Saii Skrevet lørdag kl. 20:40 #39321 Skrevet lørdag kl. 20:40 Sveits35 skrev (1 minutt siden): I podcasten blir det poengtert flere ganger hvor troverdig hun fremstår og hvor sjokkerende det blir når alle sider kommer frem i lyset. Så jeg tviler på at det blinker rødt rundt henne i en startfase Jeg var inne på hennes Instagram nå, og skjønte det etter de første fem innleggene. Jeg har ikke satt meg så mye inn i saken, og vet egentlig ikke hva påstandene gjelder. Det er bare krise at det er så enkelt. Googlet henne også og det står at hun fikk en erstatning fordi hun var utsatt for mobbing på skolen, rart hun selv holder på sånn da. At man ikke er mer kritisk til drittslenging 🤦🏻♀️ 5
Bendie Skrevet lørdag kl. 20:51 #39322 Skrevet lørdag kl. 20:51 Det er en egen tråd i Reality, dokumentar og true crime angående diskusjoner rund podcasten. 1 3
Sveits35 Skrevet lørdag kl. 21:14 #39323 Skrevet lørdag kl. 21:14 Bendie skrev (22 minutter siden): Det er en egen tråd i Reality, dokumentar og true crime angående diskusjoner rund podcasten. Takk 3
AtleH Skrevet søndag kl. 05:14 #39324 Skrevet søndag kl. 05:14 Isabel og nabo Ronaldo. Not! Det startet med at megleren til Isabel så stolt fortalte Isabel at hun blir nabo med Christiano Ronaldo. Som megler burde hun holde seg for god til å lyve sånn, spesielt siden de er venninder. Ronaldo løgnen har fått bein å gå på og Isabel juger fortsatt med stort smil og skryter på seg noe som er langt fra virkeligheten. Ronaldo har aldri hatt planer om å flytte til nabolaget hennes, aldri vært på visning der og bygger heller ikke hus der. Meglere i Dubai har en veldig tendens til å finne på kjente naboer, for å øke interessen for et boligfelt og går alltid for kjendiser de vet sine klienter liker. Managementet her har til og med gått ut og sagt at det ikke bor noen kjendiser i området siden stedet hovedsakelig sikter seg inn mot barnefamilier. Det er 243 hus i denne klynga og stedets lekeplass er ved siden av bassenget hennes og inngangen dit er på andre siden av huset. Der blir det lyd fremover. Megleren hennes tok jo til og med en liten tur på det utvidede området og fortalte sine følgere at her bygger Ronaldo hus og filmet en helt random uferdig bygg og siden har Isabel skrytt mye om at hun blir nabo med Ronaldo. Det er et helt greit område hun bor i, selv om husene der generelt får mye klager pga. dårlige materialer under bygging og mange feil, men en eller annen kjendis kan selvfølgelig flytte dit også, men Ronaldo og flere av de andre hun har nevnt er bare noe hun finner på. Det er snakk om at Ronaldo har en tomt på Billionaires Island, men det er så langt unna du kan komme Isabel i Dubai. Hun bor i utkanten og hennes nærmeste nabolag er et nytt byggefelt under konstruksjon, ellers er det bare ørken videre. 1 1 15
Lykkeliten* Skrevet søndag kl. 06:46 #39325 Skrevet søndag kl. 06:46 AtleH skrev (1 time siden): Isabel og nabo Ronaldo. Not! Det startet med at megleren til Isabel så stolt fortalte Isabel at hun blir nabo med Christiano Ronaldo. Som megler burde hun holde seg for god til å lyve sånn, spesielt siden de er venninder. Ronaldo løgnen har fått bein å gå på og Isabel juger fortsatt med stort smil og skryter på seg noe som er langt fra virkeligheten. Ronaldo har aldri hatt planer om å flytte til nabolaget hennes, aldri vært på visning der og bygger heller ikke hus der. Meglere i Dubai har en veldig tendens til å finne på kjente naboer, for å øke interessen for et boligfelt og går alltid for kjendiser de vet sine klienter liker. Managementet her har til og med gått ut og sagt at det ikke bor noen kjendiser i området siden stedet hovedsakelig sikter seg inn mot barnefamilier. Det er 243 hus i denne klynga og stedets lekeplass er ved siden av bassenget hennes og inngangen dit er på andre siden av huset. Der blir det lyd fremover. Megleren hennes tok jo til og med en liten tur på det utvidede området og fortalte sine følgere at her bygger Ronaldo hus og filmet en helt random uferdig bygg og siden har Isabel skrytt mye om at hun blir nabo med Ronaldo. Det er et helt greit område hun bor i, selv om husene der generelt får mye klager pga. dårlige materialer under bygging og mange feil, men en eller annen kjendis kan selvfølgelig flytte dit også, men Ronaldo og flere av de andre hun har nevnt er bare noe hun finner på. Det er snakk om at Ronaldo har en tomt på Billionaires Island, men det er så langt unna du kan komme Isabel i Dubai. Hun bor i utkanten og hennes nærmeste nabolag er et nytt byggefelt under konstruksjon, ellers er det bare ørken videre. Jeg aner ikke hvor Ronaldo bor, men han har jo små barn så at han bor i et familievennlig nabolag er vel ikke helt utrolig? Og hva vet du om hvor han har vært på visning, kjenner du han? 6
Sologmåne1 Skrevet søndag kl. 07:12 #39326 Skrevet søndag kl. 07:12 Lykkeliten* skrev (23 minutter siden): Jeg aner ikke hvor Ronaldo bor, men han har jo små barn så at han bor i et familievennlig nabolag er vel ikke helt utrolig? Og hva vet du om hvor han har vært på visning, kjenner du han? Poenget var at Ronaldo ikke bor i nabolaget til Isabel! 2 7
ollie1 Skrevet søndag kl. 07:22 #39327 Skrevet søndag kl. 07:22 Lykkeliten* skrev (35 minutter siden): Jeg aner ikke hvor Ronaldo bor, men han har jo små barn så at han bor i et familievennlig nabolag er vel ikke helt utrolig? Og hva vet du om hvor han har vært på visning, kjenner du han? Dette er et diskusjonsforum, og det er ikke nødvendig med dokumentasjon for alt som ytres. 1 6
Sologmåne1 Skrevet søndag kl. 07:25 #39328 Skrevet søndag kl. 07:25 ollie1 skrev (2 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum, og det er ikke nødvendig med dokumentasjon for alt som ytres. Nettopp! 1 4
Ellenn Skrevet søndag kl. 07:36 #39329 Skrevet søndag kl. 07:36 ollie1 skrev (12 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum, og det er ikke nødvendig med dokumentasjon for alt som ytres. Det står vel noe i reglene om at man er ansvarlig for å dokumentere påstander som ikke er allment kjent? 4
AtleH Skrevet søndag kl. 07:42 #39330 Skrevet søndag kl. 07:42 47 minutter siden, Lykkeliten* said: Jeg aner ikke hvor Ronaldo bor, men han har jo små barn så at han bor i et familievennlig nabolag er vel ikke helt utrolig? Og hva vet du om hvor han har vært på visning, kjenner du han? Jeg kan dokumentere det ganske godt utifra utsagn fra eieren av området Isabel bor i, uttalelser fra managmentet i området, instagram til flere andre som bor i samme område og videoer fra andre meglere som har avslørt denne løgnen som går spesielt i dette boligfeltet. Legger jeg ut noe av dette, så kommer det veldig godt frem hvor Isabel bor og jeg vil ikke være årsaken til at hennes adresse blir offentlig. Vet man navnet på boligfeltet, er løgnen veldig lett å finne ut av selv gjennom google også. Jeg kan selvfølglig ta 100% feil, så om andre veit noe annet, så hører jeg på dem også, men så langt har jeg konkludert med dette. 1 10
Sologmåne1 Skrevet søndag kl. 07:45 #39331 Skrevet søndag kl. 07:45 (endret) Ellenn skrev (12 minutter siden): Det står vel noe i reglene om at man er ansvarlig for å dokumentere påstander som ikke er allment kjent? Man skal da vel i jøss og krøss ikke dokumentere hvem man kjenner og ikke kjenner, hvor man bor! Snart blir det vel hæren fløtte meg forlangt dokumentasjon for bostedsadresse, bilder av hvem man kjenner osv 😜 Det er en regel jeg ikke har fått med meg så gjerne vis meg den . Endret søndag kl. 07:50 av Sologmåne1 1 6
antiraad Skrevet søndag kl. 07:49 #39332 Skrevet søndag kl. 07:49 AtleH skrev (22 timer siden): Isabel har jo ofte sagt, gjerne i forbindelse med at hun skryter av å være businesskvinne og entrepenør som skaper arbeidsplasser i samfunnet vårt, at hun har veileder og advokat som hjelper henne med firamet sånn at alt er på stell. Hun skryter jo også uhemmet av regnskapsføreren, også i dag.. Hun har også sagt at dette har hun startet med etter januar. Etter at hun har vært naiv, signert i blinde osv.... 2
agent Skrevet søndag kl. 07:58 #39333 Skrevet søndag kl. 07:58 Sologmåne1 skrev (44 minutter siden): Poenget var at Ronaldo ikke bor i nabolaget til Isabel! Tror ikke han er hennes nærmeste nabo😂 3 1
AtleH Skrevet søndag kl. 08:03 #39334 Skrevet søndag kl. 08:03 23 minutter siden, Ellenn said: Det står vel noe i reglene om at man er ansvarlig for å dokumentere påstander som ikke er allment kjent? Ifølge Ronaldo selv, så bor han i Riyadh. 4
Lana01 Skrevet søndag kl. 08:28 #39335 Skrevet søndag kl. 08:28 AtleH skrev (45 minutter siden): Jeg kan dokumentere det ganske godt utifra utsagn fra eieren av området Isabel bor i, uttalelser fra managmentet i området, instagram til flere andre som bor i samme område og videoer fra andre meglere som har avslørt denne løgnen som går spesielt i dette boligfeltet. Legger jeg ut noe av dette, så kommer det veldig godt frem hvor Isabel bor og jeg vil ikke være årsaken til at hennes adresse blir offentlig. Vet man navnet på boligfeltet, er løgnen veldig lett å finne ut av selv gjennom google også. Jeg kan selvfølglig ta 100% feil, så om andre veit noe annet, så hører jeg på dem også, men så langt har jeg konkludert med dette. https://www.admiddleeast.com/story/cristiano-ronaldo-buys-dubai-home-on-sea-horse-shaped-jumeirah-bay-island 1
AtleH Skrevet søndag kl. 08:31 #39336 Skrevet søndag kl. 08:31 1 minutt siden, Lana01 said: https://www.admiddleeast.com/story/cristiano-ronaldo-buys-dubai-home-on-sea-horse-shaped-jumeirah-bay-island Ja, det er Billionaries Island, som jeg nevnte i hovedinnlegget. Langt unna Isabel.. 2 11
Snikendeull Skrevet søndag kl. 08:43 #39337 Skrevet søndag kl. 08:43 AtleH skrev (10 minutter siden): Ja, det er Billionaries Island, som jeg nevnte i hovedinnlegget. Langt unna Isabel.. Han kan ikke eie flere hus i Dubai mener du? Vil tro han har nok av kr…så kanskje ikke rart om han har investert flere steder der nede…han kan jo eie et hus i samme nabolag, selvom han ikke bor der 2
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 08:48 #39338 Skrevet søndag kl. 08:48 Snikendeull skrev (4 minutter siden): Han kan ikke eie flere hus i Dubai mener du? Vil tro han har nok av kr…så kanskje ikke rart om han har investert flere steder der nede…han kan jo eie et hus i samme nabolag, selvom han ikke bor der Så da skal hun bo i nærheten av en eiendom han eier? Influensere er flinke til å sminke grisen. 3 5
Snikendeull Skrevet søndag kl. 08:49 #39339 Skrevet søndag kl. 08:49 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Så da skal hun bo i nærheten av en eiendom han eier? Influensere er flinke til å sminke grisen. Det var vel selgeren av huset som sa dette, assa jeg bryr meg fint lite om hvor Ronaldo bor🤣 2
AtleH Skrevet søndag kl. 08:53 #39340 Skrevet søndag kl. 08:53 8 minutter siden, Snikendeull said: Han kan ikke eie flere hus i Dubai mener du? Vil tro han har nok av kr…så kanskje ikke rart om han har investert flere steder der nede…han kan jo eie et hus i samme nabolag, selvom han ikke bor der Du har lov til å tro på hva du vil. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå