Bellabellee Skrevet fredag kl. 20:16 #39661 Skrevet fredag kl. 20:16 Nå svarte hun på en kommentar der en dame spør om hun har vist et gammelt bilde av seg selv, slik hun så ut før. Så han vet hvordan barna hans vil se ut! Hun svarer ja, og at hun ikke har endret på noe annet enn nesen og fylt på leppene! Men jeg lurer på hvordan hun får så smal kjeve og mer spiss hake enn slik den var før, uten operasjon eller botox/fillers?! 🙈 Det ser man TYDELIG at det er fikset på! 1 9
Lana01 Skrevet fredag kl. 20:18 #39662 Skrevet fredag kl. 20:18 AtleH skrev (2 timer siden): Kan vi alle være utsatt for en person, ala de som sender valentinekort til seg selv? Da snakker vi mentale lidelser på et nivå som er skremmende. Jeg håper virkelig ikke det er tilfelle. AtleH skrev (1 time siden): Hun har snakket VELDIG stygt om han i 4 år. AtleH skrev (1 time siden): Er det flere som har lagt merke til Isabel sin nedlatende tone til disse ungene hun har påtatt seg vergemål for. B&B. Baddie og Bimbo. Hun kommer med disse økonomiske stikkene ganske ofte. Nå nyter nok disse ungene godt av Isabel sin gavmildhet, men hvor lenge tror folk at noe slikt går greit i en familie? Hvem som har rett eller feil, er uvesentlig, for her vil det bli krangling tilslutt. Noen vil få nok, noen flere vil trekke seg ut av familien (shehed har jo sagt sitt flere ganger) og utviklingen er jo veldig skummel. Dette er min synsing, men detta har man sett før. Slutter ikke ungene å mase og slutter ikke Isabel med sin nedlatende ovenfra og ned holdning. Så går dette fort veldig galt. Hva mener dere? AtleH skrev (1 time siden): Det maniske Isabel gikk i gjennom ved sist brudd med han, var jo bare flaut for henne. Hu fyrte løs og nå har hun tatt han tilbake, for hun skjønte etterhvert at han er den store kjærligheten. Er det noen som egentlig vet noe mere om Jakc. Jeg trodde lenge det var roeren fra OL, men det er det jo ikke. Det er en annen med samme navn. Han her står bare oppført som forretningsmann. Jeg har jo sett endel på han Andrew Lee som elget seg innpå denne glamourmodellen som også var i Dubai. Det gikk rett til helvete og var bare svindel. Kan det være at Isabel ikke helt vet hvem hun er blitt sammen med? Det blir jo skikkelig underholdning fremover. AtleH skrev (1 time siden): Hun følger garantert med, men det spørs om hun har evnen til å ta noe til seg. Motsvaret til sånne folk (ja, der tror jeg at jeg kan ta alle over en kam) er at folk bare er misunnelige. Haters, liksom. Jeg hater henne virkelig ikke. Hun fasinerer meg, men dessverre ikke på noen positiv måte. Her var det mye eder og galle, noe spesielt som trigget fra dagens Snap ? 8
Pistasjnøtter Skrevet fredag kl. 20:22 #39663 Skrevet fredag kl. 20:22 vilas skrev (10 timer siden): I sa: jeg kan jo kjøre datteren min til skolen i denne bilen, men regner med at sønn min aldri vil bli kjørt i denne 🤔 barn hun ikke har ennå.🙂 Og barn hun ikke bør ha. 3 1 5
Ellenn Skrevet fredag kl. 20:30 #39664 Skrevet fredag kl. 20:30 Bellabellee skrev (10 minutter siden): Nå svarte hun på en kommentar der en dame spør om hun har vist et gammelt bilde av seg selv, slik hun så ut før. Så han vet hvordan barna hans vil se ut! Hun svarer ja, og at hun ikke har endret på noe annet enn nesen og fylt på leppene! Men jeg lurer på hvordan hun får så smal kjeve og mer spiss hake enn slik den var før, uten operasjon eller botox/fillers?! 🙈 Det ser man TYDELIG at det er fikset på! 10 år eldre, og endel kilo ned gjør mye med et ansikt. 3
Sologmåne1 Skrevet fredag kl. 20:32 #39665 Skrevet fredag kl. 20:32 Lana01 skrev (13 minutter siden): Her var det mye eder og galle, noe spesielt som trigget fra dagens Snap ? Mener @AtleH treffer ganske så godt her. 6
AtleH Skrevet fredag kl. 20:33 #39666 Skrevet fredag kl. 20:33 13 minutter siden, Lana01 said: Her var det mye eder og galle, noe spesielt som trigget fra dagens Snap ? Nei, bare vanlig irritasjon og synsing. 3 5
Sologmåne1 Skrevet fredag kl. 20:35 #39667 Skrevet fredag kl. 20:35 Bellabellee skrev (16 minutter siden): Nå svarte hun på en kommentar der en dame spør om hun har vist et gammelt bilde av seg selv, slik hun så ut før. Så han vet hvordan barna hans vil se ut! Hun svarer ja, og at hun ikke har endret på noe annet enn nesen og fylt på leppene! Men jeg lurer på hvordan hun får så smal kjeve og mer spiss hake enn slik den var før, uten operasjon eller botox/fillers?! 🙈 Det ser man TYDELIG at det er fikset på! Isabel er jo ikke til å kjenne igjen fra ungdom til idag. 8 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 20:41 #39668 Skrevet fredag kl. 20:41 Bellabellee skrev (22 minutter siden): Nå svarte hun på en kommentar der en dame spør om hun har vist et gammelt bilde av seg selv, slik hun så ut før. Så han vet hvordan barna hans vil se ut! Hun svarer ja, og at hun ikke har endret på noe annet enn nesen og fylt på leppene! Men jeg lurer på hvordan hun får så smal kjeve og mer spiss hake enn slik den var før, uten operasjon eller botox/fillers?! 🙈 Det ser man TYDELIG at det er fikset på! Om de to der får barn en gang (gud forby…🤯) så vil de jo ligne på foreldrene slik de så ut FØR operasjoner osv.. 🤔 Jack har jo også operert seg «pen»… 😅🙈 Stakkars barn som ikke vil ligne på noen av de👀 6 1 5
Zena33 Skrevet fredag kl. 20:42 #39669 Skrevet fredag kl. 20:42 Lana01 skrev (19 minutter siden): Her var det mye eder og galle, noe spesielt som trigget fra dagens Snap ? Trodde dette var et diskusjonsforum jeg. Og alle de postene der hører godt innunder forumets regler og ikke minst tråden. Prøv heller fortelle hva si hva du er uenig i og hvorfor, enn å komme med noe du beskylder vedkommende for (eder og galle, samt det å bli trigget). 5 1 10
Lana01 Skrevet fredag kl. 20:53 #39670 Skrevet fredag kl. 20:53 Sologmåne1 skrev (20 minutter siden): Mener @AtleH treffer ganske så godt her. Det tror jeg nok 3 1
Bendie Skrevet fredag kl. 21:10 #39671 Skrevet fredag kl. 21:10 (endret) Zena33 skrev (39 minutter siden): Trodde dette var et diskusjonsforum jeg. Og alle de postene der hører godt innunder forumets regler og ikke minst tråden. Prøv heller fortelle hva si hva du er uenig i og hvorfor, enn å komme med noe du beskylder vedkommende for (eder og galle, samt det å bli trigget). Ikke meg du tagger og er forsåvidt enig med det du sier. Men jeg tror jeg ser hvor @Lana01vil her. Denne brukeren har jeg selv bit megi . Når noen selger seg inn som frustrert tenåringsfar, som prøver å forså fenomenet Isabel og plutselig har du kjennskap til absolutt alt Isabel har gjort 10 år tilbake… . Det er en ukultur her med å opprette flere profiler på en bruker.Det er lett gjenkjennelig og ødeleggende. Noen ganger kan frustrasjon overta. Endret fredag kl. 21:23 av Bendie 3 6
AtleH Skrevet fredag kl. 21:16 #39672 Skrevet fredag kl. 21:16 6 minutter siden, Bendie said: Ikke meg du tagger og er forsåvidt enig med det du sier. Men jeg tror jeg ser hvor @Lana01vil her. Denne brukeren har jeg selv bit meg merke i. Du selger deg inn som frustrert tenåringsfar, som prøver å forså fenomenet Isabel og plutselig har du kjennskap til absolutt alt Isabel har gjort 10 år tilbake… . Det er en ukultur her med å opprette flere profiler på en bruker.Det er lett gjenkjennelig og ødeleggende. Noen ganger kan frustrasjon overta. Det er første gang jeg har laget profil her inne og jeg mener ikke å ødelegge hverken forumet eller for dere som har vært her lenge. 1 1 2
Zena33 Skrevet fredag kl. 21:19 #39673 Skrevet fredag kl. 21:19 Bendie skrev (1 minutt siden): Ikke meg du tagger og er forsåvidt enig med det du sier. Men jeg tror jeg ser hvor @Lana01vil her. Denne brukeren har jeg selv bit meg merke i. Du selger deg inn som frustrert tenåringsfar, som prøver å forså fenomenet Isabel og plutselig har du kjennskap til absolutt alt Isabel har gjort 10 år tilbake… . Det er en ukultur her med å opprette flere brukere på en profil.. Det er lett gjenkjennelig og ødeleggende. Noen ganger kan frustrasjon overta. Når du skriver «DU selger deg inn», og videre kommer med en oppleksning om flere brukere her inne, mener du med det at jeg og denne personen (tenåringsfar) er samme person? Det ser nemlig ut som om du mildt sagt prøver å så en spire om det. Istedenfor å belemre alt og alle med hentydninger og beskyldninger, hvorfor ikke melde det? Bare tull å ødelegge en diskusjonstråd med sånt vås. 6
Bendie Skrevet fredag kl. 21:22 #39674 Skrevet fredag kl. 21:22 Zena33 skrev (2 minutter siden): Når du skriver «DU selger deg inn», og videre kommer med en oppleksning om flere brukere her inne, mener du med det at jeg og denne personen (tenåringsfar) er samme person? Det ser nemlig ut som om du mildt sagt prøver å så en spire om det. Istedenfor å belemre alt og alle med hentydninger og beskyldninger, hvorfor ikke melde det? Bare tull å ødelegge en diskusjonstråd med sånt vås. Jeg pekte absolutt ikke på deg… 2 1
Zena33 Skrevet fredag kl. 21:26 #39675 Skrevet fredag kl. 21:26 Bendie skrev (Akkurat nå): Jeg pekte absolutt ikke på deg… Jo. Når du henviser til at «Du selger deg inn som en småbarnsfar» så peker du så absolutt på meg, siden det er meg du skriver til. Og oppfordring om å ta dette med moderatorer står, selv om jeg er «frikjent». En moderator vil lett kunne se om dette er tilfelle, og slikt støy hører ikke hjemme her i tråden. Takk! 1 4
AtleH Skrevet fredag kl. 21:27 #39676 Skrevet fredag kl. 21:27 2 minutter siden, Bendie said: Jeg pekte absolutt ikke på deg… Det er nok meg som blir pekt på, men jeg aner ikke hvordan jeg kan bevise at jeg ikke har flere profiler her inne. 3
Bellabellee Skrevet fredag kl. 21:28 #39677 Skrevet fredag kl. 21:28 Ellenn skrev (57 minutter siden): 10 år eldre, og endel kilo ned gjør mye med et ansikt. 10 år??? Ser STOR forskjell fra 2015-2018 bare 🤣🤣 så kom ikke med den du! 1 5
Sologmåne1 Skrevet fredag kl. 21:31 #39678 Skrevet fredag kl. 21:31 Lana01 skrev (35 minutter siden): Det tror jeg nok Jaha, hvorfor så sarkastisk. Svare på en grei måte hadde vært å foretrekke. 4
Sologmåne1 Skrevet fredag kl. 21:33 #39679 Skrevet fredag kl. 21:33 (endret) Bendie skrev (8 timer siden): Ikke meg du tagger og er forsåvidt enig med det du sier. Men jeg tror jeg ser hvor @Lana01vil her. Denne brukeren har jeg selv bit megi . Når noen selger seg inn som frustrert tenåringsfar, som prøver å forså fenomenet Isabel og plutselig har du kjennskap til absolutt alt Isabel har gjort 10 år tilbake… . Det er en ukultur her med å opprette flere profiler på en bruker.Det er lett gjenkjennelig og ødeleggende. Noen ganger kan frustrasjon overta. Litt av en beskyldning du kommer med her. Endret i går, 05:57 av Sologmåne1 1 1 2
Zena33 Skrevet fredag kl. 21:36 #39680 Skrevet fredag kl. 21:36 (endret) AtleH skrev (10 minutter siden): Det er nok meg som blir pekt på, men jeg aner ikke hvordan jeg kan bevise at jeg ikke har flere profiler her inne. Tror ærlig talt det pekes litt i alle retninger her nå. Du har vel rett og slett truffet en nerve hos de, og beskyldninger som dette er «letteste utvei. Det er de, via moderator, som må bevise det. Så om de ikke klarer å ta riktig tjenestevei så får de tie stille her i tråden. Uansett, fortsett å skrive slik som du gjør. Setter pris på innleggene dine. Jeg er mer en leser enn en skriver, men innimellom glimter jeg også til. Endret fredag kl. 21:38 av Zena33 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå