Women123 Skrevet onsdag kl. 22:56 #39502 Skrevet onsdag kl. 22:56 (endret) Check50 skrev (4 timer siden): Jeg er svært sjelden innom IR, men i dag så jeg en del av overraskelsen hun hadde til Jack. Det var altså bl.a. klær, parfyme, notatbok og blyanter, Monster og godteri. Dette putta hun i en innkjøpt nettingkurv med hvitt innleggstøy 🤔 Fint å overraske ham. Men det «morsomme» var at det var en Boo Basket som hun hadde sett på Tik Tok. Hun sa at hun ikke trodde Jack visste hva Boo Basket er. Vel, jeg er så pass oppdatert at jeg vet at det er det samme som en Halloweenkurv. Og det har nok Jack også hørt om før. Spørsmålet er om I vet at det er det samme😉 Men i alle fall har hun startet Halloween tidlig, nesten to måneder før 🫣🤣 Boo som i «elskling» ikke boo som i halloween☺️i england kan man si «my boo» men jeg tror hun har misforstått og tror det er boo som i halloween🤣🤣 Endret onsdag kl. 22:58 av Women123 2
Women123 Skrevet onsdag kl. 23:00 #39503 Skrevet onsdag kl. 23:00 Hvorfor drar hun inn på Alo og kjøper det samme av det hun har kjøpt 100 ganger før?🥴 7
LastSummer Skrevet onsdag kl. 23:09 #39504 Skrevet onsdag kl. 23:09 Klokkeblomstt skrev (1 time siden): Jeg må være like blind som Isabel, for jeg ser overhodet ikke noe pluss ➕️ Ingen kryss der. Jeg sjekket ved å justere lys, farge og kontrast på bildet. Ingen kryss. 8
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 05:16 #39505 Skrevet torsdag kl. 05:16 Ikke vært inne og sett, men utfra bildet så kan jeg ikke se at hun er gravid. Men, Isabel ville aldri lagt ut noe som en glipp. Isabel glipper aldri, hun er for dreven i dette. . Alt er nøye planlagt ned til siste detalj på hva hun viser så det skaper klikk. Se bare hvordan ting skjer i rekkefølge, det skjer aldri to ting på en gang f.eks nå er hun ferdig med Ivorie saken, den nye serien saken så nå er det graviditet som er saken. Med et kjedelig liv i huset så må hun lage noe ekstra så det skal engasjement blandt både elsklingene og kritikerne 1 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 05:30 #39506 Skrevet torsdag kl. 05:30 Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): Ikke vært inne og sett, men utfra bildet så kan jeg ikke se at hun er gravid. Men, Isabel ville aldri lagt ut noe som en glipp. Isabel glipper aldri, hun er for dreven i dette. . Alt er nøye planlagt ned til siste detalj på hva hun viser så det skaper klikk. Se bare hvordan ting skjer i rekkefølge, det skjer aldri to ting på en gang f.eks nå er hun ferdig med Ivorie saken, den nye serien saken så nå er det graviditet som er saken. Med et kjedelig liv i huset så må hun lage noe ekstra så det skal engasjement blandt både elsklingene og kritikerne Helt riktig! Alt er nøye planlagt… Dette er også planlagt - denne «glippen» 1 7
Dannon Skrevet torsdag kl. 05:58 #39507 Skrevet torsdag kl. 05:58 Sveits35 skrev (På 29.8.2026 den 22.35): I podcasten blir det poengtert flere ganger hvor troverdig hun fremstår og hvor sjokkerende det blir når alle sider kommer frem i lyset. Så jeg tviler på at det blinker rødt rundt henne i en startfase Hvor kan man høre denne podcasten?
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 05:59 #39508 Skrevet torsdag kl. 05:59 Perfekt. Businessen går til blokksberg, kritikken hagler og inntektene på snap er lavere. Perfekt tidspunkt å «uheldigvis» dele noe som fyrer i gang spekulasjoner om graviditet. Perfekt timet til premiere av serien. Fy faen så kynisk og gjennomskuelig. Og dette kommer folk til å falle for. Garantert. Ikke rart vi ikke får besøk av intelligente livsformer fra andre steder i universet med denne idiotien her. Hadde jeg vært de hadde jeg vært livredd for at det kunne vært smittsomt. 11 7
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 06:37 #39509 Skrevet torsdag kl. 06:37 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ikke vært inne og sett, men utfra bildet så kan jeg ikke se at hun er gravid. Men, Isabel ville aldri lagt ut noe som en glipp. Isabel glipper aldri, hun er for dreven i dette. . Alt er nøye planlagt ned til siste detalj på hva hun viser så det skaper klikk. Se bare hvordan ting skjer i rekkefølge, det skjer aldri to ting på en gang f.eks nå er hun ferdig med Ivorie saken, den nye serien saken så nå er det graviditet som er saken. Med et kjedelig liv i huset så må hun lage noe ekstra så det skal engasjement blandt både elsklingene og kritikerne Fader altså, når jeg får tenkt meg om🤣 så dum jeg er😂 selvfølgelig er dette planlagt. 4 2
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 06:39 #39510 Skrevet torsdag kl. 06:39 skeiv-ostepop skrev (39 minutter siden): Perfekt. Businessen går til blokksberg, kritikken hagler og inntektene på snap er lavere. Perfekt tidspunkt å «uheldigvis» dele noe som fyrer i gang spekulasjoner om graviditet. Perfekt timet til premiere av serien. Fy faen så kynisk og gjennomskuelig. Og dette kommer folk til å falle for. Garantert. Ikke rart vi ikke får besøk av intelligente livsformer fra andre steder i universet med denne idiotien her. Hadde jeg vært de hadde jeg vært livredd for at det kunne vært smittsomt. Dere har nok helt rett, dette er planlagt. Perfekt timing. 6
Lana01 Skrevet torsdag kl. 06:46 #39511 Skrevet torsdag kl. 06:46 Dannon skrev (47 minutter siden): Hvor kan man høre denne podcasten? Ligger link her 1 1
Seva Skrevet torsdag kl. 06:53 #39512 Skrevet torsdag kl. 06:53 Women123 skrev (7 timer siden): Hvorfor drar hun inn på Alo og kjøper det samme av det hun har kjøpt 100 ganger før?🥴 Har tenkt det flere ganger 😅 hvis hun kikker i skapet er jeg ganske sikker på at hun finner samme plaggene. 2
Lana01 Skrevet torsdag kl. 06:57 #39513 Skrevet torsdag kl. 06:57 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ikke vært inne og sett, men utfra bildet så kan jeg ikke se at hun er gravid. Men, Isabel ville aldri lagt ut noe som en glipp. Isabel glipper aldri, hun er for dreven i dette. . Alt er nøye planlagt ned til siste detalj på hva hun viser så det skaper klikk. Se bare hvordan ting skjer i rekkefølge, det skjer aldri to ting på en gang f.eks nå er hun ferdig med Ivorie saken, den nye serien saken så nå er det graviditet som er saken. Med et kjedelig liv i huset så må hun lage noe ekstra så det skal engasjement blandt både elsklingene og kritikerne Jeg ser ingenting på bilder her, så på story nå, og tror kanskje jeg ser noe jeg er ikke så sikker. Hvis hun er gravid tviler jeg hun ville brukt dette. Ja hun vil selvsagt skape engasjementer, og ville spille på det, med dette tror jeg hun ville holdt privat en stund Hun har tatt mange ti- talls graviditetstester? Som har vært negative. og hun forventer dette sikkert nå også , Hun kan ha sett fort på testen , og den var negativ . Resultatet er veldig svakt, så fra hun så på testen, til hun fikk tatt bildet , kan +. blitt svakt synlig 2 5
Ellenn Skrevet torsdag kl. 08:45 #39514 Skrevet torsdag kl. 08:45 Lana01 skrev (1 time siden): Jeg ser ingenting på bilder her, så på story nå, og tror kanskje jeg ser noe jeg er ikke så sikker. Hvis hun er gravid tviler jeg hun ville brukt dette. Ja hun vil selvsagt skape engasjementer, og ville spille på det, med dette tror jeg hun ville holdt privat en stund Hun har tatt mange ti- talls graviditetstester? Som har vært negative. og hun forventer dette sikkert nå også , Hun kan ha sett fort på testen , og den var negativ . Resultatet er veldig svakt, så fra hun så på testen, til hun fikk tatt bildet , kan +. blitt svakt synlig Jeg tror heller ikke hun så noe. Hvorfor skulle hun legge ut dette som en «glipp» hvis hun egentlig trodde hun var gravid? Jeg vil tro at «Gravid?» i svarte bokstaver på gul bakgrunn ville skapt vel så mye engasjement. 5
Tapaz Skrevet torsdag kl. 09:15 #39515 Skrevet torsdag kl. 09:15 Seva skrev (2 timer siden): Har tenkt det flere ganger 😅 hvis hun kikker i skapet er jeg ganske sikker på at hun finner samme plaggene. Hun er snill og gavmild med Jack. Han fikk en diger kurv med luksus da han kom «hjem». Hadde han med gave til henne?
Tippsi Skrevet torsdag kl. 09:24 #39516 Skrevet torsdag kl. 09:24 Tapaz skrev (9 minutter siden): Hun er snill og gavmild med Jack. Han fikk en diger kurv med luksus da han kom «hjem». Hadde han med gave til henne? Kaffekapsler
Anneisabell Skrevet torsdag kl. 09:51 #39517 Skrevet torsdag kl. 09:51 Tippsi skrev (26 minutter siden): Kaffekapsler Som hun selv hadde bestilt ja 3 2
Minipilla Skrevet torsdag kl. 10:40 #39518 Skrevet torsdag kl. 10:40 Det er så latterlig. Vedder høyre hofte på at dette KUN er clickbait!!! 5
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 10:59 #39519 Skrevet torsdag kl. 10:59 Kan hun bli gravid? Hun ser ikke helt frisk ut og har slitt med SF i mange år. 2 2
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 11:04 #39520 Skrevet torsdag kl. 11:04 Wanda_2025 skrev (2 minutter siden): Kan hun bli gravid? Hun ser ikke helt frisk ut og har slitt med SF i mange år. Om hun kan eller ei så håper jeg hun blir frisk før hun i det hele tatt tenker å få barn. Hun bør også beskytte ev. barn fra sin egen mor som virker veldig umoden og psykisk underutviklet 4 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå