Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor Isabel? For meg startet det med at kona mi er stor fan av Isabel og daglig fortalte meg hva som skjedde på denne snap chatten. Jeg syns mye ikke hang på greip, ble nysgjerrig og begynte å følge med selv. Dette er en studie og med tenåring i hus som ikke vil gå på skolen, fordi hun skal bli influenser, har jeg mine meninger, men prøver å undersøke mest mulig i dybden og liker fakta.

Snap betaler ut penger for hvor mange som har sett en reklame og hvor lenge. Jeg har aldri sett en eneste reklame fordi jeg får dem ikke. På mobilen har jeg ingen app som heter snap chat. Der går jeg inn på snap profilen hennes og venter 5 sekunder, for da kommer muligheten til å åpne i browser og jeg har full tilgang til alt helt uten reklame. Alle har vel den muligheten? Noen ganger bruker jeg pc på jobben eller laptop og da går jeg bare inn på siden hennes og klikker på profilbildet, så har jeg full tilgang og aldri et eneste reklameavbrudd. Jeg kan bla meg fem og tilbake i nå tid, historier og spotlight. Jeg kan ikke sende Isabel meldinger, men hun har vel mail om jeg skulle undre meg helt i stå på noe. Om hun svarer. Jeg har skjønt at disse folka oftest bare svarer andre kjendiser. Bruker hun å svare andre folk, utover hva hun selv velger å legge ut på snap?

Kona sitter fortsatt og irriterer seg over reklamen på sin snap app. Det gjør jentunge her også, men jeg ler inni meg hver gang dem skriker at nå må de bla seg forbi reklame igjen og igjen. Litt moro må jo en pappa ha også.

• Hjerte 11
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (56 minutter siden):

Isabel har selv innrømmet hun løy om det. Hun betalte mens hun latet som om det var han. 
Foreldrene er fortsatt gift men ikke etter norsk lov…

Hun løy om det, ja. For hva, seks år siden?? Og jeg har selv sett at hun svarte nei på spørsmålet om foreldrene er sammen nå. Så dette er det du har som belegg på å påstå at 90 % av det hun sier er løgn? En løgn for mange år siden og en påstand som du ikke har noe grunnlag for å bevise er sant. 

• Nyttig 6
Skrevet
Ellenn skrev (6 timer siden):

Ingen har vel sagt at man skal dokumentere hvem man kjenner, og hvor man bor.. Men om man kommer med en påstand som ikke er allment kjent, blir ikke påstanden noe sannere av at det eneste «beviset» man har er at man kjenner noen… Et godt eksempel er fra dagen før Kong Harald døde. Det var veldig mange påstander fra folk som kjente noen som kjente noen i hans innerste krets, som kunne fortelle at Kong Harald allerede var død..

Jeg svarte ikke på noe innlegg om hvor Ronaldo bor, det er samme for meg hvor han bor. 

Har hun sluttet med medisinene sine, siden du mener at hun er kvitt angstlidelser? Eller tenker du at personer med angst sitter grinende og skjelver i en krok 24/7? Det er mange med angst som både jobber og fungerer i samfunnet. 

Ja, og det er også mange som bruker psykisk lidelser til unnskyldning for alt mulig, og henter den frem når det passer. Mange unngår  å ta tak i kjernen av problemet og skylder heller på diverse eksterne ting. Heldigvis er ikke alt for mange av disse Snapchat stjerner, for det er utrolig irriterende med slike ansvarsløse mennesker. 

• Nyttig 9
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (18 minutter siden):

Hun løy om det, ja. For hva, seks år siden?? Og jeg har selv sett at hun svarte nei på spørsmålet om foreldrene er sammen nå. Så dette er det du har som belegg på å påstå at 90 % av det hun sier er løgn? En løgn for mange år siden og en påstand som du ikke har noe grunnlag for å bevise er sant. 

Er dette en rettsal, der bevis må fremlegges ?

Du stoler på alt IR jobber om, men her inne skal du ha dokumentasjon.

Bare så du veit dette er ett diskusjonsforum. 

Jeg skal gi deg ett bevis. Det står også at han kan ha investert i eiendommer i Dubai.

Screenshot_20260830_124449_Google.jpg

Endret av agent
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

Er dette en rettsal, der bevis må fremlegges ?

Du stoler på alt IR jobber om, men her inne skal du ha dokumentasjon.

Bare så du veit dette er ett diskusjonsforum. 

Jeg skal gi deg ett bevis. Det står også at han kan ha investert i eiendommer i Dubai.

Screenshot_20260830_124449_Google.jpg

Jeg regner med at man har noe belegg for påstandene man fremsetter i offentligheten. 

Hvorfor siterer du meg på resten? Jeg bryr meg da katten om hva Ronaldo bruker pengene på. Jeg reagerte kun på koblingen at man ikke kjøpte eiendom på familievennlige steder om man er rik (noe absolutt alle som kjøper eiendom i Dubai er) 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

En mangemilliardær som Ronaldo vil nok ikke henge i slummen med fattiglus som ikke har råd til å bruke mer enn 47 millioner på en kåk!

Endret av Plexi
  • Liker 2
  • Nyttig 16
Skrevet

Huset til Isabel

Huset er på 535 m2 (5750 ft2) inkludert garasje, club, maid og driver`s room
Med tomten er det 660 m2 (7098 ft2)
Prisen var 16500000 Dubai penger + omkostninger

Interiøret og det som ligner på trepanel, er designet for at huset skal ha 80-talls vibber og være i litt vintage stil ifølge interiørarkitekten selv. Derfor er tv-stua (unnskyld CINEMA ROOM) med tv-veggen (unnskyld MEDIA WALL) i forskjellige farger. Det var dritkult på 80-tallet sies det. Dørene er rent tre, mens panelene ellers er tynne treplater pålimt fiber, såkalt vener. Dette følger med som basis i alle husene i hele området, om man ikke kjøper under bygging og da kan bestemme slikt selv.

Marmoren på gulvet fikk fort skader da huset i lengre tid stod tomt og fuktigheten gjorde at marmoren rustet med gule områder. Megleren hennes Linda sa vel etter innflytting at det bare er flekker fra forrige leietager, når Isabel oppdaget det etter overtagelse. Det er naturlig jern i mange marmortyper og det ruster når det blir fuktig og er ubehandlet (spare penger). Det vil bare bli verre og verre over tid. Det skeive uteområdet som gjør at vann renner mot bygget, er jo bare en skam uten like. Ellers har det vel så langt vært problemer med vann, tak, mauer og aircondition. Noe mere andre har fått med seg? Ettersom hva jeg har funnet ut har ingen andre bodd der tidligere, men huset ble brukt som et åpent visnings hus for presse og salg i området. Mye pga. det kjempefine bassenget i hagen. Eieren skal visstnok ha eid tre hus i nabolaget. 

Den tidligere eieren satt inn basseng for å kunne øke prisen. Verdien på et hus i Dubai er selvvalgt og mange har råd til å la alt stå tomt til noen kjøper. Da setter naboene opp prisen også. De fleste har råd til å vente og etter at influensere kom i hopetall, så er dette blitt en gullgruve siden de ofte lar seg blende av mange rom og eget basseng, til tross for at alt egentlig bare er en betongkloss med innlagt vann, strøm og sterile bad, uten å selv undersøke noe som helst eller innhente ekspertise fra en 3.part. Huset kostet 3,5 mill. dubai penger i 2023. Verdien kan fort øke fortsatt, da alt egentlig handler om hva noen er villige til å betale. Det vil tilslutt toppe seg, siden nye boligområder kommer hele tiden. Når Isabel pusser ned, sånn at alt skal se ut som peisestua til Tante Lajla i Moss, så kan det fort gjøre at kjøpere velger nabohuset i stedet. Jeg tror Isabel kjøpte pga. bassenget og utedelen. Alt annet vil hun jo bytte ut.

Soverommene er standard, med plass til 180 seng. Ikke 160 som Isabel har fått for seg. (mulig ett rom er påtenkt barnerom og der er det som oftest lagt opp til to enkeltsenger). Når hun kjøper en sengegavel med vinger er det ikke lengre plass til King seng (180) pga. stikkontakter på begge sider. Isabel valgte derfor å ha bredere sengegavler som ser ut som de er fra Ikea og heller mindre madrasser.

Kanskje vi fremover får noen paparazzi bilder fra arabiske småunger, som står på gangfeltet som går utenfor og langs bassenget hennes. Hun bør få opp en hekk, eller mere planter mot den lekeplassen. Nakenbading der kan jo få henne hivd ut av landet.

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet

På Tik Tok danses det og humøret er på topp :danse2:

bilde fra Tik Tok: 

IMG_4902.png

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin. 

Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Ja, og det er også mange som bruker psykisk lidelser til unnskyldning for alt mulig, og henter den frem når det passer. Mange unngår  å ta tak i kjernen av problemet og skylder heller på diverse eksterne ting. Heldigvis er ikke alt for mange av disse Snapchat stjerner, for det er utrolig irriterende med slike ansvarsløse mennesker. 

Tror du virkelig at det er så enkelt? Hvis du sliter psykisk er det bare å ta seg sammen, ta tak i problemet, og vips så er du frisk?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Det kan da ikke være sunt å bare henge med familien hele tiden/hver dag? Har I og søsteren null venner/nettverk i Dubai?

• Liker 1
  • Nyttig 19
Skrevet
ollie1 skrev (52 minutter siden):

Det kan da ikke være sunt å bare henge med familien hele tiden/hver dag? Har I og søsteren null venner/nettverk i Dubai?

Siden familien er såpass dysfunksjonell (Isabell sine egne ord) hadde de alle sammen hatt veldig godt av å henge med andre mennesker og andre dynamikker.

skjønner ikke helt hvordan den psykiske helsen skal bli bedre når man kun henger med rota til traumene sine.

Alle har behov for trygge og gode relasjoner, spesielt når barndommen var preget av utrygge relasjoner.

Desverre velger man også dette i partner fordi det virker trygt og kjent, men det er en falsk trygghet.

Håper hennes «nye» partner er sunn for henne og ikke en forlengelse dysfunksjonene ho lenge har levd med.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (På 28.8.2026 den 21.14):

Jeg fikk sirupen jeg bestilte på tirsdag i dag 😊

Hvis det er noen som har bestilt noe og ikke fått varene er det mulig å melde krav i boet.

Krav i boet meldes bostyrer, Adv. Håvard Wiker, Postboks 1983 Vika, 0125 OSLO, e-post [email protected] innen 30.09.2026. Fristdagen er 25.08.2026.

Om man får tilbake pengene sine kommer helt an på hvor mye verdier som er i boet, og hvem som har krav i boet. 

Jeg kontaktet bostyrer før helgen og fikk følgende svar:

Som følge av konkursåpningen vil dessverre ikke selskapet lenger være i stand til å sende ut varene.

Dersom du har kjøpt og betalt for varer før konkursåpning, innebærer dette at du vil ha et utestående krav mot selskapet. Du kan sende meg en oversikt over kravet ditt, så vil jeg registrere kravet ditt i boet.

At kravet blir registrert innebærer imidlertid ikke at dere vil motta utbetaling, da det vil være en lang prosess før eventuell utbetaling vil finne sted. Det er uvisst hvor lang tid dette vil ta, og om det vil bli dekning til alminnelige kreditorer. Beklager dette.

Endret av Marthel
  • Nyttig 2
Skrevet
Snikendeull skrev (På 29.8.2026 den 22.03):

Ja, men hun ønsker ikke gi vedkommende oppmerksomhet. Noe som er forståelig mtp at hun mister jobben pga henne. Mulig hun misforsto og trodde vedkommende kommer godt ut av podcasten 🤷🏼‍♀️ 

Hvilken podcast er dette ?

Skrevet
Tenkeselv skrev (9 minutter siden):

Hvilken podcast er dette ?

Henlagt. De har en pågående serie om Tiril.

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden):

Henlagt. De har en pågående serie om Tiril.

Såpass 😳🙈 Takk da må jeg inn å høre på den 🌺

Skrevet

Er det noen som vet om Isabel hadde hintet om at Ivorie Studio skulle legges ned før det ble annonsert, og at det da allerede var for sent å bestille noe mer..?

• Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (15 timer siden):

Tror du virkelig at det er så enkelt? Hvis du sliter psykisk er det bare å ta seg sammen, ta tak i problemet, og vips så er du frisk?

Les hva jeg skriver. Jeg har selv vært selv psykisk syk. Jeg har jobbet i åresvis med psykisk syke. Og det er ingen tvil om at flere bruker diagnosen når det passer dem. Hvor i innlegget skrev jeg at det er bare å ta tak i problemet så vips er man frisk? Vi som har sett på Isabel noen år vet jo at hun har vært syk i mange år. Det er jo ikke noe som ; Vipps dukket opp ifm. problemene med Ivorie? Men nå legger hun det frem sånn. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Les hva jeg skriver. Jeg har selv vært selv psykisk syk. Jeg har jobbet i åresvis med psykisk syke. Og det er ingen tvil om at flere bruker diagnosen når det passer dem. Hvor i innlegget skrev jeg at det er bare å ta tak i problemet så vips er man frisk? Vi som har sett på Isabel noen år vet jo at hun har vært syk i mange år. Det er jo ikke noe som ; Vipps dukket opp ifm. problemene med Ivorie? Men nå legger hun det frem sånn. 

Du skriver: «Mange unngår  å ta tak i kjernen av problemet og skylder heller på diverse eksterne ting». Det høres veldig enkelt ut.

Eksterne ting kan både forårsake, forverre og gjøre det vanskeligere å bli frisk fra psykisk sykdom, og det er ganske tydelig å se at de siste månedene har gjort psyken til Isabel dårligere. 

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...