Doris Becker Skrevet 4 timer siden #39021 Skrevet 4 timer siden (endret) agent skrev (1 time siden): Ivorie LLc, hvem står som eiere i dette selskapet ? Ivorie nuf llc, er der IR og Synnøve Er det til ivorie llc penger har blitt overført til ? Det er vanskelig å vite hvor det er blitt overført. Raad kan ha "stråselskaper" registrert i Dubai, som ikke vi kan se. Tipper mannen hennes JB er god på sånt. Men vi vet at hun kjøpte en luksusvilla like etter. En oversikt fra Proff viser følgende: Felles selskaper: Isp AS: Synnøve Paus Hedberg: Daglig leder og styremedlem. Isabel Shirog Raad: Styrets leder ( hun eier majoriteten 75%) Ivorie Studio Llc NUF: Synnøve Paus Hedberg: Styrets leder .(fordi det krever at styreleder er bosatt i Norge) Isabel Shirog Raad: Styremedlem. Individuelle selskapsroller Isabel Raad AS: Isabel Shirog Raad er daglig leder og styreleder, med 17,1 mill. NOK i driftsinntekter (2025). Hun er også styremedlem i Bxr AS, et nystarted aksjeselskap der Isabel Raad AS har 51% aksjer. Synnøve Paus Hedberg: Er styreleder i Cwi AS og styremedlem i Thi AS og Sandviga AS. Disse selskapene hadde 0 NOK i driftsinntekter i 2025 ifølge tilgjengelige data. Hedbergs egne, individuelle selskaper (Cwi, Thi, Sandviga) står uten aktivitet, og 0 i inntekter. Raad har på sin side hatt en massiv personlig omsetning via sitt AS, men pengene har i stor grad blitt tatt ut i lønn, 15,4 millioner, og overført til utlandet. Raad retter med sine uttalelser skylden mot Hedberg og den operative ledelsen for manglende økonomisk kontroll, men hvis de rettslige prosessene avdekker at store summer har blitt flyttet ut av Ivorie, og overført til Dubai i forkant av konkursen, flyttes mulig skyldspørsmålet. Raad vil påstå at hun handlet i god tro og stolte på at den operative ledelsen i Norge hadde kontroll på at overføringene fulgte god regskapsskikk, Hedberg vil antagelig peke på at selv om navnet hennes sto i Brønnøysundregistrene frem til august 2026, så hadde hun i realiteten frasagt seg den faktiske og operative styringen, da den nye lederen trådte inn i desember 2025, og at Raad brukte sin makt som merkevarens ansikt og storeier til å prioritere egne overføringer fremfor selskapets overlevelse. Som majoritetseier og styremedlem i Isp AS har Raad den ultimate makten. Hedberg vil argumentere med at man ikke kan overføre millionbeløp til sin egen base i Dubai, og etterpå hevde at man bare "stolte på" at andre passet på pengesekken. Det er sånn jeg leser uttalelsene som de kom med igår. Villakjøpet skjedde rett etter overføringene, og Hedberg vil sikkert argumentere at kassa ble tømt for å finansiere Raads private luksusliv og eiendomskjøp i utlandet. Så får vi se hvem som har bevis for hva. Om det finnes bevis for at Hedberg hadde hengt av seg daglig leder hatten, eller at hun advarte om forestående krise. Finnes det bevis for at fullmakter faktisk ble overført til den nye lederen 1. desember 2025, og i hvor stor grad var Hedberg ute av businessen? Hedberg er i alle fall finansielt sett den svake parten i samarbeidet. Endret 4 timer siden av Doris Becker 1 3
Trixie99 Skrevet 4 timer siden #39022 Skrevet 4 timer siden Dette bekrefter vel at hun ikke har noen beef med Reme 🤔 3 4
vilas Skrevet 4 timer siden #39023 Skrevet 4 timer siden Ellenn skrev (31 minutter siden): Men det var Ivorie vi diskuterte. Isabel Raad AS er vel ikke konkurs? Ikke enda, i hvert fall… Isabel Raad AS har vel 4 uker på å skaffe seg revisor for å få ett regnskap godkjent nå. Om ikke d skjer så blir dette firmaet satt under offentlig kontroll.
Doris Becker Skrevet 4 timer siden #39024 Skrevet 4 timer siden Trixie99 skrev (8 minutter siden): Dette bekrefter vel at hun ikke har noen beef med Reme 🤔 Vil si det! Hvis ikke tar de "passiv aggressivitet" til et nytt nivå 😅 2 2
smiiiley Skrevet 3 timer siden #39025 Skrevet 3 timer siden Doris Becker skrev (26 minutter siden): Det er vanskelig å vite hvor det er blitt overført. Raad kan ha "stråselskaper" registrert i Dubai, som ikke vi kan se. Tipper mannen hennes JB er god på sånt. Men vi vet at hun kjøpte en luksusvilla like etter. En oversikt fra Proff viser følgende: Felles selskaper: Isp AS: Synnøve Paus Hedberg: Daglig leder og styremedlem. Isabel Shirog Raad: Styrets leder ( hun eier majoriteten 75%) Ivorie Studio Llc NUF: Synnøve Paus Hedberg: Styrets leder .(fordi det krever at styreleder er bosatt i Norge) Isabel Shirog Raad: Styremedlem. Individuelle selskapsroller Isabel Raad AS: Isabel Shirog Raad er daglig leder og styreleder, med 17,1 mill. NOK i driftsinntekter (2025). Hun er også styremedlem i Bxr AS, et nystarted aksjeselskap der Isabel Raad AS har 51% aksjer. Synnøve Paus Hedberg: Er styreleder i Cwi AS og styremedlem i Thi AS og Sandviga AS. Disse selskapene hadde 0 NOK i driftsinntekter i 2025 ifølge tilgjengelige data. Hedbergs egne, individuelle selskaper (Cwi, Thi, Sandviga) står uten aktivitet, og 0 i inntekter. Raad har på sin side hatt en massiv personlig omsetning via sitt AS, men pengene har i stor grad blitt tatt ut i lønn, 15,4 millioner, og overført til utlandet. Raad retter med sine uttalelser skylden mot Hedberg og den operative ledelsen for manglende økonomisk kontroll, men hvis de rettslige prosessene avdekker at store summer har blitt flyttet ut av Ivorie, og overført til Dubai i forkant av konkursen, flyttes mulig skyldspørsmålet. Raad vil påstå at hun handlet i god tro og stolte på at den operative ledelsen i Norge hadde kontroll på at overføringene fulgte god regskapsskikk, Hedberg vil antagelig peke på at selv om navnet hennes sto i Brønnøysundregistrene frem til august 2026, så hadde hun i realiteten frasagt seg den faktiske og operative styringen, da den nye lederen trådte inn i desember 2025, og at Raad brukte sin makt som merkevarens ansikt og storeier til å prioritere egne overføringer fremfor selskapets overlevelse. Som majoritetseier og styremedlem i Isp AS har Raad den ultimate makten. Hedberg vil argumentere med at man ikke kan overføre millionbeløp til sin egen base i Dubai, og etterpå hevde at man bare "stolte på" at andre passet på pengesekken. Det er sånn jeg leser uttalelsene som de kom med igår. Villakjøpet skjedde rett etter overføringene, og Hedberg vil sikkert argumentere at kassa ble tømt for å finansiere Raads private luksusliv og eiendomskjøp i utlandet. Så får vi se hvem som har bevis for hva. Om det finnes bevis for at Hedberg hadde hengt av seg daglig leder hatten, eller at hun advarte om forestående krise. Finnes det bevis for at fullmakter faktisk ble overført til den nye lederen 1. desember 2025, og i hvor stor grad var Hedberg ute av businessen? Hedberg er i alle fall finansielt sett den svake parten i samarbeidet. 1. hvis du står som daglig leder i Brønnøysund, så kan du ikke «frasi deg operativ styring» til en vanlig ansatt. Den som står registrert i Brønnøysund er den som er daglig leder. Nytter ikke å si i en rettsak at «ja men jeg sa fra meg rollen som daglig leder». Ingenting annet er gjeldende før det er endret i Brreg. 2. Ingen penger har gått ut av selskapet uten DL sin signatur. Dvs. S sammen med enten I eller Reme har vært med på overføringene. Noe annet er ulovlig. Så all pengestrøm ut av selskapet har S signert på, ikke I alene. Penger som er overført til Dubai har gått gjennom skatteetaten har jeg forstått, så lite tyder på at det er ulovlige overføringer. Generelt: det er veldig mange her inne med god fantasi 😂 5
smiiiley Skrevet 3 timer siden #39026 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (27 minutter siden): Isabel Raad AS har vel 4 uker på å skaffe seg revisor for å få ett regnskap godkjent nå. Om ikke d skjer så blir dette firmaet satt under offentlig kontroll. Isabel Raad as sitt 2025 regnskap er godkjent. Hun trenger revisor for 2026 regnskapet. 3
Doris Becker Skrevet 3 timer siden #39027 Skrevet 3 timer siden (endret) smiiiley skrev (14 minutter siden): 1. hvis du står som daglig leder i Brønnøysund, så kan du ikke «frasi deg operativ styring» til en vanlig ansatt. Den som står registrert i Brønnøysund er den som er daglig leder. Nytter ikke å si i en rettsak at «ja men jeg sa fra meg rollen som daglig leder». Ingenting annet er gjeldende før det er endret i Brreg. 2. Ingen penger har gått ut av selskapet uten DL sin signatur. Dvs. S sammen med enten I eller Reme har vært med på overføringene. Noe annet er ulovlig. Så all pengestrøm ut av selskapet har S signert på, ikke I alene. Penger som er overført til Dubai har gått gjennom skatteetaten har jeg forstått, så lite tyder på at det er ulovlige overføringer. Generelt: det er veldig mange her inne med god fantasi 😂 Det stemmer at man formelt sett er registrert som daglig leder frem til Brønnøysundregistrene er oppdatert. Men i en rettssak og i en granskning ser man på hvem som utøvde den faktiske ledelsen. Men da må Hedberg kunne dokumentere at selskapet, etter hennes ønske, ansatte en ny operativ leder som overtok det daglige ansvaret og personalansvaret fra 1. desember 2025. At dette ikke var en vanlig ansatt, men en person som ble rekruttert spesifikt til lederrollen. Domstolen legger stor vekt på realiteter, og ikke bare det som står på papiret. Dette er heller ikke en normal bedrift, konflikten involverer et Dubai-registrert selskap, der en majoritetseier er bosatt i Dubai. Hun kan ha hatt signaturrett på egne utenlandske kontoer feks. Det blir spennende å se. Moro å spekulere. Endret 3 timer siden av Doris Becker 1
Doris Becker Skrevet 3 timer siden #39028 Skrevet 3 timer siden smiiiley skrev (11 minutter siden): 1. hvis du står som daglig leder i Brønnøysund, så kan du ikke «frasi deg operativ styring» til en vanlig ansatt. Den som står registrert i Brønnøysund er den som er daglig leder. Nytter ikke å si i en rettsak at «ja men jeg sa fra meg rollen som daglig leder». Ingenting annet er gjeldende før det er endret i Brreg. 2. Ingen penger har gått ut av selskapet uten DL sin signatur. Dvs. S sammen med enten I eller Reme har vært med på overføringene. Noe annet er ulovlig. Så all pengestrøm ut av selskapet har S signert på, ikke I alene. Penger som er overført til Dubai har gått gjennom skatteetaten har jeg forstått, så lite tyder på at det er ulovlige overføringer. Generelt: det er veldig mange her inne med god fantasi 😂 At overføringene er registrert hos Skatteetaten betyr bare at bankene har oppfylt sin automatiske rapporteringsplikt for penger som krysser grensen. Det betyr ikke at Skatteetaten har godkjent formålet med pengene. 1
Ellenn Skrevet 3 timer siden #39029 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (39 minutter siden): Isabel Raad AS har vel 4 uker på å skaffe seg revisor for å få ett regnskap godkjent nå. Om ikke d skjer så blir dette firmaet satt under offentlig kontroll. Å skrive kontrakt med en revisor er en smal sak. Geir er nok på saken allerede. 2
blvck Skrevet 3 timer siden #39030 Skrevet 3 timer siden (endret) Purpurina skrev (2 timer siden): Kanskje de ikke faktisk omsatte for 50 millioner? Hvis jeg husker rett skal de ha gått fra 1,5 mill til 50 mill på ett år? Det er jo helt ville tall. Hvem vet hva som faktisk har skjedd, men hun mener jo tydeligvis at hun har blitt lurt og sveket, og kanskje det har vært noe krøll med regnskapet utad vs faktiske tall... Jeg syns også det er en helt vill oppgang for et helt ordinært klesmerke på ett år. Jeg driver ikke butikk, men jeg trodde det var en ganske vanskelig bransje å overleve i. Utrolig bra jobba i så fall. Endret 3 timer siden av blvck 1
Me0987 Skrevet 3 timer siden #39031 Skrevet 3 timer siden smiiiley skrev (19 minutter siden): 1. hvis du står som daglig leder i Brønnøysund, så kan du ikke «frasi deg operativ styring» til en vanlig ansatt. Den som står registrert i Brønnøysund er den som er daglig leder. Nytter ikke å si i en rettsak at «ja men jeg sa fra meg rollen som daglig leder». Ingenting annet er gjeldende før det er endret i Brreg. 2. Ingen penger har gått ut av selskapet uten DL sin signatur. Dvs. S sammen med enten I eller Reme har vært med på overføringene. Noe annet er ulovlig. Så all pengestrøm ut av selskapet har S signert på, ikke I alene. Penger som er overført til Dubai har gått gjennom skatteetaten har jeg forstått, så lite tyder på at det er ulovlige overføringer. Generelt: det er veldig mange her inne med god fantasi 😂 Ingen penger "går gjennom skatteetaten"
Snuppa82 Skrevet 3 timer siden #39032 Skrevet 3 timer siden Tenkeselv skrev (11 timer siden): Har du hørt denne Emelie si det ? Eller stoler du blindt på Isabel sine ord ? Mener hun Emilie var på I sin snap ifm et event for lenge siden, da ble dette tatt opp og ble vel sagt at I var glad E ikke ga opp med å få I inn i programmet. De lo av det. 2
Kønn Skrevet 3 timer siden #39033 Skrevet 3 timer siden …..Men i dag går det mye bedre. Gleden er stor og livet leverer🎉 Hjertene strømmer inn på Insta og til om med fam Reme gleder seg. Snart kommer vel J og nå skal vi virkelig få se ‘sannheten’ bak gardinene. Også jeg som trodde den allerede var servert på den gule appen. Så feil kan man ta. Jammen glad jeg er ‘fattig’. Det ser tungt ut å leve drømmelivet🥰 1 7
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #39034 Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Henrik Troy snappet opp Raadsquad kommentaren 😂 Han er nok bak et av brukernavnene her inne. 1 2
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #39035 Skrevet 3 timer siden Kønn skrev (5 minutter siden): …..Men i dag går det mye bedre. Gleden er stor og livet leverer🎉 Hjertene strømmer inn på Insta og til om med fam Reme gleder seg. Snart kommer vel J og nå skal vi virkelig få se ‘sannheten’ bak gardinene. Også jeg som trodde den allerede var servert på den gule appen. Så feil kan man ta. Jammen glad jeg er ‘fattig’. Det ser tungt ut å leve drømmelivet🥰 Ja, takke meg til de skarve millionene jeg rutter med 😂 1
skeiv-ostepop Skrevet 3 timer siden #39036 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (19 minutter siden): Å skrive kontrakt med en revisor er en smal sak. Geir er nok på saken allerede. Forutsatt at man finner en revisor som vil påta seg jobben.
agent Skrevet 3 timer siden #39037 Skrevet 3 timer siden Doris Becker skrev (1 time siden): Det er vanskelig å vite hvor det er blitt overført. Raad kan ha "stråselskaper" registrert i Dubai, som ikke vi kan se. Tipper mannen hennes JB er god på sånt. Men vi vet at hun kjøpte en luksusvilla like etter. En oversikt fra Proff viser følgende: Felles selskaper: Isp AS: Synnøve Paus Hedberg: Daglig leder og styremedlem. Isabel Shirog Raad: Styrets leder ( hun eier majoriteten 75%) Ivorie Studio Llc NUF: Synnøve Paus Hedberg: Styrets leder .(fordi det krever at styreleder er bosatt i Norge) Isabel Shirog Raad: Styremedlem. Individuelle selskapsroller Isabel Raad AS: Isabel Shirog Raad er daglig leder og styreleder, med 17,1 mill. NOK i driftsinntekter (2025). Hun er også styremedlem i Bxr AS, et nystarted aksjeselskap der Isabel Raad AS har 51% aksjer. Synnøve Paus Hedberg: Er styreleder i Cwi AS og styremedlem i Thi AS og Sandviga AS. Disse selskapene hadde 0 NOK i driftsinntekter i 2025 ifølge tilgjengelige data. Hedbergs egne, individuelle selskaper (Cwi, Thi, Sandviga) står uten aktivitet, og 0 i inntekter. Raad har på sin side hatt en massiv personlig omsetning via sitt AS, men pengene har i stor grad blitt tatt ut i lønn, 15,4 millioner, og overført til utlandet. Raad retter med sine uttalelser skylden mot Hedberg og den operative ledelsen for manglende økonomisk kontroll, men hvis de rettslige prosessene avdekker at store summer har blitt flyttet ut av Ivorie, og overført til Dubai i forkant av konkursen, flyttes mulig skyldspørsmålet. Raad vil påstå at hun handlet i god tro og stolte på at den operative ledelsen i Norge hadde kontroll på at overføringene fulgte god regskapsskikk, Hedberg vil antagelig peke på at selv om navnet hennes sto i Brønnøysundregistrene frem til august 2026, så hadde hun i realiteten frasagt seg den faktiske og operative styringen, da den nye lederen trådte inn i desember 2025, og at Raad brukte sin makt som merkevarens ansikt og storeier til å prioritere egne overføringer fremfor selskapets overlevelse. Som majoritetseier og styremedlem i Isp AS har Raad den ultimate makten. Hedberg vil argumentere med at man ikke kan overføre millionbeløp til sin egen base i Dubai, og etterpå hevde at man bare "stolte på" at andre passet på pengesekken. Det er sånn jeg leser uttalelsene som de kom med igår. Villakjøpet skjedde rett etter overføringene, og Hedberg vil sikkert argumentere at kassa ble tømt for å finansiere Raads private luksusliv og eiendomskjøp i utlandet. Så får vi se hvem som har bevis for hva. Om det finnes bevis for at Hedberg hadde hengt av seg daglig leder hatten, eller at hun advarte om forestående krise. Finnes det bevis for at fullmakter faktisk ble overført til den nye lederen 1. desember 2025, og i hvor stor grad var Hedberg ute av businessen? Hedberg er i alle fall finansielt sett den svake parten i samarbeidet. Kan da Ivorie LLC, være stråselskapet? Det er ett Dubai registrert as, med adresse green zone. Men vanskelig å finne hvem som er eier. Vanskelig å finne ut om noen er ansatt der også.
Natu Skrevet 3 timer siden #39038 Skrevet 3 timer siden Er det ikke en gigantisk selvmotsigelse å kalle dokumentaren "Behind the curtains" når hun i åresvis har skrytt av hvordan hun deler ALT med følgerne? Eg dele ALT med dåkk, elsklingene mine. Dette blir jo så gale😂 For ikke å snakke om at etter 2 mnd med sammenbrudd 7 ganger daglig pga "situasjonen" hun ikke kan fortelle om men som har ødelagt henne - så kom saken ut i går hva det gjelder og I DAG er alt glemt og hun er manisk hysterisk glad pga for serien.... Jeg tror vel at selveste Raadsquaad må bli slitne av denne berg og dalbanen tilsynelatende uten stopp? 2 8
agent Skrevet 3 timer siden #39039 Skrevet 3 timer siden Sveits35 skrev (10 minutter siden): Ja, takke meg til de skarve millionene jeg rutter med 😂
Ellenn Skrevet 2 timer siden #39040 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden): Forutsatt at man finner en revisor som vil påta seg jobben. Det burde vel ikke bli så vanskelig? Geir har ført regnskapet siden dag 1, så det er sikkert ryddig og greit, og han har mest sannsynlig revisjonsselskap han har god kontakt med, mest sannsynlig Deloitte igjen. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå