agent Skrevet 1 time siden #39201 Skrevet 1 time siden Doris Becker skrev (56 minutter siden): Nude Beauty var aldri et eget selskap før, men nå har det blitt det gjennom det nystartede selskapet Bxr AS. Isabel Raad har skutt inn 1,53 millioner kroner i aksjekapital fra Isabel Raad AS for å sikre seg 51 % av aksjene og full kontroll over denne rene netthandelen. Siden Beauty Rebels eier produktet og sitter på de resterende 49 %, må hun dele på overskuddet, men til gjengjeld har de profesjonelle folk i ryggen. Datoene i Brønnøysundregistrene viser at Bxr AS ble stiftet allerede i februar. Det beviser at hun visste Ivorie var tapt i lang tid. Konkursen i august var en helt styrt og kontrollert prosess for å kvitte seg med det synkende klesmerket. Nude i Bxr AS er den nye, rensede "babyen'"som skal reddes og rulles ut i den nye TV-serien hennes. Den gamle babyen (Ivorie) er død og forlatt til kreditorene... 🎯
Alauda Skrevet 1 time siden #39202 Skrevet 1 time siden Doris Becker skrev (19 minutter siden): Håper du tuller, men ingenting forundrer meg. Familien Raad har malt seg inn i et hjørne der de er nødt til å kjøre en evigvarende TV-shop og reality-opera døgnet rundt for å overleve økonomisk. Raad mener selv at hun elsker det da, at hun ikke ser på det som jobb, følgerne er vennene hennes, og hennes sosiale liv. Så da er det sikkert rosenrødt alt sammen. Angsten legger seg hvis de bare kjøper alt hun selger, så hun kan shoppe luksus. Hvis hun filmer seg selv mens hun gråter, forteller om angst, eller ber følgerne kjøpe for å støtte henne, bryter hun ingen lov, så lenge bildet med produktlenken er merket som reklame. Denne formen for emosjonell markedsføring er lovlig i dag, fordi regelverket for sosiale medier henger langt etter reglene for feks. spillbransjen. Trodde det var innlysende at dette var tull, reklamen har ingenting med Pimpen eller Isabel å gjøre, det var bare fort å tro at det var snappingen som fortsatte til do.
Doris Becker Skrevet 52 minutter siden #39203 Skrevet 52 minutter siden Alauda skrev (8 minutter siden): Trodde det var innlysende at dette var tull, reklamen har ingenting med Pimpen eller Isabel å gjøre, det var bare fort å tro at det var snappingen som fortsatte til do. Jeg misforsto 😅 Tenkte de filmet gamlemor på do, og at algoritmene svarte med dopapir-reklame. Jeg er ikke så bevandret på snap, som du skjønner. haha
Fiin Skrevet 48 minutter siden #39204 Skrevet 48 minutter siden (endret) Jeg tror Isabel skjønte at det gikk mot gjenforening med Jack, og derfor takket ja til TV-serie. Endret 48 minutter siden av Fiin
agent Skrevet 47 minutter siden #39205 Skrevet 47 minutter siden Doris Becker skrev (1 time siden): Det er helt riktig. Det store spørsmålet er hva Beauty Rebels visste i vinter. Profesjonelle aktører gjør alltid grundige analyser før de spytter inn millioner i et nytt selskap som Bxr AS. De må ha sett at klesmerket Ivorie blødde penger, og at samarbeidet mellom Raad og Hedberg var i ferd med å havarere. Tipper de så en kjempeforretning. Når Ivorie var på vei mot konkurs, ville Nude og Bxr AS overta hele markedsføringstrykket og oppmerksomheten hennes. De lot henne få 51 % av netthandelen for å holde henne maksimalt motivert til å selge Nude på Snapchat og i den nye TV-serien, mens de selv sitter trygt på de store kjedeavtalene. Jeg har snart ikke ord, dette er ganske ille. Tenk om B Rebels har blitt informert om alle planene. Samme med Vita, Lycko osv.
Sirah Skrevet 46 minutter siden #39206 Skrevet 46 minutter siden Fiin skrev (1 minutt siden): Jeg tror Isabel skjønte at det gikk mot gjenforening med Jack, og derfor takket ja til TV-serie. Litt merkelig at Jack takket ja? Sikkert fått godt betalt han også. 1 2
agent Skrevet 43 minutter siden #39207 Skrevet 43 minutter siden (endret) Zena33 skrev (2 timer siden): Det er kun netthandelen til Nude det nystartede selskapet BXR drifter. De utallige andre merkene Beaty Rebels eier inngår ikke i denne netthandelen. Stemmer det BXR As er vell Nettbutikken for Nude. Men Nude selges fysisk i butikker som Vita,Lyko osv. Men alt er planlagt nøye. Endret 35 minutter siden av agent
Teflonhjernen Skrevet 41 minutter siden #39208 Skrevet 41 minutter siden Sirah skrev (4 minutter siden): Litt merkelig at Jack takket ja? Sikkert fått godt betalt han også. Er nok pengene som rår der også vil jeg tro 💰💶💸 1
agent Skrevet 36 minutter siden #39209 Skrevet 36 minutter siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Enig! Tenker at hele livet hennes er nøye planlagt content for å dra inn mest mulig penger. Skjønner ikke hvordan en kan være så kynisk…. Tenker på vår kjære konge i dag, jeg ❤️👑🥺 Forferdelig trist 😪😪😪 følger med på Tv. Han er/var ett riktig forbilde, enn mann med kjærlighet til alle. Jordnær,Jovial og elsket av folket. Pluss masse mer❤️👑❤️ 1
Doris Becker Skrevet 33 minutter siden #39210 Skrevet 33 minutter siden agent skrev (Akkurat nå): Jeg har snart ikke ord, dette er ganske ille. Tenk om B Rebels har blitt informert om alle planene. Samme med Vita, Lycko osv. Ekstremt kynisk i så fall. Raad vil selvsagt hevde at hun trodde Ivorie gikk kjempebra, og at planen var å satse på begge selskaper. Men det faller på sin egen urimelighet når man ser hvem som spyttet inn kapitalen. Ivorie satt allerede på en verdifull salgskanal, kundelister og den løpende nettomsetningen. Sannheten er at Ivorie rett og slett ikke hadde 1,53 millioner kroner til å skyte inn i et nytt selskap. I stedet for å la pengene stå igjen i Ivorie for å sikre driften der, så valgte hun å ta ut en enorm bonus til seg selv i forkant. Ved at Isabel Raad AS gikk inn som 51 % eier i Bxr AS, sikret hun at hennes private selskap fikk direkte kontroll over netthandelsprofitten, uten at pengene måtte rutes omveien gjennom et havarert Ivorie. På den måten har hun skjermet sine egne fremtidige nude- millioner fra kreditorene som nå sitter igjen med tapet etter konkursen. Det er vel dette det rettslige etterspillet vil dreie seg om. Motparten og bostyrer vil mene at hun har utført en styrt tapping av Ivorie for å finansiere sin nye "baby". Så må retten avgjøre om denne manøveren var lovlig, eller om hun har drevet for kreditorenes regning mens hun rigget sin egen nødutgang. Hun sa i intervjuet til Finansavisen at hun liker å ha full kontroll på alle sider av bedriften og har fullt innsyn. 1 1
Trixie99 Skrevet 29 minutter siden #39211 Skrevet 29 minutter siden Ellenn skrev (1 time siden): Får håpe det er på vei. Jeg bestilte tirsdag kveld, og fikk ordrebekreftelsen med en gang. Så fikk jeg beskjed om at den var sendt i går. Jeg stoler ikke på Helt hjem så jeg bestilte med levering i Instabox, og der står det at den er til sortering og leveres i morgen. Høres ut som det gikk bra for deg da☺️ jeg valgte helt hjem og har fortsatt ikke fått mail om at den er sendt.. det var 300kr rett i vasken. Jaja.. you live and you learn😆
Sirah Skrevet 25 minutter siden #39212 Skrevet 25 minutter siden Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Er nok pengene som rår der også vil jeg tro 💰💶💸 Mest sannsynlig... agent skrev (9 minutter siden): Forferdelig trist 😪😪😪 følger med på Tv. Han er/var ett riktig forbilde, enn mann med kjærlighet til alle. Jordnær,Jovial og elsket av folket. Pluss masse mer❤️👑❤️ Jeg også. Krysser fingrene for at det går veien denne gangen også for den fine kongen vår 💔👑 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå