Snuppa82 Skrevet tirsdag kl. 22:16 #38961 Skrevet tirsdag kl. 22:16 1 hour ago, Tuppenoglillemor12 said: Om man tjener 30-50 mill i året skattefritt bor man veldig godt i Dubai for å si det sånn. Hvis hun fortsetter å tjene det om 5-10 år får man bare ta av seg hatten. Jeg vil tro inntekten faller etterhvert og det er da jeg lurer på om det kan lønne seg å leve der når ting er såpass dyrt. Jeg vet ikke, mulig hun klarer holde seg relevant og inntekten stabil 3 1
Frøken Ludvig Skrevet tirsdag kl. 22:32 #38962 Skrevet tirsdag kl. 22:32 Tuppenoglillemor12 skrev (59 minutter siden): Tygger litt på denne timelinen: selskapsomlegging → Dubai-struktur → svært rask vekst → millionoverføringer til Emiratene → manglende offentlig forklaring på mottaker/formål → ett år lang journalistisk granskning → spørsmål om veldedighet og produktinnhold → interne uenigheter/rettslige prosesser → oppbud rett før dokumentaren. 🤔🤔🤔 Her lukter det mye…. I tillegg lukter det noe med styreleder spør du meg… Før ble hun rost oppi skyene men plutselig tok det slutt sånn omtrent litt før psyken gikk på en smell. Isabelle sier hun ikke engang fikk tilgang på bankkontoene, det er rart det når en eier 75%, og ja det er vel styreleder som har hatt siste ordet der hvis de har fulgt «vanlig» signaturrett 4 1
Frøken Ludvig Skrevet tirsdag kl. 22:44 #38963 Skrevet tirsdag kl. 22:44 Tuppenoglillemor12 skrev (55 minutter siden): Klart det!☺️ Er spill for galleriet nå Hun sa jo selv på snap at hun har ønsket å avslutte tidligere pga alt som sto på, men at det ikke var mulig pga omstendighetene. Selv om hun eide 75% så er det ikke slik hun kan gjøre som en vil. Det er en annen eier/styreleder som også skal si sitt, og det virker jo som det har vært en uenighet her. Så å si det er spill for galleriet blir litt rart å si synes jeg. Skjønner det kanskje ikke er så lett å henge med for folk som ikke er regnskaps/selskapsrett kyndige ol. men det er mye å ta hensyn til. Tipper iallefall Isabelle har fått en lærepenge nå om å overlate så mye adm.arbeid til andre og stole blindt på at alt blir rett… Heier på Isabelle, men håper hun innser at det ikke hadde skadet med litt skolegang mht dette med å drive business🙈 4 1
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 23:14 #38964 Skrevet tirsdag kl. 23:14 Pippaa skrev (3 timer siden): Jeg tror oppriktig hun har blitt lurt. Så mange her som har en spinnvill fantasi, og viser også sider av en kynisme man også må besitte selv tenker jeg, for å ha slike tankerekker. Jeg følger ikke med på henne hver dag, eller hver uke.. men inntrykket jeg har av henne er at hun også er snill. Jeg blir mer skremt av mange av damene her inne jeg, enn en snapper fra Dubai! Vel hun kan meget mulig ha blitt "lurt" som hun og du velger å kalle det, men har hun selv ikke noe ansvar som den business kvinnen hun hele tiden sier hun er ? Så mange her har en spinnvill fantasi og besitter i så fall kynisme selv for å ha slike tanker ? Neida, det kalles bare å være voksen, årvåken, evne til å ikke sluke alt rått. Jeg tror at Isabel er et snilt menneske som ønsker å gjøre det beste for seg og sine, MEN.....seg og sine betyr kun familien Raad eller andre hun kan tjene penger på. Når har du sett denne veldig snille Isabel ellers ? Hvis ikke hun tjener penger på det ? Jeg blir mer skremt av deg som kaller henne for "bare" en snapper fra Dubai , med tanke på pengene hun tjener på det. Tror du virkelig at alt hun poster er ekte, at disse teatimes som tar en evighet ikke er pga penger ? Nei sorry Pippaa, snill er hun nok innerst inne, men dum er hun ikke. 1 4
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 23:16 #38965 Skrevet tirsdag kl. 23:16 vilas skrev (3 timer siden): Tror d kun er max ett par år. For Emilie hadde prøvd å komme i kontakt med I lenge, fikk som sagt ikke respons, før de møttes og I fikk d forklart. Men kom ikke å fortelle meg at " dronningen" ikke visste noe, hun er jo bare så surrete, sier hun selv. Hun hadde jo den millionen hun selv hadde spart opp iflg henne, så hun tenkte vel ikke på mulighetene i snap. Vet ikke men .... Har du hørt denne Emelie si det ? Eller stoler du blindt på Isabel sine ord ? 2 1
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 00:25 #38966 Skrevet onsdag kl. 00:25 Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Jadu, muligens Sidra røpte seg litt nå..🙈 hun fikk et spm om hvorfor hun heller ville bo i Dubai enn Norge. Hun hadde prøvd å fortsette å bo i Oslo. Men Rami flytta. Mamma og pappa flytta (!) Er de ikke liksom skilt da?🫣 skal tro hvor mange tusen ekstra de har luret til seg iløpet av åra med den falske skillsmissen sin😬 At begge flytter betyr vel ikke mer enn det? De flytter ikke nødvendigvis sammen, vel? Jeg syns du legger sammen to og to og får fem her. Hvilken grunn skulle de ha til å ikke være åpne om et ev forhold nå, når alle barna er voksne? 4 2
Ellenn Skrevet onsdag kl. 03:52 #38967 Skrevet onsdag kl. 03:52 Tenkeselv skrev (4 timer siden): Har du hørt denne Emelie si det ? Eller stoler du blindt på Isabel sine ord ? Hun fikk reklame mellom snappene lenge etter andre norske influensere på snap, så enten stemmer historien hennes eller så hadde hun ikke lyst til å tjene penger på Snapchat. Hva er mest sannsynlig? 3
Alba1235 Skrevet onsdag kl. 04:54 #38968 Skrevet onsdag kl. 04:54 Frøken Ludvig skrev (6 timer siden): Hun sa jo selv på snap at hun har ønsket å avslutte tidligere pga alt som sto på, men at det ikke var mulig pga omstendighetene. Selv om hun eide 75% så er det ikke slik hun kan gjøre som en vil. Det er en annen eier/styreleder som også skal si sitt, og det virker jo som det har vært en uenighet her. Så å si det er spill for galleriet blir litt rart å si synes jeg. Skjønner det kanskje ikke er så lett å henge med for folk som ikke er regnskaps/selskapsrett kyndige ol. men det er mye å ta hensyn til. Tipper iallefall Isabelle har fått en lærepenge nå om å overlate så mye adm.arbeid til andre og stole blindt på at alt blir rett… Heier på Isabelle, men håper hun innser at det ikke hadde skadet med litt skolegang mht dette med å drive business🙈 Hun som alltid har sagt at hun ikke kan skaffe seg en assistent engang for hun stoler ikke på noen og må derfor gjøre alt arbeidet selv😅 rart hun har lukket øynene da 8 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 05:06 #38969 Skrevet onsdag kl. 05:06 Frøken Ludvig skrev (6 timer siden): Hun sa jo selv på snap at hun har ønsket å avslutte tidligere pga alt som sto på, men at det ikke var mulig pga omstendighetene. Selv om hun eide 75% så er det ikke slik hun kan gjøre som en vil. Det er en annen eier/styreleder som også skal si sitt, og det virker jo som det har vært en uenighet her. Så å si det er spill for galleriet blir litt rart å si synes jeg. Skjønner det kanskje ikke er så lett å henge med for folk som ikke er regnskaps/selskapsrett kyndige ol. men det er mye å ta hensyn til. Tipper iallefall Isabelle har fått en lærepenge nå om å overlate så mye adm.arbeid til andre og stole blindt på at alt blir rett… Heier på Isabelle, men håper hun innser at det ikke hadde skadet med litt skolegang mht dette med å drive business🙈 Et ønske om å avslutte tidligere..? Og dette tar du for god fisk? Du vet hva opbud er? 2 3
Ellenn Skrevet onsdag kl. 05:16 #38970 Skrevet onsdag kl. 05:16 Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Et ønske om å avslutte tidligere..? Og dette tar du for god fisk? Du vet hva opbud er? Oppbud betyr å begjære eget selskap konkurs. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 05:19 #38971 Skrevet onsdag kl. 05:19 (endret) Ellenn skrev (4 minutter siden): Oppbud betyr å begjære eget selskap konkurs. Endret onsdag kl. 05:21 av Tuppenoglillemor12
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 05:22 #38972 Skrevet onsdag kl. 05:22 Ellenn skrev (4 minutter siden): Oppbud betyr å begjære eget selskap konkurs. Ja det stemmer. Men da blir saken enda mer suspekt om de har flyttet store verdier når de visste de vill slå seg selv konkurs… 4 2 7
Ellenn Skrevet onsdag kl. 05:29 #38973 Skrevet onsdag kl. 05:29 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Ja det stemmer. Men da blir saken enda mer suspekt om de har flyttet store verdier når de visste de vill slå seg selv konkurs… Men det står ikke i veien for at de kunne ha meldt oppbud tidligere, dersom alle vilkår var oppfylt. Så spørs det hvem som evt har flyttet de store verdiene da. 2 1
agent Skrevet onsdag kl. 05:37 #38974 Skrevet onsdag kl. 05:37 (endret) Litt av ett rot🤷♀️🤦♀️ Offerspill verdig en Oscar. Ivorie og Isabel Raad var under vingene til Reme, der Synnøve jobbet. Reme og hans team reddet Ivorie og IR, hvis de den gangen ikke hadde inngått ett samarbeid tror jeg ikke hun kunne flyttet til Dubai. Samtidig fikk hun mye hjelp fra JB. Men så ville JB inn i firma og helvete brøt løs. Ikke lenge etter fikk vi det stygge bruddet. Der hun var offer og JB var djevelen. Som igjen førte til innleggelse. Den gang var hun også mentalt ustabil. Hun planlegger flytting til Dubai. Snappingen går bra og hun begynner å tjene mye penger. Masse snapping mange breakdown pga. gjøker som ikke oppfører seg som hun drømmer om. Plutselig skal hun kjøpe ut Reme. Det er vel her hun mister styringen fordi hun IKKE er en business kvinne. (men som hun sier hun er) Hun sier hun har advokater og rådgivere til alt, for hun er redd for å gjøre noe feil iforhold til lover og regler. Da lurer jeg på som den business kvinnen hun er og med advokater og rådgivere til å hjelpe seg, hvordan kunne hun signere kontrakter for så å miste alle fullmakter. Visste hun ikke hva hun signerte, hvordan kunne hun ikke vite det.? Er det andres skyld at hun ikke leser hva hun skriver under på. Kan det være at hun ikke er en business kvinne, men kun en influenser . Som har blandet jobb og privatlivet sitt så til de grader, at hennes plattform var til slutt en rein reklame kanal for produktene sine. Som hun fortsatt gjør, men med ett annet merke. Hvem sin skyld er det at Ivorie (hennes baby) har gått konkurs ? Hva har det stått i kontraktene? Hvorfor har hun ikke vært interessert i driften av babyen? Har hun bare vært interessert i inntjeningen fra Snapchat og luksus livet hun har skapt for seg selv. Endret onsdag kl. 05:39 av agent 4 2 14
Isild Skrevet onsdag kl. 05:40 #38975 Skrevet onsdag kl. 05:40 Hatsumomo skrev (13 timer siden): Du kødder? Folk er jo ikke riktige! Tenk å skulle vippse 10 kr til ei dame som har kjøpt en villa til 47 millioner? Og enda mer tonedøvt er det altså at Isabel har postet den kommentaren - hadde fader blitt flau om jeg som millionær faktisk hadde lagt ut en slik kommentar fra noen. 🤐 Reagerte på det samme da jeg leste dette. Det er ellevillt at noen tenker at de skal vippse 10 kroner for å hjelpe en mangemillionær, men at mangemillionæren legger ut kommentaren er helt sykt faktisk. Er hun 13 år?? 9 4
Ellenn Skrevet onsdag kl. 05:45 #38976 Skrevet onsdag kl. 05:45 Isild skrev (2 minutter siden): Reagerte på det samme da jeg leste dette. Det er ellevillt at noen tenker at de skal vippse 10 kroner for å hjelpe en mangemillionær, men at mangemillionæren legger ut kommentaren er helt sykt faktisk. Er hun 13 år?? Hvem vet…kanskje hun har fått flere sånne meldinger, og la dem ut for å forklare at hun uansett ikke ville tatt i mot. Eller hun la den ut for å vise at følgerne hennes fortsatt støtter henne.. 2 3
Isild Skrevet onsdag kl. 05:46 #38977 Skrevet onsdag kl. 05:46 agent skrev (7 minutter siden): Litt av ett rot🤷♀️🤦♀️ Offerspill verdig en Oscar. Ivorie og Isabel Raad var under vingene til Reme, der Synnøve jobbet. Reme og hans team reddet Ivorie og IR, hvis de den gangen ikke hadde inngått ett samarbeid tror jeg ikke hun kunne flyttet til Dubai. Samtidig fikk hun mye hjelp fra JB. Men så ville JB inn i firma og helvete brøt løs. Ikke lenge etter fikk vi det stygge bruddet. Der hun var offer og JB var djevelen. Som igjen førte til innleggelse. Den gang var hun også mentalt ustabil. Hun planlegger flytting til Dubai. Snappingen går bra og hun begynner å tjene mye penger. Masse snapping mange breakdown pga. gjøker som ikke oppfører seg som hun drømmer om. Plutselig skal hun kjøpe ut Reme. Det er vel her hun mister styringen fordi hun IKKE er en business kvinne. (men som hun sier hun er) Hun sier hun har advokater og rådgivere til alt, for hun er redd for å gjøre noe feil iforhold til lover og regler. Da lurer jeg på som den business kvinnen hun er og med advokater og rådgivere til å hjelpe seg, hvordan kunne hun signere kontrakter for så å miste alle fullmakter. Visste hun ikke hva hun signerte, hvordan kunne hun ikke vite det.? Er det andres skyld at hun ikke leser hva hun skriver under på. Kan det være at hun ikke er en business kvinne, men kun en influenser . Som har blandet jobb og privatlivet sitt så til de grader, at hennes plattform var til slutt en rein reklame kanal for produktene sine. Som hun fortsatt gjør, men med ett annet merke. Hvem sin skyld er det at Ivorie (hennes baby) har gått konkurs ? Hva har det stått i kontraktene? Hvorfor har hun ikke vært interessert i driften av babyen? Har hun bare vært interessert i inntjeningen fra Snapchat og luksus livet hun har skapt for seg selv. God oppsummering! Jeg har ikke fulgt med på Ivorie, så litt bakgrunn er greit å vite. Hun har tydeligvis lagt "babyen" sin i andres hender og kun vært interessert i pengene. Det kan hun faktisk ikke skylde på andre enn seg selv. 3 2 1
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 05:50 #38978 Skrevet onsdag kl. 05:50 Fortsatt ingen regnskap for Ivorie. Så her er det og dagbøter. Og de forsvinner ikke selv med oppbud/konkurs. 1 1 5
twitwi Skrevet onsdag kl. 05:51 #38979 Skrevet onsdag kl. 05:51 Snuppa82 skrev (8 timer siden): Spørs om det er verdt å bo i Dubai så lenge, den lavere skatten må jo bli spist litt av dyre kostnader også? Mye Virker relativt dyrere der. Må da finnes rimeligere steder å bo på sikt. Når inntektene evt faller med åra så kan det ikke lønne seg så lenge ? Dette! Det de sparer i skatt går uansett til høye utgifter. Alt er jo svindyrt der. Jeg betaler gladelig litt skatt og bor «gratis» i Norge. Ja jeg bor faktisk gratis da. Siden jeg også har bolig for 47 (millioner kroner!!). Bare at jeg har mange og ikke en 🥲 Men altså hun/de som bor i Dubai må jo skaffe en mye større inntekt enn du kan leve godt på i Norge kun for å dekke husleie.. så jeg vet ikke hvem som er de smarte her. Formuesskatt kommer man unna med å ha nok i lån (eller bare ikke være Reitanrik). Så er fult mulig å bli mangemillionær i Norge også uten å betale så mye skatt. Jeg betaler ca ikke noe i skatt versus hva som går inn og rundt både privat og i bedrift. Så for meg virker det som alle skal til Dubai for å flashe og for å være kul og ikke betale skatt. Føler det er litt first price Sveits å flytte ditt men men 6
Isild Skrevet onsdag kl. 05:57 #38980 Skrevet onsdag kl. 05:57 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Fortsatt ingen regnskap for Ivorie. Så her er det og dagbøter. Og de forsvinner ikke selv med oppbud/konkurs. Forstår at hun ikke får sove om natta for å si det sånn. Tipper læringskurven innen virkelige forretninger nå ble ganske bratt. Får assosiasjoner til da en annen influencer (ABD) drev "business" som en full sjømann og kjørte på grunna til slutt. Men det nytter ikke å sitte å grine på snapchat, nå får hun brette opp og vise at hun er den tøffe forretningskvinnen hun for kun kort tid siden sa hun var - og rydde opp på en profesjonell måte. Nytter ikke å smyge rundt i tøfler og drikke iskaffi og tro at man ikke trenger å ta i en dritt når man har ansvaret for en millionbedrift, og det nytter ennå mindre og legge seg ved poolen og meditere vekk problemene når det må tas tak i etter at det har gått til helvete. Hun liker pengene, men tåler ikke hverken ansvar eller skarpe kanter tror jeg. 3 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå