vilas Skrevet 3 timer siden #39281 Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (22 minutter siden): Og det har ingenting med det du beskyldte henne for. Du leter henne opp i andre kanaler, fordi hun logger av i i sine egne kanaler. For så å slenge beskyldninger, om løgner fordi hun velger å vise respekt. Litt spesielt. Tull og tøys.
smiiiley Skrevet 3 timer siden #39282 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (4 minutter siden): Fly fra Dubai til Newcastle, når han hadde bestilt billett til seg selv, 1 sept ifølge henne. Om hun hadde spontant bestemt seg for å fly til Newcastle i dag, hvordan i all verden er det å lure deg? Må hun spørre deg om lov for å endre planer? 😂 1 4
dårligbrukernavn Skrevet 2 minutter siden #39283 Skrevet 2 minutter siden (endret) vilas skrev (På 26.8.2026 den 23.46): Er vel denne advokaten hun sitter og gnåler om ,ettersom hun nevner at han har vunnet 68 saker i retten. D har hun lest seg opp på nettet om. Jeg har kanskje misforstått da? jeg prøvde å google det jeg også, men jeg mente hun sa: «han er den flinkeste» «han har vunnet de siste 68 sakene han har vært i»… da trodde jeg hun mente advokaten/han/en fyr… men det ga ikke noen resultater/google sa at ingen hadde vunnet 68 saker på rad (slik hun sa)… er det bare at hun har ordlagt seg feil da? Eller hva tenker dere? Endret 1 minutt siden av dårligbrukernavn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå