Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AtleH skrev (3 minutter siden):

Ja, det har du helt rett i, men Isabel viser sine anfall på snap!

Du ser bare hva som skjer på utsiden, ikke hva som foregår på innsiden. Jeg tenker psykiateren hennes har bedre forutsetninger for å sette en diagnose enn deg. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AtleH skrev (2 minutter siden):

Ja, det har du helt rett i, men Isabel viser sine anfall på snap!

Du tror du kan vurdere om Isabel har angst utifrå det du ser av henne på Snap? Isabel går både til lege og psykolog , jevnlig Hun  har mye traumer fra barndommen, og at vonde følelser kommet tilbake og trigger angsten , i tøffe perioder er ikke noe rart Med alt hun har opplevd i livet, er hun  sterk 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Ellenn said:

Du ser bare hva som skjer på utsiden, ikke hva som foregår på innsiden. Jeg tenker psykiateren hennes har bedre forutsetninger for å sette en diagnose enn deg. 

Ja, det har du også helt rett i, men nå dømmer jeg utifra hva hun selv sier og legger ut. Er det ikke det som er poenget med dette diskusjonsforumet?

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
AtleH skrev (1 minutt siden):

Ja, det har du også helt rett i, men nå dømmer jeg utifra hva hun selv sier og legger ut. Er det ikke det som er poenget med dette diskusjonsforumet?

Hvor lenge har du fulgt henne? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Lana01 said:

Hvor lenge har du fulgt henne? 

Første gang hun deltok på paradise hotell

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AtleH skrev (3 minutter siden):

Første gang hun deltok på paradise hotell

Ok. Trodde du ble nysgjerrig på henne fordi konen din fulgte henne på snap? 

• Nyttig 11
Skrevet
2 minutter siden, Lana01 said:

Jeg har fulgt henne jevlig, fordi kona mi og et par andre har gitt meg alle oppdateringer. Etterhvert tok jentungen min over med snap til alle døgnets tider og kona i full applaus. Da begynte jeg å gå inn på Isabel sin snap for å komme de andre i forkjøpet, sånn at de ikke kastet alt på meg av nyheter sånn plutselig hele tiden. Jeg ble jo helt sliten og stilte jeg spørsmål rundt hva de sa, fikk jeg bare beskjed om at jeg er dum og ikke skjønner noe som helst. Nå snakker de mindre om Isabel. Vinn vinn.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
16 minutter siden, Lana01 said:

Jeg leste igjennom inlegget mitt du sikkert sikter til. Jeg ser hvorfor du spør. Jeg prøver alltid å forklare ting detaljert, men så går det litt stokk i ord og ting blir ikke helt som det høres ut i hodet mitt. Det går litt fort når jeg skriver her.

• Hjerte 2
Skrevet

Frustrert tenåringsfar melder seg inn i kvinneguiden for å studere fenomenet Isabel Raad! Så ble han hektet og vet nå hennes private adresse, mentale lidelser og synes synd på Jack. Serr..

• Liker 6
  • Hjerte 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AtleH skrev (7 minutter siden):

Frustrert tenåringsfar melder seg inn i kvinneguiden for å studere fenomenet Isabel Raad! Så ble han hektet og vet nå hennes private adresse, mentale lidelser og synes synd på Jack. Serr..

😂 Haha fort gjort! 

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AtleH skrev (51 minutter siden):

Joa, men om man ytrer en mening må man også tåle å bli utfordret på den. En mening er en oppfatning, ikke en absolutt sannhet.

• Nyttig 4
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Jo I er fortsatt egoistisk. Og hun tror ikke vi som ser og hører  hva hun sier innimellom, ikke forstår hva hun holder på med. I  oppleves å MÅ få full oppmerksomhet fra andre hele tiden ellers er hun ikke fornøyd. Alle i hennes nære familie oppleves også  å være nødt til å forguder henne for d er henne som har pengene. Og nå lurer jeg på hvor er d blitt av angsten hennes ?? Tar hun ikke angst medisin lengre ?  Trenger hun ikke d nå når d er offentlig, at hennes Ivorie er konkurs ? 

Sååå enig. Hvor ble det av angsten? Den er helt borte nå. Hun ble så glad over natten etter at nyheten om serien kom ut. Da fikk egoet hennes en mega boost. Snakk om skuespill. Det lyser narsissisme lang vei. 

• Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet
AtleH skrev (39 minutter siden):

Haha velkommen i klubben da 😅

• Liker 2
Skrevet

Skal hun selge villaen? Får henne opp i utforsk med de sedvanlige gule harry-overskriftene. Orker ikke å høre på alt babbelet ..

• Liker 2
Skrevet
AtleH skrev (7 timer siden):

😂😂 sånn kan det gå😅

• Liker 2
Skrevet (endret)
Isild skrev (48 minutter siden):

Skal hun selge villaen? Får henne opp i utforsk med de sedvanlige gule harry-overskriftene. Orker ikke å høre på alt babbelet ..

Fader altså, nå måtte jeg inn å se🥴 Neida bare svada , går på at hun vil selge senere.  Vil ha hus ved stranden med Jack en gang i fremtiden. Noe jabbing om Oslo og premiere og mye om produkter🥴 Du har ikke gått glipp av noe. En av følgerene gjorde henne oppmerksom på at Jack kommer til å bli sjokkert over hvor kjent Isabel er her til lands😂 

Endret av Sologmåne1
  • Liker 1
Skrevet
Harm0ny skrev (7 timer siden):

Sååå enig. Hvor ble det av angsten? Den er helt borte nå. Hun ble så glad over natten etter at nyheten om serien kom ut. Da fikk egoet hennes en mega boost. Snakk om skuespill. Det lyser narsissisme lang vei. 

Isabel bruker sin mentale helse når det passer inn i narrativet hennes. Det har man sett over år. 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Sologmåne1 skrev (22 minutter siden):

Fader altså, nå måtte jeg inn å se🥴 Neida bare svada , går på at hun vil selge senere.  Vil ha hus ved stranden med Jack en gang i fremtiden. Noe jabbing om Oslo og premiere og mye om produkter🥴 Du har ikke gått glipp av noe. En av følgerene gjorde henne oppmerksom på at Jack kommer til å bli sjokkert over hvor kjent Isabel er her til lands😂 

Hun har virkelig blitt den ny clickbait-dronningen -  på en negativ måte. Det er noe desperat og veldig harry over det når de (influencere) begynner sånn. De gule overskriftene på snap minner meg om forsiden på Se & Hør.

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Hun har virkelig blitt den ny clickbait-dronningen -  på en negativ måte. Det er noe desperat og veldig harry over det når de (influencere) begynner sånn. De gule overskriftene på snap minner meg om forsiden på Se & Hør.

Enig, det er blitt ille.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Harm0ny skrev (9 timer siden):

Så om en har angst, kan en ikke glede seg over ting? 

Du kan se på øynene hennes at hun ikke har det bra og at det svinger noe. Har en generell angst kjennes det igjen gjerne med en vedvarende uro , vanskelig heter med å ta beslutninger og plutselige angstanfall. Noe som har kommet til syne.  En unngår gjerne situasjoner. Isabel holder seg mye hjemme. Og møter heller ikke venner i Dubai. 

Hun får medisinering og en ser  tydelig en bedring etter dette. Før det var hun langt nede. 

Jeg synes helt klart det tyder på angst og situasjonen rundt Ivorie har trigget dette.  Nå er denne situasjonen oppe av sekken og da er en bør borte fra skuldrene.

Nå tror jeg at det livet IR lever er et liv der mange hadde vært trigget til å få utløst angst. Situasjoner som oppstår rundt en selv, blir langt større om en konstant er underlagt andres meninger. De fleste av oss dealer med livet, med kun de nærmestes søkelys og noen perifere øyne. Ikke noen hundretusener. Der i blant haters. Som gjør sitt ytterst å fortelle at du ikke er bra nok. 

• Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...