så har dame selv røpet seg på sine kanaler…

Husker for to år siden da hun snakket om at faren var med på julaften. Også året etterpå nevnte hun at han ikke var der... Var helt sykt confusing men hun lyver om det meste egentlig så jeg er ikke shocked.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
AtleH skrev (15 minutter siden):

Dubai penger? Er det likt som monopol penger? Eller Amerika penger? 

Det heter dirham, forkortes til AED. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
8 minutter siden, Lykkeliten* said:

Dubai penger? Er det likt som monopol penger? Eller Amerika penger? 

Det heter dirham, forkortes til AED. 

Datter: Pappa, hvor mye er 16 millioner dubai penger i norske?
Meg: Rundt regnet 40 millioner. Sjekk kursen og ta det på kalkulator!
Datter: Jammen Isabel sier hun har brukt 47 millioner. Kan hun ikke regne eller?
Meg: Ta en sjekk på nett!
Datter: Jeg finner norske kroner her, men ikke dubai kroner

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AtleH skrev (10 minutter siden):

Datter: Jammen Isabel sier hun har brukt 47 millioner. Kan hun ikke regne eller?

47 MNOK var vel inkl honorarer til meglerne og evt andre avgifter

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kursen har vel også blitt dårligere etter krigen?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sirah skrev (9 minutter siden):

Kursen har vel også blitt dårligere etter krigen?

Ny må du ikke la gamlefar få kortslutning Sirah 😅 Han klarer ikke AED en gang 

Endret av Sveits35
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AtleH skrev (32 minutter siden):

Hva er dette her..?😅

• Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Hva er dette her..?😅

Ja, hva er dette? Lest alle innleggene på nytt.

• Liker 4
Skrevet

Dere som følger henne, blir dere ikke lei? Jeg gikk inn og så litt nå, men det er jo bare repeat heeeele tiden…. Gardiner, trapp, skuff, kaffe, mat på døra, tv serier . Er jo så sykt kjedelig 😴 Er det virkelig noen som gidder å sitte å se snap etter snap? Jeg falt ut etter fem klikk. 
Må jo være et vannvittig kjedelig liv? 

• Liker 8
  • Nyttig 18
Skrevet

jeg klikker meg gjennom fort fordi jeg ikke klarer og se at det er en åpen story der. men jeg synes at hun poster vanvittig mye unødvendig! Samme skuffen blir vist fem ganger om dagen! Men jeg klarer ikke fjerne henne. Noen ganger poster hun noen interessante ting.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

@AtleH syns dine innnlegg er både interessante og gøy å lese😊 

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Dere som følger henne, blir dere ikke lei? Jeg gikk inn og så litt nå, men det er jo bare repeat heeeele tiden…. Gardiner, trapp, skuff, kaffe, mat på døra, tv serier . Er jo så sykt kjedelig 😴 Er det virkelig noen som gidder å sitte å se snap etter snap? Jeg falt ut etter fem klikk. 

Følger ikke Isabel men får henne opp på utforsk. De gangene jeg går inn er det nettopp som du sier…dørgende kjedelig. Disse repeterende kaffegreiene gjør meg gal😅😂

• Liker 9
Skrevet
Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Jeg orker ikke lenger. Som du skriver, gardiner,trapp,skuff,kaffe så  til slutt hei mine elsklinger :sover:

Glemte hagen 🤦‍♀️

Hopper over mye, men nå ser jeg ikke så mye på snapchat. Men ett annet sted, der jeg kan scrolle forbi.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (44 minutter siden):

Følger ikke lengre.  Pga repeat hele tiden og ufyselig oppførsel. ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
46 minutter siden, Sologmåne1 said:

@AtleH syns dine innnlegg er både interessante og gøy å lese😊 

Takk. Det er veldig hyggelig av deg å si.

• Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Jeg orker ikke lenger. Som du skriver, gardiner,trapp,skuff,kaffe så  til slutt hei mine elsklinger :sover:

Glemte hagen 🤦‍♀️

Hopper over mye, men nå ser jeg ikke så mye på snapchat. Men ett annet sted, der jeg kan scrolle forbi.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å forstå det. Ikke bare filmer hun det eksakt samme HVER dag (gardiner som åpnes, går ned trapp, huset, full-time kaffelaging, hei, yapp, hagen, yapp, samme tilbedelses-kommentarer, natta, repeat), men i full tid, med musikk/ingen snakking… snakk om å bokstavelig talt kaste vekk andres tid. Er det ikke typisk de samme som ser på også? Hvor mange ganger er det gøy å se at iskaffe lages fra «bunnen» av med musikk over i realtime!? 0…!!!!!!! Jeg syns det er respektløst overfor andres tid. Helt uforståelig. 
Skjønner at hun sikkert prøver å fylle opp med mest mulig snaps for visningstid, men for f*** da!?!?!!!???? 
Eneste avspilling jeg kan se for meg at hun får på nevnte greier må jo være folk som har lagt fra seg mobilen mens de gjør noe annet?!???

Skjønner på ekte ikke.

Hvis noen her ser på det: Kan dere forklare??

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å forstå det. Ikke bare filmer hun det eksakt samme HVER dag (gardiner som åpnes, går ned trapp, huset, full-time kaffelaging, hei, yapp, hagen, yapp, samme tilbedelses-kommentarer, natta, repeat), men i full tid, med musikk/ingen snakking… snakk om å bokstavelig talt kaste vekk andres tid. Er det ikke typisk de samme som ser på også? Hvor mange ganger er det gøy å se at iskaffe lages fra «bunnen» av med musikk over i realtime!? 0…!!!!!!! Jeg syns det er respektløst overfor andres tid. Helt uforståelig. 
Skjønner at hun sikkert prøver å fylle opp med mest mulig snaps for visningstid, men for f*** da!?!?!!!???? 
Eneste avspilling jeg kan se for meg at hun får på nevnte greier må jo være folk som har lagt fra seg mobilen mens de gjør noe annet?!???

Skjønner på ekte ikke.

Hvis noen her ser på det: Kan dere forklare??

Like spennende hver morgen:

-været i Dubai

-snubler hun i trappene

-velger hun kokekaffe

-velger hun kanskje te

Jeg åpner snap i spenning hver morgen

Endret av Johanne Regine
  • Liker 4
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...