smiiiley Skrevet 23 timer siden #39421 Skrevet 23 timer siden dårligbrukernavn skrev (5 timer siden): Jeg klarer ikke for mitt bare liv å forstå det. Ikke bare filmer hun det eksakt samme HVER dag (gardiner som åpnes, går ned trapp, huset, full-time kaffelaging, hei, yapp, hagen, yapp, samme tilbedelses-kommentarer, natta, repeat), men i full tid, med musikk/ingen snakking… snakk om å bokstavelig talt kaste vekk andres tid. Er det ikke typisk de samme som ser på også? Hvor mange ganger er det gøy å se at iskaffe lages fra «bunnen» av med musikk over i realtime!? 0…!!!!!!! Jeg syns det er respektløst overfor andres tid. Helt uforståelig. Skjønner at hun sikkert prøver å fylle opp med mest mulig snaps for visningstid, men for f*** da!?!?!!!???? Eneste avspilling jeg kan se for meg at hun får på nevnte greier må jo være folk som har lagt fra seg mobilen mens de gjør noe annet?!??? Skjønner på ekte ikke. Hvis noen her ser på det: Kan dere forklare?? At det er bortkastet tid å se på snap, helt enig! Men, at det er respektløst ovenfor andre sin tid å produsere kjedelig innhold. What? Du velger da selv å se på. Med mindre du blir bundet fast og tvunget til å se på da 😂 Ellers, det er 100% valgfritt hva du ønsker å bruke tiden din på. 4 10
Trollebolla Skrevet 20 timer siden #39422 Skrevet 20 timer siden Sologmåne1 skrev (17 timer siden): Følger ikke Isabel men får henne opp på utforsk. De gangene jeg går inn er det nettopp som du sier…dørgende kjedelig. Disse repeterende kaffegreiene gjør meg gal😅😂 Er nesten ikke der lengre , samme hver dag, veldig kjedelig. 7
Hatsumomo Skrevet 19 timer siden #39423 Skrevet 19 timer siden Jeg følger, men kun like greit ikke gjort det. Det går uker mellom hver gang jeg er innom, og selv da gidder jeg knapt å se gjennom hele snapreelen. 3 3
vilas Skrevet 18 timer siden #39424 Skrevet 18 timer siden (endret) Kan d stemme at jeg syns jeg hørte at I sa en dag- jeg har ikke så mye norske følgere, mye utlendinger, noen få dansker og svensker ?? Da er d vel "bare" RS med ca 3000/3500 +++ som følger henne og opphøyer henne sånn, om dette stemmer ? Endret 16 timer siden av vilas Tilleggsinfo. 1
Ellenn Skrevet 18 timer siden #39425 Skrevet 18 timer siden vilas skrev (24 minutter siden): Kan d stemme at jeg syns jeg hørte at I sa en dag- jeg har ikke så mye norske følgere, mye utlendinger, noen få dansker og svensker ?? Da er d vel "bare" RS med ca 3000/3500 +++ som følger henne og opphøyer henne sånn, som dette stemmer ? Da tror jeg du har hørt feil, for hun svarte på et spørsmål om hun kunne snakke engelsk på Snapchat i stedet for norsk her om dagen, og da svarte hun at hun hadde flest norske følgere, noen svenske og danske, og bare noen få fra andre land. På Instagram derimot har hun en del utenlandske følgere. 6 1
Velinda Skrevet 16 timer siden #39426 Skrevet 16 timer siden Ellenn skrev (1 time siden): Da tror jeg du har hørt feil, for hun svarte på et spørsmål om hun kunne snakke engelsk på Snapchat i stedet for norsk her om dagen, og da svarte hun at hun hadde flest norske følgere, noen svenske og danske, og bare noen få fra andre land. På Instagram derimot har hun en del utenlandske følgere. Det er bra du hører etter da,slik at vi får korrigert eventuelle feil sitat🙈 2
Harm0ny Skrevet 16 timer siden #39427 Skrevet 16 timer siden Isabel la ut i går at hun pleide å være veldig egoistisk sist hun var sammen med Jack og at det ødela mye av forholdet fordi alt handlet om hennes ønsker, og at nå ønsker hun ikke å gjøre samme feilen så derfor skal de ikke være på Maldivene i 3 uker, men bare 2 uker også heller ha den ene uken fri til det Jack eventuelt føler for med tanke på jobben hans… meeeen, er ikke dere enige at hun fremdeles virker veldig egoistisk og fremdeles bestemmer veldig mye? Hun skulle jo egentlig besøke familien hans etter Italia, men avlyste pga det som skjedde med Ivorie. Er ikke det da naturlig å ta igjen den turen så snart hun kan? Jeg tenker at familien hans venter nok på å tilbringe tid med henne. Hun har jo såvidt vært i England siden de ble sammen. Nå skal Jack altså fly hele veien fra England til Dubai for å være der i et par dager for at de sammen skal fly til Norge, for at de etterpå skal til Maldivene og New York. Hadde jeg vært familien til Jack hadde jeg synes Isabel var svært frekk og egoistisk. For meg virker det som hun sliter veldig med å gjøre ting for andre når hun selv ikke får noe ut av det. Hun dyrker fremdeles seg selv hele tiden og jeg tror Jack kan være litt dum snill som lar henne styre. Vi får se hvor lenge det varer. Det er jo så viktig for Isabel å tilbringe tid med hennes familie og de bor der i villaen når Jack er på besøk, og hun har nevnt at Jack er like familie kjær, men skal love deg Isabel aldri ville gjort det samme i retur. Altså bodd i hans leilighet og hatt hans familie på besøk over tid… Isabel må alltid være den som bestemmer til en hver tid. 1 20
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #39428 Skrevet 15 timer siden Harm0ny skrev (34 minutter siden): Isabel la ut i går at hun pleide å være veldig egoistisk sist hun var sammen med Jack og at det ødela mye av forholdet fordi Mye folk gidder å finne seg i dersom utsikten til mye penger er høy nok. 12
agent Skrevet 15 timer siden #39429 Skrevet 15 timer siden Harm0ny skrev (1 time siden): Isabel la ut i går at hun pleide å være veldig egoistisk sist hun var sammen med Jack og at det ødela mye av forholdet fordi alt handlet om hennes ønsker, og at nå ønsker hun ikke å gjøre samme feilen så derfor skal de ikke være på Maldivene i 3 uker, men bare 2 uker også heller ha den ene uken fri til det Jack eventuelt føler for med tanke på jobben hans… meeeen, er ikke dere enige at hun fremdeles virker veldig egoistisk og fremdeles bestemmer veldig mye? Hun skulle jo egentlig besøke familien hans etter Italia, men avlyste pga det som skjedde med Ivorie. Er ikke det da naturlig å ta igjen den turen så snart hun kan? Jeg tenker at familien hans venter nok på å tilbringe tid med henne. Hun har jo såvidt vært i England siden de ble sammen. Nå skal Jack altså fly hele veien fra England til Dubai for å være der i et par dager for at de sammen skal fly til Norge, for at de etterpå skal til Maldivene og New York. Hadde jeg vært familien til Jack hadde jeg synes Isabel var svært frekk og egoistisk. For meg virker det som hun sliter veldig med å gjøre ting for andre når hun selv ikke får noe ut av det. Hun dyrker fremdeles seg selv hele tiden og jeg tror Jack kan være litt dum snill som lar henne styre. Vi får se hvor lenge det varer. Det er jo så viktig for Isabel å tilbringe tid med hennes familie og de bor der i villaen når Jack er på besøk, og hun har nevnt at Jack er like familie kjær, men skal love deg Isabel aldri ville gjort det samme i retur. Altså bodd i hans leilighet og hatt hans familie på besøk over tid… Isabel må alltid være den som bestemmer til en hver tid. 👏🎯
Ellenn Skrevet 14 timer siden #39430 Skrevet 14 timer siden Velinda skrev (2 timer siden): Det er bra du hører etter da,slik at vi får korrigert eventuelle feil sitat🙈 Ja, ikke sant? 1
vilas Skrevet 13 timer siden #39431 Skrevet 13 timer siden Harm0ny skrev (2 timer siden): Isabel la ut i går at hun pleide å være veldig egoistisk sist hun var sammen med Jack og at det ødela mye av forholdet fordi alt handlet om hennes ønsker, og at nå ønsker hun ikke å gjøre samme feilen så derfor skal de ikke være på Maldivene i 3 uker, men bare 2 uker også heller ha den ene uken fri til det Jack eventuelt føler for med tanke på jobben hans… meeeen, er ikke dere enige at hun fremdeles virker veldig egoistisk og fremdeles bestemmer veldig mye? Hun skulle jo egentlig besøke familien hans etter Italia, men avlyste pga det som skjedde med Ivorie. Er ikke det da naturlig å ta igjen den turen så snart hun kan? Jeg tenker at familien hans venter nok på å tilbringe tid med henne. Hun har jo såvidt vært i England siden de ble sammen. Nå skal Jack altså fly hele veien fra England til Dubai for å være der i et par dager for at de sammen skal fly til Norge, for at de etterpå skal til Maldivene og New York. Hadde jeg vært familien til Jack hadde jeg synes Isabel var svært frekk og egoistisk. For meg virker det som hun sliter veldig med å gjøre ting for andre når hun selv ikke får noe ut av det. Hun dyrker fremdeles seg selv hele tiden og jeg tror Jack kan være litt dum snill som lar henne styre. Vi får se hvor lenge det varer. Det er jo så viktig for Isabel å tilbringe tid med hennes familie og de bor der i villaen når Jack er på besøk, og hun har nevnt at Jack er like familie kjær, men skal love deg Isabel aldri ville gjort det samme i retur. Altså bodd i hans leilighet og hatt hans familie på besøk over tid… Isabel må alltid være den som bestemmer til en hver tid. Jo I er fortsatt egoistisk. Og hun tror ikke vi som ser og hører hva hun sier innimellom, ikke forstår hva hun holder på med. I oppleves å MÅ få full oppmerksomhet fra andre hele tiden ellers er hun ikke fornøyd. Alle i hennes nære familie oppleves også å være nødt til å forguder henne for d er henne som har pengene. Og nå lurer jeg på hvor er d blitt av angsten hennes ?? Tar hun ikke angst medisin lengre ? Trenger hun ikke d nå når d er offentlig, at hennes Ivorie er konkurs ? 1 14
Lykkeliten* Skrevet 12 timer siden #39433 Skrevet 12 timer siden dårligbrukernavn skrev (15 timer siden): Jeg klarer ikke for mitt bare liv å forstå det. Ikke bare filmer hun det eksakt samme HVER dag (gardiner som åpnes, går ned trapp, huset, full-time kaffelaging, hei, yapp, hagen, yapp, samme tilbedelses-kommentarer, natta, repeat), men i full tid, med musikk/ingen snakking… snakk om å bokstavelig talt kaste vekk andres tid. Er det ikke typisk de samme som ser på også? Hvor mange ganger er det gøy å se at iskaffe lages fra «bunnen» av med musikk over i realtime!? 0…!!!!!!! Jeg syns det er respektløst overfor andres tid. Helt uforståelig. Skjønner at hun sikkert prøver å fylle opp med mest mulig snaps for visningstid, men for f*** da!?!?!!!???? Eneste avspilling jeg kan se for meg at hun får på nevnte greier må jo være folk som har lagt fra seg mobilen mens de gjør noe annet?!??? Skjønner på ekte ikke. Hvis noen her ser på det: Kan dere forklare?? Lite respekt for andres tid? Du vet at man personlig må OPPSØKE Isabel Raad sin snap for å se dette? Det er jo tydelig at du selv ser på dette iom at du vet nøyaktig hva som skjer hver dag - hvorfor trenger du at andre skal forklare det for deg? 1 5
vilas Skrevet 12 timer siden #39434 Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (9 minutter siden): Hjelpes å mange spleiser hun har laget! IR ???? 🙂🙂🙂 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #39435 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (28 minutter siden): Jo I er fortsatt egoistisk. Og hun tror ikke vi som ser og hører hva hun sier innimellom, ikke forstår hva hun holder på med. I oppleves å MÅ få full oppmerksomhet fra andre hele tiden ellers er hun ikke fornøyd. Alle i hennes nære familie oppleves også å være nødt til å forguder henne for d er henne som har pengene. Og nå lurer jeg på hvor er d blitt av angsten hennes ?? Tar hun ikke angst medisin lengre ? Trenger hun ikke d nå når d er offentlig, at hennes Ivorie er konkurs ? Har mine sterke tvil om denne «angst diagnosen»..🤔 Og i tillegg om man er satt på antidepressiva så må man også trappe ned. Jeg tror ikke hun har fått en angstdiagnose, men derimot en mulig angst reaksjon/stress reaksjon. Og blitt satt på Sobril/valium og/eller sovetabletter i tillegg. Det er min teori etter mine observasjoner av henne 5 6
Sirah Skrevet 12 timer siden #39436 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (4 minutter siden): IR ???? 🙂🙂🙂 Men i alle dager 🫣 Jeg kommenterte i feil tråd 😅 Beklager 😐 2 1
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #39437 Skrevet 12 timer siden (endret) .. Endret 12 timer siden av Hatsumomo gidder ikke 1
AtleH Skrevet 11 timer siden #39438 Skrevet 11 timer siden 1 hour ago, Tuppenoglillemor12 said: Har mine sterke tvil om denne «angst diagnosen»..🤔 Og i tillegg om man er satt på antidepressiva så må man også trappe ned. Jeg tror ikke hun har fått en angstdiagnose, men derimot en mulig angst reaksjon/stress reaksjon. Og blitt satt på Sobril/valium og/eller sovetabletter i tillegg. Det er min teori etter mine observasjoner av henne Dette er jeg enig i også. Angst er en alvorlig diagnose og ingenting en lege diagnoserer folk med fordi dem er lei seg eller at livet går imot dem innimellom. Det er selve livet det. Angst er noe helt annet og hvordan hun bruker disse ordene er en skam mot andre som virkelig sliter med angst. Hva er det Isabel er redd for som gir henne angst? Angst treffer hardt og har noen sett et menneske med ekte angstanfall, så veit man at det er noe helt annet enn hva Isabel tror det er. 7
Ellenn Skrevet 11 timer siden #39439 Skrevet 11 timer siden AtleH skrev (3 minutter siden): Dette er jeg enig i også. Angst er en alvorlig diagnose og ingenting en lege diagnoserer folk med fordi dem er lei seg eller at livet går imot dem innimellom. Det er selve livet det. Angst er noe helt annet og hvordan hun bruker disse ordene er en skam mot andre som virkelig sliter med angst. Hva er det Isabel er redd for som gir henne angst? Angst treffer hardt og har noen sett et menneske med ekte angstanfall, så veit man at det er noe helt annet enn hva Isabel tror det er. Hvis du har sett et menneske med angstanfall har du sett ett menneske med angstanfall. Man kan ha angstanfall uten at andre engang ser det. 5
AtleH Skrevet 11 timer siden #39440 Skrevet 11 timer siden 1 minutt siden, Ellenn said: Hvis du har sett et menneske med angstanfall har du sett ett menneske med angstanfall. Man kan ha angstanfall uten at andre engang ser det. Ja, det har du helt rett i, men Isabel viser sine anfall på snap! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå