agent Skrevet torsdag kl. 06:49 #39161 Skrevet torsdag kl. 06:49 Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden): Den «angsten» er bare tull. Hun er en god skuespiller,. Hun gjør alt for å lure mennesker til å handle. Hun spiller på følelser , så nå blir det mye empati handling (stakkars deg, klart vi støtter deg) . Nå er hun også hovedaksjonær i ett annet selskap som styrer netthandelen for Beaty Rebels. Det er så shady hele greia med Ivorie og nå Nude. 4 7
Pinguini Skrevet torsdag kl. 06:54 #39162 Skrevet torsdag kl. 06:54 (endret) Ser noen skriver at hun har tatt ut millioner samtidig som Ivorie ikke har betalt regningene sine? Hvor er denne infoen? Endret torsdag kl. 06:54 av Pinguini Skrivefeil 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 06:54 #39163 Skrevet torsdag kl. 06:54 agent skrev (18 minutter siden): Skulle nesten tro det er en nøye planlagt konkurs. Nå er alt rosenrødt, hun har allerede fått en ny baby. Rosenkålen er borte, samme er angstlidelsen. Skuespillet fortsetter, like kynisk,manipulerende og kalkulerende som før og etter Ivorie død. Mye tyder på at konkursen er nøye planlagt ja…. 1 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 06:55 #39164 Skrevet torsdag kl. 06:55 Pinguini skrev (Akkurat nå): Ser noen skriver at hun har tatt ut millioner samtidig som Ivorie ikke har betalt regningene sine? Hvor er denne infoen? Bare google. I go ligger ute på nett 1
Zena33 Skrevet torsdag kl. 07:02 #39165 Skrevet torsdag kl. 07:02 agent skrev (6 minutter siden): Hun gjør alt for å lure mennesker til å handle. Hun spiller på følelser , så nå blir det mye empati handling (stakkars deg, klart vi støtter deg) . Nå er hun også hovedaksjonær i ett annet selskap som styrer netthandelen for Beaty Rebels. Det er så shady hele greia med Ivorie og nå Nude. Det er kun netthandelen til Nude det nystartede selskapet BXR drifter. De utallige andre merkene Beaty Rebels eier inngår ikke i denne netthandelen. 2
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 07:07 #39166 Skrevet torsdag kl. 07:07 Pinguini skrev (12 minutter siden): Ser noen skriver at hun har tatt ut millioner samtidig som Ivorie ikke har betalt regningene sine? Hvor er denne infoen? Jeg kan ikke svare for uttaket men når et selskap er konkurs er det fordi selskapet ikke kan betale regningene sine. 4
agent Skrevet torsdag kl. 07:11 #39167 Skrevet torsdag kl. 07:11 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jammmen….hun deler jo A L T med elsklingene sine, men nå sier hun dette? Tja, muligens frøken Raad ikke deler A L T likevel Imponerende hvordan hun kan gå fra den dypeste dal til høyeste topp på et døgn liksom. Blir mye dette her, henger ikke med på dette tullet, hvordan kan noen tro på et ord av det hun sier? For meg er troverdigheten hennes lik 0 1 10
agent Skrevet torsdag kl. 07:20 #39168 Skrevet torsdag kl. 07:20 (endret) Zena33 skrev (18 minutter siden): Det er kun netthandelen til Nude det nystartede selskapet BXR drifter. De utallige andre merkene Beaty Rebels eier inngår ikke i denne netthandelen. Stemmer det IR har fått tvillinger, Nude og BRX AS. Men hun må dele med B Rebels. Endret torsdag kl. 07:21 av agent 1
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 07:34 #39169 Skrevet torsdag kl. 07:34 ollie1 skrev (1 time siden): Vil vel påstå at KK har mer klasse, verdighet og stil enn IR noen gang vil klare å få til.... Det er nok ikke så mange som påstår at Kim Kardashian har verken klasse, verdighet eller stil da. Men rik og berømt, det er hun, av en eller annen grunn. 4 1
Alauda Skrevet torsdag kl. 07:49 #39170 Skrevet torsdag kl. 07:49 Flere som har sett film av Pimpen sitte på do innimellom snappene? Så er det en reklame for Europris dopapir 😝 1
Ellenn Skrevet torsdag kl. 07:49 #39171 Skrevet torsdag kl. 07:49 Trixie99 skrev (1 time siden): Ahh… jeg bestilte torsdag kveld men har fortsatt ikke fått mail på at den er sendt🙃🫣😭 Sirah skrev (1 time siden): Jeg også. Viste det var en stor risiko og ta, men tenkte at jeg tålte å tape 159kr for en liten flaske sirup om det skulle gå galt 🙃 Irriterende likevel, siden vi bestilte før bostyrer overtok og det kom ordrebekreftelse med en gang. Vi får se hva som skjer. Får håpe det er på vei. Jeg bestilte tirsdag kveld, og fikk ordrebekreftelsen med en gang. Så fikk jeg beskjed om at den var sendt i går. Jeg stoler ikke på Helt hjem så jeg bestilte med levering i Instabox, og der står det at den er til sortering og leveres i morgen.
Doris Becker Skrevet torsdag kl. 07:53 #39172 Skrevet torsdag kl. 07:53 agent skrev (27 minutter siden): Stemmer det IR har fått tvillinger, Nude og BRX AS. Men hun må dele med B Rebels. Nude Beauty var aldri et eget selskap før, men nå har det blitt det gjennom det nystartede selskapet Bxr AS. Isabel Raad har skutt inn 1,53 millioner kroner i aksjekapital fra Isabel Raad AS for å sikre seg 51 % av aksjene og full kontroll over denne rene netthandelen. Siden Beauty Rebels eier produktet og sitter på de resterende 49 %, må hun dele på overskuddet, men til gjengjeld har de profesjonelle folk i ryggen. Datoene i Brønnøysundregistrene viser at Bxr AS ble stiftet allerede i februar. Det beviser at hun visste Ivorie var tapt i lang tid. Konkursen i august var en helt styrt og kontrollert prosess for å kvitte seg med det synkende klesmerket. Nude i Bxr AS er den nye, rensede "babyen'"som skal reddes og rulles ut i den nye TV-serien hennes. Den gamle babyen (Ivorie) er død og forlatt til kreditorene... 1 1 4
Sirah Skrevet torsdag kl. 07:55 #39173 Skrevet torsdag kl. 07:55 Ellenn skrev (2 minutter siden): Får håpe det er på vei. Jeg bestilte tirsdag kveld, og fikk ordrebekreftelsen med en gang. Så fikk jeg beskjed om at den var sendt i går. Jeg stoler ikke på Helt hjem så jeg bestilte med levering i Instabox, og der står det at den er til sortering og leveres i morgen. Ja krysse fingrene for det. Den sirupen liker jeg skikkelig godt så skulle gjerne hatt en siste. Jeg bestilte med Helthjem og har ikke fått mail/sms fra dem heller at det er på vei. Bestilte torsdag ettermiddag, så i teorien burde det gå fint. Jeg viste jo at det var en stor risiko å bestille, men tenkte at siden nettbutikken fremdeles var operativ og bostyrer enda ikke hadde overtatt konkursboet så var det verdt å ta sjansen. Går det ikke så går det ikke og da er det jo bare sånn.
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 08:05 #39174 Skrevet torsdag kl. 08:05 Doris Becker skrev (2 timer siden): Nå skal alt dreie seg om Nude og det nyoppstartede selskapet Bxr AS. Det etterlater et inntrykk av at Ivorie ble tømt og forlatt etter at det ble hentet ut millionbonuser basert på oppblåste tall prognoser for fremtiden, der de mente det ville doble seg. Tilbake sitter kreditorer og samarbeidspartnere med regningen, mens eierne og ledelsen fraskriver seg ansvar og skylder på hverandre. Det er en enorm logisk brist mellom det villedende glansbildet de tegnet i Finansavisen i januar, og den påståtte tidslinjen de presenterer i dag. At det nå spilles på angst og en offerrolle for å bortforklare kollapsen, samtidig som nye produkter og TV-serier rulles ut for fullt, fremstår som en kynisk avledningsmanøver. Pump and dump. 👍👍👍 2
Zena33 Skrevet torsdag kl. 08:05 #39175 Skrevet torsdag kl. 08:05 Doris Becker skrev (4 minutter siden): Nude Beauty var aldri et eget selskap før, men nå har det blitt det gjennom det nystartede selskapet Bxr AS. Isabel Raad har skutt inn 1,53 millioner kroner i aksjekapital fra Isabel Raad AS for å sikre seg 51 % av aksjene og full kontroll over denne rene netthandelen. Siden Beauty Rebels eier produktet og sitter på de resterende 49 %, må hun dele på overskuddet, men til gjengjeld har de profesjonelle folk i ryggen. Datoene i Brønnøysundregistrene viser at Bxr AS ble stiftet allerede i februar. Det beviser at hun visste Ivorie var tapt i lang tid. Konkursen i august var en helt styrt og kontrollert prosess for å kvitte seg med det synkende klesmerket. Nude i Bxr AS er den nye, rensede "babyen'"som skal reddes og rulles ut i den nye TV-serien hennes. Den gamle babyen (Ivorie) er død og forlatt til kreditorene... Blir spennende å se hvor mye denne netthandelen kan være verdt. Majoriteten av omsetningen for merkevaren sitter uansett Beauty Rebels på alene, gjennom store kjedeavtaler med bl.a. Vita og Lyko.
Doris Becker Skrevet torsdag kl. 08:12 #39176 Skrevet torsdag kl. 08:12 Zena33 skrev (Akkurat nå): Blir spennende å se hvor mye denne netthandelen kan være verdt. Majoriteten av omsetningen for merkevaren sitter uansett Beauty Rebels på alene, gjennom store kjedeavtaler med bl.a. Vita og Lyko. Det er helt riktig. Det store spørsmålet er hva Beauty Rebels visste i vinter. Profesjonelle aktører gjør alltid grundige analyser før de spytter inn millioner i et nytt selskap som Bxr AS. De må ha sett at klesmerket Ivorie blødde penger, og at samarbeidet mellom Raad og Hedberg var i ferd med å havarere. Tipper de så en kjempeforretning. Når Ivorie var på vei mot konkurs, ville Nude og Bxr AS overta hele markedsføringstrykket og oppmerksomheten hennes. De lot henne få 51 % av netthandelen for å holde henne maksimalt motivert til å selge Nude på Snapchat og i den nye TV-serien, mens de selv sitter trygt på de store kjedeavtalene. 2 4
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 08:14 #39177 Skrevet torsdag kl. 08:14 agent skrev (1 time siden): For meg er troverdigheten hennes lik 0 Enig! Tenker at hele livet hennes er nøye planlagt content for å dra inn mest mulig penger. Skjønner ikke hvordan en kan være så kynisk…. Tenker på vår kjære konge i dag, jeg ❤️👑🥺 2 6 2
Zena33 Skrevet torsdag kl. 08:20 #39178 Skrevet torsdag kl. 08:20 Doris Becker skrev (1 minutt siden): Det er helt riktig. Det store spørsmålet er hva Beauty Rebels visste i vinter. Profesjonelle aktører gjør alltid grundige analyser før de spytter inn millioner i et nytt selskap som Bxr AS. De må ha sett at klesmerket Ivorie blødde penger, og at samarbeidet mellom Raad og Hedberg var i ferd med å havarere. Tipper de så en kjempeforretning. Når Ivorie var på vei mot konkurs, ville Nude og Bxr AS overta hele markedsføringstrykket og oppmerksomheten hennes. De lot henne få 51 % av netthandelen for å holde henne maksimalt motivert til å selge Nude på Snapchat og i den nye TV-serien, mens de selv sitter trygt på de store kjedeavtalene. Ja, Beauty Rebels har sikret seg godt de. De eier bortimot all omsetning (bortsett fra 51% av en nettbutikk) og ikke minst så eier de hele merkevaren selv. 2-3 år frem i tid så vil hun kanskje hevde seg lurt av de også 😅 1 6
vilas Skrevet torsdag kl. 08:20 #39179 Skrevet torsdag kl. 08:20 ollie1 skrev (1 time siden): Vil vel påstå at KK har mer klasse, verdighet og stil enn IR noen gang vil klare å få til.... Pimpen kaller sin egen familie for Kardashians Oslo.🙂 Og I og resten av gjengen oppleves å ønske seg dit selv. 3
Doris Becker Skrevet torsdag kl. 08:28 #39180 Skrevet torsdag kl. 08:28 (endret) Zena33 skrev (13 minutter siden): Ja, Beauty Rebels har sikret seg godt de. De eier bortimot all omsetning (bortsett fra 51% av en nettbutikk) og ikke minst så eier de hele merkevaren selv. 2-3 år frem i tid så vil hun kanskje hevde seg lurt av de også 😅 Klær krever at du har varelager i forskjellige størrelser, og brenner du inne med feil størrelse eller fjorårets mote, taper du alt. Sminke er noe annet, det tar null plass og går aldri av moten. Med kjedene i ryggen er varelageret allerede solgt i store volum før det i det hele tatt ankommer. Ivorie gikk dukken fordi følgerne ikke kjøpte nok til å dekke kostnadene for varelager og frakt. Nå må følgerne kjøpe kosmetikk i bøtter og spann. Mye eldre kvinner hvis man ser i kommentarfelt. Men de er lojale, og kjøper det hun ber dem kjøpe. Men da er det viktig at de bruker riktig nettadresse, og ikke kjøper det via kjedene på nett. Raad har kun 51% av netthandelen. BeautyRebels er sikret uansett. Endret torsdag kl. 08:34 av Doris Becker 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå