Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (På 7.8.2026 den 22.32):

Akkurat som Isabel gjør med elsklingene, bestisene og jentegjengen. 
Hun bruker jo RS rått med kun et formål: penger!! 💰
Hun bryr seg jo null, nix og nada om de. 

Veldig manipulerende måte å tjene penger på . Late som man er bestis , å så overbevise de om at de trenger det samme som henne . helt crazy å bevitne . Minner ikke rent lite om pyramidespill . Berike seg på «venner « . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jaggu meg litt av ei businesskvinne 🙈🤷🏼‍♀️ Man må faktisk ha litt kompetanse selv skal man drive bedrift. Da kan man ikke være avhengig av at andre må gjøre jobben. Hun har jo lite kompetanse. Måtte ha med seg regnskapsføreren sin i Dubai for å ordne med noe i banken fordi hun ikke klarte det selv. 

Rettsak meg opp i ræva. Hva har hun å gå til rettsak på? Hun må ha kontroll i forretningen selv og hun har nok selv tatt ut høye summer og overført til Dubai fra Ivorie også. Koster å betale lønn til 8 ansatte også.

Hun kan da ikke sitte å spille offer og skylde på andre nå. Galskap lenge leve.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Det med rettssak tipper jeg er spill for galleriet. Når hun sier det sånn gir hun inntrykk av at hun er på de ansattes side, mot de som har lurt DE. Og selv om det ikke er mange ansatte igjen uansett når hun har saksøkt alle utenom seg selv så gir det elsklingene en grunn til å tro henne og ta hennes parti.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Det jeg lurer mest på nå er om jeg skal kjøpe opp flere siruper asap eller om det kommer til å bli konkurssalg snart?? 😆😅

• Liker 2
Skrevet
Vampyrsomspiserfri skrev (30 minutter siden):

Jeg så snappen til IR hvor hun deler en kommentar hvor noen sier at "alle kan vippse 10 slik at du for penger til advokatavgifter".Er vi seriøst HELT hjernedøde? Vi sier detta til noen som er en millionær og HAR penger... 

hva for noe???!! Har det klikka for folk???🆘

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Doris Becker skrev (6 timer siden):

Jeg tror vi kan slå fast at hun ikke er en businesskvinne som vil bygge noe varig og bærekraftig. Hun er bare opptatt av at penger skal renne inn på kontoen. 

Hørte hun snakket om at dette ikke var hennes ansvar, hun hadde ansvar for det kreative og markedsføring. Samtidig tyter hun om at dette er babyen hennes. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Hun burde engasjert seg i alle ledd om dette har vært så viktig for henne. Håper hun taper så det synger i en evt rettssak

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
rock&republic skrev (3 minutter siden):

Hørte hun snakket om at dette ikke var hennes ansvar, hun hadde ansvar for det kreative og markedsføring. Samtidig tyter hun om at dette er babyen hennes. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Hun burde engasjert seg i alle ledd om dette har vært så viktig for henne. Håper hun taper så det synger i en evt rettssak

Hun er hovedaksjonær og eier 75% av selskapet å prøver å skylde på alle andre,tenk om Stordalen hadde lagt på en solseng i Dubai å knipsa på Ann etter et fruktfat,fy f for et nedsnødd menneske hun er🙈

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Heike72 skrev (40 minutter siden):

Dette er jaggu meg litt av ei businesskvinne 🙈🤷🏼‍♀️ Man må faktisk ha litt kompetanse selv skal man drive bedrift. Da kan man ikke være avhengig av at andre må gjøre jobben. Hun har jo lite kompetanse. Måtte ha med seg regnskapsføreren sin i Dubai for å ordne med noe i banken fordi hun ikke klarte det selv. 

Rettsak meg opp i ræva. Hva har hun å gå til rettsak på? Hun må ha kontroll i forretningen selv og hun har nok selv tatt ut høye summer og overført til Dubai fra Ivorie også. Koster å betale lønn til 8 ansatte også.

Hun kan da ikke sitte å spille offer og skylde på andre nå. Galskap lenge leve.

Tvers gjennom uprofesjonell . Tyter om svik , psykisk uhelse og angstmedisin. En profesjonell forretningskvinne ville engasjert advokat , å ikke delt med kundene / bestisene før ting var rettslig avklart . Hun tjener jo til og med penger på å være emosjonell / uprofesjonell .🙈

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Hørte Rami si idag, da han kom til  villaen til I og hun satt liksom å jobba.... Ok, hun jobber hardt nå for at VI  ( han,Sidra,mamma og pappa) pluss Rosegjøken Jack, skal leve godt videre 🤔🤢

• Nyttig 8
Skrevet (endret)
rock&republic skrev (37 minutter siden):

Hadde ikke forundret meg mye om dette blir stående i historiebøkene som en stor scam . Blir veldig spennende å se hva de har funnet bak glansbildene . 

IMG_1978.jpeg

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (13 minutter siden):

Hørte Rami si idag, da han kom til  villaen til I og hun satt liksom å jobba.... Ok, hun jobber hardt nå for at VI  ( han,Sidra,mamma og pappa) pluss Rosegjøken Jack, skal leve godt videre 🤔🤢

Det er kanskje ikke så overraskende med tanke på at hun stadig vekk sier «sugarmama er med vettu, det er bare å kjøpe alt man kan når sugarmama betaler» med det kvalmeste tonefallet. Eller gjør narr av dem når de har enkel shopping med egne penger, for da har sugarmama sagt stopp. Hun oppfordrer til det selv. Og jeg kjenner ikke mange i 20-årene som hadde sagt nei til luksusgaver og penger kastet etter seg. Hun gjør et poeng ut av det fordi det viser det ekstrem gode hjertet hennes til elsklingene. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Voldehontas skrev (7 timer siden):

Veldig rart at dette skjer hvis hun har reinvestert utbyttet as…

Tydeligvis løgn 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
NiceOrNothing skrev (22 minutter siden):

Hadde ikke forundret meg mye om dette blir stående i historiebøkene som en stor scam . Blir veldig spennende å se hva de har funnet bak glansbildene . 

Hvis det viser seg at Ivorie  tømte kontoen for 4,5 millioner kroner og overførte midlene til Dubai, samtidig som de satt med milliongjeld til fabrikker og leverandører, så er det per definisjon ulovlig. I så fall vil det foreligge et krav om tilbakebetaling. Grovt kreditorsvik og brudd på aksjeloven er straffbart i Norge, med en strafferamme på flere års fengsel. Det er åpenbart at hele dette opplegget har skurret fra starten av. Når man legger sammen kjøp av luksusvilla, omfattende oppussing, eksklusive reiser, smykker, vesker og merkeklær, blir det tydelig at forbruket har vært så enormt at selv ikke en 15-millioninntekt strekker til. I tillegg fremstår denne Jack Beaumont sin rolle merkelig.  Han har tilnærmet null i personlig inntekt etter hva jeg kan finne, og jeg spør meg derfor om han har blitt lønnet via hennes selskaper gjennom fakturaer for "konsulenttjenester". Det er ingen tvil om at dokumentaren som kommer henger hundre prosent sammen med konkursen, og det blir ekstremt interessant å se hva TV2 har avdekket.
Tipper Beauty Rebels angrer på datterselskapet Bxr AS, som de nettopp opprettet med Raad 😅

Endret av Doris Becker
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Brannfakkel: kan hu faktisk på ekte ha blitt lurt? Synes det er ganske freidig at en utelukkende går ut fra at dette er hennes feil? Faktisk er det ganske irrelevant om hun «burde visst bedre» dersom noen faktisk har brutt loven å svindlet henne. Det er faktisk en mulighet. Så kan man argumentere i det vide og brede om hvor naiv og dum hun er, men bryter noen loven bevisst og utnytter henne er det helt forkastelig. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Saii skrev (2 minutter siden):

Det er kanskje ikke så overraskende med tanke på at hun stadig vekk sier «sugarmama er med vettu, det er bare å kjøpe alt man kan når sugarmama betaler» med det kvalmeste tonefallet. Eller gjør narr av dem når de har enkel shopping med egne penger, for da har sugarmama sagt stopp. Hun oppfordrer til det selv. Og jeg kjenner ikke mange i 20-årene som hadde sagt nei til luksusgaver og penger kastet etter seg. Hun gjør et poeng ut av det fordi det viser det ekstrem gode hjertet hennes til elsklingene. 

Hadde hun vært noe som helst godhjertet, så hadde hun lært søsknene sine bedre verdier enn dette. De får nok beina fort nok ned på jorda snart alle sammen, easy come easy go er det vel noe som heter. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Doris Becker skrev (4 minutter siden):

Hvis det viser seg at Ivorie  tømte kontoen for 4,5 millioner kroner og overførte midlene til Dubai, samtidig som de satt med milliongjeld til fabrikker og leverandører, så er det per definisjon ulovlig. I så fall vil det foreligge et krav om tilbakebetaling. Grovt kreditorsvik og brudd på aksjeloven er straffbart i Norge, med en strafferamme på flere års fengsel. Det er åpenbart at hele dette opplegget har skurret fra starten av. Når man legger sammen kjøp av luksusvilla, omfattende oppussing, eksklusive reiser, smykker, vesker og merkeklær, blir det tydelig at forbruket har vært så enormt at selv ikke en millioninntekt strekker til. I tillegg fremstår denne Jack Beaumont sin rolle merkelig.  Han har tilnærmet null i personlig inntekt etter hva jeg kan finne, og jeg spør meg derfor om han har blitt lønnet via hennes selskaper gjennom fakturaer for "konsulenttjenester". Det er ingen tvil om at dokumentaren som kommer henger hundre prosent sammen med konkursen, og det blir ekstremt interessant å se hva TV2 har avdekket.
Tipper Beauty Rebels angrer på datterselskapet Bxr AS, som de nettopp opprettet med Raad 😅

Dette!💯👏👏👏

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Vampyrsomspiserfri skrev (1 time siden):

Jeg så snappen til IR hvor hun deler en kommentar hvor noen sier at "alle kan vippse 10 slik at du for penger til advokatavgifter".Er vi seriøst HELT hjernedøde? Vi sier detta til noen som er en millionær og HAR penger... 

Du kødder?

Folk er jo ikke riktige! Tenk å skulle vippse 10 kr til ei dame som har kjøpt en villa til 47 millioner? Og enda mer tonedøvt er det altså at Isabel har postet den kommentaren - hadde fader blitt flau om jeg som millionær faktisk hadde lagt ut en slik kommentar fra noen. 🤐

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Fullrulle skrev (5 minutter siden):

Brannfakkel: kan hu faktisk på ekte ha blitt lurt? Synes det er ganske freidig at en utelukkende går ut fra at dette er hennes feil? Faktisk er det ganske irrelevant om hun «burde visst bedre» dersom noen faktisk har brutt loven å svindlet henne. Det er faktisk en mulighet. Så kan man argumentere i det vide og brede om hvor naiv og dum hun er, men bryter noen loven bevisst og utnytter henne er det helt forkastelig. 

Hvis det berører mange andre kan det vell godt være at det er Reme som er kilden her eller ?? De er vell innblandet i mange ting

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Lurer også på om hun har blitt lurt i stry (uansett om hun burde visst og er for naiv osv som hun selv sier), virker oppriktig på krigsstien nå og klar for at mer skal komme ut etterhvert. Har tenkt på Reme som er stor investor i mange firmaer og har mange influensere han selger klær med. Hun sikter til at hun aldri skal stole på folk pga titler osv og det kan tyde på en person som han? Samtidig henger ikke det helt sammen med at Sara Emilie sender henne en snap med heiarop (som også har Careless med Reme). Meeeen Sara Emilie har også kjøpt ut Remes andel med en del. Og sier at hun ikke vet noe om IRs situasjon. Hun skal kjempe for de ansatte, så da må det vel være noen på eiersiden? Ikke så mange å ta av. 

Endret av Hermegåsa
  • Liker 3
Skrevet
Anneisabell skrev (Akkurat nå):

Hvis det berører mange andre kan det vell godt være at det er Reme som er kilden her eller ?? De er vell innblandet i mange ting

Han er en kynisk jævel. Men han så nok kollapsen komme, og trakk seg stille tilbake. Smart trekk.

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...