Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 15:38 #39081 Skrevet onsdag kl. 15:38 Håper hun helst ryker inn i fengsel i Emiratene jeg!☺️👌 5
Doris Becker Skrevet onsdag kl. 15:39 #39082 Skrevet onsdag kl. 15:39 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): De sitter å lyver på intervjuet fra januar 😅 Isabel: «har ikke spart en krone på å flytte til Dubai og jeg skatter fortsatt til Norge!» «Myyyye..» 😂😂 Jada Isabel; hele 18.000,- i fjor og INGENTING av din egentlige inntekt som er Snapchat…. 🙄🙄🙄 Altså går folk på dette her?!👀😅 Hun har skattet endel til Norge, av sin personlige inntekt. Det må hun, i tre år. Men hun manøvrerer alt hun kan av verdiskapning ut av landet. Men fra nesteår, eller mulig 2028, så kan hun skatte nær null. Edit: Dette ble ikke riktig heller. Tror personlig skatt forblir høy. Det er dette at de tømmer selskapet for verdier, som sluses til Dubai som er problemet. Og som er i gråsonen. Spent på fasit. Endret onsdag kl. 15:47 av Doris Becker 2 1
agent Skrevet onsdag kl. 15:48 #39083 Skrevet onsdag kl. 15:48 (endret) Doris Becker skrev (45 minutter siden): Måtte se dette intervjuet igjen. Og anbefaler alle å se det. Det er helt krise 😅 De må ha samarbeidet om strategien helt til det gikk galt. Og nå prøver begge å redde eget skinn. Jeg ser bare ikke helt hva Hedberg har fått ut av dette. https://www.finansavisen.no/handel/2026/01/20/8320366/raad-omsatte-for-50-mill-jeg-har-ikke-tjent-en-krone Spesielt fra 4:40 og utover. Der forklarer de overføringene til Dubai, Jeg så på det, alt er skuespill. Men når de pratet om de nyopprettede selskapene i Dubai, kunne det virke som de ble litt nervøse. Men hvorfor ta imot en bonus på 4.500.000 , når babyen er i vanskeligheter. Hun tjener jo nok på Snapchat som influenser. 🤔🤷♀️ Endret onsdag kl. 15:52 av agent 2 6
Alba1235 Skrevet onsdag kl. 15:49 #39084 Skrevet onsdag kl. 15:49 Altså snakk om å eksponere seg selv med denne nye serien da og alt hun angivelig sier hun har filma. Og hvorfor i H har de valgt å eksponere faren også… han skal kanskje aldri mer bo i Norge eller? Med tanke på hva han har gjort gir det ikke mening. Og hvordan kan man tenke det er fornuftig å eksponere seg på den måten når man sliter med angst og depresjon…… Jeg kan ikke se for meg at denne serien skal klare å sette henne i et bedre lys enn hun befinner seg i nå 3 5
adriana32 Skrevet onsdag kl. 15:55 #39085 Skrevet onsdag kl. 15:55 Alba1235 skrev (4 minutter siden): Altså snakk om å eksponere seg selv med denne nye serien da og alt hun angivelig sier hun har filma. Og hvorfor i H har de valgt å eksponere faren også… han skal kanskje aldri mer bo i Norge eller? Med tanke på hva han har gjort gir det ikke mening. Og hvordan kan man tenke det er fornuftig å eksponere seg på den måten når man sliter med angst og depresjon…… Jeg kan ikke se for meg at denne serien skal klare å sette henne i et bedre lys enn hun befinner seg i nå Selvfølgelig var det en grunn til at hun snakket så mye om at hun har tilgitt han. De driver med en slags sykelig sort for grooming mot følgerne sine. Som et manipulerende script og så mange går på. Skremmende. 2 13
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 15:57 #39086 Skrevet onsdag kl. 15:57 Alba1235 skrev (1 minutt siden): Altså snakk om å eksponere seg selv med denne nye serien da og alt hun angivelig sier hun har filma. Og hvorfor i H har de valgt å eksponere faren også… han skal kanskje aldri mer bo i Norge eller? Med tanke på hva han har gjort gir det ikke mening. Og hvordan kan man tenke det er fornuftig å eksponere seg på den måten når man sliter med angst og depresjon…… Jeg kan ikke se for meg at denne serien skal klare å sette henne i et bedre lys enn hun befinner seg i nå Det hele er bare tragisk, det er så mange flere som hadde fortjent en serie enn den egosentrerte gjengen der. Har hun ikke gått å trodd hun var Norges KimK før så blir det i hvert fall nå 🙄 Jeg skal IKKE bestille meg PRIME av den grunn, det er i hvert fall sikkert. Jeg er så sjeleglad at jeg aldri har kjøpt en ting av den dama der altså, av noenting hun fronter. Samt veldig glad for at noen tipset om meg om at man kan se via SnapLooker om man skulle ønske å titte innom, uten å da generere noen penger inn til henne. Jeg synes hun lever et liv som nærmest spytter litt på hvor mange som faktisk sliter i verden. Alt er bare lux, hun kan ikke handle mat på den billige matbutikken selv om de kanskje har samme merke, nei det er jo ikke lux nok. Å dette med faren er virkelig for dumt, hvor ille kan det være tenker jeg ? Jeg leste bøkene hennes når jeg faktisk likte å følge henne, men jeg tror mindre og mindre på mye av det som står der også. Å dette "jeg deler alt" greiene som hun stadig sier er til å bli kvalm av, hun deler ikke 2% engang. Merkelig at Sidra foreksempel sa på sin Snap i går tror jeg det var at årsaken til at hun flyttet til Dubai var fordi nå hadde alle flyttet ut av Norge med unntak av Shehed. Har mora og faren flyttet ut av Norge ? Har elskling fortalt det til bestevennene sine ? Hele den familien der tar så lett på å lyve at det er skammelig, å det kun for penger penger penger penger. 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:01 #39087 Skrevet onsdag kl. 16:01 Doris Becker skrev (20 minutter siden): Hun har skattet endel til Norge, av sin personlige inntekt. Det må hun, i tre år. Men hun manøvrerer alt hun kan av verdiskapning ut av landet. Men fra nesteår, eller mulig 2028, så kan hun skatte nær null. Edit: Dette ble ikke riktig heller. Tror personlig skatt forblir høy. Det er dette at de tømmer selskapet for verdier, som sluses til Dubai som er problemet. Og som er i gråsonen. Spent på fasit. 16.900 betalte hun i skatt i 2024…. Det er ikke mye. Det er derfor hun har beholdt Isabel Raad a/s i Norge. Pga inntektene der er lave. Typ reklameinntekter for Nude. Skjønner du ikke det?☺️ håper det var greit forklart. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:02 #39088 Skrevet onsdag kl. 16:02 agent skrev (13 minutter siden): Jeg så på det, alt er skuespill. Men når de pratet om de nyopprettede selskapene i Dubai, kunne det virke som de ble litt nervøse. Men hvorfor ta imot en bonus på 4.500.000 , når babyen er i vanskeligheter. Hun tjener jo nok på Snapchat som influenser. 🤔🤷♀️ Kanskje penger til Jack? Eller pimpen? 🙄🤔 lønn.. 🤡 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:03 #39089 Skrevet onsdag kl. 16:03 adriana32 skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig var det en grunn til at hun snakket så mye om at hun har tilgitt han. De driver med en slags sykelig sort for grooming mot følgerne sine. Som et manipulerende script og så mange går på. Skremmende. Dette ER grooming på høyt nivå! Utspekulert 1 8
