Sologmåne1 Skrevet 30. august #39361 Skrevet 30. august Lykkeliten* skrev (12 minutter siden): Er du rusk? Skal hun dokumentere hvem som er naboene og hvor Ronaldo bor? Der er lov å tenke seg litt om før man poster tankene sine 🙈ærlig talt 😂 Føler meg helt fin, takk for omtanken😅 Nå har vel Isabel uttalt hvem som bor i nabolaget og slettes ikke vanskelig å vite hvor de bor. Godt dokumentert på Isabels snap. Hersketeknikk kler deg ikke😂 3 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 30. august #39362 Skrevet 30. august Lykkeliten* skrev (21 minutter siden): Hvem bedras? 90% av det hun sier er ren løgn👀😂 3 8
Bendie Skrevet 30. august #39363 Skrevet 30. august Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): 90% av det hun sier er ren løgn👀😂 Da er det rart at de fleste sliter med å komme opp med eksakt hva alle disse løgnene er. 7
LastebilZara Skrevet 30. august #39364 Skrevet 30. august Jeg liker Isabel på mange måter, men når hun ranter om sånne ting som denne omgjøringen/interiørdesignersaken, så syns jeg hun er utrolig lite sjarmerende. Det er ikke alt hun tenker som hun bør si høyt. 1 2
Hatsumomo Skrevet 30. august #39365 Skrevet 30. august agent skrev (2 timer siden): Hvor har det blitt av Naboen ? Han som forsto henne så godt og var hennes beste venn. Ett vennskap hun ikke ville miste. Siden hun ikke har ytret ett eneste ord om han, så tipper jeg det også er endel av avtalen med tv-serien. Det er så veldig tydelig at han snakker hun ikke om - hun har til og med ikke postet noen kommentarer som går på etterlysning av Naboen som vi kan være 100% sikker på at folk som var "team naboen" har pepret henne med meldinger om. Man får nok høre om ståa med Naboen i tv-serien tenker jeg. 3
Bendie Skrevet 30. august #39366 Skrevet 30. august Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Siden hun ikke har ytret ett eneste ord om han, så tipper jeg det også er endel av avtalen med tv-serien. Det er så veldig tydelig at han snakker hun ikke om - hun har til og med ikke postet noen kommentarer som går på etterlysning av Naboen som vi kan være 100% sikker på at folk som var "team naboen" har pepret henne med meldinger om. Man får nok høre om ståa med Naboen i tv-serien tenker jeg. Ja, trolig kommer det frem der. Men jeg tror naboen ikke er i bildet, grunnet at han har hatt følelser for Isabel og ikke ønsker å være en del av hennes liv. Kan være Isabel ikke snakker om han, i respekt for hans følelser 1
agent Skrevet 30. august #39367 Skrevet 30. august (endret) Hatsumomo skrev (1 time siden): Siden hun ikke har ytret ett eneste ord om han, så tipper jeg det også er endel av avtalen med tv-serien. Det er så veldig tydelig at han snakker hun ikke om - hun har til og med ikke postet noen kommentarer som går på etterlysning av Naboen som vi kan være 100% sikker på at folk som var "team naboen" har pepret henne med meldinger om. Man får nok høre om ståa med Naboen i tv-serien tenker jeg. Noe jeg tror. Tror ikke hun eller han kan ha KK pga sjalusi. Etter hva jeg husker er de veldig eiesyke og sjalue. Endret 30. august av agent
agent Skrevet 30. august #39368 Skrevet 30. august Bendie skrev (3 minutter siden): Ja, trolig kommer det frem der. Men jeg tror naboen ikke er i bildet, grunnet at han har hatt følelser for Isabel og ikke ønsker å være en del av hennes liv. Kan være Isabel ikke snakker om han, i respekt for hans følelser Det skulle vel hun ha tenkt på før, så mye som hun har utlevert han. Ett eksempel er breakdown på Maldivene og bursdagen osv. 2 4
Giu Skrevet 30. august #39369 Skrevet 30. august Er det bare meg som syntes det var ekkelt med det vite hun hadde i kanten av munnen i dag? 🙈 syntes så godt når hun snakket 2
agent Skrevet 30. august #39370 Skrevet 30. august Giu skrev (21 minutter siden): Er det bare meg som syntes det var ekkelt med det vite hun hadde i kanten av munnen i dag? 🙈 syntes så godt når hun snakket Ser det er noe hvitt. Tror jeg trenger å få det inn med teskje kan være så mye vettu
Tuppenoglillemor12 Skrevet 30. august #39371 Skrevet 30. august Bendie skrev (2 timer siden): Da er det rart at de fleste sliter med å komme opp med eksakt hva alle disse løgnene er. Har kommet med fakta om løgnene hennes i noen år her inne nå så gidder ikke ta det på repeat.. Og om ikke - så har dame selv røpet seg på sine kanaler… 2 8
Bendie Skrevet 30. august #39372 Skrevet 30. august Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden): Har kommet med fakta om løgnene hennes i noen år her inne nå så gidder ikke ta det på repeat.. Og om ikke - så har dame selv røpet seg på sine kanaler… Det svaret sier meg ikke noe som helst. Noterer meg bare at det ikke kommer noen eksempler . Det burde være svært enkelt, når 90% er løgn. 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 30. august #39373 Skrevet 30. august Bendie skrev (17 minutter siden): Det svaret sier meg ikke noe som helst. Noterer meg bare at det ikke kommer noen eksempler . Det burde være svært enkelt, når 90% er løgn. Hun forteller f.eks. at foreldrene ikke er sammen lengre. Dette er løgn. Hun fortalte f.eks. at Jack betalte for dyre gaver osv - noe som ikke er sant. Har mange eksempler … 4 12
Bendie Skrevet 30. august #39374 Skrevet 30. august Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Hun forteller f.eks. at foreldrene ikke er sammen lengre. Dette er løgn. Hun fortalte f.eks. at Jack betalte for dyre gaver osv - noe som ikke er sant. Har mange eksempler … Ingen av disse påstandene er nye…… forstår jo at 90% ikke er bokstavelig, men det faller inn under notorisk løgner eller lystløgner. De to eksemplene du kommer faller på ikke inn under dette. Det om foreldrene er sammen, kan det var mange grunner til hun holder skjult. At hun da lyver for å beskytte noe. hun er glad i. Og det med dyre gaver fra Jack…Antar du sikter til de sist var sammen. Etter et stygt brudd kan det komme masse usanne påstander, som det om dyre gaver. At hun vil sverte Jack. Så ingen av disse eksemplene viser hun er en notorisk løgner. Da må det vises til gjentatte løgner på nesten daglig basis. 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 30. august #39376 Skrevet 30. august (endret) Bendie skrev (24 minutter siden): Ingen av disse påstandene er nye…… forstår jo at 90% ikke er bokstavelig, men det faller inn under notorisk løgner eller lystløgner. De to eksemplene du kommer faller på ikke inn under dette. Det om foreldrene er sammen, kan det var mange grunner til hun holder skjult. At hun da lyver for å beskytte noe. hun er glad i. Og det med dyre gaver fra Jack…Antar du sikter til de sist var sammen. Etter et stygt brudd kan det komme masse usanne påstander, som det om dyre gaver. At hun vil sverte Jack. Så ingen av disse eksemplene viser hun er en notorisk løgner. Da må det vises til gjentatte løgner på nesten daglig basis. Aaalrighty du….😅 Endret 30. august av Tuppenoglillemor12 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 30. august #39377 Skrevet 30. august Teflonhjernen skrev (20 minutter siden): Næmmin så flaut!👀😂 6 5
Lykkeliten* Skrevet 30. august #39378 Skrevet 30. august Tuppenoglillemor12 skrev (58 minutter siden): Hun forteller f.eks. at foreldrene ikke er sammen lengre. Dette er løgn. Hun fortalte f.eks. at Jack betalte for dyre gaver osv - noe som ikke er sant. Har mange eksempler … Ingen av oss vet om foreldrene er sammen, og ingen av oss vet hva kjæresten betaler for. Er dette det beste du kan komme med til påstanden om at 90 % er løgn? 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 30. august #39379 Skrevet 30. august Lykkeliten* skrev (15 minutter siden): Ingen av oss vet om foreldrene er sammen, og ingen av oss vet hva kjæresten betaler for. Er dette det beste du kan komme med til påstanden om at 90 % er løgn? Isabel har selv innrømmet hun løy om det. Hun betalte mens hun latet som om det var han. Foreldrene er fortsatt gift men ikke etter norsk lov… 1 10
AtleH Skrevet 30. august #39380 Skrevet 30. august (endret) 5 hours ago, Lykkeliten* said: Poenget var visst at det var et område for familier og ikke de virkelig rike - akkurat som de ikke har familier. Men om man påstår noe som bør man vel i det minste opplyse hvor man får den informasjonen fra. Det kan være at Ronaldo eier flere eiendommer i Dubai. Men blås i det, jeg reagerte bare på argumentet om at Ronaldo ikke bodde der basert på at det var familievennlig. Har ikke han sånn fire barn da? Det er managmentet til området hun bor i, som på direktespørsmål fra presse, fikk spørsmålet om det er noen kjendiser som bor i området. Nei, var svaret og så kom alt med at de sikter seg inn mot barnefamilier, ikke spesielt kjente personer. En så kjent person som Ronaldo hadde ikke fått gått rolig i dørene der pga. reklamen han ville gitt. Det er derfor de ofte får tilbud om gratis hus og eiendommer. Han som eier hele området, er en kjent riking i Dubai og han fikk spørsmål direkte om Ronaldo "..is moving in?" og der var svaret blankt nei, før han påpekte at dette området ikke vet noe som helst om Ronaldo. Dette er fra pressekonferanser. Dette er altså dette som bl.a. gjør at jeg ikke mener Ronaldo er naboen til Isabel Raad. Endret 30. august av AtleH 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå