Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bendie skrev (22 minutter siden):

Og det har ingenting med det du beskyldte henne for. Du leter henne opp i andre kanaler, fordi hun logger  av i i sine egne kanaler.  For så å slenge beskyldninger, om løgner fordi hun velger å vise respekt. Litt spesielt. 

Tull og tøys.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Fly fra Dubai til Newcastle, når han hadde bestilt billett til seg selv, 1 sept ifølge henne.

Om hun hadde spontant bestemt seg for å fly til Newcastle i dag, hvordan i all verden er det å lure deg? Må hun spørre deg om lov for å endre planer? 😂 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
vilas skrev (På 26.8.2026 den 23.46):

Er vel denne advokaten hun sitter og gnåler om ,ettersom hun nevner at han har vunnet 68 saker i retten. D har hun lest seg opp på nettet om.Screenshot_20260826-233756.thumb.png.e9750024fcc60f9b5c84e7dca599e9ba.png

Jeg har kanskje misforstått da?

jeg prøvde å google det jeg også, men jeg mente hun sa: «han er den flinkeste» «han har vunnet de siste 68 sakene han har vært i»…

da trodde jeg hun mente advokaten/han/en fyr… men det ga ikke noen resultater/google sa at ingen hadde vunnet 68 saker på rad (slik hun sa)… er det bare at hun har ordlagt seg feil da? Eller hva tenker dere? 

Endret av dårligbrukernavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...