Alex_rude Skrevet 27. august #39201 Skrevet 27. august Sirah skrev (4 timer siden): Litt merkelig at Jack takket ja? Sikkert fått godt betalt han også. Er nok derfor han har kunnet dra kortet i det siste🤪😅 7
Nytenkende Nord Skrevet 27. august #39202 Skrevet 27. august Noen som kan gi meg et godt svar: Samboeren la inn en bestilling fra Ivorie studios sin nettside for 2-3 dager siden. Kan hun se langt etter disse varene nå? Nettsiden er jo lagt ned nå.
Gjest Sirah Skrevet 27. august #39203 Skrevet 27. august Nytenkende Nord skrev (1 minutt siden): Noen som kan gi meg et godt svar: Samboeren la inn en bestilling fra Ivorie studios sin nettside for 2-3 dager siden. Kan hun se langt etter disse varene nå? Nettsiden er jo lagt ned nå. Jeg la også inn en bestilling mens nettsiden fremdeles var oppe. Jeg har fått bestillingsbekreftelse osv, men ingen mail om at pakken er sendt. Håper jo at varene som er bestilt kommer. Vet det gjelder en bruker til her inne. En annen bruker som la inn bestilling samme dag mottar pakken i morgen i følge sporingen. Bla et par sider tilbake så er det flere innlegg om det.
Ellenn Skrevet 27. august #39204 Skrevet 27. august Nytenkende Nord skrev (41 minutter siden): Noen som kan gi meg et godt svar: Samboeren la inn en bestilling fra Ivorie studios sin nettside for 2-3 dager siden. Kan hun se langt etter disse varene nå? Nettsiden er jo lagt ned nå. Jeg la inn en bestilling tirsdag kveld
Marthel Skrevet 27. august #39205 Skrevet 27. august Sirah skrev (42 minutter siden): Jeg la også inn en bestilling mens nettsiden fremdeles var oppe. Jeg har fått bestillingsbekreftelse osv, men ingen mail om at pakken er sendt. Håper jo at varene som er bestilt kommer. Vet det gjelder en bruker til her inne. En annen bruker som la inn bestilling samme dag mottar pakken i morgen i følge sporingen. Bla et par sider tilbake så er det flere innlegg om det. Jeg la inn en bestilling på tirsdag kl. 16:00, fikk ordrebekreftelse på mail, men har ikke hørt noe mer etter det.. Jeg har også sendt Isabel 2 meldinger angående dette på snapchat, men hun har ikke besvart disse.
Marthel Skrevet 27. august #39206 Skrevet 27. august Snuppa82 skrev (6 timer siden): Får håpe den blir produsert under nytt navn, jeg likte den også veldig godt og er ikke glad i karamell egentlig. Kanskje noen kjøper oppskriften eller de produserer den selv under nytt navn. 😊 Er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig å relansere sirupene for en annen nettside etterhvert? Eller må hun lage helt nye siruper hvis hun skal kunne selge det igjen?
twitwi Skrevet 27. august #39207 Skrevet 27. august Trixie99 skrev (7 timer siden): Høres ut som det gikk bra for deg da☺️ jeg valgte helt hjem og har fortsatt ikke fått mail om at den er sendt.. det var 300kr rett i vasken. Jaja.. you live and you learn😆 Men altså betaler dere ordrene dere med en gang eller? Jeg handler alltid med Klarna for å få varene før jeg payer en krone til noen som helst 1 9
Marthel Skrevet 27. august #39208 Skrevet 27. august twitwi skrev (1 minutt siden): Men altså betaler dere ordrene dere med en gang eller? Jeg handler alltid med Klarna for å få varene før jeg payer en krone til noen som helst Spørs hva og hvem jeg bestiller fra. I denne situasjonen bestilte jeg med Qliro.
Sol Rampelyset Skrevet 27. august #39209 Skrevet 27. august Ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Sol, admin. 1
Natu Skrevet 27. august #39210 Skrevet 27. august Marthel skrev (1 time siden): Jeg la inn en bestilling på tirsdag kl. 16:00, fikk ordrebekreftelse på mail, men har ikke hørt noe mer etter det.. Jeg har også sendt Isabel 2 meldinger angående dette på snapchat, men hun har ikke besvart disse. Og du tror helt seriøst at hun vil svare deg? 4 11
Wanda_2025 Skrevet 27. august #39211 Skrevet 27. august Hvis det er uregelmessigheter i Ivorie sitt regnskap og IR blir stilt til ansvar for dette , vil det påvirke de andre bedriftene hun driver?
Marthel Skrevet 27. august #39212 Skrevet 27. august Natu skrev (22 minutter siden): Og du tror helt seriøst at hun vil svare deg? Hun har svart meg mange ganger tidligere, så jeg tenker at det skader vel ikke å prøve. 2
Trixie99 Skrevet 27. august #39213 Skrevet 27. august twitwi skrev (2 timer siden): Men altså betaler dere ordrene dere med en gang eller? Jeg handler alltid med Klarna for å få varene før jeg payer en krone til noen som helst Klarna var ikke mulig på Ivorie, ellers hadde jeg gjort det.
Istapp Skrevet 28. august #39214 Skrevet 28. august Trixie99 skrev (9 timer siden): Klarna var ikke mulig på Ivorie, ellers hadde jeg gjort det. Bare det at Klarna ikke er mulig burde være et varsko om å ikke handle produkter fra nettsiden. Hvem fortsetter å handle disse produktene? Og det fortsatt etter at TV2 har påbegynt reklame for sin dokumentar, da hadde jeg avventet og sett denne først. Har for øvrig ikke habdlet et eneste produkt fra IR as sine "bedrifter", billig ræl som skippes fra Kina, remerkes og gis en dyr pris. 1 16
antiraad Skrevet 28. august #39215 Skrevet 28. august Syns det er veldig rart at ingen har kommentert på når IR sier hun har fått signeringsangst etter ivorie selskapet. Hun sier hun har signert uten å vite hva hun har signert på. Hvem gjør det?? Alle oppegående mennesker leser igjennom hva de signerer på... 2 21
Doris Becker Skrevet 28. august #39216 Skrevet 28. august (endret) . Endret 13. september av Doris Becker 3 1 8
Doris Becker Skrevet 28. august #39217 Skrevet 28. august (endret) . Endret 13. september av Doris Becker 5 14
antiraad Skrevet 28. august #39218 Skrevet 28. august Skjønner at selve angsten bare er tull, men å signere i blinde?? Uten å se over noe?? Lyver hun om det? Hun sa nemlig at det er noe hun kun har gjort siden februar/mars. Før den tid signerte hun bare.... 4 1 12
Doris Becker Skrevet 28. august #39219 Skrevet 28. august (endret) . Endret 13. september av Doris Becker 3 25
Trixie99 Skrevet 28. august #39220 Skrevet 28. august Istapp skrev (19 minutter siden): Bare det at Klarna ikke er mulig burde være et varsko om å ikke handle produkter fra nettsiden. Hvem fortsetter å handle disse produktene? Og det fortsatt etter at TV2 har påbegynt reklame for sin dokumentar, da hadde jeg avventet og sett denne først. Har for øvrig ikke habdlet et eneste produkt fra IR as sine "bedrifter", billig ræl som skippes fra Kina, remerkes og gis en dyr pris. Jeg har handlet sirup derfra flere ganger uten noe problem og alltid fått varene innen 1-3 dager så hadde ingen betenkeligheter med det. Og jeg var ikke klar over at konkurs= ingen varer og ingen tilbakebetaling. (I hvert fall når nettsiden fortsatt fungerer). Men som jeg sa tidligere, man lærer mens man lever🤣😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå