Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Doris Becker skrev (4 minutter siden):

Joa. Men jeg vil tro Ivorie skylder noen titalls millioner. Hva tenker du? 

Når det gjelder Reme, så er han en sleiping, det vet jeg. Han går inn som 50 % partner med store influensere (som Raad, Halvorsen, Tandberg). Han kontrollerer jussen og regnskapet, mens influenseren leverer ansiktet og markedsføringen. Når det flater ut blåser han opp tall før han lar seg kjøpe ut. Influenserne blendes av tallene, og signerer.  Han casher inn, og de sitter med at tappet selskap. Hun vil neppe vinne, hvis søksmålet gjelder denne utmanøvreringen. Da må hun bevise at Reme handlet i "ond tro", og  at han bevisst forfalsket regnskapstallene eller holdt noe skjult før avtalen ble signert. Reme vil i så fall peke på hennes overføringer rett etter utkjøpet, og hevde at hun tappet selskapet.

Jeg tror konkursen har med TV2 dokumentaren å gjøre. Og hvor pengene har tatt veien. Etter Reme. Tiden vil vise!

Herr og Fru Reme gjør da ikke noe galt. De har jo med Jesus på laget og heier på alle. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (26 minutter siden):

Drev hun ikke på med å bygge opp et imperium… Hun skrøt av manglende utdanning osv. Kanskje hun skjønner nå at formell utdanning er en betydelig fordel. Hun burde jo logget av og konsentrert seg om å ta tak i egen helse. Hun henger jo omtrent ikke sammen. Det er vondt å se og det er akkurat som om man venter på en total kollaps. Samtidig som dette har pågått har familien benyttet seg av kostbare ferier og et luksusliv i form av klær, dyre middager og egen hushjelp. Alt dette er jo helt sykt. Har hun ikke venner som kan sette seg ned med henne? Familien er jo ikke til hjelp. De skal jo bare ha og ha. 

Enig. Sjokkerende å se henne. Minner om andre tragiske skjebner opp gjennom, der media, familie, venner og apparatet rundt bare står og ser på fordi de tjener penger på tragedien.

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tror dere Isabel flytter tilbake til Norge når forretningsimperiet og glansbilde revner? Skal jo ikke så mye til som f.eks noen iranske missiler, før de disse Dubai influenserne kommer gråtende tilbake

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Tror dere Isabel flytter tilbake til Norge når forretningsimperiet og glansbilde revner? Skal jo ikke så mye til som f.eks noen iranske missiler, før de disse Dubai influenserne kommer gråtende tilbake

Aldri!😂 Hun bor i Dubai pga null - skatten der. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Snuppa82 skrev (12 minutter siden):

Ang kronerullingen noen foreslo er det bra hun svarte den kommentaren og sa nei. Ellers kunne man hatt en spleis gående allerede er jeg redd. 

Ble overrasket over hvor ung Synnøve er? Sto 25 i artikkelen, så da begynte hun veldig ung hvertfall. Håper ikke det blir en offentlig skittentøysvask nå, det er ingen tjent med. Jeg mener at hun ikke burde si mer før alt er over. Håper for alle parter at de enes om et forlik og holder denne konfidensielt.

Enig. Trodde hun var eldre. Hun ser jo ut som om hun er noen og tredve. 

Håper ikke hun sier noe mer jeg heller, hun kom ikke veldig godt ut av det i den artikkelen til TV2 syntes jeg. Synnøve altså.

LorettaLynn skrev (12 minutter siden):

Herr og Fru Reme gjør da ikke noe galt. De har jo med Jesus på laget og heier på alle. 

😅

Og en siste ting: Godt å ha deg tilbake @Doris Becker ! Har savnet innleggene dine :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men nettsiden er fortsatt oppe og man kan legge inn ordrer....

Skrevet
Johanne Regine skrev (20 minutter siden):

Helt sikker på at de alle kommer tilbake. Ihvertfall for å sikre seg fordeler. Skulle vært nektet retur etter all dritten de kommer med.

Så den turen deres på Primark igår. Rett og slett ekkel oppførsel: tydelig at de føler seg for store til å handle et slikt sted. Og blir så idiotisk ironisk all den tid det såkalte imperiet slår ikke bare sprekker, men revner totalt..

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Jøyemeg skrev (9 minutter siden):

Screenshot_20260825_205745_Instagram.jpg

GRINERRRR det er så ufattelig morsomt! Ta smekken du! 2 fluær i ei

• Liker 2
Skrevet
adriana32 skrev (6 minutter siden):

Helt sikker på at de alle kommer tilbake. Ihvertfall for å sikre seg fordeler. Skulle vært nektet retur etter all dritten de kommer med.

Så den turen deres på Primark igår. Rett og slett ekkel oppførsel: tydelig at de føler seg for store til å handle et slikt sted. Og blir så idiotisk ironisk all den tid det såkalte imperiet slår ikke bare sprekker, men revner totalt..

De fornekter seg ikke. Nyrike folk uten klasse uten stil og manerer

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Nei ikke godt å si hvordan hun hadde råd til den villaen når snapchat har betalt millioner i måneden i noen år 🤷🏻‍♀️

Snap chat har vel ikke I vært inne på før Emily fra Snap chat tok kontakt med I  for ca 1-1,5 år siden. I har jo selv sagt at alle email hun fikk fra Emily  ang fortjeneste,trodde hun var spam frem til de møttes/ arrangere og møtes på ett event. Og I fikk forklart hva d dreide seg om. Da først kjøpte ho seg inn på div fortjeneste muligheter i Snap. Så startet penge - inntjeningen. Har jeg forstått d fruktig da tror ? 

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Snap chat har vel ikke I vært inne på før Emily fra Snap chat tok kontakt med I  for ca 1-1,5 år siden. I har jo selv sagt at alle email hun fikk fra Emily  ang fortjeneste,trodde hun var spam frem til de møttes/ arrangere og møtes på ett event. Og I fikk forklart hva d dreide seg om. Da først kjøpte ho seg inn på div fortjeneste muligheter i Snap. Så startet penge - inntjeningen. Har jeg forstått d fruktig da tror ? 

Jeg tror hun har tjent penger på snapchat siden hun flyttet til Dubai. Er ikke det snart 3 år siden? Tjente kanskje ikke så mye i starten, men millionbeløp har det vært de siste par år vil jeg tro. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun sier at hun måtte skaffe advokat for å få innsyn i kontoene til Ivorie og at det var da ting begynte å dukke opp. Høres jo ut som noe krøll ang økonomien. Noen som hadde noe å skjule siden hun ikke fikk innsyn?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Synnøve Hedberg kan umulig være 25 år. Vært ansatt i Ivorie i en årrekke. Før det jobbet hun som advokatfullmektig. Når begynte hun å studere? Da hun var 14?

• Liker 2
Skrevet
Snuppa82 skrev (53 minutter siden):

Ang kronerullingen noen foreslo er det bra hun svarte den kommentaren og sa nei. Ellers kunne man hatt en spleis gående allerede er jeg redd. 

Ble overrasket over hvor ung Synnøve er? Sto 25 i artikkelen, så da begynte hun veldig ung hvertfall. Håper ikke det blir en offentlig skittentøysvask nå, det er ingen tjent med. Jeg mener at hun ikke burde si mer før alt er over. Håper for alle parter at de enes om et forlik og holder denne konfidensielt.

Du skal fader ikke se bort ifra at Raadsquad oppretter en spleis uansett! Tipper Raadsquadgruppa på Facebook allerede er i gang med det.

Nå har jeg sett gjennom snappene hennes idag, og det virker jo som hun har blitt grundig lurt på ett eller annet vis. At hun som eier 75% av Ivorie ikke har hatt tilgang til bankkontoene til Ivorie er jo helt sprøtt - og når hun snakker om kontrakter som tar fra henne makten/styringen, så kan man jo virkelig lure på hva slags type denne Reme er. 

• Liker 6
Skrevet
smiiiley skrev (11 minutter siden):

Jeg tror hun har tjent penger på snapchat siden hun flyttet til Dubai. Er ikke det snart 3 år siden? Tjente kanskje ikke så mye i starten, men millionbeløp har det vært de siste par år vil jeg tro. 

Tror d kun er max ett par år. For Emilie hadde prøvd å komme i kontakt med  I lenge, fikk som sagt ikke respons, før de møttes og I fikk d forklart. Men kom ikke å fortelle meg at " dronningen" ikke visste noe, hun er jo  bare så surrete, sier hun selv. Hun hadde jo den millionen hun selv hadde spart opp iflg henne, så hun tenkte vel ikke på mulighetene i snap. Vet ikke men ....

Skrevet

Jeg tror oppriktig hun har blitt lurt. 
Så mange her som har en spinnvill fantasi, og viser også sider av en kynisme man også må besitte selv tenker jeg, for å ha slike tankerekker.

Jeg følger ikke med på henne hver dag, eller hver uke.. men inntrykket jeg har av henne er at hun også er snill. 

Jeg blir mer skremt av mange av damene her inne jeg, enn en snapper fra Dubai!

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Du skal fader ikke se bort ifra at Raadsquad oppretter en spleis uansett! Tipper Raadsquadgruppa på Facebook allerede er i gang med det.

Nå har jeg sett gjennom snappene hennes idag, og det virker jo som hun har blitt grundig lurt på ett eller annet vis. At hun som eier 75% av Ivorie ikke har hatt tilgang til bankkontoene til Ivorie er jo helt sprøtt - og når hun snakker om kontrakter som tar fra henne makten/styringen, så kan man jo virkelig lure på hva slags type denne Reme er. 

Bare det at S og R har hatt signeringsrett i selskapet de to alene, samt at I ikke har hatt tilgang til bank før nå nettopp er for meg også helt sjukt. Bare de to tingene der alene er big red flag.

Endret av smiiiley
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg lurer på hva de andre samarbeidspartnere eks via hennes produkter  i Nude beauty (via BXR??) og Beauty rebels tenker nå. Er d positivt at de fronter I sine produkter nå, når navnet hennes kan bli nedsettende/ negativt ? Allerede er negativt ladet.

• Nyttig 7
Skrevet
Johanne Regine skrev (11 minutter siden):

Synnøve Hedberg kan umulig være 25 år. Vært ansatt i Ivorie i en årrekke. Før det jobbet hun som advokatfullmektig. Når begynte hun å studere? Da hun var 14?

Hun er født i 1996, 30 år. Ikke bare tatt utdanning som advokat, hun har også jobbet i et prestisjeselskap som advokat. Trykkfeil i artikkelen til TV2.

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...