Outside Viewer Skrevet lørdag kl. 09:29 #39741 Skrevet lørdag kl. 09:29 AtleH skrev (14 timer siden): Er det flere som har lagt merke til Isabel sin nedlatende tone til disse ungene hun har påtatt seg vergemål for. B&B. Baddie og Bimbo. Hun kommer med disse økonomiske stikkene ganske ofte. Nå nyter nok disse ungene godt av Isabel sin gavmildhet, men hvor lenge tror folk at noe slikt går greit i en familie? Hvem som har rett eller feil, er uvesentlig, for her vil det bli krangling tilslutt. Noen vil få nok, noen flere vil trekke seg ut av familien (shehed har jo sagt sitt flere ganger) og utviklingen er jo veldig skummel. Dette er min synsing, men detta har man sett før. Slutter ikke ungene å mase og slutter ikke Isabel med sin nedlatende ovenfra og ned holdning. Så går dette fort veldig galt. Hva mener dere? Jeg ser det du sier. Dersom man har litt forståelse for dysfunksjonelle familier, så er det nok vanskelig å endre på «mønstre» uten at alle involverte får/tar i mot hjelp. Har også ofte tenkt på «kallenavnene» I har gitt søsken og mor… Mye «sannhet i humor»? NB. Liker innleggene dine forresten. 2 5
smiiiley Skrevet lørdag kl. 09:30 #39742 Skrevet lørdag kl. 09:30 Klokkeblomstt skrev (3 timer siden): Jeg får noen ganger helt vondt av Rami og Sidra. Jeg synes Isabel har blendet dem med utsikten til "enkle" penger og et materialistisk liv i Dubai. De har gitt opp livet sitt, nettverket sitt og sin selvstendighet i Norge for å være tett på Isabel. For Isabel kan selvfølgelig ikke være alene. Hun må ha dem nær seg, koste hva det koste vil. Også hvis det betyr at de gradvis mister sin egen selvstendighet. For hvis hun en dag stenger pengekassen, hva har de da igjen? Ja, de har selv valgt å flytte. Men spørsmålet er om de har forstått prisen for det valget. For hva hjelper det å sitte alene i en luksusleilighet omgitt av penger, hvis prisen er at man har gitt avkall på sitt eget liv, nettverket sitt og sin økonomiske selvstendighet for å være avhengig av én person? Det er ikke nødvendigvis frihet. Det kan like gjerne være et veldig dyrt fengsel. Heldigvis har Sidra begynt å få øynene litt opp for dette livet. Enig med deg. Jeg har en følelse på at de to ender opp i Norge til slutt. Jeg håper det, at de ser at venner og et nettverk er viktigere enn snap og luksusliv. De er enda såpass unge at jeg skjønner de blir blendet av pengene. Jeg han med 100% si at jeg hadde også blitt det i den alderen 😂 4 1
vilas Skrevet lørdag kl. 09:32 #39743 Skrevet lørdag kl. 09:32 Sirah skrev (4 timer siden): Hvor har det blitt av Sidra? Skjønner ikke hvordan hun kan leve av snap som forsvinner i lange tider av gangen. Hun reiste til Oslo litt før de andre, og hun har fått lønn for d hun var med på ang d vi får se på Prime 11 sept. Iflg I.
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 09:33 #39744 Skrevet lørdag kl. 09:33 (endret) Lykkeliten* skrev (38 minutter siden): Poenget her er vel hvor mye innsats enkelte legger i en annen person sin graviditetstest, ikke hvilke telefon som tar best bilder 😅 Ekstremt. At samtlige i tråden ble så engasjert og til og med poster bilder man studerer omtrent med lupe, burde virkelig gi folk en wake-up call i mine øyne! 👀 Talk about power over folk, Isabel har virkelig klart det når en haug med damer blir så opptatt av om en graviditetstest (pokker meg nr ørten iløpet av noen år) viser det eller det, at man kopierer bilder og justerer lyssettinger osv, altså virkelig hvem f*en bryr seg? Om dama var gravid så hadde man aldri fått vite det på den måten! Og hvorfor er det i det hele tatt viktig for folk? Isabel, man må bare bøye og neie for hvor sterkt du rår i enkelte folks interessefelt - du fortjener hver million du får inn på slike folk 🙄 Endret lørdag kl. 09:34 av Hatsumomo 10
LorettaLynn Skrevet lørdag kl. 09:36 #39745 Skrevet lørdag kl. 09:36 Stakkars Isabel må forsvares for enhver pris, men å reklamere for og diskutere en tragisk podcast som aldri burde vært laget om et menneske som helt tydelig er psykisk syk det er helt i orden. 1 9
abracadabra Skrevet lørdag kl. 09:40 #39746 Skrevet lørdag kl. 09:40 «Ekstremt» og «wake-up call» fordi noen zoomet inn på et bilde og brukte et filter i noen sekunder? 😂 Snakk om å gjøre en fjær til fem høns. Det var en graviditetstest hun selv la ut offentlig og som både følgere på snap og halve tråden her diskuterte, ikke en kriminalteknisk etterforskning som dere får det til å fremstilles som. Kanskje det er dramatikken rundt hva andre bruker 2 sekunder på som trenger et lite wake-up call 😅 3
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 10:03 #39747 Skrevet lørdag kl. 10:03 (endret) abracadabra skrev (22 minutter siden): «Ekstremt» og «wake-up call» fordi noen zoomet inn på et bilde og brukte et filter i noen sekunder? 😂 Snakk om å gjøre en fjær til fem høns. Det var en graviditetstest hun selv la ut offentlig og som både følgere på snap og halve tråden her diskuterte, ikke en kriminalteknisk etterforskning som dere får det til å fremstilles som. Kanskje det er dramatikken rundt hva andre bruker 2 sekunder på som trenger et lite wake-up call 😅 Nope, jeg mener eksakt det. At du tydeligvis føler deg truffet nok til at du forsvarer det, bør heller få deg til re-evaluere hva slags tid du bruker på en dame som håver inn millioner på deg og din voldsomme interesse for om en dame som bryr seg katta om deg, virkelig er gravid eller ei. Endret lørdag kl. 10:03 av Hatsumomo Skrivefeil 3 10
Lana01 Skrevet lørdag kl. 11:01 #39748 Skrevet lørdag kl. 11:01 LorettaLynn skrev (1 time siden): Stakkars Isabel må forsvares for enhver pris, men å reklamere for og diskutere en tragisk podcast som aldri burde vært laget om et menneske som helt tydelig er psykisk syk det er helt i orden. Når det gjelder podcasten har jeg ingen sympati for Tiril. Ja hun er psykisk syk, men så mye skade hun har gjort mot mennesker rundt seg, er det på tide at hun må stå til ansvar for noe av dette. Så mange falske anmeldelser, og faenskap , ikke minst mot det eldre ekteparet. Fikk veldig vondt av dem, spesielt han. Alt dette fordi HUN ikke forholdt seg til leieavtalen. Tenker det er bra at mennesker rundt henne advares for hva slags person det er snakk om, og holder seg unna. Best av alt hadde vært om hun hadde lært noe av dette, og fått hjelp. Også for hennes egen del 1 11
AtleH Skrevet lørdag kl. 11:25 #39749 Skrevet lørdag kl. 11:25 Ivorie Studio kunkurs.. Det er noe som skurrer veldig med denne Ivorie Studio konkursen. Isabel sier alt startet i fjor sommer og bak ligger økonomisk rot og uenigheter i ledelsen. Det er vel bare hun og Synnøve som var i ledelsen (de er ikke lengre venner på Instagram), så jeg skjønner lite av at de lagde et nytt firma sammen i januar (ISP kan jo stå for Ivorie Studio ?) med samme eierfordeling. Det nye firmaet prøvde også å kjøpe navnet Ivorie Studio (kunngjøring fra Brønnøysund, men dem fikk nei), så er det hardt ut med lanseringer, mye reklame fra Isabel og klær i butikk. 50 mill. i omsetting i fjor og forventet 100 millioner i år, men det holder altså ikke til å betale regningene sine. Var det ikke 22 millioner som ble overført til «avdelingen» i Dubai nå i år? Det kan vel ikke gjøres om firmaet ikke har betalt regningene sine. Det er vel ren svindel? Noen som kan noe om dette? Dette virker som en god gammeldags oppskrift blant konkursryttere. Tøm firmaet for penger, slå det konkurs og start opp igjen med nytt navn. Jeg har derfor mine store tvil om Isabel faktisk er så uskyldig som hun sier og hun lar alt henge fritt for andre å spekulere i, når hun selv ikke vil si et ord om noe som helst. Rettsak og «kan ikke si noe». Det er bare tull. Det er ingen lover og regler som sier at hun ikke kan si noe. Om dette er så viktig for henne, ville hun vel delt mere med sine elsklinger, sine beste venner og bla bla bla bla. Den rettsaken tror jeg bare forsvinner ut i lufta etter hvert. Hun velger luksusliv foran verdier. Hun elsker dyr og vil gjøre alt for dem, helt til hun kan kjøpe en veske laget i et sjeldent dyreskinn. Jeg tror aldri hun vil si noe og det er planen hele veien. Det er INGEN som har sagt noe. Ingen tidligere ansatte heller, og hvor vanlig er det? Ingen rykter. Kan alt være et avtalt spill innad i bedriften og gode bonuser til alle, før kreditorene blir stående igjen og har sponset alt sammen? Hvilke regninger Ivorie ikke betalte, er offentlig og vil komme ut fra konkursboet. Det blir spennende å se hvem dem aldri betalte for tjenester. Det sier mye om eieren av et firma. 2 2 17
Sologmåne1 Skrevet lørdag kl. 11:56 #39750 Skrevet lørdag kl. 11:56 Hatsumomo skrev (1 time siden): Nope, jeg mener eksakt det. At du tydeligvis føler deg truffet nok til at du forsvarer det, bør heller få deg til re-evaluere hva slags tid du bruker på en dame som håver inn millioner på deg og din voldsomme interesse for om en dame som bryr seg katta om deg, virkelig er gravid eller ei. Du vet du er i tråden Isabel Raad 🥴 1
agent Skrevet lørdag kl. 12:01 #39751 Skrevet lørdag kl. 12:01 (endret) AtleH skrev (35 minutter siden): Ivorie Studio kunkurs.. Det er noe som skurrer veldig med denne Ivorie Studio konkursen. Isabel sier alt startet i fjor sommer og bak ligger økonomisk rot og uenigheter i ledelsen. Det er vel bare hun og Synnøve som var i ledelsen (de er ikke lengre venner på Instagram), så jeg skjønner lite av at de lagde et nytt firma sammen i januar (ISP kan jo stå for Ivorie Studio ?) med samme eierfordeling. Det nye firmaet prøvde også å kjøpe navnet Ivorie Studio (kunngjøring fra Brønnøysund, men dem fikk nei), så er det hardt ut med lanseringer, mye reklame fra Isabel og klær i butikk. 50 mill. i omsetting i fjor og forventet 100 millioner i år, men det holder altså ikke til å betale regningene sine. Var det ikke 22 millioner som ble overført til «avdelingen» i Dubai nå i år? Det kan vel ikke gjøres om firmaet ikke har betalt regningene sine. Det er vel ren svindel? Noen som kan noe om dette? Dette virker som en god gammeldags oppskrift blant konkursryttere. Tøm firmaet for penger, slå det konkurs og start opp igjen med nytt navn. Jeg har derfor mine store tvil om Isabel faktisk er så uskyldig som hun sier og hun lar alt henge fritt for andre å spekulere i, når hun selv ikke vil si et ord om noe som helst. Rettsak og «kan ikke si noe». Det er bare tull. Det er ingen lover og regler som sier at hun ikke kan si noe. Om dette er så viktig for henne, ville hun vel delt mere med sine elsklinger, sine beste venner og bla bla bla bla. Den rettsaken tror jeg bare forsvinner ut i lufta etter hvert. Hun velger luksusliv foran verdier. Hun elsker dyr og vil gjøre alt for dem, helt til hun kan kjøpe en veske laget i et sjeldent dyreskinn. Jeg tror aldri hun vil si noe og det er planen hele veien. Det er INGEN som har sagt noe. Ingen tidligere ansatte heller, og hvor vanlig er det? Ingen rykter. Kan alt være et avtalt spill innad i bedriften og gode bonuser til alle, før kreditorene blir stående igjen og har sponset alt sammen? Hvilke regninger Ivorie ikke betalte, er offentlig og vil komme ut fra konkursboet. Det blir spennende å se hvem dem aldri betalte for tjenester. Det sier mye om eieren av et firma. Hva med Isabel Raad AS, som mangler en statsautorisert revisor. Hypotese🤔 Ivorie studio AS tømt for penger (konkurs) Isabel Raad AS tømt for penger( ikke godkjent skatteoppgjør) Pengene har blitt overført til skjulte kontoer Dubai. Startet nye AS ISP AS (som før var Ivorie studio As) sammen med Synnøve . og skilt ut Nude fra B Rebels til BRX As som hun eier 51% av Dette er 2 norskregistrerte firmaer. Vil ISP AS bli Dubai registrert, akkurat som de gjorde med Ivorie S AS? Endret lørdag kl. 12:03 av agent 3
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 12:08 #39752 Skrevet lørdag kl. 12:08 (endret) Sologmåne1 skrev (15 minutter siden): Du vet du er i tråden Isabel Raad 🥴 Jepp.. jeg sier min mening når jeg syntes folk virker mer obesessed med dama enn godt er. Det får man tåle. Det er en ting å diskutere dama, det er noe annet når folk blir så opphengt at man kan alle detaljer fra livet hennes som noen gang har vært publisert, har kopiert bilder og sammenligner tomler på hvem Jack kunne være osv osv. Da snakker man usunn obessesion. Kommer alltid til å call it as I see it. Endret lørdag kl. 12:11 av Hatsumomo 2 7
Lykkeliten* Skrevet lørdag kl. 12:49 #39753 Skrevet lørdag kl. 12:49 abracadabra skrev (3 timer siden): Det mest spesielle her er vel egentlig hvor fryktelig opptatt enkelte blir av at noen brukte to sekunder på et negativfilter på en test som allerede lå ute på en offentlig story og ser på det som en «stor innsats» 😂 Om man klarer det på ett-to sekunder er man god! Det er forskjell på hvor mye interesse folk har av andres liv, det ser man jo tydelig. 3 1
Lykkeliten* Skrevet lørdag kl. 12:54 #39754 Skrevet lørdag kl. 12:54 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Ekstremt. At samtlige i tråden ble så engasjert og til og med poster bilder man studerer omtrent med lupe, burde virkelig gi folk en wake-up call i mine øyne! 👀 Talk about power over folk, Isabel har virkelig klart det når en haug med damer blir så opptatt av om en graviditetstest (pokker meg nr ørten iløpet av noen år) viser det eller det, at man kopierer bilder og justerer lyssettinger osv, altså virkelig hvem f*en bryr seg? Om dama var gravid så hadde man aldri fått vite det på den måten! Og hvorfor er det i det hele tatt viktig for folk? Isabel, man må bare bøye og neie for hvor sterkt du rår i enkelte folks interessefelt - du fortjener hver million du får inn på slike folk 🙄 Isabel sa selv at testen var negativ, men gjengen her inne måtte undersøke det selv. Så helt uten å gjøre annet enn å poste en negativ test så klarte hun å skape engasjement i den grad at folk kalibrerer bilder, zoomer og behandler bilder for å bevise henne feil. Og de syns ikke at det er merkelig oppførsel, det er jo det mest absurde. 2 3
Margit777 Skrevet lørdag kl. 13:42 #39755 Skrevet lørdag kl. 13:42 (endret) Lykkeliten* skrev (8 timer siden): Hun bearbeidet bildet fordi de med iPhone ikke ser plusstegnet? Okay.,, Jeg ser det jo godt med min Samsung telefon, og jeg har jo ikke haukeblikk akkurat. Det var mange som klagde over at de ikke så plusstegnet, så da hjalp hun de litt på vei. Var jo ikke verre enn det. Og jeg ser godt bilder tatt med iphoner for å ta ett eksempel, for studerer masse bilder av feks blomster. Og bilder tatt med iPhone er mer duse og blasse, enn feks samsung telefoner som er klare. Endret lørdag kl. 13:43 av Margit777 2
Margit777 Skrevet lørdag kl. 13:47 #39756 Skrevet lørdag kl. 13:47 Outside Viewer skrev (4 timer siden): Er det flere som husker at I sa at hun «alltid og hele tiden» tok g-tester? «Var livredd for å bli gravid selv om hun ikke hadde «gjort noe»..? Så hun går rundt og tror at sædceller er en bakterie som kan angripe henne når som helst? Interessant. 7
Margit777 Skrevet lørdag kl. 14:45 #39757 Skrevet lørdag kl. 14:45 mocca1 skrev (17 timer siden): Hvor mange «uføre» er det her inne? Like mange som i Raadsquad gruppa regner jeg med 🤔 4 1
Margit777 Skrevet lørdag kl. 14:51 #39758 Skrevet lørdag kl. 14:51 AtleH skrev (20 timer siden): Hun har snakket VELDIG stygt om han i 4 år. Ja. Det stemmer at forholdet og periodene etter bruddene har blitt beskrevet som svært psykisk belastende for henne, og at tonen etter hvert endret seg drastisk fra de første, høflige uttalelsene i 2022. Når hun har åpnet opp om at relasjonen var psykisk tøff, er dette det hun har delt: «Psykisk terror» og manipulasjon: I etterkant av bruddene og de stormfulle periodene (blant annet etter det offentlige basketaket i sosiale medier) har Isabel beskrevet dynamikken i forholdet som ødeleggende for den psykiske helsen sin. Hun har fortalt følgerne sine at hun opplevde oppførselen hans som manipulerende, og at det brøt henne ned over tid. [1] Emosjonell berg-og-dal-bane: Siden forholdet var veldig «av og på», delte hun at usikkerheten, kranglingen og oppførselen hans ga henne store psykiske nedturer. Hun har beskrevet det som en situasjon der hun følte seg fanget i et usunt mønster som gjorde at hun mistet seg selv. [1] Flyktet til utlandet for å overleve mentalt: Hun forklarte at de spontane reisene hennes og valget om å flytte ut av Norge i perioder handlet om å fysisk distansere seg fra ham for å klare å hente seg inn igjen psykisk. [1] Så selv om hun prøvde å beskytte ham i starten, har hun i ettertid vært tydelig på at han var slem mot henne på det psykiske planet, og at forholdet ble en stor mental påkjenning. [1] Da den offentlige krangelen sto på som verst på Snapchat mellom Isabel Raad og eksen Jack Beaumont, la hun ikke skjul på hvor ødeleggende relasjonen hadde vært for henne. På sin faste kanal, hvor hun har over 390 000 følgere, valgte hun å være ekstremt åpen om de skjulte sidene ved forholdet. [1] Dette er det hun trakk frem i videoene og tekstene sine på Snapchat: Manipulasjon og "gaslighting": Isabel forklarte i detalj hvordan hun over lengre tid følte seg emosjonelt manipulert. Hun beskrev en hverdag preget av at hennes egne opplevelser og følelser ble snudd mot henne (ofte kalt gaslighting), noe som gjorde at hun begynte å tvile på sin egen dømmekraft. At hun mistet seg selv: Hun sa rett ut at relasjonen brøt ned selvtilliten hennes. Hun delte at hun gikk fra å være en sterk, selvstendig kvinne til å bli en person hun ikke kjente igjen, fordi hun konstant gikk på eggeskall for å unngå konflikter. Den psykiske belastningen: Hun beskrev perioden som et psykisk mareritt og la ut om tårer, søvnløse netter og panikkangst. Hun la vekt på at ryktene om penger og luksus var fasade, mens baksiden var en enorm mental påkjenning. Hvorfor hun dro: Hun brukte Snapchat til å forklare følgerne hvorfor hun flyktet til utlandet (blant annet til Dubai). Hun sa at hun var nødt til å blokkere ham overalt og reise bort for sin egen mentale helses skyld – rett og slett for å overleve psykisk og hente seg inn igjen unna dramaet. Dette sto i enorm kontrast til de opprinnelige uttalelsene hennes i 2022, og rystet mange av hennes trofaste tilhengere (ofte kalt "Raad Squad"). 3 5
antiraad Skrevet lørdag kl. 14:58 #39759 Skrevet lørdag kl. 14:58 Jeg forstår bare ikke hvorfor hun inke er ærlig om at han ikke er så velstående som hun legger frem. Det betyr jo absolutt ingenting. Poenget her er at hun ikke er ærlig. Ikke hva han tjener. 3 8
Snoopy82 Skrevet lørdag kl. 15:41 #39760 Skrevet lørdag kl. 15:41 antiraad skrev (42 minutter siden): Jeg forstår bare ikke hvorfor hun inke er ærlig om at han ikke er så velstående som hun legger frem. Det betyr jo absolutt ingenting. Poenget her er at hun ikke er ærlig. Ikke hva han tjener. Har hun sagt han er velstående? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå