Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AtleH skrev (1 minutt siden):

Du har lov til å tro på hva du vil.

🤣🤣 nørd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
antiraad skrev (1 time siden):

Hun har også sagt at dette har hun startet med etter januar. Etter at hun har vært naiv, signert i blinde osv....

Kan virke som om å bare ha plan A, har utgått.

Nå ser og hører vi at hun er langt bakover i alfabetet. :kjefte:

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sologmåne1 skrev (1 time siden):

Man skal da vel i jøss og krøss ikke dokumentere hvem man kjenner og ikke kjenner, hvor man bor! Snart blir det vel hæren fløtte meg forlangt dokumentasjon for bostedsadresse, bilder av hvem man kjenner osv 😜 Det er en regel jeg ikke har fått med meg så gjerne vis meg den .

Så du mener at man skal ta alle påstander for god fisk, bare fordi det skrives i et forum? Da kan man jo dikte fritt, og bare presentere det som en sannhet, og for å gjøre det ekstra «troverdig» kan man slenge på at man kjenner noen som kjenner noen…

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (6 minutter siden):

Så du mener at man skal ta alle påstander for god fisk, bare fordi det skrives i et forum? Da kan man jo dikte fritt, og bare presentere det som en sannhet, og for å gjøre det ekstra «troverdig» kan man slenge på at man kjenner noen som kjenner noen…

Man kan jo også velge selv hva man vil tro på, det er heldigvis opp til hver enkelt. Her ytrer man ofte sine meninger, og det er ikke ulovlig.

Endret av ollie1
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Ronaldo er ikke «nabo» med Raad…😅 Folk vil bedras……😂🤡

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Er dette tråden om hvor Ronaldo bor? Så spennende! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (13 minutter siden):

Man kan jo også velge selv hva man vil tro på, det er heldigvis opp til hver enkelt. Her ytrer man ofte sine meninger, og det er ikke ulovlig.

Meninger er vel ganske umulig å dokumentere? Jeg snakker om påstander. 

«En mening er en personlig subjektiv vurdering, mens en påstand er en formening eller utsagn som presenteres som sant, og som kan etterprøves»

Endret av Ellenn
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (3 minutter siden):

«En mening er en personlig subjektiv vurdering, mens en påstand er en formening eller utsagn som presenteres som sant, og som kan etterprøves»

Jeg stopper her, men man kan ihvertfall tro hva man vil 🙊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (30 minutter siden):

At man skal dokumentere, som privstperson her inne , hvem man kjenner og hvor man bor for å tilfredsstille idiotiske spørsmål, det får være grenser! 

• Nyttig 8
Skrevet
Ellenn skrev (23 minutter siden):

Nå er det IR som påstår at Ronaldo er nabo med henne. 

Men hun har ikke dokumentert det, noe som hun kan på turene i nabolaget i golf bilen.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvor har det blitt av Naboen ?

Han som forsto henne så godt og var hennes beste venn.

Ett vennskap hun ikke ville miste.

• Nyttig 17
Skrevet

Nå har hennes private snapchat konto blitt reklame kanal for Nude.

Akkurat som Ivorie var før konkursen.:sover:

Har hun blitt kvitt angstlidelsen sin, nå som hun har fått en ny baby.:filer:

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Hvor har det blitt av Naboen ?

Han som forsto henne så godt og var hennes beste venn.

Ett vennskap hun ikke ville miste.

Håper det kommer et svar på det i serien. Hun sa i alle fall at vi skulle få svar på hva som skjedde etter nyttår.

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Men hun har ikke dokumentert det, noe som hun kan på turene i nabolaget i golf bilen.

Nettopp, hun som offentlig person burde være den som skal dokumentere det!

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (26 minutter siden):

Håper det kommer et svar på det i serien. Hun sa i alle fall at vi skulle få svar på hva som skjedde etter nyttår.

Sa ikke hun en gang at hun ikke ville ha egen serie fordi det hadde føltes feil å ikke dele alt med «venninnene» først, og det var unaturlig å la de vente? 
Forsvant det mindsetet sekundet det ble lagt nok penger på bordet?🌚 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Othelia08 skrev (3 minutter siden):

Sa ikke hun en gang at hun ikke ville ha egen serie fordi det hadde føltes feil å ikke dele alt med «venninnene» først, og det var unaturlig å la de vente? 
Forsvant det mindsetet sekundet det ble lagt nok penger på bordet?🌚 

Det husker jeg ikke. Men må ærlig innrømme at jeg overhodet ikke hører på alt hun sier - stort sett er det jo bare jabb 😅

• Liker 3
Skrevet

At man skal dokumentere, som privstperson her inne , hvem man kjenner og hvor man bor for å tilfredsstille idiotiske spørsmål, det får være grenser! 

Ingen har vel sagt at man skal dokumentere hvem man kjenner, og hvor man bor.. Men om man kommer med en påstand som ikke er allment kjent, blir ikke påstanden noe sannere av at det eneste «beviset» man har er at man kjenner noen… Et godt eksempel er fra dagen før Kong Harald døde. Det var veldig mange påstander fra folk som kjente noen som kjente noen i hans innerste krets, som kunne fortelle at Kong Harald allerede var død..

agent skrev (1 time siden):

Jeg svarte ikke på noe innlegg om hvor Ronaldo bor, det er samme for meg hvor han bor. 

agent skrev (1 time siden):

Nå har hennes private snapchat konto blitt reklame kanal for Nude.

Akkurat som Ivorie var før konkursen.:sover:

Har hun blitt kvitt angstlidelsen sin, nå som hun har fått en ny baby.:filer:

Har hun sluttet med medisinene sine, siden du mener at hun er kvitt angstlidelser? Eller tenker du at personer med angst sitter grinende og skjelver i en krok 24/7? Det er mange med angst som både jobber og fungerer i samfunnet. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Sologmåne1 skrev (4 timer siden):

Poenget var at Ronaldo ikke bor i nabolaget til Isabel! 

Poenget var visst at det var et område for familier og ikke de virkelig rike - akkurat som de ikke har familier. 

ollie1 skrev (4 timer siden):

Dette er et diskusjonsforum, og det er ikke nødvendig med dokumentasjon for alt som ytres.

Men om man påstår noe som bør man vel i det minste opplyse hvor man får den informasjonen fra. 

AtleH skrev (4 timer siden):

Jeg kan dokumentere det ganske godt utifra utsagn fra eieren av området Isabel bor i, uttalelser fra managmentet i området, instagram til flere andre som bor i samme område og videoer fra andre meglere som har avslørt denne løgnen som går spesielt i dette boligfeltet. Legger jeg ut noe av dette, så kommer det veldig godt frem hvor Isabel bor og jeg vil ikke være årsaken til at hennes adresse blir offentlig. Vet man navnet på boligfeltet, er løgnen veldig lett å finne ut av selv gjennom google også. 

Jeg kan selvfølglig ta 100% feil, så om andre veit noe annet, så hører jeg på dem også, men så langt har jeg konkludert med dette.

Det kan være at Ronaldo eier flere eiendommer i Dubai. 

Men blås i det, jeg reagerte bare på argumentet om at Ronaldo ikke bodde der basert på at det var familievennlig. Har ikke han sånn fire barn da? 

• Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Ronaldo er ikke «nabo» med Raad…😅 Folk vil bedras……😂🤡

Hvem bedras? 

• Nyttig 2
Skrevet

Nettopp, hun som offentlig person burde være den som skal dokumentere det!

Er du rusk? Skal hun dokumentere hvem som er naboene og hvor Ronaldo bor? Der er lov å tenke seg litt om før man poster tankene sine 🙈ærlig talt 😂

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...