Kønn Skrevet onsdag kl. 16:04 #39090 Skrevet onsdag kl. 16:04 Alba1235 skrev (5 minutter siden): Altså snakk om å eksponere seg selv med denne nye serien da og alt hun angivelig sier hun har filma. Og hvorfor i H har de valgt å eksponere faren også… han skal kanskje aldri mer bo i Norge eller? Med tanke på hva han har gjort gir det ikke mening. Og hvordan kan man tenke det er fornuftig å eksponere seg på den måten når man sliter med angst og depresjon…… Jeg kan ikke se for meg at denne serien skal klare å sette henne i et bedre lys enn hun befinner seg i nå Helt siden starten av denne filmingen, har hun brukt snap til å promotere denne serien for å øke seertallene. Derfor dette hemmeligholdet. Hun har bygd opp forventningene så til de grader. Dette kan hun, i motsetning til forretningsdrift. Kynisk er bare fornavnet. Ang faren. Som du nevner flytter han antagelig fra Norge, beholder trygden og får helt sikker betalt for å stille opp i serien. Der han kommer fra og antagelig har tenkt å returnere til er det lovlig å mishandle kone og barn. Mange fra Midtøsten som returnerer og lever som grever på norsk trygd. Penger er motivet og det er jo ikke ulovlig. Ikke rart de flytter fra Norge. Ikke mer å hente her nå. Spesielt siden de ikke er så populære i nabolaget. Så jeg sier bare, betal din skatt med glede😢 2 4
Doris Becker Skrevet onsdag kl. 16:12 #39091 Skrevet onsdag kl. 16:12 (endret) agent skrev (29 minutter siden): Jeg så på det, alt er skuespill. Men når de pratet om de nyopprettede selskapene i Dubai, kunne det virke som de ble litt nervøse. Men hvorfor ta imot en bonus på 4.500.000 , når babyen er i vanskeligheter. Hun tjener jo nok på Snapchat som influenser. 🤔🤷♀️ Jeg tror det var fordi "babyen" var i vanskeligheter at hun ville sikre seg denne kapitalen, og tappet det synkende skipet for verdier før det sank. Samtidig brukte Raad sine norske Snapchat-millioner og Isabel Raad AS til å spytte inn kapital i et helt nytt, gjeldsfritt kosmetikkselskap, Bxr AS. Det vil nok bli sett nøye på hvordan alle overføringer mellom de ulike selskapene er utført, og hvorfor det ble gjort rett før en konkurs. De må jo ha visst noe i januar. De har valgt å spille skuespill så alle skulle tro at Ivorie var i sterk vekst. Mulig de tenkte at det ville skaffe sårt trengt kapital, eller at de på den måten ville beholde sin leverandørkreditt, og at de håpet det ville snu, men neppe. Ren fasadebygging, som sikkert lurte Beauty Rebels til å starte datterselskapet Bxr med henne... Endret onsdag kl. 16:18 av Doris Becker 2 1
Doris Becker Skrevet onsdag kl. 16:17 #39092 Skrevet onsdag kl. 16:17 Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): 16.900 betalte hun i skatt i 2024…. Det er ikke mye. Det er derfor hun har beholdt Isabel Raad a/s i Norge. Pga inntektene der er lave. Typ reklameinntekter for Nude. Skjønner du ikke det?☺️ håper det var greit forklart. Ja, det er det selskapet betalte i skatt. et dårlig år. I 2025 lå det på 380 000 eller noe. Men hennes personlige skatt er relativt høy. Etter hva jeg forstår, så har hun skattbar inntekt på rundt 30 mill. 1
agent Skrevet onsdag kl. 16:18 #39093 Skrevet onsdag kl. 16:18 Doris Becker skrev (2 minutter siden): Jeg tror det var fordi "babyen" var i vanskeligheter at hun ville sikre seg denne kapitalen, og tappet det synkende skipet for verdier før det sank. Samtidig brukte Raad sine norske Snapchat-millioner og Isabel Raad AS til å spytte inn kapital i et helt nytt, gjeldsfritt kosmetikkselskap, Bxr AS. Det bil nok bli sett nøye på hvordan alle overføringer mellom de ulike selskapene er utført, og hvorfor det ble gjort rett før en konkurs. De må jo ha visst noe i januar. De har valgt å spille skuespill så alle skulle tro at Ivorie var i sterk vekst. Mulig de tenkte at det ville skaffe sårt trengt kapital, eller at de på den måten ville beholde sin leverandørkreditt, og at de håpet det ville snu, men neppe. Ren fasadebygging, som sikkert lurte Beauty Rebels til å starte datterselskapet Bxr med henne... Det intervjuet fra januar, står ikke i samsvar med hennes handlingsmønster de 3 siste mnd. Skal ikke se bort ifra at det intervjuet kan bli brukt som bevis i en rettssak. + skuespillet hun har bedrevet med på snapchat i det siste. 2 5
agent Skrevet onsdag kl. 16:20 #39094 Skrevet onsdag kl. 16:20 (endret) Doris Becker skrev (3 minutter siden): Ja, det er det selskapet betalte i skatt. et dårlig år. I 2025 lå det på 380 000 eller noe. Men hennes personlige skatt er relativt høy. Etter hva jeg forstår, så har hun skattbar inntekt på rundt 30 mill. Så har vi de 15 mill. som ble tatt ut som lønnskostnader fra Isabel Raad AS Endret onsdag kl. 16:21 av agent 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:23 #39095 Skrevet onsdag kl. 16:23 Doris Becker skrev (3 minutter siden): Ja, det er det selskapet betalte i skatt. et dårlig år. I 2025 lå det på 380 000 eller noe. Men hennes personlige skatt er relativt høy. Etter hva jeg forstår, så har hun skattbar inntekt på rundt 30 mill. Men nå blander du fortsatt flere forskjellige ting 😅 380.000 kr er skatt i Isabel Raad AS og sier ingenting om hva Isabel personlig har betalt i skatt. Og «skattbar inntekt på 30 mill.» betyr heller ikke at hun har betalt skatt av 30 millioner i Snapchat-inntekter. Det som er relevant er hvor de inntektene er opptjent og hvilket selskap som faktisk har mottatt dem. Isabel Raad AS hadde bare ca. 517.000 kr i omsetning i 2024, samtidig som Isabel selv fortalte offentlig om svært høye daglige Snapchat inntekter. De Snapchat-millionene kan derfor åpenbart ikke alle ha vært inntektsført i det norske AS-et det året… Så poenget mitt er ikke at hun ikke betaler skatt. Poenget mitt er at du ikke kan bruke hennes personlige skatt eller skatten i Isabel Raad AS som dokumentasjon på hvordan inntektene i UAE er beskattet. Det er tre forskjellige ting. Hvis du mener de ca. 30 millionene er hennes personlige skattbare inntekt i Norge, vis meg gjerne kilden og hvilket inntektsår det gjelder – for da kan vi faktisk sammenligne riktige tall 😊 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:23 #39096 Skrevet onsdag kl. 16:23 agent skrev (2 minutter siden): Så har vi de 15 mill. som ble tatt ut som lønnskostnader fra Isabel Raad AS Stemmer!
Doris Becker Skrevet onsdag kl. 16:34 #39097 Skrevet onsdag kl. 16:34 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden): Men nå blander du fortsatt flere forskjellige ting 😅 380.000 kr er skatt i Isabel Raad AS og sier ingenting om hva Isabel personlig har betalt i skatt. Og «skattbar inntekt på 30 mill.» betyr heller ikke at hun har betalt skatt av 30 millioner i Snapchat-inntekter. Det som er relevant er hvor de inntektene er opptjent og hvilket selskap som faktisk har mottatt dem. Isabel Raad AS hadde bare ca. 517.000 kr i omsetning i 2024, samtidig som Isabel selv fortalte offentlig om svært høye daglige Snapchat inntekter. De Snapchat-millionene kan derfor åpenbart ikke alle ha vært inntektsført i det norske AS-et det året… Så poenget mitt er ikke at hun ikke betaler skatt. Poenget mitt er at du ikke kan bruke hennes personlige skatt eller skatten i Isabel Raad AS som dokumentasjon på hvordan inntektene i UAE er beskattet. Det er tre forskjellige ting. Hvis du mener de ca. 30 millionene er hennes personlige skattbare inntekt i Norge, vis meg gjerne kilden og hvilket inntektsår det gjelder – for da kan vi faktisk sammenligne riktige tall 😊 Raad står oppført i de offisielle norske skattelistene med en alminnelig inntekt eller "personlig inntekt" på 30,2 millioner kroner,og det betyr at hun må betale skatt av dette beløpet til Norge. Gjennom årsregnskapet til Isabel Raad AS er det dokumentert at hun tok ut 15,4 million kroner i ren lønn, og aksjeselskapet er lovpålagt å trekke skatt og betale arbeidsgiveravgift når lønnen utbetales til en ansatt. Selskapet sparer skatt, fordi overskuddet forsvinner i lønn. Når det gjelder bonusen fra Ivorie er det mer risikabelt det de har gjort. Disse 4,5 millionene ble ikke tatt ut som skattbar lønn eller utbytte. De ble sendt ut som "bonuser" eller "fakturaer" til Dubai-morselskapet, etter hva jeg har forstått. Og det rett før en konkurs. Veldig spent på utfallet der. Endret onsdag kl. 17:03 av Doris Becker 2
Realista Skrevet onsdag kl. 16:36 #39098 Skrevet onsdag kl. 16:36 Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Men nå blander du fortsatt flere forskjellige ting 😅 380.000 kr er skatt i Isabel Raad AS og sier ingenting om hva Isabel personlig har betalt i skatt. Og «skattbar inntekt på 30 mill.» betyr heller ikke at hun har betalt skatt av 30 millioner i Snapchat-inntekter. Det som er relevant er hvor de inntektene er opptjent og hvilket selskap som faktisk har mottatt dem. Isabel Raad AS hadde bare ca. 517.000 kr i omsetning i 2024, samtidig som Isabel selv fortalte offentlig om svært høye daglige Snapchat inntekter. De Snapchat-millionene kan derfor åpenbart ikke alle ha vært inntektsført i det norske AS-et det året… Så poenget mitt er ikke at hun ikke betaler skatt. Poenget mitt er at du ikke kan bruke hennes personlige skatt eller skatten i Isabel Raad AS som dokumentasjon på hvordan inntektene i UAE er beskattet. Det er tre forskjellige ting. Hvis du mener de ca. 30 millionene er hennes personlige skattbare inntekt i Norge, vis meg gjerne kilden og hvilket inntektsår det gjelder – for da kan vi faktisk sammenligne riktige tall 😊 Kanskje du skal logge deg på Skatteetaten og sjekke selv? Tallene ligger jo der… 4
Sirah Skrevet onsdag kl. 16:39 #39099 Skrevet onsdag kl. 16:39 Alba1235 skrev (49 minutter siden): Altså snakk om å eksponere seg selv med denne nye serien da og alt hun angivelig sier hun har filma. Og hvorfor i H har de valgt å eksponere faren også… han skal kanskje aldri mer bo i Norge eller? Med tanke på hva han har gjort gir det ikke mening. Og hvordan kan man tenke det er fornuftig å eksponere seg på den måten når man sliter med angst og depresjon…… Jeg kan ikke se for meg at denne serien skal klare å sette henne i et bedre lys enn hun befinner seg i nå Ja veldig rart.... Og enda rarere at han har sagt ja? Det burde jo ikke vært noe problem å ikke vist han akkurat når de filmet. Tviler på at vi får se julaften minutt for minutt lissom. 2
agent Skrevet onsdag kl. 16:44 #39100 Skrevet onsdag kl. 16:44 Doris Becker skrev (30 minutter siden): Jeg tror det var fordi "babyen" var i vanskeligheter at hun ville sikre seg denne kapitalen, og tappet det synkende skipet for verdier før det sank. Samtidig brukte Raad sine norske Snapchat-millioner og Isabel Raad AS til å spytte inn kapital i et helt nytt, gjeldsfritt kosmetikkselskap, Bxr AS. Det vil nok bli sett nøye på hvordan alle overføringer mellom de ulike selskapene er utført, og hvorfor det ble gjort rett før en konkurs. De må jo ha visst noe i januar. De har valgt å spille skuespill så alle skulle tro at Ivorie var i sterk vekst. Mulig de tenkte at det ville skaffe sårt trengt kapital, eller at de på den måten ville beholde sin leverandørkreditt, og at de håpet det ville snu, men neppe. Ren fasadebygging, som sikkert lurte Beauty Rebels til å starte datterselskapet Bxr med henne... Hun sier det har pågått 1 års tid, så de var fult klar over det.🤔 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå